Tappelut kaudella 2016–2017

  • 75 690
  • 380
Suosikkijoukkue
Chelsea FC
Miksi siitä poikkarista joku miinus, sehän kuului asiaan, kun molemmat tökkivät että lähdetäänkö. Hyvä spontaani kähinä ja siinä oli selvästi aggrea mukana.
 

Noutolokku

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Kanen Pate ja Dominaattori
Katohan Repoa! Näköjään edelleen pitää paikkansa, että mies voi lähteä Lahesta, mutta ei Lahti miehestä.
Näimpä. Koko tilanne äityi siitä kun Repo kävi vetämässä jalkapyyhkäisyllä Bergerin aiemmin kumoon. :)
 

Oijennus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Näimpä. Koko tilanne äityi siitä kun Repo kävi vetämässä jalkapyyhkäisyllä Bergerin aiemmin kumoon. :)
Sakkoa pikaisesti Repolaiselle, niin saadaan Saravoa vielä totulteltua hyökkäysketjuihin.
 

kananlento

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins, ManU, NP Ice Hawks
Miksi siitä poikkarista joku miinus, sehän kuului asiaan, kun molemmat tökkivät että lähdetäänkö. Hyvä spontaani kähinä ja siinä oli selvästi aggrea mukana.

Samaa mieltä, nämä on niitä tappeluita, joista itse tykkään. Aidosti menee hermo ja sitten mennään kunnon aggrella. Hyvä vääntö.
 

Kolmio36

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Philadelphia Flyers
Katohan Repoa! Näköjään edelleen pitää paikkansa, että mies voi lähteä Lahesta, mutta ei Lahti miehestä.
Mikäs lahtelaisuutta kuvaava tilanne tuossa nyt sitten olikaan Revolta? Kuka lahilainen eilen näytti tuollaista asennetta tapauksessa Finley eilen esimerkiksi?
 

peterra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Itse olen ollut huomaavinani, että on olemassa tietty ikäryhmä jääkiekkoperheessä, joka kaipaa enemmän tappeluita + taklauksia jääkiekkoon. Tämä on siis ihan mutupohjalta tehty havainto enkä osaa osoittaa sille mitään järkevää selitystä. Oma ajatukseni kuitenkin on, että mitä nuorempi jääkiekon seuraaja sitä vähemmän tappeluita + taklauksia peleihin kaivataan.

Tein tällaisen lyhyen kyselyn - ihan siis periaatteella "nice to know" - ei mitään sen kummempaa ajatusta taustalla. Tässä on 12 kysymystä (monivalintaa lähinnä - muuttujat on keskitty ihan allekirjoittaneen omasta päästä ja siten, miten itse olen asiaa kuullut ja seuraillut. Alunperin ajattelin heittää tän vaan jakoon Tappara.co:ssa, mutta voisihan tuon tännekin laittaa, jos vaikka porukkaa sattuisi vastaileminen kiinnostamaan.

Tämä ei ole tieteellinen työ enkä aio käyttää vastauksia oikeastaan yhtään mihinkään. Otan taustatiedoiksi sukupuolen ja iän, koska ne on ollut oman aistihavaintoni pohjana jo kauemmin. Tällä ei siis tavoitella mitään ihmeellistä vaan lähinnä "nice to know" - tason juttua. Ajattelin täällä sit vaikka julkaista tulokset, jos ne jotain kiinnostaa. :D

Mutta jos on haluja vastailla, sen suopi tehdä. Ei rekisteröitymistä, ei nimitietoja. Google tietty kerää jotain dataa käyttäjistä, mutta sille minä en voi mitään. Vastatkoon ken asiakseen kokee ;)

Linkki johtaa googleen ja kyselyyn.
Tappelut ja fyysinen pelaaminen jääkiekossa

Kiitoksia runsaista vastauksista. Laittelen tämän huomenna kiinni ja teen jonkinlaisen yhteenvedon tuloksista :)
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös