Telakalla 2014–2015

  • 165 107
  • 524

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Ritarihan diagnosoi saman tien Ramulle aivotärähdyksen kun selosti kyseistä matsia :D

Pahalta se näytti, mutta hienoa että Ramu on bäck!
 
Suosikkijoukkue
Chelsea FC
Sinulla tätä taitoa ei selkeästi ole, vaan kirjoittelet tänne mitä sattuu pyrkimyksenäsi nostattaa pumpata omaa egoasi.

Olet harvinaisen väärässä tässä asiassa. Minulla ei ole minkäänlaista tarvetta hakea viesteillä pisteitä. Ja jos olet käynyt Ramun omassa ketjussa, niin siellä olen avannut tätä sinulle mielipahaa aiheutunutta viestiä hiukan enemmän.
 

Justice

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Cowboys, Man Utd, Devils, Jazz
Turha AN:n on vetää hernettä nenään siitä, että hänelle on huonosti kirjoitetusta viestistä huomautettu. Kyllä ainakin itse olen aina kuvitellut, että tähän viestiketjuun kirjoitetaan ihan tiedon kanssa jos jonkun pelaajan saikun kestosta jotain kirjoittaa. Vaihtoehtoisesti sitten on näitä "pelkäänpä..." "niinköhän..." "mikäs sillä on, kun..." viestejä, joissa selvästi tuodaan ilmi se, että kirjoittajalla ei ole tietoa viestinsä tukena. HIFK-osiossa on mutuiluille ihan oma ketjunsakin, joten olisi suotavaa, että tässä ketjussa pidättäydyttäisiin tiedoissa tai tuotaisiin se selvästi esille, jos sellaista ei viestin taustalla ole.
 

R.P.M. 12 000

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Muistelin lukeneeni, että "poliisikokelaamme" Janne Öfverström oli ilmoitettu koko loppukauden loukkaantuneiden listalle - oliko näin? En löytänyt tietoa mistään.
 

Dev

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kyllä, Tötterströmin pelien ilmoitettiin olevan tältä kaudelta ohitse ja ihan IFK:n toimesta, eli tämä ei ollut mitään huhua.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Voi vittu. Ikonen kuului alkukauden parhaisiin hyökkääjiin Zabon ja Ramun lisäksi. Kirpaisee kyllä tuo Ikosen pitkä saikku :(
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Jos toipumisennuste on kuusi kuukautta, niin se ei tosiaan jätä käytännössä minkäänlaisia mahdollisuuksia tehdä "pakarisia" eli kuntoutua pleijareiden alkuun. Harmillinen takaisku, mutta onneksi tossa jengissä näyttää olevan syvyyttä leveydessä, kun aina vaikeasta Nykäskylästä haettiin pari pinnaa, vaikka Goldie ja Husso on junnuskaboissa.
 
Suosikkijoukkue
HIFK kundit & gimmat & Buli; Kerava Shakers
Toni Leinonen on näemmä toipunut myös pelikuntoon. On näemmä ollut jo ennen joulua K-Vantaan pelaavassa kokoonpanossa
 

ikt

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Stadi HC, St. Louis Blues
Mihin Grilli tipahti? Loukkaantuiko? Todennäköisesti, mutta en vaan huomannut tilannetta.
 

ruoska

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Penguins, Liverpool, Real Madrid
Mihin Grilli tipahti? Loukkaantuiko? Todennäköisesti, mutta en vaan huomannut tilannetta.

Ei prkl. Ei yhtään pakkia enää sairastuvalle. En halua kokea enää uudestaan hetkiä, että pakistossa pyörii Heikkiset yms. Ostoksille on pakko mennä muutenkin..
 

JoharinCrosby

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, HIFK Fotboll
Tulossa on karmea ottelusuma ja meiltä tippuu tärkein mahdollinen palanen. TOIVOTTAVASTI Grillfors pelaa jo perjantaina. 4 Min Grillfors pelas ja jätti kentän ennen ensimmäistä erätaukoa.
 
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Joo-o, eihän tossa oo Pe-ensi viikon La välillä kuin kuusi matsia yhdeksään päivään. Toivottavasti ei mitään vakavampaa ja siirtyi sivuun varotoimenpiteenä.
 

wloff

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Päivä kerrallaan ei kuulosta niin pahalta kuin pelkäsin, mutta kyllä Grilliä kaivataan tähän ottelusumaan mukaan ja vähän äkkiä...
 

-Kantor-

Jäsen
Suosikkijoukkue
FARSSI
Tai reisi? Toivottavasti olisi reisi, niin ei välttämättä niin paha vamma olisi kyseessä, vaikka puujaloista saattaa aiheutua pahoja lihasrepeämiä. Mutta toivotaan parasta.

Saattoi hyvinkin olla myös reisi. Jos tässä toinenkin hyökkääjä Ikosen lisäksi putosi pitkäksi aikaa sairastuvalle, niin saa nähdä mennäänkö vieläkään ostoksille.
 

Justice

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Cowboys, Man Utd, Devils, Jazz
Mä vedän Leino-spekulaatioihin mukaan vielä nivusen. Melkonen venytys meinaa kohdistui herran nivusiin. Minun silmääni näytti kyllä sellaiselta liikeradalta Leinon jalan osalta, että pelkään pitkän saikun olevan edessä. No annetaan tohtori Pillerin tutkia ja antaa oman diagnoosinsa tapauksesta.

Edit. Enpä taas tiedä mitkä laput mulla on ollut silmillä kun tuota tilannetta katsoin. Eilen kun sitä katselin useampaan otteeseen, niin joka hemmetin kerta näin, että Leinon jalka venyi törmäyksessä oikein kunnolla. Tänään kun saman tilanteen näin, niin vitut siinä mitään venytystä ollut.
 
Viimeksi muokattu:

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Arvaus että puujalka. Leino sai reiteen osumaa mun mielestä siinä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös