The Pena Trophy

  • 94 871
  • 497

dude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalevan Haukat
Nyt kun hankimme päävalmentajaksi Euroopan parhaimman koutsin, haluan tietää olemmeko vielä kisassa mukana? Eihän ensi kauden hankintoja voida ottaa tämän kauden kisaan? Eihän?

Jos otetaan, ilmoitan välittömästi Susanne Päivärinnalle, joka tulee suoran lähetyksensä kanssa tutkimaan mahdollista sopimusrikkomusta. Jos veli Carlos ja veli JHag tulevat stadin slangillaan selittämään asioita, pitää mukana olla simultaanitulkki, sillä Susanne on niin kaunis nainen, että ei voi olla kotoisin Tzzadista.

Toisaalta, kisan tämän vuotinen titteli alkaa olla jaettu. Tover.. eiku... Veli Oloneuvos on jo tiettävästi teettänyt valmiiksi lippalakit: "Ruissalo - The Pena Trophy winners 2003"
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Tampereen Elviksen nimimerkki dude halojaa...

Et sinä todellakaan näytä tietävän mitään tästä penailuaatteen syvimmästä ideologiasta.

Siis ensinnäkin, jos joku tämän tittelin tänä keväänä saavuttaa/voittaa (?) niin palkintopystin kehittäminen saavuttaa kehittämisasteen noin vuonna 3428. Sitä ennen voimme toki kirjata The Pena Trophyn voittajien nimet vuosittain ruuduttomalle kopiopaperille viivottimen ja vatupassin avulla. Vatupassin toinen nimi on muuten vesivaaka. Tai kulpaviiva.
Paperina voi tarvittaessa käyttää myös Kalervo Kummolan ja Simo Saarisen hyväksymisleimoilla varustettua ruutupaperia. No okei, myös valkaistettu leivinpaperi kelpaa, voipaperi taas ei missään nimessä tule kyseeseen, koska siitä nuori ja kehittyvä lapsi saattaa saada mieleensä salakavalan himon laittaa lätkäharkkojen jälkeen leivän päälle VOITA (anteeksi että taas HUUSIN) rasvattoman, gluteenittoman ja laktoosittoman Flooran sijaan.

Joten kärsivällisyyttä ja kärsimystä vaaditaan. Eihän porsaskaan olisi niin sikamaisen näköinen, jollei se olisi syntymästään asti kärsinyt... sillä kärsällään siis.
 

Oloneuvos

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ÄTPPOMK,Ottawat Senaattorit
Viestin lähetti dude
Toisaalta, kisan tämän vuotinen titteli alkaa olla jaettu. Tover.. eiku... Veli Oloneuvos on jo tiettävästi teettänyt valmiiksi lippalakit: "Ruissalo - The Pena Trophy winners 2003"

Vai on Jore tulossa teille! Onneksi olkoon vaan, heh.

The Pena Trophystä ei tänä vuonna tarvitse edes pelata pleijareita, niin ylivertainen on TPS. Nuo lippikset ovat jo saapuneet ja käytössä. Penailumme aste tulisi todella näkyviin, mikäli meiltä ansaitsemamme pysti vääryydellä ja viekkaudella ryöstettäisi, sillä silloin sivuaisimme Hjalliksen kevään -95 ennätystä. ;)

Penailumme jatkuu edelleen vahvana, sillä Ruissalo ei sitten aio edes myydä/vuokrata pelaajia kevääksi muualle. Ei niin, että kovin moni mihinkään olisi kelvannutkaan, mutta jokunen kuitenkin. Rahahan ei Ruissalolle kelpaa, sillä rautakangennotkea selkäranka ei suostu taipumaan ottamaan setelitukkoa maasta!
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti Oloneuvos


Penailumme jatkuu edelleen vahvana, sillä Ruissalo ei sitten aio edes myydä/vuokrata pelaajia kevääksi muualle.

Ai jaaha! Että IFK:n titteli alkaa olla vaarassa? Noh, tässä tulee vastine:

Pelaajia ei enää saa vaihdella, mutta me halutaan Alpon tilalle teiltä The Nenä! Ja sitten me halutaan siellä Raunistulan vanhalla nakkikioskilla pahennusta herättänyt ja nenäluita murtanut hemmo (muistaakseni äijä kulkee lempparinimellä Donna) meidän poliisiks try outille ainaski ens syksyn Ärrä Cuppiin.

Ja sitten ihan asiaa sinne Turkuun. Lueskelin tuolta erältä toiselta luotettavalta saitilta, että Petteri Nummelin on tulossa ensi kaudeksi IFK:n riveihin! Nimittäin hän kertoi saavansa siellä nykyisessä työpaikassaan Sveitsissa usein pelin jälkeen faneilta KUKEI. Kuulostaa uhkaavalta. Minäkin lähtisïn pakoon vaikka maailman ääriin välttyäkseni fanien uhkaamilta kukeilta.
Mitähän nämä mainitut kukeit muuten ovat? Kertosisiks joku ehkäs mullen? Mut niinku turkulaine satamamiäs Mauno Koivistokin sanosisisi: - Ei kerrota Tellenlen.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Predator
Mitähän nämä mainitut kukeit muuten ovat? Kertosisiks joku ehkäs mullen?

Kyllähän Sinun, Preda pitäisi Jullina (mehän olemme kaikki hurreja) tietää, mitä ruotsin sana kuk tarkoittaa. Kukei on kyseisen sanan turkulainen monikon partitiivi.

Minäkin lähtisin tuollaisen uhkauksen alta karkuun ja kauas...
 

muaddib

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mimosanherkät Itkupillit ja Setämiehet
Viestin lähetti Predator
Nimittäin hän kertoi saavansa siellä nykyisessä työpaikassaan Sveitsissa usein pelin jälkeen faneilta KUKEI. Kuulostaa uhkaavalta. Minäkin lähtisïn pakoon vaikka maailman ääriin välttyäkseni fanien uhkaamilta kukeilta.
Mitähän nämä mainitut kukeit muuten ovat?

Käsittääkseni tämä "kukei" on alkeellisen suomenkielen versio sanasta "kukka". Voin olla väärässäkin, koska Mikael Agricola, TPS:n ensimmäinen puheenjohtaja ja Turun arkkipiispa on ollut vaiti jo jonkun aikaa.

muaddib
 

Oloneuvos

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ÄTPPOMK,Ottawat Senaattorit
Viestin lähetti muaddib
Käsittääkseni tämä "kukei" on alkeellisen suomenkielen versio sanasta "kukka". Voin olla väärässäkin, koska Mikael Agricola, TPS:n ensimmäinen puheenjohtaja ja Turun arkkipiispa on ollut vaiti jo jonkun aikaa.

Juuri niin, muaddib on asian ytimessä. Ymmärrän hyvin, että helsinkiläiset ystävät hämmentyvät pitemmän kulttuuriperinnön omaavien ihmisten murretta tulkitessaan. Muistakaahan pojat, että antiikiksi ei sitten vielä lasketa 30 vuotta vanhaa tavaraa, eikä sen ikäisistä tavoista oikein ole perinteiksikään. ;) Toisaalta; tuo on kyllä tosi penailua, vaikka seuranne ei enää tässä lajissa kärjessä pysykään!
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti muaddib
Voin olla väärässäkin, koska Mikael Agricola, TPS:n ensimmäinen puheenjohtaja ja Turun arkkipiispa on ollut vaiti jo jonkun aikaa.

muaddib

Mikael Agricola? Ong tämä nyt se uusi sitruunalla maustettu muoticockis? Ainakin Tepsun Nenä Jalonen näyttää nauttineen tuota sitruunalla terästettyä lantrinkia viime aikoina runsaasti... mies kun on niin kitkerän näköinen.

Piti päästä sanomaan. Anteeksi. Lähden ulos ostamaan Iltapulua, ehkä se rauhoittaa minut.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti Oloneuvos
Ymmärrän hyvin, että helsinkiläiset ystävät hämmentyvät pitemmän kulttuuriperinnön omaavien ihmisten murretta tulkitessaan.

Jaa juu, siihen kulttuuriperintöön kuuluu sekin, että olette ihan itse onnistuneet polttamaan sen kaupunkinne kahteen kertaan. Ymmärrettävää siltä osin tosin, että eihän tulipalon sattuessa Turussa ole sammutusvettä lähelläkään.
Tsiises että minä olenkin tänään hauska.
 

Oloneuvos

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ÄTPPOMK,Ottawat Senaattorit
Viestin lähetti Predator
Jaa juu, siihen kulttuuriperintöön kuuluu sekin, että olette ihan itse onnistuneet polttamaan sen kaupunkinne kahteen kertaan. Ymmärrettävää siltä osin tosin, että eihän tulipalon sattuessa Turussa ole sammutusvettä lähelläkään.
Tsiises että minä olenkin tänään hauska.

No meillä ainakin on aina olut niitä, joilla sytyttää. Vettä olemme aina käyttäneet korkeintan peseytymiseen ja parhaimmillaan moinen aine onkin veneen alla. Toisaalta täällä eivät yli 15-kesäiset kärsi myöskään krapula -nimisestä lastentaudista. Ne palot ja varsinkin sammutuskaluston puute vaan kertovat pitkästä penailukulttuuristamme. ;)
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti Oloneuvos
No meillä ainakin on aina olut niitä, joilla sytyttää. Toisaalta täällä eivät yli 15-kesäiset kärsi myöskään krapula -nimisestä lastentaudista.

Taas tämä krapulajuttu! Kyllä minä olen Turussakin käynnin yhteydessä/aikana/jälkeen kärsinyt krapulasta. Tekö piruuttanne juotatte vieraspaikkakuntalaiselle jotakin kohmelon aiheuttavaa myrkkyä? Itse sitten kiskotte kaksin käsin joitakin kankkusvapaita, jalompia taikajuomia? Mitäs Matkailunedistämiskeskus tuohon sanoo?

Turussahan ei ainakaan helsinkiläinen eikä tamperelainen pysty olemaan selvinpäin kuin korkeintaan minuutin. Ja tuotakin aika-arviota voisi lyhentää ainaski viidellä minuutilla. Kiitettävästi Turussa tosin on järjestetty näitä juottorasteja turistille. Taitaa olla ainut kaupunki Suomessa, jossa voi latkia Nasse Sedän taikajuomaa laillisesti koulussa, apteekissa ja vessassa.
 

Oloneuvos

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ÄTPPOMK,Ottawat Senaattorit
Viestin lähetti Predator
Taitaa olla ainut kaupunki Suomessa, jossa voi latkia Nasse Sedän taikajuomaa laillisesti koulussa, apteekissa ja vessassa.

No meillähän tuo on ollut tapana. Emme näet kestä selvin päin täällä törmäileviä turisteja, jotka kuvittelevat penailevansa meitäkin paremmin. Kankkusen vaivasta emme silti kärsi. Kuten itse totesit, alkaa opettelu täällä koulussa, jatkuen apteekissa ja päätyen vessaan.

Ai niin, tuosta krapulasta vielä. Et kai sinä nyt tosissasi väitä kärsiväsi moisesta lastentaudista? Meillä pelkona on vesirokkoon sairastuminen. Vesikauhu täällä on jo kaikilla. Sinun pitää tulla Jet-Ace:n ja allekirjoittaneen pitämälle kuukauden mittaiselle kosteanpaikanleirille saaristoon. Siellä on ennenkin opetettu herkkähipiäisiä kaupungin tavoille. Koulutuksen kestäessä oppilaista paljastuu useinmiten todella loistavia synnynnäiseen penailuun viittaavia piirteitä. Menu kun sisältää vain liemiruokaa. Parhaat oppilaat saavat kurssin päätteeksi puntin tulitikkuja ja annoksen paloviinaa. Älä enää ihmettele, että tämän perinteiseksi luokiteltavan kurssin jälkeen Turun palolaitos on hälytystilassa.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti Oloneuvos


Ai niin, tuosta krapulasta vielä. Et kai sinä nyt tosissasi väitä kärsiväsi moisesta lastentaudista? Meillä pelkona on vesirokkoon sairastuminen. Vesikauhu täällä on jo kaikilla.

Kyllä tämä nyt on noloa. Nimittäin minä kyllä kärsin aina välillä kankaisesta. Joskus on iskenyt jopa se kuuluisa Kalliovuorten Kaamea Kostaja.
Johtuisko tuo siitä että olen jo sairastanut mainitsemasi vesirokon. Tämä tapahtui armeija-aikana. Silloin Tilkassa (Keskussotilassairaala 1) muuan lääkintäkapteeni teki minusta ällistyttävän diagnoosin: sairastin YHTÄAIKAA vesi- ja vihurirokon! Ja tämä tälläkertaa ei todellakaan ollut vitsi! Olisko tuosta ns. jälkitautina minuun jäänyt sellainen vesikauhu, että yritän sitä kompensoida juomalla alkoholia? Ja mitä enemmän juon, sitä kipeemmäksi kuitenkin tulen... ja vesikauhu senkun pahenee. Omituista.

Niin ja minä pahaa pelkään että tuon teikäläisten kosteanpaikan leirityksen jälkeen meikäläisen maksa vinkuisi niin, että ulina kuuluisi Washingtoniin asti. Silloin George Tuplawee voisi luulla että Saddamin Stukat, eiku Scudit hyökkäävät ja hän voisi paniikissa painaa sitä tiettyä punaista The Nappia... joten seurauksena voisi olla ihmiskunnalle pahempi olo kuin konsanaan keskivertokankeella stadilaisella Aira Samulinin tanssitunnin jälkeen.
Mutta jos siellä teidän leirillä saa myös grillimakkaraa, niin count me in.
 

koo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Viestin lähetti Oloneuvos
No meillä ainakin on aina olut niitä, joilla sytyttää.
Tuo oli ehdottomasti päivän paras, OIKEESTI.
Minä en teidän Pena-pysteihin ota kantaa vaan kysyisin tältä
koulu-apteekki-vessa akselilta, että käyttekö "Vanhassa Pankissa" ollenkaan vai onko se sama kuin apteekki. Entäs käytättekö Puuteria, vai onko sitäkään enään?

Terveisin koo
 

Pressiboxi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Palloseura
Viestin lähetti koo
Minä en teidän Pena-pysteihin ota kantaa vaan kysyisin tältä
koulu-apteekki-vessa akselilta, että käyttekö "Vanhassa Pankissa" ollenkaan vai onko se sama kuin apteekki. Entäs käytättekö Puuteria, vai onko sitäkään enään?

Old Bank on edelleen raskaskätisessä käytössä. Pankista löydät myös TPS-johtoa valmennuksesta teejiihin aika ajoin.
 

Oloneuvos

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ÄTPPOMK,Ottawat Senaattorit
Viestin lähetti koo
... käyttekö "Vanhassa Pankissa" ollenkaan vai onko se sama kuin apteekki. Entäs käytättekö Puuteria, vai onko sitäkään enään?

Eikös Puuteri ole vanha Valencia? Näin tietääkseni. Eipähän ole ollut koskaan tarvetta. ;)

Vanhassa Pankissa sen sijaan on tullut tehdyksi "talletus" jos toinenkin. Kyseessä on Erkki Tannisen aikanaan kipparoima laitos, joka on muuttunut vuosien saatossa juottolaksi. Todella upeat puitteet ja tasokas paikka, jonka olutvalikoima on jopa ammattilaisen mykistävä.

Vanha Apteekki taas löytyy Kaskenmäestä Paavo Suuren patsaan lähistöltä.
 

koo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Turun kapakat

Puuteri on siis Mocca nykyään, saattaa olla ikä jo ajanut ohi tuosta paikasta. Toisaalta tamperelaisilla on aina ollut tapana käydä Turussa juhlimassa joten saatanpa pistäytyä Moccaankin.
Old Bankin "talletukset" on koettu joka reissulla, ja siitähän on lyhyt matka Olavin krouviin, jäi viimeksi paidat laskematta.
Kun nyt tuli "puheeksi" niin onkos tämä Trinax, tai jotain sinnepäin, paikallinen koukkupolviklubi. Tampereen Hämeensiltaa vastaava, "aikuisten ihmisten iskupaikka"?

terveisin koo
 

Kaiser Soze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rontti's potatoes, whiners and wankers
Trinax.
Kyllä juu. Käytettyjen kotirouvien kierrätyskeskus. Toisinaan jopa vielä vanhemmille.
Alakerrassa leijuu jo mukavasti narikasta vastaan koimyrkky.


Turun uusin taitaa olla Lehmä. Ihan siinä Pankin vieressä. Minulle positiivista paikassa on 0,6 litran Cruzoviche, vai mites se kirjoitetaan...

Toki Lehmässä kauniita naisiakin näkee... nirppanokkaisia tosin..

K

Edit:

Näinhän se oli: KRUSOVICE CERNE
 

koo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Viestin lähetti Kaiser Soze
Trinax.
Kyllä juu. Käytettyjen kotirouvien kierrätyskeskus. Toisinaan jopa vielä vanhemmille.
Alakerrassa leijuu jo mukavasti narikasta vastaan koimyrkky.


Turun uusin taitaa olla Lehmä. Ihan siinä Pankin vieressä. Minulle positiivista paikassa on 0,6 litran Cruzoviche, vai mites se kirjoitetaan...

Toki Lehmässä kauniita naisiakin näkee... nirppanokkaisia tosin..

K

Minä olen ollut niin vähän aikaa kotirouvana, että en tiedä onko minua käytetty vielä tarpeeksi, joten en ota riskiä. Tämä Lehmä kuullostaa kuin minulle tehdyltä, joten sinne jonon jatkoksi ;)

Terveisin koo
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti koo
Tämä Lehmä kuullostaa kuin minulle tehdyltä, joten sinne jonon jatkoksi ;)

Terveisin koo

Viimeksi Turussa käydessäni olin kolme päivää työnantajan kustantamalla kurssilla, yhden yön vessassa ja yhden illan Lehmässä.
Tämä Lehmä on muuten nimensä veroinen... en ole ennen paikassa käyntiäni tiennyt että NIIN KORKEILLA KOROILLA voi myös KÄVELLÄ. Yleensä alan naiset pitävät moisia korkoja vain sängyssä.

Auts.
 

Kaiser Soze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rontti's potatoes, whiners and wankers
Viestin lähetti Oloneuvos

Vanhassa Pankissa..
Vanha Apteekki taas..

Mitä veikkaatte. koskas Turusta löytyy kuppila nimeltä.. ???


Vanha Kirjasto ? :)

Ei tosin koskaan jos uppiniskainen valtuusto päättää..

K
 

Pressiboxi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Palloseura
Viestin lähetti Kaiser Soze
Mitä veikkaatte. koskas Turusta löytyy kuppila nimeltä.. ???


Vanha Kirjasto ? :)


Luullakseni samoihin aikoihin Wanhan Tuomiokatedraalin kanssa. Erikoisuutena 197 metrin korkeudessa heiluva VIP-baari.
 

nedomansky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Penalle ja Alpollehan on lähtölaskenta jo alkanut.

Mistä tj ja valmentaja tilalle?

Mun mielestä:

Erkka valmentamaan,
Kurri UTJ:ksi ja
Jortikka toimitusjohtajaksi

Sen jälkeen Penatrophystä taistelee vain Kahvara ja Jyppi
vuoron perään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös