The Elder Scrolls Online

  • 1 927
  • 3

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
The Elder Scrolls Online on The Elder Scrolls-pelisarjaan (samaa pelisarjaa esim Oblivionin ja Skyrimin kanssa) sijoittuva morppi jonka prelaunch päivä on tänään jos on ostanut Imperial Edition paketin pelistä. Itse ostin TESOn Imperial Editionin Brazilialaisesta nettikaupasta kohtuu halvalla ja tarkoituksena on tämä ensimmäinen kuukausi kokeilla miltä TESO vaikuttaa. Jos jään koukkuun niin kai joutuu alkamaan maksamaan kuukausimaksua. (n. 12-13€/kk). Mites muut Jatkoajan Elder Scrolls -pelisarjan fanit, aiotteko kokeilla tätä uutta morppia?

Parit linkit peliin liittyen:

http://www.elderscrollsonline.com/en-uk
Elder Scrolls Online
faqs - elderscrollsonline

-Tinke
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Meinaan kokeilla, mutta en lupaa koukuttumista - tosin oma pelaaminen on tällä hetkellä muutenkin niin satunnaista ajan puutteen takia että en usko että tulen kerkiämään mukaan early accessiin vaikka sellainen (3 päivää) paketti tuosta pelistä tuli hommatuksi. Satunnainen ja vähäinen pelitahti ei ainakaan perinteisesti näihin mörppeihin ole ollut ihan se paras lähestymistapa, saa nähdä millaista grindausta tämä tulee suosimaan ja antaako peli riittävästi myös vähäisemmällä pelimäärällä.
 

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
The Elder Scrolls Online tulee sitten tämän kuun 17. päivä kuukausimaksuttomaksi. Itse ainakin aion palata tämän pelin pariin. Mites muut?

-Tinke
 

Taikuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
The Elder Scrolls Online tulee sitten tämän kuun 17. päivä kuukausimaksuttomaksi. Itse ainakin aion palata tämän pelin pariin. Mites muut?

-Tinke
Tuli hankittua Prismasta kun 10 eurolla sai. Vielä olisi peli muoveissa odottamassa korkkaustaan, mutta eiköhän sekin tule ajankohtaiseksi kunhan saan noita aikaisempia pelailuja vähän pois tieltä. Betaa tuli aikoinaan testattua, enkä sen jälkeen ollut kovin innostunut, vaikka Elder Scrolls-maailma muuten kiinnostaakin. Mutta nyt kun kuukausimaksukin poistuu, niin mielenkiinnolla tehdään paluu pelin pariin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös