Ti 20.11.2007 Otteluseurantaketju SM-liiga

  • 39 024
  • 159
Tila
Viestiketju on suljettu.

Randy Marsh

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokipojat
Junnila vie KalPan 0-1 johtoon.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Niin sitä pitää... Junnila iskee KalPan johtoon.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Joku voi pitää minua omituisena, mutta olen syvästi rakastunut Radio Suomen liigakierroksen selostajiin. Juuri äsken korviini tuli suloisella äänellä, jos maali tulee niin se on sitten 1-0 tai 0-1, mutta siihen asti kun ei tule se on 0-0 ja sitten merisää.... haaparanta hyvin näkyy, kotka ja emäsalo näillä mennään.

Tietääkseni tuolla Vapaan puolella on oma ketju "Kännissä Jatkoajassa" tjsp. Oiskohan sulla asiaa sinne? No, tässä puhuu mies, joka veti hyvässä nousussa hillittömät fiilikset Jaana Pelkosen Euroviisu-juonnoista.

Pikkarainen hei, jäähyboksista ei voi voittaa! Tuu pois sieltä.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tietääkseni tuolla Vapaan puolella on oma ketju "Kännissä Jatkoajassa" tjsp. Oiskohan sulla asiaa sinne?
Tää on platonista rakkautta, illemmalla täytyy pohtia tuota mainitsemaasi ketjua. Hifk on pelottavan vahva, ei ole Ipalla jakoa.

Jumalauta canalin jätkät löysi töpselin!
 

Dnada21

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, HPK
Voiskohan Laamanen ottaa kolmannenkin jäähyn, niin sais Kärpät tehtyä kolmannen maalin...
 

J.Grönvall

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Newcastle United, Philadelphia Eagles
Ja KalPalta näköjään superhieno maali. Tapparan pelissä vaihteeksi jäähyillään...
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Tää on platonista rakkautta, illemmalla täytyy pohtia tuota mainitsemaasi ketjua. Hifk on pelottavan vahva, ei ole Ipalla jakoa.

Jumalauta canalin jätkät löysi töpselin!


Mutta kaukana platonisesta on se, että Paula Tarvainen on raskaana. Paulastahan tulee jotenkin mieleen kaikki miehiset lajit, kuten lätkä. Canal on auki tosiaankin, jee! Ja väkivaltaisuusjäähyn otti aivan väärä Pikkarainen. HIFK tehnyt 2 maalia, joissa molemmissa kaksi pakkia syöttäjinä. Joten pakiston vire vaikuttaa suoraan myös maalintekoon.
 

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Oli kieltämättä erikoinen uutinen "Paula Tarvainen ei pääse Pekingiin", kun on raskaana.

HIFK:n yv jos toimisi, niin saatettaisiin voittaa 3 pistettä tänään.
 

OJ#12

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK ja kaikki jotka pelaavat Jokereita vastaan.
Mistä peleistä anal näyttää välähdykset? Sen verran vois vilkasta jos hifki kehissä.
 

Saikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhmät ihmiset ja epähauskat läpät.
Torjunnat
Tarkki 13
Kuokkanen 2

Maalit
Kärpät 2
TPS 0

Jee!

Siis ihan oikeasti tuo on Jee! Kärppien tasoista porukkaa vastaan kun tolla porukalla pystyy hallitseman niin ihan tyytyväinen ainakin itse olen. Tästä matsista nyt ei realistisesti voinut oikeastaan voittoa tai edes tasuria veikatakaan. Laukauksia vain maaliin saakka muutama kappale niin näyttää yllättävänkin hyvältä.

edit. Ja aika harmittavasti tuli maalit. Ensimmäistä en kunnolla nähnyt, mutta toisessa epäonninen pomppu hyökkäyssinisellä ja Sweatt sai vielä melkein maaliin johtaneen passin katkaistua. Pienestä on kiinni.
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Siis ihan oikeasti tuo on Jee! Kärppien tasoista porukkaa vastaan kun tolla porukalla pystyy hallitseman niin ihan tyytyväinen ainakin itse olen. Tästä matsista nyt ei realistisesti voinut oikeastaan voittoa tai edes tasuria veikatakaan. Laukauksia vain maaliin saakka muutama kappale niin näyttää yllättävänkin hyvältä.

Just näytti urheiluruudussa tuosta pelistä, niin ei siinä toisessa maalissa ollut Kuokkasella mitään mahdollisuuksia kun kärppä mies pääsi poikkisyötöstä vetään...
 

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Petrellin maali ei TV:ssä näyttänyt yhtään maalilta, mutta kai se oli maali, kun Ringbom kilautti videotuomarille ja maali hyväksyttiin.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Lennulta aivan jäätävä maali, kunnon tykki! Lisää näitä, saa ampua hei hyökkääjät!

bozik: Älä ole huolissasi Cookin suhteen. Mitä paremmin hän pelaa, sitä todennäköisemmin Pena treidaa miehen pois saadakseen "Brad Parsonsin" sisään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös