Ti 5.12.2017 Otteluseuranta (Liiga)

  • 78 130
  • 982

Laitela

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa ja sen vaarallinen YV, Bratislavan taika
Siitä heti kookoo yv:lle...

Noin ja Leivo siitä vielä maalin teki. Helvetin hyvin alkoi!
 

Kolmio36

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Philadelphia Flyers
Saanko kirota ruutuplussan ihan tähän alkuun kun pelitkään eivät ole alkaneet, ei suostu toimimaan millään selaimella, yhdellä valittaa olemattomasta adblockista, toisella flashista. Hianoo.
Ah, en ollut siis ainoa tämän ongelman kanssa. Itselläni lähti toki vihdoin päälle sadannen uudelleen lataamisen jälkeen.
 

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, TPS
Ah, en ollut siis ainoa tämän ongelman kanssa. Itselläni lähti toki vihdoin päälle sadannen uudelleen lataamisen jälkeen.

Minä kaivoin valttikortiksi lopulta mikkisoftan selaimen, sillähän se lähti pyörimään heti.
 

Styge

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Pens, änärin suomalaiset
Vittu, että kaduttaa. Jätti sitten Kaisaniemen väliin, ilmaisista lipuista ja kaikesta huolimatta. Viittuu. Hienot alkumenot.
 

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
Heljanko ottaa heti ison torjunnan.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Kärppien paidat vihdoinkin ihan hienot. Ai miksi? No kun ei ole kamalasti mainoksia...
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Ei jumalauta 50 sekuntia mennyt KalPa - HPK peliä ja jo alko vituttamaan kun Palve hakkaa lapaa jäähän ja ei tule kiekkoa.
 

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
Tässähän meinaa iso mies melkein herkistyä suru-uutisen ja aloituskiekon pudottaneen veteraanin (ja varmaan väsymyksenkin) yhteisvaikutuksesta.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Saanko kirota ruutuplussan ihan tähän alkuun kun pelitkään eivät ole alkaneet, ei suostu toimimaan millään selaimella, yhdellä valittaa olemattomasta adblockista, toisella flashista. Hianoo.

Mulla tehnyt samaa, melkein joka kierroksella. Koneen uudelleen käynnistäminen on auttanut mulla.
 

Barney

Jäsen
Kouvolassa saa tehdä näköjään potkumaalejakin.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös