Ti 28.10.2014 Otteluseurantaketju Liiga

  • 61 922
  • 636
Tila
Viestiketju on suljettu.

TheJackal

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK ilman Ville Peltosta ja Tobias Salmelaista
Sulla pyörii eri lähetys ku mulla. Oli kyllä kaksi upeeta suoritusta putkeen tossa tilanteessa. Goldien kädet ovat kyllä ihailtavan nopeat. Leinon nostokin oli mainio.

Täh, eikö se käyny maalissa?! :D Oon pääasiassa radion varassa.
 

Ikaros

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bayern Münich, Pelicans, NHL, 49's ja Lorna Shore
Nyt lähti Leimu koppiin. :/ Hieno kommentti henkilöltä, joka käski Leimun kerätä kamat.
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Voi perkele on oltava turhauttavaa, jos tästä pelistä vielä tulee nenille
 

everon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport, KHL Jokerit, sympatiat Kärpät
Sport on pelannut varsin hyvin muutamaa peliä lukuun ottamatta tällä kaudella, vaikka voittoja on vain kolme. Eli eiköhän tämäkin Kärpille vielä käänny. Varmaan joku AV tasoitus kohta....
 

Jinsui

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Voisiko joku käydä teippaamasaa Anssi Ritarin turvan kiinni. Aivan saatanan rasittavaa kuunneltavaa taas vaikka ei selostakaan omiensa peliä.
 

Jugger77

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Olipahan hieno erä SaiPalta. Ehkä paras erä aikoihin. Tai no itse asiassa toinen erä Hämeenlinnassakin oli hyvä. Näin fyysistä SaiPaa en ole vähään aikaan nähnyt. Ja Leivo avasi vielä maalitilinsäkin. 2-1.
 

Ikaros

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bayern Münich, Pelicans, NHL, 49's ja Lorna Shore
Hieno jäähy, Levo vetää vihellyksen jälkee poikkarilla, Smotherman kääntyy ja antaa takasin -> kummatkin 2min.
 

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, MASO
Kerho on ollut täyspaska kakkoserässä. Arvonen ei sitten millään osaa taikoa mitään tuohon. Ei niihin nousuihin voi aina tuudittautua.
 

Ralph

Jäsen
SaiPa pelasi identtisen toisen erän kuin Hämeenlinnassa viikko sitten. Vei toista erää aivan selvästi, Kerho keskittyi puolustamaan. Jälleen tilanne sitten SaiPa johtaa 2-1 kahden erän jälkeen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös