Ti 6.2.2018 Otteluseuranta (Liiga + CHL-finaali)

  • 69 990
  • 803

Huerzo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Donnerwetter S.p.A.
En ois uskonu että tätä päivää näkisin ikinä, jolloin meikäläinen kannattaa JYP:tä missään:D Mutta joo, Lets go jyppi!
Täällähän lappaa kaapista ulos väkeä kuin Tapparan pukukopista!

Helpohko maali tuo JYPin eka, vaikka veto otti kimmoketta pakin mailasta. Siitäkin huolimatta moken pitäisi ehtiä reagoimaan vetoon, Nättisen vedon napakkuudesta huolimatta.
 

Mr.Wonderful

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa ja saksalainen jalkapallo
Naulan kantaan. Kähkosen estäminen, Perhosen kolaaminen, Keräselle poikittainen leukaan ja eikun pilli pysyy taskussa. Tuomaritoiminnan taso oli jälleen kerran luokattoman heikko ja nimenomaan molemmin puolin, vituttaa ja ärsyttää noi raitapaidat kaikkein eniten jääkiekkoon liittyvissä asioissa, ihan suunnattomasti ajoittain.
Tähän sama. Tän vuoden Liigassa jotenkin itsekkin tullut havahduttua siihen kuinka paskoja nää meidän tuomarit on täällä. Pitäs ehdottomasti saada parannettua... btw mistä maasta/liigasta noi chl:n finaalin tuomarit on?
 

Deanwick

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyväskylä, Seattle ja kansainvälinen kiekko
Jännittää. Avaanpa vielä oluen, tätä menoa huomenna on etäpäivä.

Sama täällä. Mestaruuden tullessa voi olla että myös kaupunki kutsuu. Huhhuh. Ei tällaista voi höntsäpeliksi kutsua edes pahalla tahdolla.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Kyllähän Växjö on peliä vienyt, mutta Olkinuora on ollut mahtava Jypin maalilla ja Fasth päästi tuon Nättisen vedon kyllä liian helposti taakseen. Hieno kolmas erä tulossa, Jypin olisi kyllä saatava enemmän hyökkäysalueella vietettyä aikaa tai muuten saattaa mennä liian vaikeaksi, mutta tosiaan tuon Växjön 5-3 YV:n jälkeen Jyp sai vähän otetta pelistä ja toivottavasti pystyvät jatkamaan sitä nyt sit päätöserään.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, LA Kings, Raiders, Concordia Stingers

JjZz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit. Sympatiat kaikille paskoille.
Jos Jypin maalinedustapuolustus pysyy nykyisenlaisena ja Olkinuora ei hörpi niin se riittänee Växjön nollaamiseen. Tai sitten heiltä pitää löytyä joku ässä hihasta.
 

Taksari

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, KPC.
Immonen olisi voinut sanoa tuolle linjatuomarille, joka hänet vaihtoi aloituksesta pois, että: "Eksää tiiä kuka mä oon? Mä oon jo kertaalleen tappanut Ruotsin ja toinen kerta on lähellä."
 

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Fasth on epävarma kuin tulevien vuosikymmenten eläkkeet. Vetoja vaan!
 
Suosikkijoukkue
Tappara, LA Kings, Raiders, Concordia Stingers
JYP pelaa paljon fyysisemmin mutta sehan nyt oli odotettavissa, sen verran liigojen pelitavoilla eroa
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös