Tee muut kateellisiksi-ketju

  • 155 739
  • 925

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
-Olen ollut Mikko Alatalon keikalla (tai no, se kävi ala-asteaikoina koulullamme soittamassa).

-Pikkuserkkuni on naimisissa Pave Maijasen kanssa.

-Olen jutellut Nylon Beatin tyttöjen kanssa ja sain tulta tupakkaani suoraan Erinin tupakasta.

-Olen jutellut Dr. Feelgoodin rumpalin Kevin Morrisin kanssa edesmenneestä bändin solistista, Lee Brilleauxista.

-Olen keväällä telkkarissa ja nolaan itseni lopullisesti.

ym.......
 

Ande

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
- Olen viettänyt Porin todella monipuolisessa baariviidakko yöelämässä useita viikonloppuiltoja kuolematta aivojen ylirasittumiseen baarivalintoja tehdessäni.

- Olen melkein kirjaimellisesti törmännyt M. A. Nummiseen mennessäni S-Markettiin Lempäälässä.

- Olen käynyt Lontoossa, Pariisissa, Denverissä, Los Angelesissa, Chicagossa, San Franciscossa, sekä Rutaperäntiellä Kuljussa.

- Olen saanut Wayne Gretzkyltä nimikirjoituksen.
 

varjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens, (Internazionale), Nash&Suns
annetaanpa HIFK-faneille, etenkin ätpömpk...jotain. porukalle ilon aihetta...

Olen sukua Apelle...joskaan en "veren" kautta...se on naimisissa jonkun kanssa, näin minulle on kerrottu. Koskaan en ole tavannut...hmm tai hetkonen ei kait tuota oikeasti suvuksi voi kutsua kun ei veren kautta ole sukua.
 

aaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Mulla on Pentti Matikaisen nimikirjoitus!
 

Poison

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Viime keväänä keskustelin Juhani Tammisen kanssa mm. Vladimir Machuldan vuokraamisesta ja SaiPan tilanteesta.

Kauniiden ja Rohkeiden Eric (John McCook?) on halannut minua ja sanonut: "You're a beautiful girl". Olin tuolloin 9-vuotias.

Ja tämä on jo ihan huikea:

Olen nähnyt Sami Uotilan (Siis sen näyttelijän) eksyvän Hartwall Areenalla naisten vessaan.

Voin kuvitella, miten naamanne vihertyvät kateudesta... :D
 

herttakurko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
- Olen treenannut yhdessä suomen jalkapallo A-maajoukkueen kanssa viikonlopun leirillä ennen parinvuoden takaista Moldova-ottelua.
 
Viimeksi muokattu:

herttakurko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
- Olen treenannut yhdessä suomen jalkapallo A-maajoukkueen kanssa viikonlopun leirillä ennen parinvuoden takaista Moldova-ottelua.. Mukana oli jotain ihan ihme tyyppejä, kuten Litmasen Jartsa, Hyypiän Samppa, Kolkan Joonas sun muut..

- Olen nolannut itseni viime syksynä hirveässä kännissä Heidi Willmanin ja Tiina Häkämiehen naaman edessä =)

- Edellisestä kohdasta huolimatta aamulla löysin vatsastani navan alapuolelta Heidin nimmarin, isolla sydämellä =))
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Kuinka moni tuntemanne yli 40-vuotias on kussut sähköpaimeneen? HAH! Minäpä olen, viimeksi viime kesänä Mikkelissä. Repikää siitä! Tässä iässä kaiki genitaalialueille järjestetyt sävärit alkavat olla harvinaista herkkua. Tosin viime viikkoina lääkäri on järjestänyt tuon alueen ärtsyä kohtelua minulle enemmän kuin tarpeeksi.
 

Oloneuvos

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ÄTPPOMK,Ottawat Senaattorit
Viestin lähetti Predator
Kuinka moni tuntemanne yli 40-vuotias on kussut sähköpaimeneen? HAH! Minäpä olen, viimeksi viime kesänä Mikkelissä. Repikää siitä! Tässä iässä kaiki genitaalialueille järjestetyt sävärit alkavat olla harvinaista herkkua.

No täytyy myöntää, etten tunne kovinkaan montaa alle nelikymppistäkään, joka olisi kuseksinut sen paremmin sähköisen kuin minkään muunkaan paimenpoloisen päälle.

Samoilla metreillä kun suurin piirtein ilmeisesti ollaan sanoisin kyllä tuohon kommenttiisi säväreistä, että mies ei ole koskaan liian vanha lomailemaan Brasiliassa... ilman vaimoa siis.
 

Hasse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, Hertha BSC, HIFK
Kai se on pakko astua rooliin..

- Naapurissani asui Tsekki perhe, nuorempana pelatessamme pihalätkää, Otakar Janecky ravasi talossamme säännölisesti. Myös Karel Poborsky käveli ohitsemme pihalla kun HJK kohtasi Benfican CL:ssä. Isäni sai Poborskyltä liput peliin. Samoilla yhteyksillä on tullut juteltua useiden pääkaupunkiseudun Tsekki pelaajien kanssa nyt myöhemmin.

- "Micheal Corleone" pyysi mummoni ystävättäriä syömään. 70 luvun alussa Sisiliassa (käsittääkseni)

- Jokereiden urheilulääkärin tytöt ovat ystäviäni.

- HIFK chearleadereistä yksi on vanha tyttöystäväni

- Olen ollut hiusmallina :D (nyttemmin ei uskoisi:)
 

yyz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Team Korak, Tapanilan Erä
Tunnen henkilökohtaisesti Sir Korakin.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti Oloneuvos


mies ei ole koskaan liian vanha lomailemaan Brasiliassa... ilman vaimoa siis.

Niin, ei minun vaimoni välitä futiksesta, joten en minä häntä Brasilian reisulle mukaan ottaisikaan. En nyt vaan tajua, että miten minun genitaalialueeni liittyvät MITENKÄÄN brasilialaisen jalkapallon palvontaan? Futikseen minun pallini ja kullini kyllä liittyvät sillai, että minua on aktiiviaikoina Helsingin Ponnistuksen paidassa pelatessani potkaistu munille montakin kertaa. Aina se tuntui yhtä pahalta. Pahemmalta kuin kärkkäri sääriluuhun, tai vasemmalla syrjällä polvilumpioon.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti yyz
Tunnen henkilökohtaisesti Sir Korakin.

Hyss... niin moni muukin. Miksi täällä pitää nyt kaikki haavat repiä auki?

Tarzan bundolo
 

Anton

Jäsen
- Olen kaivanut nekkuani Urheiluruudun lähetyksessä.
- Voin juoda 2 litraa olutta minuutissa ja 5 sekunnissa.
- Olen pubissa heittänyt itseäni tikalla reiteen.
- Olen jäänyt nalkkiin penkkipunnerruksessa.
- Olen Itävallassa kuviolasketellut alastomana keskellä yötä. (video todisteena!)

Tämän viimeisen jälkeen voin jo ylpeänä lapsytellä hekseleitä?
- Kaksi tyttökaveriani on nukahtanut alleni.
 

Derby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NJ Devils
Viestin lähetti InSideHockey
-Olen saunonut Hannu "saunakaveri" Aravirran kanssa
jne..
Etkä päässyt kisajoukkueeseen, vai oletko Raipe?
 

lintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
- Olen saanut kunnian pitää jalkapallon Suomen Cupin pokaalia kotonani
- Olen keskivertoihmistä älykkäämpi (äo 140)
- Meinasin jäädä luokalle kun unohdin jättää lapun, vaikka keskiarvoni oli 8.6
- Olen paras
- Olen huutanut Esa Tikkaselle
- Nielikäiselle olen kertonut keiden kanssa pitäisi hanskata, yksi näitä toteutui
- Kannatan joukkuetta joka on Suomen Mestari vuonna 2004
 

Oloneuvos

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ÄTPPOMK,Ottawat Senaattorit
Viestin lähetti Predator
Niin, ei minun vaimoni välitä futiksesta, joten en minä häntä Brasilian reisulle mukaan ottaisikaan.

No jos veli ei keksi sanotussa maassa mitään muuta tekemistä kuin vahdata vuoroin palloa ja palleja potkivia äijiä, niin minun konstini alkavat olla pahan kerran lopussa. Moneen muuhun juttuun Rion rinno... ei kun rannoilla kyllä kannattaa tutustua.

Sinne vaan Copacabanalle cola-pullon muotoisten tyttösten löyhyteltäväksi. Jotta ketjun aihe ei kokonaan unohtuisi, niin kerrottakoon minun viettäneen talven 1990/91 tuolla sanotulla rannalla. Osoite oli Avenida de Copacabana ja seuraa löytyi, kun huusi Help! Niin tosin taisi löytyä muutenkin.

Riossa voi kunnon potsi helposti kerätä koko sarjan eri värisiä tyttöystäviä aina yön mustasta vitivalkoiseen asti ja kaikkea siltä väliltä. Variaatioita riittää.
 
Viimeksi muokattu:

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti Oloneuvos


Jotta ketjun aihe ei kokonaan unohtuisi, niin kerrottakoon minun viettäneen talven 1990/91

Olitko jo silloin naimisissa?

Minä olen sillai ikävä/tylsä ihminen, että olen yhden naisen mies. Ja se nainen on minun vaimoni. Näin on ollut tapaamisestamme lähtien. Vaimon puolelta tuo asia tuntuu/näyttää olevan samalla tavalla. Ihminen joskus löytää ns. soulmaten ja minä väitän sellaisen löytäneeni. Tunne muuten on meillä yhteinen vieläkin yli kahdenkymmenen yhteisen vuoden jälkeen, ja se on nyt korostunut minun kúolemanodotuspelkoni tultua kuvaan mukaan.
Anteeksi että pilasin tämän ketjun tällä vuodatuksellani, häivyn pois. Anteeksi.
 

Oloneuvos

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ÄTPPOMK,Ottawat Senaattorit
Viestin lähetti Predator
Olitko jo silloin naimisissa?

Minä olen sillai ikävä/tylsä ihminen, että olen yhden naisen mies. Ja se nainen on minun vaimoni.

En ollut. Poikamiehen iloja nuo olivat. Tämä nyt on tällaista huulten heiluttelua, jota ei pidä missään nimessä ottaa osaltani vakavasti. En lähtisi minäkään eukkokullan luota mihinkään. Itse asiassa se, mitä kerrot suhteestasi vaimoosi saa varmasti ketjun aiheen mukaisesti monet kateelliseksi ihan syystä. Respect!
 

Anton

Jäsen
Hyvä Oloneuvos!

(Varo Predator)

Onko Riossa ihan varmasti päärynäpeppuisia, taikina-aivoisia, nalkutavia naisia, ihan siltä varalta, että tulee koti-ikävä?
 

Oloneuvos

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ÄTPPOMK,Ottawat Senaattorit
Viestin lähetti Anton
Onko Riossa ihan varmasti päärynäpeppuisia, taikina-aivoisia, nalkutavia naisia, ihan siltä varalta, että tulee koti-ikävä?

Eiköhän tuo ole uusiutuva luonnonvara?! Ainakaan minun kotoikäväni ei kylläkään tuosta helpottaisi. Toisaalta täytyy sanoa ihan suoraan, että kultturishokki Suomeen palatessa oli melkoinen ratkiriemukkaan talviloman jälkeen ihan joka mielessä.
 

zet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anssi Ritari
Laitetaas vielä muutama
- Olen nähnyt Tommi Mäkisen humalassa ostamassa lisää kaljaa
- Juha Kankkusen olen nähnyt useasti kännissä sekä selvin päin ja sen toisen kankkusen vain viikonloppuisin.
- Tunnen Matti Nykäsen tyttären
- Jari Kurri ja Aake Kalliala on morjestanut minua
- Olen ryypännyt Jyri Marttisen kanssa

Lisäksi: En ole täydellinen, minusta puuttuvat virheet.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös