Tatuoinnit

  • 255 612
  • 813

-REDS-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin I.F.K, ULUVFC #54
Otin muuten selvää noiden (Individual Ink) jonotilanteesta ja sellaista "pientä" jonoa pukkaa. Pian aletaan vasta ottamaan vastaan uusia ajanvarauksia ja ne sitten on tuosta syyskuusta loppuvuoteen.

Ok, kiitoksia infosta. En kyllä asiaa ihmettele alkuunkaan. Vastaavaa jälkeä näkee Suomessa lähinnä tatskamessuilla ja vierailevien tähtien toimesta. Hienoa, että härmässäkin osataan. Pakko se on aika varata, vaikka menisi sitten ensivuoden puolelle.
 

Hespeler

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät sympatiat HIFK
Eli mitä mieltä olette ambigrammi-tatuoinneista? Ovatko kuinka yleisiä? Itse olen nyt harkinnut jotain sen suuntaista, mutta tietenkin siinä pitäisi olla jotain yksilöllistä.
Onko mitään tipsejä mistä kannattaisi sopivaa kuvaa lähteä etsimään. Yksi vaihtoehto olisi käyttää latinaa tekstinä taikka sitten ihan vaan englantia...

Itsellä on vasemman kyynärpään alapuolella tuollainen ambigrammi, käännettynä siinä lukee kylläkin eri asiat. Eli en tiedä onko se silloin varsinainen ambigrammi, kun käännettynä tarkoittaa toista ja toisinpäin toista. Ja englanniksi on.

Ei ainakaan mitään pahaa sanottavaa, en ottanut liikkeessä, mutta eräs kokenut kaveri sen tohon hakkasi muutama vuosi takaisin. Pitäisi käydä vahvistamassa, mutta enpä ole jaksanut. Ammatin takia ei saisi olla näkyvillä käsissä kuvia, mutta tuo on mielestäni suht hyvin piilossa tossa. Lyhyen paidan kanssa näkyy, sitten kun vähän ojentelee käsiään suoraan tai koukkuun.

Ja netistä noita kannattaa alkaa ihan googlella haeskella. Kaikenlaisia hienoja niitä kyllä löytyy.
 

Knower

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit+Petteri Nummelin
Otin muuten selvää noiden (Individual Ink) jonotilanteesta ja sellaista "pientä" jonoa pukkaa. Pian aletaan vasta ottamaan vastaan uusia ajanvarauksia ja ne sitten on tuosta syyskuusta loppuvuoteen.

Jos joku oli tänne menossa, niin turha vaiva tämän vuoden puolella. Tänään tunnissa (tai vajaa) meni loppuvuosi varaukseen. Tänään aloittivat klo 12 ottamaan varauksia loppuvuodeksi vastaan ja reilu tuntia myöhemmin kun pääsin puhelimella läpi, kaik oli mennyt. Yhdeltätoista oli jo liikkeen edessä jonoa. Amatööri jäi nyt nuolemaan näppejään.
 

ace

Jäsen
Hämeenkatu 23:sta löytyy Art for life tattoo studio, jossa Petet Syrjälä ja Voutilainen tekevät varsin mainiota jälkeä. Suosittelen lämpimästi, aina on saanut lähteä tyytyväisenä liikkeestä.

www.artforlife.fi

Vai mitä sanotte Ozzystä joka löytyy P. Voutilaisen galleriasta?
 

Red Devil

Jäsen
Suosikkijoukkue
NJ Devils, TPS, HC Boners
Otin muuten selvää noiden (Individual Ink) jonotilanteesta ja sellaista "pientä" jonoa pukkaa. Pian aletaan vasta ottamaan vastaan uusia ajanvarauksia ja ne sitten on tuosta syyskuusta loppuvuoteen.

1.4 klo 12.00 alkoi ajanvaraus kesäkuusta joulukuuhun. Kaikki meni samantein, 60 ihmisen jono liikkeeseen ;).

Seuraava ajanvaraus 6kk päästä.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Tämähän voisi steveomaisuudessaan jopa toimia.. tai sitten ei..
 
Suosikkijoukkue
Pata
7h sessio oli maanantaina ja eka kuva käteen on tosiasia. Eli karppi tuli hankittua olkapäästä lähes kyynärpäähän ja siihen vähän japanilaista taustaa. Helvetin tyytyväinen olen lopputulokseen ja hintakin ihan siedettävä 400 ekua.
Kivullisesti kuvittelin ehkä vähän enemmän, kun alkuun ei tuntunut juuri miltään ja alkoi jopa nukuttamaan, mutta viimiset 1,5 h tosta 7 tunnista olikin jo sitten melkosta hampaan pureskelua.
Niin ja artisti oli Ramo rauman Needlepoint Tattoossa. Sama heppu tehnyt myös vaimon kaikki kolme kuvaa, joten voisi puhua jopa hovi tatuoijasta.
 

Lust4life

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Olisiko kellään käsitystä mihin ensikertalaisen kannattaisi Tampereella suunnata nahkaansa hakkuuttamaan? Vielä olisi etua jos tietäisi notta kuka on erityisen pätevä tarkkoja elukkahahmoja työstämään?
 

Killeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Tampereella suosittelen putkaa joka sijaitsee linja-auto asemaa vastapäätä. Molemmat tatuoinnit olen ottanut siellä ja olen niihin erittäin tyytyväinen. Seuraava tehdään myös siellä, joten ainakin itse suosittelen kyseistä paikkaa.
 

NePa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Tampereella suosittelen putkaa joka sijaitsee linja-auto asemaa vastapäätä. Molemmat tatuoinnit olen ottanut siellä ja olen niihin erittäin tyytyväinen. Seuraava tehdään myös siellä, joten ainakin itse suosittelen kyseistä paikkaa.

Tehdyn jäljen perusteella menisin ehdottomasti Haloon.
 
Nyt tuli sitten otettua toinen kuva pitkän, pitkän harkinnan ja odotuksen jälkeen. Pohkeeseen tuli teksti "win the right games". Pitkään mietin, että kyseinen teksti voi vaikuttaa ulkopuolisen silmään erikoiselta, mutta kun itselle tuo kyseinen lause merkkaa niin paljon enemmän kuin jokakeväistä pudotuspelisaivartelua, sillä teksti on kokonaisuudessaan yllättävän järkevä. Loppujen lopuksi tulin järkiini ja ymmärsin, että otan tatuoinnin itseäni varten, en ketään muuta ja nyt on kuva pohkeessa.
 

Mats Bedö

Jäsen
Suosikkijoukkue
TrailBlazers, HIFK, Bruins & Raiders
Kolmisen viikkoa sitten hain isohkon oranssimustan auringon tohon vasempaan olkapaahan, joka peitti mustalla keskustallaan HIFKn puman. Puma oli ollut siina jostain vuodesta '92 asti, muistaakseni. No, viikkoa myohemmin se puuma laitettiin mustapunaisena vasempaan saareen, jossa sen on nyt hyva olla. Tai ainakin parempi kun ennen...

Naihin kahteen tatskaan paattyivat taman vuoden/kesan sessiot. Ens kesana taas ainakin yksi golf-aiheinen toiseen saareen. Ehka muutakin, katotaan nyt.
 

Knower

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit+Petteri Nummelin
Kolmas ja neljäs tulossa syyskuun puolivälissä, henkilökohtaisia juttuja. Molemmat oikeaan käsivarteen.

Olen heti 1. tatuoinnin jälkeen päässyt siihen tilaan, että en pohdi muiden mielipidettä asiaan. Vaimolta kysyn, se kun joutuu kuitenkin niitä katselemaan. Hyväksyntä on tähän saakka tullut, en kuitenkaan mitään horolutkia ole ihoon tikannut. Työkin on sellainen, että ei haittaa vaikka ovatkin tulevaa yhtä lukuunottamatta näkyviä.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Reilut kolme viikkoa sitten tuli "neitsyys menetettyä" tatuointien suhteen, käsivarteen tuli feenix-lintu. Ja totta se on mitä puhuvat että kun ensimmäisen ottaa niin loppua ei ole näkyvissä, jo nyt huomaa koko ajan suunnittelevansa seuraavaa. Toiseen käsivarteen on jo suunnitteilla kuva, kun vaan saisi taas joskus piirrettyä itseään miellyttävän kuvan. 10 vuotta meni tämän ensimmäisen suunnitteluun, toivottavasti seuraava tulee vähän nopeammin ja helpommin.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Reilut kolme viikkoa sitten tuli "neitsyys menetettyä" tatuointien suhteen, käsivarteen tuli feenix-lintu. Ja totta se on mitä puhuvat että kun ensimmäisen ottaa niin loppua ei ole näkyvissä...

Konkratulations mate, niinhän se on, että kun antaa kerran itseään hakata, niin aina kääntää posken. Talvea odotellessa, sillä taas on yks kuva valmis. EI iso, mutta sitäkin enemmän merkitystä.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, Steve Clarkes tartan army
Jesh, ajat tuli varattua Dark Art Tattoon Tuopille seuraavaa tatuointia varten. Kahdessa osassa taidetaan tehdä, tulee sen verran kookas. Eli oikeaan käteen tulossa suht kookas muinaissuomalainen härpäkkä.
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Nousipa oiva ketju esiin. Oon tässä jo jonkin aikaa "saalistanut" jotain sellaista paikkaa mistä voisi saada varmistettua itämaisten kirjoituksien oikeellisuus. Oon ajatellut ottaa muksujen nimet tatuointeina ja haluaisin ne niillä "oudoilla" koukeroilla. Onko jollakin hajua/tietoa asiasta? En haluaisi tehdä Beckhameja :)
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, Steve Clarkes tartan army
Nousipa oiva ketju esiin. Oon tässä jo jonkin aikaa "saalistanut" jotain sellaista paikkaa mistä voisi saada varmistettua itämaisten kirjoituksien oikeellisuus. Oon ajatellut ottaa muksujen nimet tatuointeina ja haluaisin ne niillä "oudoilla" koukeroilla. Onko jollakin hajua/tietoa asiasta? En haluaisi tehdä Beckhameja :)

Kysy suoraan tatuoijalta? Varmaan on asiansa osaavilla esim. kirjoja yms. aiheesta, tai tietävät enemmän. Noita rimpuloita kuitenkin otetaan sen verran paljon.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Nousipa oiva ketju esiin. Oon tässä jo jonkin aikaa "saalistanut" jotain sellaista paikkaa mistä voisi saada varmistettua itämaisten kirjoituksien oikeellisuus. Oon ajatellut ottaa muksujen nimet tatuointeina ja haluaisin ne niillä "oudoilla" koukeroilla. Onko jollakin hajua/tietoa asiasta? En haluaisi tehdä Beckhameja :)

Minä tein aikoinaan niin, että otin yhteyttä Suomi-Japani-seuraan ja sieltä sitten sellainen ystävällinen Japanilainen nainen kuunteli ongelmaani ja tavattiin sitten. Kirjoitti ainakin pirun hienosti tusseilla mun "kuvan". Kahvit tarjosin ja jädet hänen lapsilleen, muuta korvausta ei halunnut.
Rohkeasti vain yhteyttä ihmisiin. Niillä kirjaimilla on niin monta eri merkitystä, riipuen siitä, että miten ne kirjoitetaan. Perus Pentti tatuoijalla ei varmaan ole juurikaan hajua noista. Korkeintaan sanakirja, josta kopioidaan sitten...
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Minä tein aikoinaan niin, että otin yhteyttä Suomi-Japani-seuraan ja sieltä sitten sellainen ystävällinen Japanilainen nainen kuunteli ongelmaani ja tavattiin sitten. Kirjoitti ainakin pirun hienosti tusseilla mun "kuvan". Kahvit tarjosin ja jädet hänen lapsilleen, muuta korvausta ei halunnut.
Rohkeasti vain yhteyttä ihmisiin. Niillä kirjaimilla on niin monta eri merkitystä, riipuen siitä, että miten ne kirjoitetaan. Perus Pentti tatuoijalla ei varmaan ole juurikaan hajua noista. Korkeintaan sanakirja, josta kopioidaan sitten...

Kiitos. Tätä voisin kokeilla. Tota just oon miettiny että kyllähän ne liikkeessä sanoo omaavansa kokemusta ja osaavansa kaikki nimet ulkoo mut todellisuudessa saattaa tilanne olla just se että katotaan jostain sanakirjasta ja sit se meneekin reisille.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, Steve Clarkes tartan army
Noh niin, nostetaas tätä ketjua taas.

Käteen tuli otettua joulukuussa tähän asti isoin kuva. Eli vanhasta kalliopiirroksesta napattu Ukon merkki. Olkapäästä lähtee ja reilu kymmenen senttiä ennen rannetta loppuu.

Huomenna olisi sitten vasemman pohkeen vuoro, tällä kertaa kokeillaan uuden kotikaupungin, eli Turun, palveluksia. Samassa rakennuksessa olevalle tatuoijalle mennään kokeilemaan jäljen hyvyyttä. Hyvältä näyttää kansioiden perusteella ainakin.

Eikä ole vieläkään tulossa kuvaa, mennään taas teksti/symboli-linjalla. Jotenkin tulee karsastettua pelkkiä kuvia, no saas nähdä mitä vielä tulee ihoon hakattua.
 

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ajetaan Valtralla, Seattle Kraken
Jos ja KUN JYP voittaa mestaruuden tällä kaudella, ilmestyy joukkueen logo jossain muodossa, jollain tavalla toiseen jalkaan... Tämä olisikin sitten ensimmäinen tattoo minulle.

Samalla saatan ottaa myös toisen samalla toiseen jalkaan erään kuvan, joka kaveriporukassa joskus taiteiltiin.
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Jos ja KUN JYP voittaa mestaruuden tällä kaudella, ilmestyy joukkueen logo jossain muodossa, jollain tavalla toiseen jalkaan... Tämä olisikin sitten ensimmäinen tattoo minulle.

Samalla saatan ottaa myös toisen samalla toiseen jalkaan erään kuvan, joka kaveriporukassa joskus taiteiltiin.

Ota mielummin vähän retrolla mausteella se logo
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös