Sanokaa joku nyt vielä sukeltamista?
Edit: Olipas yllättävät kommentoijat. Erikoista, että selostajan mielestä esimerkiksi ei ollut sukeltamista.
Ainaki keskustelun perusteella aikalailla kaikki muiden joukkueiden ihmiset Tapparaa vastaan. :) Alkaa olee pahemmin kuin Kärppien dominointiaikoina.
Menin ihan sanattomaksi. Se oli kuin kirjoittaisi YouTubeen "top-10 goals" ja osaa odottaa, että jotain hienoa tulee.Järvinen hieno hyppy :D
Miten se siellä menee?
Onneksi pystyt silti analysoimaan tilannetta kiihkottomasti.JMJ nappas Rissasen käden kainaloon ja heitti perusfilmit perään. Seuraavaksi vaihdetaan poikkareita maalinedessä ja filmataan kentänpintaan pitelemään päätä ja itketään ku itse joutui myös jäähylle. Vihaan tota pelleä :D
Itse puhuin siitä kulmatilanteen kiinnipitämisestä. Maalinedustilanne meni vähän ohi.Minusta Rissanen työnsi mailan Järvisen jalkoväliin ja Järvinen alkoi sitten hakata poikittaisella sitä mailanvartta "alas munistaan" ja Rissanen survoi tämän jälkeen Järvisen jäähän...
Haha kolmas filmi meni sitten läpi
JMJ nappas Rissasen käden kainaloon ja heitti perusfilmit perään. Seuraavaksi vaihdetaan poikkareita maalinedessä ja filmataan kentänpintaan pitelemään päätä ja itketään ku itse joutui myös jäähylle. Vihaan tota pelleä :D
Jos kaadat pelaajan vaikka osuisit kiekkoon ensiksi, niin rankki tai jäähy.
Toki voihan kyseessä olla sen verran moraaliton kaveri ettei yöuniaan menetä, mutta hankala arvostaa moista.
Kyllähän tuossa on helpompi pysyä pystyssä kuin tuossa Parlettin kampituksessa Sebokkiin.Onhan tämä kyllä hupaisaa, kun Jatkoajan ammattilaiset kommentoivat tuota kamppia. Kokeilkaa nyt joskus vaikka itse kuinka tasapaino pysyy, kun vauhtia polkiessa joku vetää mailalla toisesta jalasta. Pistäkää vaikka video tänne kuinka hienosti pysytte pystyssä. Tai kuinka maltillisesti kaadutte.
Joo, selostajan näkökulma asiasta on se absoluuttinen totuus jota meidän täytyy kunnioittaa.Alkiokin sanoi tilanteen olevan selvä jäähy, mutta jatkoajan ''asiantuntijat'' itkee krokotiilin kyyneleitään.
Sanokaa joku nyt vielä sukeltamista?
Edit: Olipas yllättävät kommentoijat. Erikoista, että selostajan mielestä esimerkiksi ei ollut sukeltamista.
Kannattaa ottaa huomioon, että täällähän on vain Porin, Tampereen ja poronhoitoalueen surkeimmat reppanat purkamassa pahaa mieltään. Niitä on kuitenkin alle 10.Ainaki keskustelun perusteella aikalailla kaikki muiden joukkueiden ihmiset Tapparaa vastaan. :) Alkaa olee pahemmin kuin Kärppien dominointiaikoina.