Ti 17.3.2009 Jokerit-Kärpät (3. puolivälierä)

  • 24 450
  • 128

bultsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Olen kaksi peliä katsonut paikan päältä Helsingissä. Oulun pelistä en pysty sanomaan paljoa radion kuuntelun perusteella, mutta merisään mukaan tasapuolinen linja oli siellä.

Molemmissa Helsingin peleissä noin joka viidennestä jäähyn arvoisesta Kärppä-rikkeestä on vihelletty jäähy Kärpille. Sama luku Jokereille on ollut n. kolme. Kirjoitin tästä myös aikaisemmin tähän topicciin, ja sanon sen vielä uudestaan. En ymmärrä miten Näädät voi itkeä jäähyistä kun esim. Erän alussa Kärpille olisi voinut antaa se 5 jäähyä, eikä tullut yhtään. Sitten kun Jokerit kaataa näädän tulee heti jäähy?? Ei voi ymmärtää. Tämä linja on jatkunut molemmissa näissä otteluissa.

Jäähyminuutithan ei kerro suosimisesta paskan vertaa.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Oletko sä nähnyt oikeasti koko tilannetta vai onko tämä vain provo?
No oli miten oli niin selvästikkään et ole nähnyt tilannetta kovin tarkoin.

Mutta nyt tämä ottelu saa olla ja keskitytään huomiseen, sitten nähdään kuka taas näkee mitä vai näkeekö kukaan.

Tenute ja Kalteva sai vähintään yhtä naurettavat jäähyt, eikä se Tomekin saama jäähy korkeasta mailasta kovinkaan selkeä ollut. Itseasiassa se Tenuten jäähy on yksi naurettavimmista pitkään aikaan. Siitä tuskin saisi jäähyä edes naisten SM-liigassa.
 

mailman-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Ihan mielenkiinnosta, ottamatta kantaa siihen miten on puhallettu; miten nuo tilastot kertovat siitä ketä on suosittu?

Oikeassa olet, kunhan nyt vain listasin miten on tuomittu kun niin _selkeästi_ kuulemma on tuomarit taas Näätien perään...
Eihän nuo tilastot oikeasti tosiaan mitään kerro.

Olen kaksi peliä katsonut paikan päältä Helsingissä. Oulun pelistä en pysty sanomaan paljoa radion kuuntelun perusteella, mutta merisään mukaan tasapuolinen linja oli siellä.

Samoin, kaksi peliä Ilmalassa ja Oulun matsin kuuntelin radiosta.

Molemmissa Helsingin peleissä noin joka viidennestä jäähyn arvoisesta Kärppä-rikkeestä on vihelletty jäähy Kärpille. Sama luku Jokereille on ollut n. kolme. Kirjoitin tästä myös aikaisemmin tähän topicciin, ja sanon sen vielä uudestaan. En ymmärrä miten Näädät voi itkeä jäähyistä kun esim. Erän alussa Kärpille olisi voinut antaa se 5 jäähyä, eikä tullut yhtään. Sitten kun Jokerit kaataa näädän tulee heti jäähy?? Ei voi ymmärtää. Tämä linja on jatkunut molemmissa näissä otteluissa.

Itse en valitettavasti näe näin, enkä myöskään osaa näitä jäähyn arvoisia rikkeitä listatakaan, kuten et nähtävästi sinäkään. Joten minkäänlaista "totuuspohjaa" emme saa aikaiseksi?
Minä en Kärppien jäähyistä ole kyllä hirveästi huudellut, vai? Jos olen, quottaa toki.
 

JoSo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Pelihän oli hyvä. Kaksi kovaa virhettä Kärpillä edelsi Jokerien maaleja 3 ja 4.
Siihen se kaatui. 3. maalin alla Kärppien puolustajan tökerö purkuyritys keskelle, katko ja maali. Purku ehdottomasti laidan kautta! 4. maalia edelsi Corson nousu , hasardisyöttö taaksepäin, ja Jokereille nopea vastahyökkäys. Corson olisi ehdottomasti pitänyt viedä kiekko päätyyn asti ja katsoa tilanne uudestaan. Näiden jälkeenhän peli oli taputeltu.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös