Teemu Selänteen tilanne

  • 3 613
  • 31

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Niin minä kysyn nyt uudestaan että oisko Selänteen kannattanut mennä Bostoniin enemmin???
Minun mielestä olisi.
Muita mielipiteitä olisi hauska kuulla.
 

MiikaL

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jos kerran mielipidettä kysytään, niin mielestäni kyllä olisi. Ei pelkästään rahan takia, vaan kyllä minä pelaisin mielelläni esim. Thorontonin kanssa. Mutta tietysti Selänteellä voi olla jotankin perhesyitäkin kun jäi San Joseen? Tämä oli siis minun mielipiteeni.
 

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, MASO
Niin, syy Teemun jäämiseen liittyy varmaan perheeseen. Koko perhe nauttii Kaliforniasta ja siellähän on asunto ja muuta.
Olisin kyllä Losi fanina halunnut nähdä Teemun Kings paidassa. Boston olis myös ollut parempi paikka kuin Sharks. Dallas taas on ehkä enemmän powerforward seura ja Selänne ei ole ihan sen tyyppinen pelaaja.

Mielestäni Selänne sopii joukkueeseen, joka pelaa avointa hyökkäyspeliä, kuten esim. Boston. Siellä mennään kovaa ja kiekko kulkee. Ketju Samsonov-Thorton-Selänne olis varmaan ollut vaikea pysäyttää.
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Tässä vaiheessa kautta on hyvä tehdä lopulliset johtopäätökset, kun tuo finaalikin on ihan tuossa ovella. Hyvä juttu, pojat.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Niin sanottakoon että minä olin sitä jo kesällä kun Selänne etsi uutta seuraa että sen pitäisi mennä Bostoniin.
Lähinnä sen takia että Boston oli viime vuonna yks nhl:än parhaista joukkueista ja etenkin sen takia että siellä pelaa muuan nuori lahjakkuus Thortton.
 

teemu_s

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC, Montreal Canadiens
Ai että Selänteen olisi pitänyt mennä joukkueeseen, josta puuttuu legitiimi ykkösmokke viime kautisen mokattua pleijareissa ja ykköspakki, joka ei halua enää pelata? Voihan sen noinkin nähdä..

IMO San Josella on paremmat mahdollisuudet voittaa Cup kuin Bostonilla.
 

NIN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Fucking Horseshit
Kyllä minun mielestäni Teemun olisi pitänyt mennä mihin tahansa muuhun seuraan kuin Sharkseihin (tai Starsiin)! Mieluiten itäiseen konferenssiin! Nyt Sharks pysyi cup contenderina. Mihin katosivat pelaajat, jotka pelasivat reilusti rahankuvat silmissään? Ai niin, Rangersiin...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös