Ti 23.1.2018 Otteluseuranta (Liiga)

  • 36 838
  • 524

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Miten voi olla kotipelaaminen niin helvetisti parempaa kuin vieraissa?
Onhan JYP paljon parempi joukkue kuin esim. Tappara tällä hetkellä. Mutta silti ero on valtava koti- ja vieraspelaamisessa. Toisaalta se ei minua haittaa kun minä menen Äijänsuolle nimenomaan Lukon hyvää peliä ja voittoa katsomaan.

Toinen erä oli Lukolta todella huono. Sen kruunasi tuo ylivoimatuherrus jonka päätteeksi Tuppurainen teki JYPin kolmannen. Hetken aikaa siinä elättelin hiljaa itekseni toiveita että jos ja kun Lukko pitää pelin 2-1:ssä kolmanteen erään saakka niin tästä voi vielä hyvää tulla, mutta paskan vitut. Pahaa pelkään että nyt nähdään samanlainen luovuttaminen kuin tapaninpäivänä Turussa kolmannessa erässä.
 

Kynämestari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Red Wings
Nyt menee kyllä tv kiinni. Ritari + Lukon esitys on sellanen yhdistelmä, ettei pää kestä.
 

Laitela

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa ja sen vaarallinen YV, Bratislavan taika
Huoh kyllähän SaiPa itse pelinsä on tyrinyt. Sitä on menty "pelailemaan" ja sen kyllä huomaa. Nämä alkaa nyt olemaan niitä arvokkaita pisteitä, mitä nyt ollaan omilla teoilla hukkaamassa. Kyllä samoista sijoista kilpailevat kiittää, kuten myös kirittäjät.
 

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
Tepsin onneksi oli avustavalla mustapaitaisella käsi ylhäällä, niin tajusi viheltää paitsion ja lopettaa Kerhon hyökkäyksen.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
On kyllä kaunista tämä ohje, että vihellä varmuuden vuoksi peki aina poikki.
No jos olisi ollut edes tiukka paitsio, mutta kun 2 metriä vaan pieleen, niin eihän se paljoa ole.
 

Vahva tunne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Huoh kyllähän SaiPa itse pelinsä on tyrinyt. Sitä on menty "pelailemaan" ja sen kyllä huomaa. Nämä alkaa nyt olemaan niitä arvokkaita pisteitä, mitä nyt ollaan omilla teoilla hukkaamassa. Kyllä samoista sijoista kilpailevat kiittää, kuten myös kirittäjät.
Juu Sportille vaan maaleja.
 

-One-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Joku rohkeempi tuomari ois antanut kaks jäähyä tosta.
 

spaceman

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, #26, #15, #11, #45
Harvinaisen ylivoimainen erä JYPiltä! Mahtava liike ja syötöt napsuvat lapoihin. Hongan syöttö Hytösen maaliin oli maaginen. JYP ei aloituksetkin 9/10.

Favorin aaaivan ulkona.
 

Don Sputnik

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Liverpool
Huoh kyllähän SaiPa itse pelinsä on tyrinyt. Sitä on menty "pelailemaan" ja sen kyllä huomaa. Nämä alkaa nyt olemaan niitä arvokkaita pisteitä, mitä nyt ollaan omilla teoilla hukkaamassa. Kyllä samoista sijoista kilpailevat kiittää, kuten myös kirittäjät.

Se on juuri näin. Jo Kookoo matsissa "pelailtiin" ja sama jatkuu...erikoista touhua.
 

Hieroja

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ritari on hyvä selostaja, muttei tuo JYPin peleissä saisi ollenkaan selostella.

Vaikkei kaiketi syytä olisi, niin uskon Lukon voittavan tänään.
Kaippa tuo ihan hyvä, mutta itselläni mennyt niin pahasti tunteisiin koko ukko että ärsyttää vaikka sanoisi jotain viisastakin.
JYPin kahden maalin johtoasema on pahin mahdollinen kolmannessa erässä..
 

eriatarka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
JYPin maskotti on kyllä loistava, herättää hilpeyttä niin nuoressa kuin vanhassakin. Välillä kiipeilee plekseissä ja ties missä, huikee kaveri!

On muutenkin meininkiä esim. ku ne Kirittären naiset kävi siellä jotain säätämässä maskotin kanssa. Yleensä otteluissa maskotti käy lähinnä tanssimassa portailla pelikatkoilla ja heittämässä ylävitosia lasten kanssa.
 

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Ei oo kyllä mitään muistikuvaa miehestä. Käviköhän se edes jäällä ennen kuin sai lähtöpassit?
Käsittääkseni tyyliin yksi matsi ykkösketjussa, pari viltissä, pari nelosessa 7min peliajalla ja Lappeenrantaan. Korjatkaa toki.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös