Tarra takalasissa?

  • 6 604
  • 28
Suosikkijoukkue
Tappara
Kyselen tässä äärimmäisen tärkeää asiaa: Onko autosi takalasissa suosikkijoukkueesi tarra? Jos ei, niin mikä on hyvä syy?

Itselläni kirvestarra komeilee takalasissa, on tehnyt niin jo n. 12 vuotta. Autot onneksi ovat matkan varrella päivittyneet. Vaikka nykyään asunkin Helsingissä, on tapparalainen autoni hämmästyksekseni säilynyt naarmuitta.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Joo, onhan siellä. Siinä muistaakseni lukee "Stadin Ykköset". :)
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Minulla on hemmetin hyvä syy siihen, että minulla ei ole tarraa. Syy on, että minulla ei ole autoa.
 

Lust4life

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Ei ole takalasissa, mutta molemmissa takasivulaseissa kylläkin. Takaikkunalla roikkuu pieni Iso-Jannen pelipaita. Minä haluaisin lisää kaikenlaista sini-oranssia koristusta mutta vaimo kinnaa vastaan...
 

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Siellähän se peto tarra komeilee takalasissa ja kaikkialla auto säilynyt koskemattomana.
 

Oloneuvos

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ÄTPPOMK,Ottawat Senaattorit
Siellähän se tarra taaemmassa sivuikkunassa komeilee.
 

Annuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Latvija
Ei ole tarraa tai on, mutta siinä lukee jotain nissan kestää tai vastaavaa...enpä lueskele usein, mutta minipelipaita löytyy sivulasista... itse ehdon isännälle, että mitä jos maalautettaisiin konepeltiin valtava Ässä-logo...ei sulattanut...ihme tyyppi...
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Siellä seisoo "Let's Play Hockey" kahden ZSKA-tähden välissä.
 

Rocco

Jäsen
Faijalla on auto ja siinä on Sportin kotkalogoilla varustetut tarrat lasissa ja on se hieno.
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Ei herranen aika mitään tarroja auton takalasiin tai peräluukkuun! Pitäähän sitä nyt joku tyylitaju olla! :)
En halua autooni yhtään ylimääräistä kuva, logoa, merkintää - enkä siis tarraa. On käsittämätöntä, kuinka paljon autoihin lyödään (siis tehtaalla) kaikenlaisia kirjainyhdistelmiä esittelemään, mitä kaikkia toimintoja autosta löytyy. Onhan se hienoa, kun takaluukussa lukee "turbodieselruiskumoottorinelivetoluistonestoabsjarrutlaajakaskolaktoosi-intolerantikko". Mahdollisimman askeettinen takalisto minulle, kiitos!
 

Pihvi

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, ÄTPPOMK, Everton FC, Canucks
Takalasissa pikku petokuva, ja takapenkin ikkunassa semmonen pieni (10-20cm) Bart Simpson-nukke, jolla on IFK:n (Saken) pelipaita. Pelipaidan koko taitaa olla ihan 1:1 oikean kanssa!!
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Takalasissa se punainen juhlatarra: IFK- SATA VUOTTA STADISSA...
 

Noutaja#9

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Itä-Helsingin Noutajat
Takana on Big Reds Helsinki-tarra ja sivu ikkunoissa on sekä tähtilogo että petotarra. Ennen oli Karvinen hattuhyllyllä, millä oli HIFK:n minipelipaita päällä, mutta aurinko teki tehtävänsä ja paita haalistui. Muutama naarmu on tullut joskus auton ikkunoihin.
 

Diamond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Phoenix Coyotes, Liverpool, TPV, Haka
Viestin lähetti Streight Forward
Itselläni kirvestarra komeilee takalasissa, on tehnyt niin jo n. 12 vuotta. Autot onneksi ovat matkan varrella päivittyneet. Vaikka nykyään asunkin Helsingissä, on tapparalainen autoni hämmästyksekseni säilynyt naarmuitta.

Tuosta tuli mieleen eräs tuttavani joka vain kävi käymässä turussa mutta sen päivän aikana hänen autoonsa, jossa oli Tapparan tarra, oli tullut lommo. Joku oli tietysti saattanut vahingossa kolauttaa siihen mutta hieman kyllä epäilyttää. No, sellasta sattuu!

Itselläni on Tapparan tarra takalasissa mikä lienee syynä siihen siihen miksi jotkut haluaa ohittaa mut. :D
 

Tommy72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Hifk
Itse kaytin suosikki joukkueen tarraa Suomessa asuessani, Mutta taalla Englannissa se ei oikein kay. Esim kun aikoinaan Saksa pudotti Englannin EM:sta B'haissa. Jengi hajoitti kaikki Saksalaiset autot (lahinna siis keskustassa olevat, ei kaikkia jotka olivat B'hamissa). Ja tama on vain yksi esimerkki
 

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Löytyy Big Reds- IFK Helsinki tarra takaikkunasta. Aikaisemmin oli Stadin ykköset, mutta kun auto on faijan entinen, niin herrahan pääti ottaa sen Stadin ykköset tarran veke jossain vaiheessa.
 

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ässien paita vuosimallia -93 roikkui joskus, mutta haalistui sitten kamalan näköiseksi. Nykyään Raumalla asuessa on parempi kun ei laita mitään patajuttuja kiinni autoon, kun siitä muutenkin on käyty vääntelemässä antenneja ja peilejä.
 
Suosikkijoukkue
Tappara
Kyselen tässä äärimmäisen tärkeää asiaa: Onko autosi takalasissa suosikkijoukkueesi tarra? Jos ei, niin mikä on hyvä syy?

Itselläni kirvestarra komeilee takalasissa, on tehnyt niin jo n. 12 vuotta. Autot onneksi ovat matkan varrella päivittyneet. Vaikka nykyään asunkin Helsingissä, on tapparalainen autoni hämmästyksekseni säilynyt naarmuitta.

Kyselläänpä uudemman kerran tätä yhä äärimmäisen tärkeää asiaa. Omalla kohdallani tarrat ovat kuuluneet autojeni takalaseihin jo 22 vuotta. Sittemmin takaisin kotinurkille olen palaillut, mutta Tsadin muutaman vuoden reissu meni mukavasti ilman naarmutettuja peltejä.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Ei ole, koska minulla ei ole autoa.

Joskus oli ja siinä luki: HPK-Matkalla huipulle.
 

Ralph

Jäsen
Kerhon musta pelipaita roikkuu ikkunasta, mitään tarraa ei ole. Tuttu kertoi, että oli Ilveksen tarra autossa kun olivat Hartwallilla ja ottelun päätyttyä autolle päästyään huomasi, että renkaat oli puhkottu. Tervetuloo Helsinkiin...
 

Harald73

Jäsen
Suosikkijoukkue
1897
Kerhon musta pelipaita roikkuu ikkunasta, mitään tarraa ei ole. Tuttu kertoi, että oli Ilveksen tarra autossa kun olivat Hartwallilla ja ottelun päätyttyä autolle päästyään huomasi, että renkaat oli puhkottu. Tervetuloo Helsinkiin...
Älä yleistä. Paskasakki pyörii tunnetusti ratapihoilla. Kerro kaverillesi, että on tervetullut Nordikselle paremman väen pariin.

Ai niin tarra, ei ole tarraa takalasissa, mutta molemmissa pikkusivuikkunoissa kylläkin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös