Telia / MTV – Liigan uusi koti

  • 3 505 622
  • 21 776
Aivan.
Mutta kun joku oli huolissaan siitä, että Flashscore paljastaa maalin syntyneen, ennen kuin se näkyy Chromecastin kautta katsottaessa. Tänään ei sitä huolta ollut.
Tähän Flashscoren välttelyyn peliä katsoessa on niin tottunut, että paikan päällä pelissäkin ollessa hermostuttaa ottaa kännykkä taskusta, ettei pelin tilanne spoilaannu :D
 

P Giroux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avoimen liigan karsinnat, Marcin Kolusz
KalPa-Sport -ottelussa oli picture-in-picture, siis postimerkkikuva maalivahdin lähdöstä vaihtoaitioon. Oliko kauden ensimmäinen?
 

alessi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Markus Nurmi, Leevi Teissala, Lukas Wernblom
Yksi peli poff-kierroksella ja ei edes koostetta pelistä ole saatu eetteriin seuraavana päivänä? Mitä helvettiä?
 

axe

Jäsen
Vähän nauratti Maikkarin kuvakerronta, kun studiossa käytiin läpi playoff-joukkueita. Puheet on mitä on, mutta kyllähän taustakoosteiden tekijällä vaikuttaisi olevan ihan oma agendansa.

Verrattuna perinteisempiin taustalla näkyviin koosteisiin, kuten tässä vaikka käsiteltäessä seuraavaksi Ilvestä.
 

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tappara on vaan ylivoimainen, että täytyy näyttää vain päästettyä maaleja koosteissa.
 

WestCoast110

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, I Giallorossi
En tiedä onko vain oma mielipide, mutta katsomossa hyvä meno kun odetetaan jään valmistumista ja sitten mennään katselemaan TPS-Lukko ottelun tapahtumia. Omasta puolesta olisi voinut ihan fiilistellä vaan menoa Vaasassa, en muista ihan hetkeen kun menty pidemmälle tauolle jään takia ja koko yleisö olisi jäänyt kannattamaan katsomoon täyteen ääneen. Eri asia jos siellä nyt olisi täydessä hiljaisuudessa istuttu ja tuijotettu jäätä niin olisin ostanut.
 
Suosikkijoukkue
Pelicans
En tiedä onko vain oma mielipide, mutta katsomossa hyvä meno kun odetetaan jään valmistumista ja sitten mennään katselemaan TPS-Lukko ottelun tapahtumia. Omasta puolesta olisi voinut ihan fiilistellä vaan menoa Vaasassa, en muista ihan hetkeen kun menty pidemmälle tauolle jään takia ja koko yleisö olisi jäänyt kannattamaan katsomoon täyteen ääneen. Eri asia jos siellä nyt olisi täydessä hiljaisuudessa istuttu ja tuijotettu jäätä niin olisin ostanut.
Ihan käsittämätöntä puuhastelua taas Maikkarilta.

Eikö näitä edes hävetä?
 

Iitee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Koovee, Hifk
Kuinka vanhalla tabletilla olette menestyksekkäästi katsonut pelejä? Vähän nykii tuo lähetys. Alkaakohan mun tabletti oleen päiväysvanha...Samsung galaxy tab A 10.1 G4. Varmaan viitisen vuotta ikää ainakin?
 

Saluuna

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät ja suomalaiset änärissä
Kuinka vanhalla tabletilla olette menestyksekkäästi katsonut pelejä? Vähän nykii tuo lähetys. Alkaakohan mun tabletti oleen päiväysvanha...Samsung galaxy tab A 10.1 G4. Varmaan viitisen vuotta ikää ainakin?
Itsellä 6-7vuotta vanha ipad ja toimii oikein loistavasti, toki en ole katsonut por…poronkäristys ohjetta laitteella.
 

axe

Jäsen
Edelleen jankutan sitä, miksei kello ja tulosgrafiikka voi seistä siinä ruudussa kuin vain pelin ollessa käynnissä. Mikä ihmeen pointti siinä on? Nytkin tulin ruudun ääreen jonkun Rantalan arvontashown aikaan ja kesti varmaan lähemmäs viisi minuuttia ennen kuin sain tietää, paljonko peli on ja paljonko sitä on pelattu. Ne on sen tv-lähetyksen ehkä toiseksi olennaisin osa sen itse liikkuvan pelikuvan jälkeen, mutta jostain vitun syystä sitä tietoa ei pystytä näyttämään.
 

Lemiöö66

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelikanat, änärin Pingviinit ja kaikki lätkä...
En muista tiedä mutta suht bränikkä töllö ja tehokas netti yhteys - kuvan laatu lagaa teini kielellä ja helvetin pitkiä pätkiä epäselvä..
 

Jyyd

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️, Flyers
Mitä nämä helvetin maaliklipit ovat Katsomossa? Kestävät 20 sekuntia eikä edes hidastuksia näytetä tai mitään?

Nyt ryhtiä siihen touhuun ihan oikeasti.
Noi lienee niitä tekoälyn tekeleitä.. Ihan paskaa, jos ei viitsitä tuollaisia edes käsin editoida, niin parempi jättää tekemättä.
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Noi lienee niitä tekoälyn tekeleitä.. Ihan paskaa, jos ei viitsitä tuollaisia edes käsin editoida, niin parempi jättää tekemättä.
Kova ikävä on Ruudun aikoja. Silloin koosteet ja klipit olivat priimaluokkaa. Paljon on tultu alas niistä vuosista, vaikka asianhan luulisi olevan päinvastoin. Ottelukoosteethan ovat nykyään aivan paskoja, pelkät maalit vain eikä mitään muita olennaisia huippuhetkiä, lopputunnelmia tms. enää niihin sisälly.

Jopa Mestiksen ottelukoosteet ovat minun mielestäni tasokkaampia kuin Liigan vastaavat.
 

JakkeKasi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Mitä nämä helvetin maaliklipit ovat Katsomossa? Kestävät 20 sekuntia eikä edes hidastuksia näytetä tai mitään?

Nyt ryhtiä siihen touhuun ihan oikeasti.
Änäristä otettu mallia, sielläkin nykyään virallisilla sivuilla jokainen "Game recap" kestää maksimissaan 5 minuuttia vaikka tehtäs 40 maalia pelissä. Tähän vois varmaan laittaa jonkun läpän tiktok-sukupolven keskittymiskyvystä mutta enpä viitti.
 

Jyyd

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️, Flyers
Kova ikävä on Ruudun aikoja. Silloin koosteet ja klipit olivat priimaluokkaa. Paljon on tultu alas niistä vuosista, vaikka asianhan luulisi olevan päinvastoin. Ottelukoosteethan ovat nykyään aivan paskoja, pelkät maalit vain eikä mitään muita olennaisia huippuhetkiä, lopputunnelmia tms. enää niihin sisälly.

Jopa Mestiksen ottelukoosteet ovat minun mielestäni tasokkaampia kuin Liigan vastaavat.
Kyllä mäkin Ruudusta tykkäsin, vaikka muistan elävästi 2013 finaaleissa/pudotuspeleissä jotkut lähetykset pätki ilmeisesti sen takia, että ruuhka oli liian suuri.

Yksi iso miinus Katsomossa on se, ettet voi itse päättää laatua. Mielestäni oli sitten kyse mistä tahansa urheilustriimistä, olisi kiva jos olisi mahdollisuus itse säätää oman nettinsä mukaan. Tämä toki ei niitä kosketa, joilla yhteys on priimaa.

Itse olen kohdannut Elisan asiakkaana ongelmia, ja nykyisenä 5G-liittymän asiakkaana olen joutunut lukitsemaan 4G-yhteyteen, ja sekin nyt pätkii Katsomon alaisuudessa. Discoveryn asiakkaana n. 95% otteluista pyöri täysin parhaalla laadulla, Katsomon kanssa mulla on ongelmaa jatkuvasti.
 

Ziege

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Middlesbrough, Pens, Pirates, Steelers
Änäristä otettu mallia, sielläkin nykyään virallisilla sivuilla jokainen "Game recap" kestää maksimissaan 5 minuuttia vaikka tehtäs 40 maalia pelissä. Tähän vois varmaan laittaa jonkun läpän tiktok-sukupolven keskittymiskyvystä mutta enpä viitti.
Nopeasti katsottuna NHL:n oman kanavan pelien kohokohdat on jokaisen videon kesto 9 min eli aika kaukana tuosta maksimissaan 5min. Näissähän on mukana paljon muutakin kuin maalit. Olen noista antanut palautettakin Telia/MTV akselille että katsokaa edes yksi tuolta malliksi.
 

MustaHaukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, #24
Tää Lepistö on kyllä ihan vitsi. Rankkaria edeltää huitominen, osuu käsille. Kaverin kommentti:"No kyllä siinä varmaan jäähyn paikka oli, mutta pitääkö näistä aina viheltää rankkari tai jäähy?" Ja jatkoon jotain: "No nämä on varmaan näitä nykysääntöjä." Ei herttileijaa.
 

Itäpuu

Jäsen
Tää Lepistö on kyllä ihan vitsi. Rankkaria edeltää huitominen, osuu käsille. Kaverin kommentti:"No kyllä siinä varmaan jäähyn paikka oli, mutta pitääkö näistä aina viheltää rankkari tai jäähy?" Ja jatkoon jotain: "No nämä on varmaan näitä nykysääntöjä." Ei herttileijaa.
Aivan jäätävä kommentti. Kerrankin meni Vallinkin hiljaiseksi.
 

JakkeKasi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Nopeasti katsottuna NHL:n oman kanavan pelien kohokohdat on jokaisen videon kesto 9 min eli aika kaukana tuosta maksimissaan 5min. Näissähän on mukana paljon muutakin kuin maalit. Olen noista antanut palautettakin Telia/MTV akselille että katsokaa edes yksi tuolta malliksi.
Näkyy olevan Youtubessa tosiaan pidempiä, viittasin NHL.comin sivuilta löytyviin game recappeihin jotka siellä on jostain syystä aina 5min (linkki niihin: Game Recaps | NHL.com). Ihan hyvä tietää tämäkin.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös