Teemu Selänne – liikemies & some-vaikuttaja

  • 702 154
  • 3 544

Siivu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Habs, Ilves
Eli en mitenkään vittuilla halua, mutta tästähän käy vielä niin, että Ron Moss järkkää Teemulle ison roolin uutena Kauniiden ja rohkeiden amerikkalaistuneena suomalaishurmurina. The formerly unknown Finnish half brother of Ridge Forrester arriving at the scene!? Anyone!? Let's gooo!

Tässähän olisi aineksia fantastiseen faceliftiin kaikkien osapuolten kohdalla.

Preludiksi jakso, jossa uima-altaalla norkoilemaan ja sisäköille vittuilemaan kyllästyneet Sirpa ja Brooke hakevat uutta paloa elämäänsä osallistumalla feministisen "Bored housewives of California" -klubin kokoukseen ja löytävät toisistaan sielunsisaret.

Tämä luonnollisesti johtaa pariskuntaillalliseen, jossa toisilleen tuntemattomat Ridge ja Teemu istuvat häränlihapihvien äärelle kiusaantuneen tunnelman vallitessa.

Useamman Merlot pullon jälkeen tunnelma hiljalleen vapautuu ja Temen mennessä nauttimaan hyvin ansaittua kuubalaista sikaria ulko-spahan, Brooke livahtaa salakavalasti ovesta ja hivuttautuu kiusallisen lähelle aurinkotuolissa HK:n sinisen kokoista spaddua pössyttelevää Teemua.

Juuri ennen mainoskatkolle leikkausta, Brooke sanoo Temelle, "I couldn't have ever imagined seeing a chin more attractive than Ridge's. I can't help myself."

Mainoskatkon jälkeen kuva kohdistuu suoraan Teemuun ja Brookeen, jotka ensin ahmivat toisiaan silmillään ja lopulta kietoutuvat toisiinsa riettaan close-up kielisuudelman valloittaessa koko ruudun.

Samaan aikaan kartanon ruokasalissa tämänkaltaisiin tilanteisiin marinoitunut Ridge vilkaisee kaihtimien välistä altaalle vain todetaakseen sen, minkä jo arvasi. Miehiset ja kostonhimoiset tunteet kaappaavat Ridgestä vallan. Kaikesta autuaan tietämätön Sirpa ei ehdi edes reagoida, kun Ridge sulkee tämän syleilyynsä ja suutelee Sirpaa niin antaumuksella, että Atlantin toisella puolella eräs Karhuvaara saa täysin odottamattoman sydäninfarktin.

Ovikello soi, keskeyttäen ruokasalissa olijoiden suutelot. Sirpa menee avaamaan. Ovella seisoo mies vaaleanpunainen ruusu kädessään. Paul Kariya.

Jatkuu ensi jaksossa...
 
Suosikkijoukkue
Änärin suomalaiset
Teemusta voi olla montaa mieltä mutta tuo on hieno piirre että kykenee tekemään itsestäänkin huumoria. Selvästi vahva ja terve itsetunto, arvostan. Pidän muutenkin ihmisistä jotka eivät ota tiettyjä asioita liian vakavasti ja kykenevät tekemään itsestäänkin "pellen". Hymähdin itsekin tuolle kohdalle jossa Sirpa löytää Teemun makkarista katsomassa omia highlightejaan ja makuuhuoneen seinällä on itse Salamin kuva, totta kai.
 

Isaa

Jäsen
Teemusta voi olla montaa mieltä mutta tuo on hieno piirre että kykenee tekemään itsestäänkin huumoria. Selvästi vahva ja terve itsetunto, arvostan. Pidän muutenkin ihmisistä jotka eivät ota tiettyjä asioita liian vakavasti ja kykenevät tekemään itsestäänkin "pellen".
Omilla ehdoilla kun saa tehdä, niin mikäs siinä. En nyt sano, että ihan jokaiselta ihmiseltä maailmassa onnistuisi, mutta onhan se helpompaa kuin esimerkiksi muiden tekemään huumoriin suhtautuminen.

Kuukeri ja ikivanha faceswap-video esimerkkejä siitä, että kun Selänteen kustannuksella heittääkin vitsiä joku muu kuin mies itse, niin asia voi olla hänelle isokin ongelma. Joku nobody internetistä ja hyvin harmiton video menivät ihon alle aika pahasti.
 
Suosikkijoukkue
Änärin suomalaiset
Kuukeri ja ikivanha faceswap-video esimerkkejä siitä, että kun Selänteen kustannuksella heittääkin vitsiä joku muu kuin mies itse, niin asia voi olla hänelle isokin ongelma. Joku nobody internetistä ja hyvin harmiton video menivät ihon alle aika pahasti.
Kuukerissa ainakin vitsiä heitettiin Selänteen perheestä ja muistaakseni siinä faceswapissakin höpistiin jotakin Sirpasta. Noissa vitsin kohteena ei ole pelkästään Teemu vaan hänelle tärkeät ihmiset joten ymmärrän kyllä miksi nuo menevät Thiimulla tunteisiin.
 

DTremens

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Red Wings, PattU, Wolves, Patriots
Kuukeri ja ikivanha faceswap-video esimerkkejä siitä, että kun Selänteen kustannuksella heittääkin vitsiä joku muu kuin mies itse, niin asia voi olla hänelle isokin ongelma. Joku nobody internetistä ja hyvin harmiton video menivät ihon alle aika pahasti.

Nelli Kuukeri ei vitsaillut Teemu Selänteestä vaan hänen lapsestaan ja tämän "vitsillä väitetystä" isästä. Eli vitsin aiheena on hänen lapsensa. Se on kyllä ihan eri asia kuin Teemu Selänteestä vitsaileminen. Oli vain typerää alkaa vastaamaan tuollaiselle munansaannos-feikkitilille yhtään mitään blokkauksen sijaan.
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Omilla ehdoilla kun saa tehdä, niin mikäs siinä. En nyt sano, että ihan jokaiselta ihmiseltä maailmassa onnistuisi, mutta onhan se helpompaa kuin esimerkiksi muiden tekemään huumoriin suhtautuminen.

Kuukeri ja ikivanha faceswap-video esimerkkejä siitä, että kun Selänteen kustannuksella heittääkin vitsiä joku muu kuin mies itse, niin asia voi olla hänelle isokin ongelma. Joku nobody internetistä ja hyvin harmiton video menivät ihon alle aika pahasti.
Tulee mieleen muuan vanha jääkiekkoilija Turusta.
 

Uuhis #97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Molomoton TPS, LA Kings, , Newcastle United
Teemulla on sentään hieman enemmän näyttöjä kaukalossa.

Montako kertaa Teemu teki 2 maalia punakonetta vastaan Izvestijassa?Ja luulen etteivät ohjauspelitkään menisi kuntoon jos valmentamaan lähtisi, chapeau!
 

Jancky

Jäsen
Omilla ehdoilla kun saa tehdä, niin mikäs siinä. En nyt sano, että ihan jokaiselta ihmiseltä maailmassa onnistuisi, mutta onhan se helpompaa kuin esimerkiksi muiden tekemään huumoriin suhtautuminen.

Kuukeri ja ikivanha faceswap-video esimerkkejä siitä, että kun Selänteen kustannuksella heittääkin vitsiä joku muu kuin mies itse, niin asia voi olla hänelle isokin ongelma. Joku nobody internetistä ja hyvin harmiton video menivät ihon alle aika pahasti.
Tuo on kyllä klassikkovideo. Katson aina n. kerran kuukaudessa ja vaimo ihmettelee että "joko taas?"
 

Uuhis #97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Molomoton TPS, LA Kings, , Newcastle United

Andromeda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tps

Mitä minä näen, onko persu ja Trumpin kannattaja kääntänyt takkinsa!?!

Linkkihirvitys korjattu. Kehoitamme käyttäjää olemaan jatkossa huolellisempi tai tarvittaessa harjoittelemaan testiosion puolella juttujen linkkaamista. T. Modet
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Stevie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Katsoin Spittin Chicletsin jakson, jossa pelasivat golfia Teemun ja Roenickin kanssa. Oli rento meininki kavereilla siinä ja ihan viihdyttävää katseltavaa.
 

NakkiFakiiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Charlestown Chiefs

Enjoy

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Odotan Selänteeltä sitten seuraavaksi luonnollisesti kannanottoa nykyisen presidenttimme ja tämän puolison ikäeroon, joka on lähes kymmenen vuotta isompi kuin Haavistolla ja kumppanillaan.

Koska eihän tässä homous ole tietenkään mikään ongelma.
Sinänsä itse asiaan mitenkään kantaa ottamatta, ei ehkä kuitenkaan tässäkään olisi tarvetta tahalliselle väärinymmärtämiselle. Kyseinen kuva lienee Haaviston ja Floresin ensitapaamisen ajoilta, jolloin heistä toinen oli pyöreästi 40 ja toinen 19v. Mainitsemasi nykyinen presidentti on alkanut seurustella puolisonsa kanssa, kun tämä on ollut noin 30v. Olkoonkin että Sauli itse oli tuolloin jo kuusikymppinen, mutta 30v nainen on joka tapauksessa jo kiistatta aikuinen. Samaa ei välttämättä voi sanoa jokaisesta 19-vuotiaasta, varsinkaan miehestä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös