Ti 16.2.2016 Jokerit - SKA Pietari

  • 19 476
  • 150

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Hyvä, näyttäkää nyt sitä rotan naamaa.
 

faro

Jäsen
Ensimmäinen kunnon hyökkäys ja siellä lepää. Kelpaa. Hartwallilla hyvä meininki. Vihelletään ja buuataan kaikelle paitsi Jokereille.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Upea yhdistelmä jolla Larsen iski Jokerit johtoon 1-0.
 

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
Hienoa et Moseksellekkin buuataan ja vihelletään. Pelkäsin että Arenan yleisö antaisi jotain hyväveli-aplodeja tms. Painetta vaan sille!

Se, että minä minä Iljalle buuataan, on oikein, onhan kyseessä ihmiskyrpä potenssiin miljoona. Se, että Mosesille buuataan ex-kotiareenalla, missä mies tarjoili ison määrän hienoja hetkiä faneille ja ymmärtääkseni ei itse SKA-siirrolleen voinut mitään, on väärin. Helvetin väärin.
 

sorza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo,Jokerit,Tamminen,Harri Aholan lounaskaverit
KULDA JA EKA MAALI JOKEREISSA. MIHIN PAIKKAAN
 

Loorz15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit | Huuhkajat | Teuvo Teräväinen
ARTURS!!!!
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Lisää vaan!
 

jjoni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Se, että minä minä Iljalle buuataan, on oikein, onhan kyseessä ihmiskyrpä potenssiin miljoona. Se, että Mosesille buuataan ex-kotiareenalla, missä mies tarjoili ison määrän hienoja hetkiä faneille ja ymmärtääkseni ei itse SKA-siirrolleen voinut mitään, on väärin. Helvetin väärin.
Tähän sama, itse en olisi pystynyt Mosekselle viheltämään tai buuaamaan. Sen sijaan seisaaltaan olisin voinut aplodit antaa, jos Moses olisi ennen peliä esitelty/mainittu. Mutta jokainen tyylillään.
 

Giroux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Philadelphia Flyers
Nyt ymmärrän miltä Jokerit näytti kaudella 13-14. Kopio siitä luistelee tällä hetkellä valkoisissa pelipaidoissa kentällä.
 

YamahaGPR

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Etelän lämmöstä kaikille palstalaisille terveisiä!

Helvetin hienolta näyttää (tai kuulostaa) ekan erän jälkeen. Kannustusta lisää ja Ilja kuumenemaan. Ja ei haittaa vaikka Moses kolattaisiin myös...

Nyt uimaan ;-)
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Vaikeiden hetkien jälkeen mukava johtaa 1.erän jälkeen 2-0. Kulda iski Jokeriuran 1.maalin makeaan paikkaan. Aaltonen tarjoili tuohon maaliin hyvän syötön toiseen aaltoon. Muutenkin SKA:ta vastaan tuntui aukeavan hyvin paikkoja nimenomaan kun saatiin pelatuksi näitä toisen aallon paikkoja.

Mitä tulee Mosekseen niin peliä ennen esittelyssä olisin antanut ablodit mut pelin aikana tuo on yksi vihulaisista. Itse en vihellä mut en närkästy että eteläpääty viheltää, olihan tuo siirto Jokereiden kannalta aika farssi. Onneksi Mosse ei pelaa ylivoimaa.

Hieno punakeltainen tifo koko Arenan kattavana.
 

Gemondo

Jäsen
Mitä tulee Mosekseen niin peliä ennen esittelyssä olisin antanut ablodit mut pelin aikana tuo on yksi vihulaisista. Itse en vihellä mut en närkästy että eteläpääty viheltää, olihan tuo siirto Jokereiden kannalta aika farssi. Onneksi Mosse ei pelaa ylivoimaa.

Tästä olen täsmälleen samaa mieltä. Niitä herrasmiehen elkeitä voi (ja pitää) esittää ennen ja jälkeen peliä, mutta kun game is on ja kaveri tekee kaikkensa jotta Jokerit häviäisi niin kyllä kaikki viheltäminen ja buuaus on enemmän kuin suotavaa kun kerran kehtaa tulla Areenalle vieraspaidassa.
 

sorza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo,Jokerit,Tamminen,Harri Aholan lounaskaverit
Ekassa erässä oltiin pitkästä aikaa pelin sisällä. Toivottavasti tämä ilme näkyy koko ottelun ja etenkin toisessa erässä.
 

sorza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo,Jokerit,Tamminen,Harri Aholan lounaskaverit
Ohtamaa pommittaa Dadonovin vaihtoon.
 

jjoni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Kauan sai roikkua, ennenkuin uskallettiin puhaltaa valkopaidoille jäähy. Nyt maistuisi kyllä kolmas häkki tähän väliin ylivoimalla.

Ohtamaalta komea taklaus.

edit. Ylivoimalla ei tulosta, ja ylivoiman lopulla Jokereille jäähy väärästä vaihdosta.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Väärä vaihto.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös