Tarina nimimerkkisi takana

  • 113 986
  • 778

hörkkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Lions Club Riihimäki....

Viestin lähetti Herra47
Aikanaan Pulttibois -ohjelmassa hörhöillyt herrasmies, jonka otin tänne käyttöön, kun en muutakaan yhtäkkiä keksinyt.

Kyllä! Mielestäni paras Bulttibois-hahmo! Ja toisena tulee James Potkukelkka.
Vieläkin jaksaa nauraa noita herra 47 kommenteja:"Shissus shaatana kihu kusi silmään", "Mä en puhu tollaselle kummituksen näköiselle vanhalle luuskalle", "köh köh, natza oli kurkussa!",
"Niin, siihen lekuttelee ja paskoo silmään!" :D
 

narri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins ja Jokerit
Kiekkopesään tuli kirjoitettua jo tällä nimellä. Miksi vaihtaa hyvää nimeä :) Ei kait tarttee hirveesti perustella valintaa?
 

mikkoz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
Viestin lähetti Master God
Mikkoz: Olisin äärettömän kiinnostunut tietämään nimimerkkisi taustan, jos sillä joku sellainen on. Käsittääkseni et kuitenkaan pelannut jussina futista samalla kenttäpuoliskolla kanssani.

Joo. Tälläi olin vastaillut tossa vuosi takaperin.

http://www.jatkoaika.com/keskustelu/showthread.php?postid=64816#post64816

Muita syitä nimen syntymiseen ei ollut. Ehkä olin
nimimerkin keksiessäni aika väsynyt. :D
 

Master God

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallokerho
Viestin lähetti mikkoz
Joo. Tälläi olin vastaillut tossa vuosi takaperin.

Muita syitä nimen syntymiseen ei ollut. Ehkä olin
nimimerkin keksiessäni aika väsynyt. :D
Ahaa... enpä ollut tarpeeksi tarkkana. Ei silti, ei keksimässäsi nimimerkissä mitään vikaa ole, suorastaan päin vastoin.

Nimim. "kympille, eikunsiis kakkoselle valmistautumassa"
 

Aatos

Jäsen
Nimimerkeistä Esim. Battleaxe
Minkähänlaista historiikki taakse kätkeytyy?
Onko esim. Battleaxe kirvestä heiluttava urbaani pintaliitäjä vai halot pinoon pistävä pyörremysky? Tappara yhteys on toki taattu.

Ajattelen, siis olen, olenko millivoltin tuhannesosia aivoissani pyörittävä Aatos vai tunnevammainen
kehittymätön punkrockin ystävä. Mikä minut pakotti valitsemaan nimimerkin Aatos. Ei mikään, joten se siitä. Se oli vain aatos...
 

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105 NYR
Eurosportilta tulee K1-turnaus(potkunyrkkeily) ja rekisteröityessäni jatkoaikaan brittiselostaja pauhasi taustalla
"Jeerooome Leee Banneeer"
Tuli sitten napattua se.

On muuten ihanaa touhua,siellä ei pilli turhaan soi eikä äijät paljon filmaa.
 

TheBlade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Kansas City Outlaws
Oma nimimerkki on tullut jo edesmenneestä Kansas City Bladesien nimestä..Racinen kautta joukkueeseen tutustuin..
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Dana on kavereiden käyttämä lempinimi ja numero tulee sekä syntymävuodesta että pelipaidan numerosta. Tosin pelipaitaan numero tulee sekä syntymävuodesta, että parista NHL-legendasta (Coffey, Bourque). Huono puoli nimessä on se, että se on yleinen etunimi jenkeissä ja useimmiten vielä naispuolisilla.
 

TBK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sydän on KIRVEEN muotoinen!
TBK:ta ei varmaan paljoa tarvitse selitellä. Tapparaa edeltänyt joukkue, joka myöhemmin muutettiin Tapparaksi.
 

ruoska

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Penguins, Liverpool, Real Madrid
Nimihän tulee suoraan legendaarisen HIFK:n nro. 23 eli Pertti Lehtosen ja nykyisen kahvilayrittäjän laukauksesta. Pitäisköhän muuten käydä kyselemässä Pepeä rinkiin vielä mukaan? Vois opettaa tota meidän puolustuksen liideriä Hedbergiä ampumaan.
 

Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, St. Louis Blues
Parikin syytä löytyy taustalta:

Lämäri ja OJ!
 

Spencer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Auschwitz Motorsport
Nimimerkki-erkkini on erään henkilön keksimä leikkisä kutsumanimi eräälle miehiselle eritteelle. Cool.
 

jirilatal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Legendaarinen Reipas Lahti- vahvistus Jiri "Bubla" Latal #5
 

Digwiid

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Pittsburgh Penguins
Oma nicci tulee John Digweed nimestä. Kyseinen mies on ollut jo monta vuotta yks maailman parhaimpia Dj:tä. Nimen nappasin käyttöön noin 5-6 vuotta sitten. Itse oli Dj:nä 18 vuotta joten siinä varmaan pohjaa nimelle.
 

Bast

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Trojans, TuTo, Miami Dolphins, FC Inter Turku
Cocco Bill!

Bast tulee Cocco Billistä.
Soitin aikoinani hauskassa Aruba-bändissä, jossa koko porukan nimet olivat jotain Cocco Bill-sarjakuvan mitättömiä taustahahmoja, jotka kukin esiintyivät vain yhdessä tarinassa. Kitaristimme oli Brik Zumma, syntikka1 (minä) Bast Ankarampi, syntikka2 Nat Kinuava ja syntikka3 Krudelio Humpo.

Minä ja Nat Kinuava teimme vuosia myös paikallisradioihin huumoriohjelmia, joissa käytimme samoja nimiä. Muutamalle työkaverille olen edelleenkin Bast.
Oman nimen kanssa sillä ei ole mitään tekemistä.
 

Kobe

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Nimimerkki Kobe tulee tietysti maailman parhaasta koripalloilijasta, LA Lakerssin #8 Kobe Bryantista.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Tämä minun käyttämäni nimimerkki liittyy jääkiekkoon aika läheisesti... tavallaan.
Alunperin keksin kyseisen nimen kuvitteelliselle NHL-pelaajalle joka oli omana aikanaan liigan huippuja. Miten nimi muodostui päähäni, on mysteeri. Se vain tuli jostakin? Sukunimellä tosin saattaa olla jotain taustaa siinä että kyseinen hemmo juo mielellään appelsiinituoremehua...
Kyseinen pelaaja sitten on löytynyt jokaisesta jääkiekkopelistä jota olen pelaillut ja nimenomaan aina Detroit Red Wingsistä. Johdattanut joukkueen jopa muutamaan mestaruuteenkin...

Tästä nimestä on tullut sittemmin minulle ikäänkuin toinen nimeni. Olen jopa muutamaan otteeseen harkinnut tehdä nimenvaihdoksen oikeasti... =)
 

ZD

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
YLÖS

Nimimerkki Zdenek tuli suosikkipelaajani Zdenek Smidin mukaan. Noin kuukausi sitten vaihdoin nimen ZD:ksi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös