Tottakai valitukset sinne minne ne kuuluu eli tässä tapauksessa Discoverylle, mutta jos CMore vaihtaa joukkue1 ja joukkue2 paikkaa sekunti ennen peliä niin kumman vika CMoren vai Discoveryn?Ehkä hyvä toistaa ehkä neljännentoista kerran sama asia tässä ketjussa.
Palveluntarjoaja vastaa jakamastaan tuotteesta asiakkaalleen, aina. Riippumatta siitä kuka palvelun loppuviimein tuottaa.
Tiedämme satavarmasti, että jos Discoveryn jakamassa palvelussa on ongelma, Discovery on reklamaation kohde. Jos Cmoren, niin rekkulit heille. Hyvin yksinkertaista ja selkeää.
E: Ja tuo siis ihan hypoteettinen tilanne, kun nyt joku siihenki tietysti puuttuu, ja tiedämme että CMoren tuotteessa on 100% varmasti ongelmia
ja pointti nyt oli että eiköhän ne discoveryn ongelmat mahdu kans tänne
Viimeksi muokattu: