Terrori-isku Turussa 18.8.2017

  • 432 129
  • 3 300

olkikuukkeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Carolina Hurricanes, NHL:n suomalaiset
ISIS otti vastuun jo Siperian puukotuksista. RT:n mukaan oli mielenterveysongelmainen paikallinen asukas. Onko kenenkään silmään käynyt ottiko ISIS vastuun Turun tapahtumista?

ISISillä menee sen verran huonosti tällä hetkellä, että ottavat kunnian varmaan kaikesta mistä se on mahdollista ottaa.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Totta. Ja tiedät hyvin, että suhtaudun äärimmäisen kielteisesti Huhtasaareen. Juuri siksi on ikävä nähdä, kuinka päättäjät ja YLE omilla toimillaan pelaavat Huhtasaaren ja Halla-ahon maaliin.
Juuri näin. Ja huomaat myös järkevänä ihmisenä, että uutisointia asioista tasoitellaan, ettei kantaväestö suutu liikaa. Se kun on oikeasti seuraava ongelma, joka kohdistuu syyttömiin maahanmuuttajiin. Persujen laariin kyllä sataa nyt pojoja.
 

Zalmonella

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman lukko
Tarkoitat varmastikin että Suomen poliisin onnistumisprosentti on huomattavasti parempi? Täkäläinen poliisi kun ampui tekijän, mutta niin että voidaan vielä kuulustellakin ja vaikkapa selvittää motiivi.

Ei vaan nimenomaan huono koska jätti henkiin. Mitä sellaista kuulustelemaan kun on ihan tiedossa, että kyseessä oli terroristinen teko. On ihan sama, että onko Sudanista, Irakista tai Marokkosta jos siis sen takia henkiin jätettiin.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Olen juhlissa missä on vajaa 50 keskieurooppalaista muutamista eri maista ja yksi venezuelalainen.

Kohtuullisen sekaisin saisi olla, jos alkaisi väittää, että yksi vieraista ei ole ulkomaalaisennäköinen. Enkä tarkoita skandinaavia, vaikka mekin hieman erilaisilta näytämme.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Olen juhlissa missä on vajaa 50 keskieurooppalaista muutamista eri maista ja yksi venezuelalainen.

Kohtuullisen sekaisin saisi olla, jos alkaisi väittää, että yksi vieraista ei ole ulkomaalaisennäköinen. Enkä tarkoita skandinaavia, vaikka mekin hieman erilaisilta näytämme.
Mihin tämä nyt liityi?
 

YamahaGPR

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Onhan noista jollain kai kokemuksiakin, mutta ei kai Suomessa tarvitse alentua samalle tasolle?

Toistelen tässä itseäni mutta kyllä poikaani lainatakseni kaveri olisi pitänyt kuolettaa ja lähettää olkiluodon kautta Marokkoon ja pakettiin päälle "ongelmajätettä" lappu!

Nyt hoidetaan, hyysätään, autetaan jotain onnetonta rassukkaa kun eilen oli paikka "tum, tum, tum, tum, tum ja TUM" ja case closed.

No onhan Suomella ylimääräistä rahaa... Otetaan vaikka koulutuksesta pois.
 

Boulerice

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boogaard(R.I.P) ja Twist
Huumoripläjäystä suomi ensin miekkarista. Mari kososen youtube kanavalla livelähetys.

Huhhu.

Siellä on kaksi pelleryhmää riehumassa ja pitämässä showta.
Joku anarkisti pistettiin vissiin äsken nippuun poliisin toimesta....???
 

Mikke73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukat, Ässät
Ei vaan nimenomaan huono koska jätti henkiin. Mitä sellaista kuulustelemaan kun on ihan tiedossa, että kyseessä oli terroristinen teko. On ihan sama, että onko Sudanista, Irakista tai Marokkosta jos siis sen takia henkiin jätettiin.
Olen silti sitä mieltä, että paljon enemmän tekijä saadaan kärsimään nyt kun jäi henkiin. En ymmärrä miksi hänet pitäisi mielestäsi päästää mahdollisimman helpolla.
 

Zalmonella

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman lukko
Siellä on kaksi pelleryhmää riehumassa ja pitämässä showta.
Joku anarkisti pistettiin vissiin äsken nippuun poliisin toimesta....???

Täytyy kyllä todeta, että turun poliisi on paljon ammattitaitoisempi kuin helsingin poliisi. Turun pojat tekee nimittäin sitä poliisityötä jota heidän pitääkin tehdä. Helsingin PolPo ei kyllä toimi näin.

Itse myös olen seurannut tuota turun miekkaria ja täytyy kyllä sanoa, että kylläpä nuo suvakit ovat naurettavia.

Olen silti sitä mieltä, että paljon enemmän tekijä saadaan kärsimään nyt kun jäi henkiin. En ymmärrä miksi hänet pitäisi mielestäsi päästää mahdollisimman helpolla.

Mitenkä niin helpolla? Eihän nämä kadu mitään tai tajua mitään eikä uhrit mitään oikeutta saa sillä, että tämä kaveri viettää vankilassa 3 vuotta ja pääsee pohtimaan seuraavaa iskuaan.
 

Sim_Sam

Jäsen
Suosikkijoukkue
JoKP, Punamustat pelipaidat, 60min paine ja DDR
Ei helvetti tuota Risikkoa. Naisia ei pitäisi päästään mihinkään arvovirkaan. Piste!
 

DR_J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Huuhkajat, HJK
Jos puukottajan turvapaikkapäätös on ollut kielteinen, kärsiikö hän rangaistuksensa Suomessa vai lähetetäänkö kotimaahansa?
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Eihän nämä kadu mitään tai tajua mitään eikä uhrit mitään oikeutta saa sillä, että tämä kaveri viettää vankilassa 3 vuotta ja pääsee pohtimaan seuraavaa iskuaan.

No tuskin päätyy vankilaan. Enneminkin mielisairaalan suljetulle tutkimuksiin ekaksi. Sieltä sitten ties minne.
 

Boulerice

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boogaard(R.I.P) ja Twist
Täytyy kyllä todeta, että turun poliisi on paljon ammattitaitoisempi kuin helsingin poliisi. Turun pojat tekee nimittäin sitä poliisityötä jota heidän pitääkin tehdä. Helsingin PolPo ei kyllä toimi näin.

Itse myös olen seurannut tuota turun miekkaria ja täytyy kyllä sanoa, että kylläpä nuo suvakit ovat naurettavia.

Mä olen lähinnä pari pätkää nähnyt tuolta joten en nyt aktiivisesti ole tätä seurannut mutta mielestäni tuolla ei tänään tarvitsisi järjestää mitään mielenilmaisuja kenenkään toimesta.
En myöskään ymmärrä miten sen pizerian henkilökunta on osallisena tähän tapaukseen kun sinne piti jonkun käydä nakkaamassa pyörätelineen ikkunasta sisään.
Kaikki ääriaines on täysin perseestä![/QUOTE]
 

Zalmonella

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman lukko
No tuskin päätyy vankilaan. Enneminkin mielisairaalan suljetulle tutkimuksiin ekaksi. Sieltä sitten ties minne.

Aivan. Näin ollen siis Venäjän poliisi onnitustui paremmin.

En myöskään ymmärrä miten sen pizerian henkilökunta on osallisena tähän tapaukseen kun sinne piti jonkun käydä nakkaamassa pyörätelineen ikkunasta sisään.
Kaikki ääriaines on täysin perseestä!

Nyt en tiedä kyllä yhtään mitään, että mistä puhut. Valaisetko vähän.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Aivan. Näin ollen siis Venäjän poliisi onnitustui paremmin.
No itseasiassa minusta kuolema on liian lopullinen vaihtoehto. Loppuelämä vankilassa hakaten kiviä olisi paljon parempi tuomio. Kuolemaa en kannata vaan enneminkin ihan vitun vaikeaa elämää.
 

ijuka

Jäsen
Sen kyllä tietää että heti kun pääsee vankilasta uusii rikoksensa, tai jotain vielä pahempaa. Nämä ovat jo heittäneet elämänsä menemään ja valmistautuvat kuolemaan. Eivät he kadu tai muutu. Ja tämä on nähty jo ennenkin. Jos pidetään vankilassa sitten koko seuraavien ~60 vuoden elinikänsä niin siinä menee taas veronmaksajien rahoja tosi "hyvään" kohteeseen kun elätetään terroristia ilmaiseksi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös