Testamenttini Suomen kansalle

  • 2 103
  • 1

Rick Rother

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Kärpät
Tämä on testamenttini Suomen kansalle. Alexander Stubb näyttää olevan Suomen 13. Presidentti. Minä olen Jatkoaika.

Tervehdys Jatkoajan palstatoverit! Tämä viesti on viimeinen sanani teille ennen poistumistani palstalta. Haluan kiinnittää huomion muutamiin näkökulmiin, jotka ovat olleet merkillepantavia minulle ja osalle meistä.

Kuulun Jatkoajan lehendaarisimpien kirjoittajien ketjuun. Ensinnäkin haluan mainita, että meitä sorretaan, kuten Summasta ja Tammista sorretaan jääkiekkoliitossa. On selvää, että on olemassa oikeat ja väärät. Minä, scholl, Mr. Scarface, hiihtofani, tutzba, HIFK ja Johnny B. Goode olemme mm. niitä vääriä. Jatkoajassa oikeiksi määritellään turenkilaiset sosialistioikeistolaiset ja heidän nuolijansa.

Olen hyvin väsynyt, hyvin väsynyt. Siksi olen päättänyt laskea matkasauvani palstalaisena toistaiseksi. Vuosien mittaan keskusteluissamme olen joutunut käymään läpi monia kiistoja, väittelyitä ja vastakohtia. Olen nähnyt kuinka moderaattorit ovat toimineet fasistisina kommunisteina, rajoittaen ilmaisun vapauttamme. Meillä on oikeus asettaa omat näkemyksemme esille ja tulla kuulluiksi.

Tämä lähtö ei kuitenkaan merkitse loppua. Palaan takaisin joko valmiilla tai tulevaisuudessa tekemilläni tunnuksilla uudella energialla. Sitä ennen lomailen Korfulla nauraen lakkolaisille paskaista naurua.

Toverit! Huoli pois! En poistu yhteiseltä Facebook -palstaltamme mihinkään. Voimme edelleenkin suunnitella siellä palstan moderoinnin kaappaamista mm. varjomoderoinnin kautta. Hyvin olemme saaneet omaa porukkaa uitettua sisään. Harmillisesti sitä on vielä liian vähän modejen mädäntyneessä joukossa.

Meidän on tärkeää jatkaa taistelua oikeudenmukaisuuden puolesta ja vaatia, että meidän äänemme kuullaan. Katsokaa eteenpäin – minä voitan aina!

Ja minä sanon teille: Minä olen Jatkoaika.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
My God, toivo elää palstasta ilman Team Moderatorseja!! Viva la revolución !!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös