Tgekpkfasc

  • 17 145
  • 92

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Perrrrrrrrrrrrrkele!

Minähän en muuten hakemuksia pistä matkaan, ilmoitan täten liittyväni tähän kyröilynperinteitä vaalivaan kerhoon.

Mielestäni perusteeksi riittänee se, että vakuutan olevani tarpeellinen lisäaine tähän kerhoon. Ilman minua tämän arvostetun kerhon kiellettyjenaineiden pitoisuus jää vajavaisen pieneksi, ainakin vi*utusarvot pysynevät vielä kohtuuden rajoissa jollen minä kuulu tähän kerhoon. Mutta, koskapa joku kuitenkin jossain vaiheessa tullee kysyneeksi tarkempia perusteluja listaan alle merkittäviä "lääketieteellisiä" saavutuksiani:

-nukahtamislääkkeiden, lihasrelaksanttien ja alkoholin yhteiskäytön kokemus on vankka.

-verikokeiden ottaminen itseltä kuuluu ehdottomasti repertuariini.

-tärkeiden reseptien ja lääkeaineiden hävittäminen luonnistuu minulta oivallisesti, itseasiassa en edes muista pitäneeni hallussa kyseisiä "tarveaineita".

-antihistamiinien ja muiden sumutteiden käytöstä laajaa kokemusta, astmaattisten oireiden tunnistaminen ja hoito hallinnassa.

-kriisitilanteessa obdjuktion suoritus luonnistuu minulta.

-lääkeaineiden piilottaminen tai kadottaminen ruumiinonteloihin kuuluu vahvuuksiini.

Lisäperusteluksi käynee se, että kuulun ÄTPPOMK klubiin.

vlad#16.
 

TBK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sydän on KIRVEEN muotoinen!
Re: Pyydän, että minut valitaan...

Viestin lähetti koo

voin suositella isse isseäni TBK:n sihteeriksi. Luulen, että tällaisessa toiminnassa tarvitaan myös sihteerin sihteeri ja vannon olevani hehkeä, muhkea ja blondi.

Tämä on vakavasti otettava hakemus, jo pelkästään ulkoisten seikkojen puolesta. Minä kyllä olen jo oikeastaan pitemmän aikaa halunnut oman Unelma Säleikön.

Pystytkö pistämään HN sen yhdistyksen tilinumeron vaikka yv:nä. Me lähdetään koo: kanssa pitämään sihteeri "palaveri".
 

Anton

Jäsen
Voihan [SENSUROITU]!

Tämähän on paljon tiukempi klubi kuin meidän perustamamme paikallinen Pedofiiliseura.
Ilman muuta haluan mukaan tällaiseen tiimiin. Kari-Pekka on niin superviileä kaveri, että fan clubiin kuuluminen on etuoikeus! Jos KP:llä olisi isommat pallit, niin hän voisi kompastua niihin.
TOSI Mies!

Olen aika usein ulkomaan matkoilla (kännissä) mokaillut ja näin huonontanut Suomi-kuvaa, joten meriittejä kerhoon löytyy!

Kariii, Kari-Pekka Kyrö, siinä vasta miesten mies!
(Vapaasti David Crockett -biisiä mukaillen)

Lisätään vielä jälkeenpäin erityisosaaminen.
Olen oman työni oheessa firmassamme kunnostautunut pizzalähettinä, mutta hang around -jäsenyys olisi jees!
 
Viimeksi muokattu:

Roland

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
TGEKPKFASC (hallituksen jäsen)
Poliittinen siipiveikko ja agitaattori kuittaa. Tehtävän sisältävä laukku otettu vastaan ja unohdettu Jankan Shellille. Noudetaan ensi tilassa.

Ehdotuksia, tai sitten Kyröilyn ja Penailun hengen mukaisesti _oikeita_ vastauksia. Mehän emme oppi-isiemme tavoin paljoa kysele. Homma on nyt näin.

1. Kyröily

Mikä tahansa suoritus, jossa ei kerrota totuutta ja kierrellään asioiden ympärillä. Loppujen lopuksi kuitenkin jäädään kiinni ja syytetään muita. Tämä on mielestäni hyväksyttävää Kyröilyä.

2.

Uusien jäsenien rekrytoiminen. Juju onkin siinä, että tämän täytyy tapahtua värvättävän itsensä tietämättä. Tyyliin muutama naishiihtäjä ja yllätysten tippapussi.

3.

Ilosanomamme leviää itsestään, toisaalta ensimmäiselle jäsenelle, jonka tapaan Tampereen Rautatieasemalla tahi Kaupin metsässä jakamassa lippusia ja lappusia voitaneen myöntää paikka Hallituksessa (ja siten myös koko Suomen kansan sydämissä). Myös lukuisat yksityisviestit ja postaukset Jatkoajassa pätevöittävät hakijan.


Mutta Kyröland2007... Olen ollut yhteydessä kaikkien takinkääntäjien oppi-isään, nykyiseen europarlamentaarikkoomme Nimi Sensuroitu, vinkkinä kansanopisto Lapissa. Hänen mukaansa ehdokkaamme omaa erinomaiset puitteet kansanedustajaksi. Tarvittava lipeys on kielessä, takki helposti kääntyvä (ja tyylikäs myös väärinpäin) ja medianäkyvyyttä riittävästi. Puoluelistautuminen on vielä hieman vaiheessa, tällä hetkellä harkitaan Vihreiden Markus Draken tilalle asettumista. Farmakologinen yhteys näiden kahden suurmiehen välillä on ilmeinen. Kiellettyjä aineita on tullut nautittua. Ehdotuksia otetaan vastaan.

All heil KP!
 

ranger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves, Die Mannschaft
B-näyte

Kyröland2007:ltä otettu A-näyte osoittautui positiiviseksi. Urlrlrlrlheilija on kuitenkin kieltänyt nimensä julkaisemisen ennen lopullista tuomiota. Seuraavassa julkaistava B-näyte sisältää muutamia pikku lisäyksiä.


Eihän tämä silti mikään antidoping-toimikunnan kiellettyjen aineiden lista ole, tämä nimittäin päivittyy vielä hitaammin. Seuraavat ovat siis vain esimerkkejä:

1. Kyröily

- Rattijuopumus esim. 0,6 promillen kännissä. Vaikka 0,6 promillea ylittääkin sallitun 0,5, se kuuluu silti kiistatta Harmaaseen Alueeseen.

- Kokeessa lunttaaminen. Silkkaa Harmaata aluetta.

- Kiellettyjen aineiden salakuljetus.

- Yleinen kusettaminen, jolla pilataan "puhtain keinoin saavutetut tulokset".

- Oman syyllisyyden kiistattomimpien todisteiden kyrömäinen unohtelu, jos mahdollista mielellään bensa-asemille.

- Amatöörimainen puuhastelu. Viimeksi mainitut käsitellään TGEKPKFASC:n hallituksen kokouksissa tapauskohtaisesti mielivaltaa käyttäen.


2. Kyröilyn edistäminen

- Rlrlrlrlrlä-vikaisuus ja varsinkin sen tahallinen liioitteleminen.

- Päättömien tiedotteiden laatiminen asianajajien välityksellä ja sitten koko laatimisten kieltäminen.

- Yleisistä tapahtumista selittämättömästi vetäytyminen.

- Tiedotustilaisuuksien pitäminen. Näissä tiedotustilaisuuksissa tulee keskittyä siihen, että tiedottaa mahdollisimman vähän, mielellään ei yhtään mitään.

- Testamenttien kirjoittelu ja julkaiseminen jo hyvissä ajoin ennen kuolemaa.

- Treenaaminen Tervanevan suolla.

- Myönnä vain se, mistä olet jäänyt kiinni! Äläkä aina sitäkään.


3. Kyröilyn ilosanoman (Kyrönkeliumin) laajamittainen levittäminen

- Tämän toteuttamiseen on olemassa nyrkkisääntö, eli opettele puhumaan kyröä. Kyrön kielelle on ominaista, että lauseiden seassa viljellään mm. seuraavia ilmaisuja:

Minä varrrrrroitan...

Minä korrrrostan...

Harrrrrrri Kirrrrvesniemi, Karrrrri-Pekka Kyrrrö.

Rrrrrilllumarrrei, rrrrotvalllin rrreunalla ja rrrreporrrrankana...

Katastrrrrrofaalisen suurrrrta häpeää...

Suomessa ei ole laajaa eikä järjestelmällistä doping-kulttuuria...

Minun päävalmentajakaudellani käytimme PÄÄASIASSA nesteytystä...

Olen tullut tänne vastaamaan kaikkiin kysymyksiin avoimesti ja rehellisesti...

Urlrlrlrheilijat saavat kertoa itse, kuka Hemohesiä sai Otepäässä... Varsinkin naiset saavat vastata itse siihen kysymykseen...

Ja tietenkin sanan "hiihtäjä" käyttäminen mahdollisimman monessa yhteydessä esim. haukkumanimenä, "vittu sä oot kyllä kans yks oikeen hiihtäjä".

Jne.

- Terminologian hallitseminen, esim. sellaisten termien kuin Hemohes, EPO, FIS, plasmalaajentaja, A-näyte, B-näyte, hemoglobiiniarvo ja/tai -testi, antidoping-toimikunta, WADA, veritankkaus, veren punasolujen määrä, alppimaja, -leiri ja/tai -teltta...

- Tärkeimpien henkilöiden tunnistaminen ja heidän tehtäviensä tiedostaminen, esim. Harri Syväsalmi, Timo Seppälä, Paavo M. Petäjä, Inggard Lereim, Sarah Lewis, Suvi Linden, Lauri Tarasti...

- Kannattaa myös opetella Karpaasien laulu, siis "Karpaasi on jätkä raju... vaikka menis taju..."

- Errrrittäin tärrrkeää on myös se, että kyröä puhuvat hallitsevat englannin mahdollisimman kömpelösti ja valitsevat tulkkinsa mieluiten sieltä huonoimmasta päästä.


(Tämän tiedotteen laatiminen oli Kyrtsänvartijan Harmaata Aluetta koskeva salainen tehtävä. Tehtävä annettiin koodinimellä operaatio Kyröskosken Pärske. KyrPä kuittaa.)




Ranger
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Re: Ensimmäinen asiakas

Viestin lähetti Tumba
Myykö teidän järjestönne Hartsan voimasauvoja? Jos myy, niin minulle yksi. Ei 30% lisää oo pahaksi kenellekkään. Miksi Marja-Liisa oli sanonut Hartsalle "vittuako tämä 30% auttaa?, ja eihän mun tarvitse mennä ku Kurikkaan, niin heti tulee 60% lisää.

Aivan totta, näinkin on toimittu Kirvesniemien perheessä, missä paneuduttiin kerran rohkeasti saunan jälkeen oraalisen seksin saloihin. Hartsa kysyi Marja-Liisalta jälkikäteen, että miltä maistui, johon Marja-Liisa: Miedolta!

Jos klubiin otettaisiin urheiluseuroja hangaroundeiksi, niin voitaisiinko ajatella uintiseura Kyröskosken Pärskettä?

Mielestäni meidän täytyisi myös viisaiden sotapäälliköiden tapaan tunnistaa pahimmat kyröilyn viholliset voidaksemme vastustaa heitä paremmin. Tässä muutama tappolistalla oleva:

-Harri Syväsalmi. Kaverista huomaa jo ulkomuodosta, että kyröily ei ole kuulunut hänen harrastuksiinsa. Ruoka ei toistaiseksi ole dopingaine. Turha jätkä.

-Timo Seppälä. Aina se jaksaa, milloin ei autoile, puljata niiden perkeleen koeputkiensa kanssa. Hanki elämä Timo - kyröile kuin mies!

-Maarit Tastula. Nainen, joka kutsui Mika Lehmänsilmä Myllylän mulkoilemaan ohjelmaansa keväällä -01 ilmiselvänä tarkoituksenaan kyröilyn moralisointi. Kämänen ämmä. Se on vaan kateellinen Koopeen muille naisille.
 

ranger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves, Die Mannschaft
KKyr (van Nuppi)

Mainitsemani operaatio Kyröskosken Pärske siis edennee pikkuhiljaa myös hangaround-tasolle. Mainiota.


The Gray Area:n erikoisasiantuntijana voin kuitenkin vakuuttaa, että olet erehtynyt Maarit Tastulan suhteen. Karpaasien Karpaasin kutsuminen ko. ohjelmaan oli kyröilijöiden loistavasti onnistunut salaliitto, jossa Tastulakin oli mukana. Juonen tarkoituksena oli salaa antaa yleistä piilo-opastastusta Harmaasta Alueesta, josta Myllylän mukaan kenenkään on aivan turha hurskastella. Samaisessa ohjelmassa tämä kyröilyn yksi avaintermeistä taidettiin myös mainita julkisesti ensimmäisen kerran. Siitä lähtien ko. termi on ollut käsite ja elämäntapa. Täydellistä kyröilyä, todellista amatöörien puuhastelua.

Muista mainitsemistasi henkilöistä olet sataprrrrrrosenttisen oikeassa.


Entä mitäkö Tastula sai vastineeksi moisesta kyröilyn edistämisestä? Vell, tount ääsk.




Ranger
 
Viimeksi muokattu:

kaakko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Eilisessä Iltasanomissa tai sitten Iltalehdessä oli kuva tästä Kyröilyn uhriksi joutuneesta linnusta (varis). Kuvassa oleva henkilö toi kuitenkin mieleeni muutamia vuosia sitten Helsingissä ampumaradalla ammuskelleen Sanna Sillanpään (olikohan nimi oikein, korjatkaa jos sen väärin muistin). Mielestäni yhdennäköisyyttä oli tai sitten olen vain kyröillyt näköni siihen kuntoon, että tarvitsisin kunnon annokset hemohessia sitä parantamaan.

Mahdollisuushan on, että Käry-Pekka on Kaisalle ns."sisäisesti" antanut näitä kiellettyjä aineita, sehän vasta olisi kunnon Kyröilyä. Luontoisetuna.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
ranger: KyrVanNuppi kuittaa! Kyröskosken Pärske oli siis jo huomioitu, hienoa. Kun seuraavan kerran tapaamme, ehdotan tunnistuselementiksi Kyröskosken Pärskeen verkkareita; selässä kun lukee KyrPä, niin heti tietää, että omia on.

Milloinkas klubi järjestää ensimmäisen saunaillan? Tietenkin telttasaunassa ja omat ruiskut mukaan.

Yksi asia, mihin voisimme paneutua, on joutavien B-näytteiden poistaminen tarpeettomana. Kyllä siihen kuppiin pitää kyröillä jo ekalla kerralla niin väkevä näyte, että mitään B-näytteitä ei tarvita. B-näytteet ovat homojen ja neitimäisten ruotsalaishiihtäjien puuhaa.
 

TBK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sydän on KIRVEEN muotoinen!
Kkyr ja Kyrtsänvartija: Onko hangaround seuroja vallitaessa huomioita ollenkaa VeKu:a eli: Vetelin Kuivia tai AlKo:a eli: Alapään Koittoa?

Mitä tulee mahdolliseen b-näytteeseen, niin olen Kkyrin kanssa samaa mieltä. Kunnon kyröilijällä pitää olla oma näyte astia. Ei siinä mikkään pahvi/muovi astiat kestä, kun naishiihtäjän mulkusta tiristetään näytteet. Ja kunnon kyröilijähän melkein paskantaa ampulleja.
 

ranger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves, Die Mannschaft
KPK

"Onko hangaround seuroja vallitaessa huomioita ollenkaa VeKu:a eli: Vetelin Kuivia tai AlKo:a eli: Alapään Koittoa?"

Käsiteltäneen seuraavassa TGEKPKFASC:n huippukokouksessa. Samassa yhteydessä käsitellään myös ReVa eli Reginan Vangit.

Myös muita hakemuksia otetaan vastaan.




Ranger
 

Tarik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, St. Louis Blues
Viestin lähetti Roland


3.

Ilosanomamme leviää itsestään, toisaalta ensimmäiselle jäsenelle, jonka tapaan Tampereen Rautatieasemalla tahi Kaupin metsässä jakamassa lippusia ja lappusia voitaneen myöntää paikka Hallituksessa (ja siten myös koko Suomen kansan sydämissä). Myös lukuisat yksityisviestit ja postaukset Jatkoajassa pätevöittävät hakijan.



Valitettavasti en pääse Tampereen rautatieasemalle tai Kaupin metsään jakamaan lippusia ja lappusia, mutta tulepas Ulvilan Nesteelle tai Shellille katsomaan niin sieltä löydät minut varmasti jakamasta lappuja. Tietenkin unohdan ylimääräiset (mikäli sellaisia jää) laput huoltoasemalle henkilöpapereideni kanssa niin poliisit saavat minut kiinni Kyrönkeliumin levittämisestä.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Korrrrrostaisin sitä, että olin täysin varrrrma tapahtuneesta jo päiviä ennen Hiihtoliiton tiedotustilaisuutta, jonka konsultointiavustajana minä muuten toimin - tätä en tosin julkisuudessa rrrrrohkene tunnustaa. Tietolähdettäni en tohdi paljastaa mutta hän ei ainakaan ollut Kari- Pekka Käry eikä myöskään Kaisa "hei, mä tykitän ny epoa suoneen" Rrrraakku.

Samalla rrrrohkenen ehdottaa, että jokainen naispuolinen immeinen joka kantaa nimeä Aina Hellä Alapää, saa kunniajäsenyyden tässä ylväässä klubissa.

Kunnioittaen,

vlad#16.
 

Anton

Jäsen
Pitäisiköhän esittää lisäreferenssejä jäsenhakemukseen?
- Olen suorittanut ensiapukurssit 1 + 2 ja lisäksi osaan taitavasti puristella finnejä.
- Olen todistetusti pelimatkoilla unohtanut itseni huoltamoille ja baareihin.
- Pystyn täysin vakavalla naamalla valehtelemaan poliisille ja äidille, enkä ole rehellinen edes itselleni.
- Mielestäni naisten hyväksikäyttö on, ei vain sallittua - vaan myös suositeltavaa.
- Mielestäni omaneduntavoittelu sekä narsismi ovat hyveitä.
- Olen aina valmis alistamaan itseäni pienempiä ihmisiä ja eläimiä.
- Osaan tarpeen vaatiessa tunaroida enemmän kuin pieni kylällinen hiihtoliiton jäseniä.
Ja ennen kaikkea:
- Pidän hiihtoa aikalailla turhana, hölmöjen touhuna.
Eli siis paljon piirteitä, joita löytyy myös Suuresta Idolistani, The Great Entertainerista!
Hänellehän on tehty oma biisikin eli The Great Enter… öh, sehän olikin The Great Pretender. No, riittävän lähelle?

Vuoden Kari-Pekka -palkinto kuulostaa todella hyvältä. Voisiko palkinto olla falloksen muotoinen, jotta se kuvaisi Inspiroijaa ja palkinnon saajaa mahdollisimman hyvin?

Kunnioitettu Mestari on ollut suuressa tietoisuudessa, koko kansan huulilla, jo parisen vuotta. Miksi Suuri Innoittaja ei ole vieläkään saanut omaa olut/siiderimerkkiä tai yhtäkään katua ei ole nimitetty Hänen mukaansa?
Kerhon synty ja olemassaolo on siis näin perusteltu?!

Matka Salpausselän kisoihin katsomaan ja kannustamaan KPK:ta olisi todella mykistävä kokemus. Kuin käynti Gracelandissä, Salpalinjalla, Nou Campilla tai Tammerkosken sillalla Mikko Alatalon laulatettavana. (Huoh, tunnen jo rajuja supistuksia virtsarakossani.)

Jos suorituksen jälkeen annettava näyte on ”riittävän” emäksinen tai hapan, se tarvitsee metallisen näyteastian. Näytteen määrä pitää olla tyydyttävä eli mikään alle viiden litran astia ei silloin riittäisi. Määrä on tärkeä, koska silloinhan voi jo silmämääräisesti tehdä pika-analyysin. Näyteastiassa tuleen olla kantokahva, jolloin sen siirtely painosta johtuen on helpompaa.
Näyteastiana voisi siis toimia perinteinen sinkkiämpäri, joka sitten täytetään ääriään myöten. Mitään nössömäistä B-näytettä ei tarvitse, jos A-näytettä on riittävästi.
Miksi tyytyä puolinaisuuksiin, jos hommat voi hoitaa kerralla perusteellisesti?

Hang-around -järjestönä voisi olla myös Aurajoen NaisUintiSeura?
 

Roland

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
TGEKPKFASC (hallituksen jäsen)
No niin. Poliittisen siiven päiväkatsaus.

Pitkäaikaisen konsultoinnin ja yleisen "brainstormin" (Alepubissa)jälkeen olen keksinyt KPK:lle tehtävän vuoden 2007 eduskunnassa. Idolimme omaa erinomaiset edellytykset Eduskunnan Puhemiehen tehtävään. Kukapa muukaan voisi paremmin sopia siihen suureen podiumiin kaikkien edessä kuin oma Kari-Pekkamme. Ja ottakaamme huomioon ehdokkaan suuri kokemus sekuntikellon käytössä. Sieltä ylhäältä on helppoa ja luontevaa ohjata puhujaa "vielä viisitoista sekuntia, nyt vähän sisua peliin"... Ei veny puheenvuorot Kari-Pekan asiantuntevalla johtamisella, pistetään muut edustajat ruotuun.

Ja sitten kysymys JHagille, lääketieteen tuntijalle. Ketjussa jo mainittu "sisäinen" douppaaminen, voisiko Kari-Pekka todellakin "ampua" jonkinlaista geenimanipuloitua "dopingsiementä" ? Tätä voisi jo kutsua kieroiluksi, ketäs kaikkia se KP onkaan tuupannut ? Itse voin uhrautua "douppaamaan" koko Norjan ja Venäjän naishiihtojoukkueet tällä tavalla, jos kyseinen asia JHagin mielestä onnistuu, siis lääketieteelliseltä kannalta katsottuna.


ps. Unohdin teesimme Alepubin vessaan, onneksi laukussa on yhteystiedot.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Re: KPK

Viestin lähetti ranger


Myös muita hakemuksia otetaan vastaan.




Ranger

Ympäriinsäroikuskelujäseneksi hakee myös Huonetsalon Raisu (HuoRa), tuo kuuluisa reserviläisille suksisulkeisia ja lumikenkähippaa järjestävä seura.
 

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Viestin lähetti HN

1) kyröily
2) kyröilyn edistäminen
3) kyröilyn ilosanoman (Kyrönkeliumin) laajamittainen levittäminen

Assainment (Top Siikrrrret):

Kyrtsänvartija ja KyröLand 2007:
määritelkää yllämainituille kolmelle ajettavalle asialle täyttymiskriteeristö. Millainen suoritus voidaan laskea minkäkin kohdan toteutumiseksi? Painottakaa kriteereissä Internet-toimintaympäristössä tapahtuvaa pätevöitymistä.

1. Kyröily (nämä suoraan seuraavasta Suomen kielen sanakirjasta)

= suoritus, jossa kaunistellaan totuutta ja jätetään osa asioista kertomatta. Myös tavaroiden unohtelu julkisille paikoille on erinomaista Kyröilyä. Mutta ehkä tärkein: Kuten "Aina mielessä"-sarjan Mickey kerrotaan uusia ja pahempia valheita, joilla yritetään epätoivoisesti peittää edellisten valheiden aiheuttamaa epäluuloa. Ja aina käy käry (vai pitäisikö sanoa Kyrö). Tässä tapauksessa itse ei tietenkään ole tehnyt mitään väärää vaan joutunut ns ajojahdin, tässä tapauksessa ehkä virtuaalisen sellaisen, kohteeksi.

2.

Jos haluatte konkreettisia esimerkkejä tästä kannattaa seurata nimimerkki Nikkeä Helsingin yöelämässä. Kamerakännyköiden aikana lähes reealiaikainen seuranta netin kautta lienee mahdollista. Nim. Kyröilyssä "any publicity is good publicity".

3.

Painottaisin kansainvälisen strategiamme kannalta mahdollisimman huonoa enklannin kielen taitoa. Ehdotankin kurssia jota KPK vetäisi. Pitäähän miehen jostain leipä tienata. Vierailevina konsultteina tietysti Paavo M. Petäjä joka opettaa fonetiikkaa, painottaen tärkeää r-kirjainta, ja Jari "teer is alsoo informaischön in inklis" Piirainen. Loppugaalassa Kaisa Varis lukee otteitta testamentistaan kyyneleet silmillä sekä esittää debyyttisinglensä. Kurssin pitopaikkaana KPK:n omakotitalo. Mahdollisuus myös etäosallistumiseen, tarkemmat ohjeet Hiihtoliiton sivuilta.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Viestin lähetti Roland
Ja sitten kysymys JHagille, lääketieteen tuntijalle. Ketjussa jo mainittu "sisäinen" douppaaminen, voisiko Kari-Pekka todellakin "ampua" jonkinlaista geenimanipuloitua "dopingsiementä" ? Tätä voisi jo kutsua kieroiluksi, ketäs kaikkia se KP onkaan tuupannut ? Itse voin uhrautua "douppaamaan" koko Norjan ja Venäjän naishiihtojoukkueet tällä tavalla, jos kyseinen asia JHagin mielestä onnistuu, siis lääketieteelliseltä kannalta katsottuna.

Katsopas mitä skrivasin jo muutama päivä sitten hiihtoliitto-ketjuun:

kirjoitti JHag 8.3.03:

Lapsia haluaville miehillehän suositellaan sperman testaamista -ihan totta- sillä sperman laatu on kuulemma dramaattisesti huonontunut kenties juuri ilmansaasteiden ja toisaalta ylihygienian vuoksi. Laatu on siis huonontunut, mutta määrä on täysin epävirallisten tutkimusten mukaan pysynyt samana. KP:n kannattaisi ehkä käydä myöskin -ihan varmuuden vuoksi- näissä tutkimuksissa. Ehkä sieltä löytyy epoa seasta?


Tehdään sellainen jako, että minä hoidan Japanin ja Thaimaan naishiihtojoukkueet, ota sinä Venäjä ja Valko-Venäjä, joka myös Vuoto-Venäjänä tunnetaan? Olen nimittäin kehittänyt nyt sellaiset yrtit, että tykki sylkee Popedan sanoin Raakaa Voimaa! Ja sehän tässä dopingtekniikassa on hyvä, että tämän kanssa ei jää tullissa kiinni. Paitsi jos on oikein kivan näköinen tullivirkailijatyttö.
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Re: KPK

Viestin lähetti ranger
"Onko hangaround seuroja vallitaessa huomioita ollenkaa VeKu:a eli: Vetelin Kuivia tai AlKo:a eli: Alapään Koittoa?"
- - -

Vetelin Kuivien seniorijaosto LopUu eli Lopen Uupuneet olisi tyrkyllä jos sitten enää jaksavat.
 

ranger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves, Die Mannschaft
KKyr

"Olen nimittäin kehittänyt nyt sellaiset yrtit, että tykki sylkee Popedan sanoin Raakaa Voimaa! Ja sehän tässä dopingtekniikassa on hyvä, että tämän kanssa ei jää tullissa kiinni. Paitsi jos on oikein kivan näköinen tullivirkailijatyttö."

Entäs sitten, jos jonkun thai-sivakoijan/tullivirkailijan raskaustestin A-näyte osoittautuukin positiiviseksi? Vaaditko, ettei nimeäsi saa julkistaa ennen B-näytteen varmistumista? Vai pysytkö kannassasi, että B-näytteen odotteleminen on neitimäisten ruotsalaishiihtäjien hommaa? Vai vetoatko sabotaasiteoriaan, jonka mukaan joku on käynyt pesälläsi ronkkimassa?

Vai oletko vienyt kyröilyn niin kunnioitettavaan pisteeseen, että olet jo kehitellyt tykinruuillesi Hemohesin tapaan vastaseerumin a.k.a kortsun/e-pillerin, jonka käytöstä ei voi jäädä kiinni?


Niin tai näin, ole varuillasi WADA:n yllätyssukupuolitautitestien kanssa. Tämän antikyröilytoimikunnan koirat on nimittäin laskettu irti...




Ranger
 

Roland

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
TGEKPKFASC (hallituksen jäsen)
Parahin JHag.

Katsos vaan. Meillähän tiedotus pelaa kuin Hiihtoliitossa ikäänsä. Vielä kun saisi itselleen sisälukutaidon niin hyvä tulisi.

Alustavasti voitaneen sopia ehdottamastasi maajaosta. Itselläni on aina ollut heikkous slaavilaisiin piirteisiin, pitkät sääret ovat kovin kivoja. Ahneena poikana varaan vielä itselleni Ruotsin joukkueen, sillä ovathan vaaleatkin naikkoset mieluisia. Nyt muut hallituksen jäsenet hereillä, vielä on paljon maita jäljellä. Tosimiehellä on vielä tarjolla Romania, vain rajoitetun ajan.

Venäjä & Valko-Venäjä & Ruotsi: Roland
Thaimaa & Japani: JHag

Tällä menetelmällä varmistamme Suomella maailmanmestaruuden ensi kaudella, ainoana kilpailijamaana tulemme melko suurella varmuudella voittamaan. Enää tarvitaan yksi joukkueellinen puhtaita hiihtäjiä. Mahdotonta ?
 

koo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Viestin lähetti Roland

Ehdotuksia, tai sitten Kyröilyn ja Penailun hengen mukaisesti _oikeita_ vastauksia. Mehän emme oppi-isiemme tavoin paljoa kysele. Homma on nyt näin.

1. Kyröily

Mikä tahansa suoritus, jossa ei kerrota totuutta ja kierrellään asioiden ympärillä. Loppujen lopuksi kuitenkin jäädään kiinni ja syytetään muita. Tämä on mielestäni hyväksyttävää Kyröilyä.

2.

Uusien jäsenien rekrytoiminen. Juju onkin siinä, että tämän täytyy tapahtua värvättävän itsensä tietämättä. Tyyliin muutama naishiihtäjä ja yllätysten tippapussi.

3.

Ilosanomamme leviää itsestään, toisaalta ensimmäiselle jäsenelle, jonka tapaan Tampereen Rautatieasemalla tahi Kaupin metsässä jakamassa lippusia ja lappusia voitaneen myöntää paikka Hallituksessa (ja siten myös koko Suomen kansan sydämissä). Myös lukuisat yksityisviestit ja postaukset Jatkoajassa pätevöittävät hakijan.
Helppoja, ainakin minulle.
Panostan Kauppiin, ja olen varma, että meriittilistani yltää valintaani aina hallituksen huipulle asti. Pystyn yhdistämään kaikki kolme vaadittua kohtaa saumattomaksi, yhtenäiseksi kokonaisuudeksi jonka estraadina toimii Kauppi.
1. Olen hukannut Kauppiin, suolle jonne minulla ei ollut lupaa mennä, uuden,vasemman jalan mokkasiinini. Suolla rämmin vääräuskoisen naapurinpojan kanssa. Olin juuri saanut tuotettua uskottavan selityksen kengän katoamisesta äidilleni kun tämä hölmö poika kiikuttaa mutaista, pahalle haisevaa kenkää kotiimme. Väitti vielä löytäneensä minun uimarannalta varastetun kenkäni jostain suolta jossa olimme muka leikkineet. Kielsin kaiken!
Edellämainitun lisäksi olen hukannut Kauppiin Brändy-lonkero patterin, ja yhden Jutin. Brändyt ovat vieläkin erään kuusikon siimeksessä, mutta Jutin löysin kun ajelin ahkerasti pururadalla, huudellen ja huhuillen. Eräs lenkkeilijä yritti uhkailla minua poliisilla, sanoi, että juoksuradalla ei saa ajella autolla. Epäilipä minua jotenkin hulluksikin...kielsin senkin, ja kiertelin edelleen rataa autollani.

2. Olen myös vastaavasti löytänyt Kaupista uuden jäsenen. Hän oli Kalle, joka löytyi hyppivästä pahvilaatikosta. Vein laatikon kotiini ja sieltähän paljastui siipirikko varis, jonka sain ottaa perheenjäseneksi. Kolmen päivän kuluttua eräs bussikuski ampui Kallen, sillä muut, terveet linnut kiusasivat Kallea.
Kaupin metsästä olen löytänyt myös yhden hienon joulukuusen.
Hain sen vääräuskoisen sisareni kanssa kesken Tapaninpäivähartauden, ja voin vakuuttaa, että tämä kuusivarkaus oli niin hyvin suunniteltu, että kiinnijäämisen riskiä ei edes ollut. Tosin olimme miettineet jo "kiertelyt ja selityksetkin" valmiiksi. Niin kumpikaan, sen enempää varis kuin kuusikaan, eivät tienneet että rekrytoin heidät perheenjäsenikseni.
3. Olen jakanut lippuja ja lappuja, molemmissa paikoissa. Aseman lappusista en kerro, mutta Kaupissa olen ollut pystyttämässä lukuisia lippusiimojakin jotta hiihtäjän olisi hyvä hiihdellä.
Olen myös jakanut vuoronumerolappuja köydenvetoon ja punaviininjuontiin kuusen alla. Sitäpaitsi olen jakanut Kaupissa myös kauniita kiiltokuvia yhdelle Petsulaiselle tytölle, vastajakona sain "jonkun potkupalloilijan" nimmarin.
Kaiken tämän ja paljon muuta olen tehnyt Kaupissa joten pidän kohtuullisena ehdottaa, että minut valitaan vähintäinkin Presidentiksi.

Terveisin koo
 

bisnesman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Roland
Parahin JHag.

Katsos vaan. Meillähän tiedotus pelaa kuin Hiihtoliitossa ikäänsä. Vielä kun saisi itselleen sisälukutaidon niin hyvä tulisi.

Alustavasti voitaneen sopia ehdottamastasi maajaosta. Itselläni on aina ollut heikkous slaavilaisiin piirteisiin, pitkät sääret ovat kovin kivoja. Ahneena poikana varaan vielä itselleni Ruotsin joukkueen, sillä ovathan vaaleatkin naikkoset mieluisia. Nyt muut hallituksen jäsenet hereillä, vielä on paljon maita jäljellä. Tosimiehellä on vielä tarjolla Romania, vain rajoitetun ajan.

Venäjä & Valko-Venäjä & Ruotsi: Roland
Thaimaa & Japani: JHag

Tällä menetelmällä varmistamme Suomella maailmanmestaruuden ensi kaudella, ainoana kilpailijamaana tulemme melko suurella varmuudella voittamaan. Enää tarvitaan yksi joukkueellinen puhtaita hiihtäjiä. Mahdotonta ?

Liekkö junnuhiihtäjillä määrätietoista douppausta. Jos ei nii nyt on.
Skandinavian 16-18 vuotiaat mimmilaahaajat: bisnesman
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös