Ti 28.11.2023 Otteluseuranta (Liiga)

  • 5 836
  • 193

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Milloinhan sitä on tullut viimeksi tuuletettua SaiPan maalia, niin että perse repeää.

Olisko ollut Ahti Oksasen tasoitusmaali Tepsiä vastaan puolivälierissä. Sen jälkeen alkoikin jyrkkä alamäki.

Vitun Ahti Oksanen.
Tero Hämäläinen, Jokereita vastaan, 1999.

Ei sukua Villelle.
 

Derrick

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Voittamalla kolmannen erän, olisi SaiPan kauden ensimmäinen voittoputki tosiasia. Tiedä mihin sellainen vielä johtaa, joten valtavat panokset Lappeenrannassa.
Jäähalli ei tule torille, ja mestaruusjuhlatkin vietetään Moparin pihalla
 

Huono pakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Tänään on ollut hyvät tuomarit.
Tähän saakka. Äsken jäi pussinokilta viheltämättä niin selkeä kiinnipitäminen kuin olla ja osaa. Mailakin jäi matkalle, kun piti kahdella kädellä halata SaiPalaista.
 

Huono pakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Pari ehkä jäi erän alkuun molemmilta viheltämättä, mutta kokonaisuutena hyvää tekemistä.
Joo, toki yleiseen tuomareiden suoritustasoon nähden ok-suoritus.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Oon 1999 keväällä käynyt ensimmäistä luokkaa ala-asteella, niin ei ole tuosta legendaarisesta sarjasta mitään muistikuvia.
Minä olin teini-ikäinen raggari, ja kun summeri soitti pelin päättyneeksi, lähetin melkein kaikille puhelimeni muistissa olleille puhelinnumeroille tekstiviestin, minkä sisältö kuului jotakuinkin ”VITTU SAIPA ON HYVÄ EI VITTU VITTU SAIPA VITTU”.
Duffysin kypärän kautta naatiskelle vaikka olisi voinut vetää tyhjiinkin.
Alistaminen on siististi cool.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös