Ti 30.1.2024 Otteluseurantaketju (Liiga)

  • 10 718
  • 292

peruspata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Pesäkarhut, UP-V, FT Ulvila, Karhut
HPK - Ilves 18.30
Kärpät - Lukko 18.30
SaiPa - Pelicans 18.30
Ässät - Jukurit 18.30

Neljän ottelun kierrosta mennään. Alkaa olla se aika vuodesta, kun joka ilta pelaillaan tärkeitä pelejä, varsinkin äärimmäisen tasaisessa ja mielenkiintoisessa keskikastissa.

Tsemppiä kaikille asianosaisille!
 

Jyyd

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️, Flyers
Name a better duo than Rantala-Kaukokari.
 

Huono pakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Name a better duo than Rantala-Kaukokari.
Jo pelkästään yksi Heikkinen (taas yllättäen Lappeenrannassa leikkimässä jotain hyvää tuomaria) nokittaa jo tuon kaksikon.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Harvemmin tiistaina tulee neljä Liiga-matsia, yksi peli Mestistä ja vielä kuuden matsin kierros SHLää kaupan päälle. Tänä tiistaina minua hemmotellaan!
 

Huono pakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Se on teidän hovituomari. Ja korkein oikeus.
Valitettavasti. Eikö tässä ole jo ihan riittävästi tullut ja paskaa niskaan peliesityksistä tällä kaudella, niin pitääkö tämän pellen olla pilaamaassa taas peliä täällä.
 

Etäfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Cheerleaderit, Vaihtuvat valmentajat
Name a better duo than Rantala-Kaukokari.
En ole aina niin katsellut tuomarien perään ketä ovat, mutta onkos tämä Rantala SE, jota Suikkanen aikanaan ripitti ? ".. Suomenmaassa on käynnissä 4, siis neljä liigapeliä ja sitten tänne raahataan kaikenmaailman Rantaloita.." Tänään tosin suuntasin takaisin Ouluun vaikka omat eivät pelaa, että siinä mielessä ei sotke minun peliä.
 

Jyyd

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️, Flyers
En ole aina niin katsellut tuomarien perään ketä ovat, mutta onkos tämä Rantala SE, jota Suikkanen aikanaan ripitti ? ".. Suomenmaassa on käynnissä 4, siis neljä liigapeliä ja sitten tänne raahataan kaikenmaailman Rantaloita.." Tänään tosin suuntasin takaisin Ouluun vaikka omat eivät pelaa, että siinä mielessä ei sotke minun peliä.
Sama mies :D
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kärpät 1-0. Ei voi sanoa että ensimmäinen hyökkäys, muttei paljon muutakaan.
 

repalefarkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
per aspera ad astra
Tuo Karjalaisen Miro on ihan saatanan vaarallinen pelaaja. Ajaa muuten vielä tänään jonkun pään tai polven aivan paskaksi.
 

Spac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sarı ve siyah, HIFK, Ketterä
Nyt yritettiin sentään ottaa Laschia, mutta jäähyhän siitä sitten tuli. Viimeksi sai häärätä rauhassa ja tulos näkyi taululla. On se kyllä vaikea pideltävä.
 

Huono pakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Ensimmäinen SaiPa av ja heti kolisee omissa, kun Schnarr (tjsp.) pääsee lakaisemaan, kenenkään häiritsemättä, irtokiekon verkkoon.

@Don Sputnik Yllätyitkö? Minä en. Pari selkeää Pelicansin rikettä jäänyt myös jo viheltämättä, mutta nämä kuulemma tasoittuvat pitkässä juoksussa.

Ja sitten kolisee toistamiseen SaiPan päässä. Mitäs muita pelejä niitä tänään olikaan?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös