Tappelut kaudella 2003-2004

  • 172 674
  • 920
Kysymys

Katselin lauantaiyönä Canal Plussalta ottelua Toronto- NY Rangers. Ottelu oli ihan hyvä tasoinen, mutta silmääni iski hyvästä tasosta poiketen herra nimeltä Chris Simon. Miehen velttoilu oli kertakaikkiaan järkyttävää. Muistan vielä, kun Simon pelasi Washingtonissa ja minä ihailin miehen kovuutta ja taistelutahtoa. En nyt todellakaan ole Simonin kaikkia pelejä tällä kaudella nähnyt, mutta jokaisessa pelissä missä minä hänet olen nähnyt (Siis lähinnä Canalin pelit) hän on ollut velton lihan ruumiillistuma. Voisiko joku teistä tappelun seuraamisen experteistä kertoa minulle onko Simonin taso tippunut todellakin noin paljon? Kuinka monta tappelua miehellä on tällä kaudella?

Perään voisitte laittaa vielä listan pelaajista jotka ovat mielestänne veltostuneet NHL kausien aikana aivan liikaa. Tarkoitan siis tätä kovaa kalustoa. Vaikkapa Top 3 tai 5 tai vaikka 10 jos mieleen tulee. Enkä nyt tarkoita iän tuomaa pientä rauhoittumista tai pienen loukkaantumisen tuomaa varovaisuutta vaan tarkoitan selkeää veltostumista tyyliin Sandy "Sandman" MacCarthy. Viime kaudella Rangersissa Sandmanin vieressä olisi voinut vaikka tappaa oman joukkueen tähtipelaajan ja hän ei olisi kättään vaivautunut nostamaan.

Eipä mulla muuta. Toivottavasti on oikea ketju listalle ja kiitoksia vastauksista ja listasta etukäteen.
 
Viimeksi muokattu:

Ferris

Jäsen
Re: Kysymys

Viestin lähetti Patasydän
Katselin lauantaiyönä Canal Plussalta ottelua Toronto- NY Rangers. Ottelu oli ihan hyvä tasoinen, mutta silmääni iski hyvästä tasosta poiketen herra nimeltä Chris Simon. Miehen velttoilu oli kertakaikkiaan järkyttävää. Muistan vielä, kun Simon pelasi Washingtonissa ja minä ihailin miehen kovuutta ja taistelutahtoa. En nyt todellakaan ole Simonin kaikkia pelejä tällä kaudella nähnyt, mutta jokaisessa pelissä missä minä hänet olen nähnyt (Siis lähinnä Canalin pelit) hän on ollut velton lihan ruumiillistuma. Voisiko joku teistä tappelun seuraamisen experteistä kertoa minulle onko Simonin taso tippunut todellakin noin paljon? Kuinka monta tappelua miehellä on tällä kaudella?

En ole nähnyt Simoa meiningissä tänä vuonna, mutta kyllähän kylmä totuus oli, että Simo oli jo parina kolmena viimeisenä Caps-kautenaan kaukana Colorado-aikojensa tappelu/fyysisyystasosta. Osaltaan tuohon varmasti vaikutti reistaavat olkapäät, mutta osalta myös tuo sama "tauti" kuin esim. McCarthyyn eli kaverit luulevat nykyään olevansa siinä määrin kiekkotaitureita jo, että pelaavat "taitokiekkoa" mieluummin kuin hutkivat naapureita. Parina viime vuonna olkapäät on ilmeisesti jo sen verran vahvistuneet monista leikkauksista, että Simo on ottanut jo nokkapokkia taas useammin, mutta ainakin viimeisenä Caps-vuotenaan Simon oli muistini mukaan aika useasti vaikeuksissa jopa näiden heikompien faittereiden kanssa.
 

Tormentori

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kyllä Simon on ollut tällä kaudella huomattavasti parempi kuin viime kaudella. Pari hyvää rähinääkin mies on ottanut. Tuskin kumminkaan tulee palaamaan sille tasolle jolla aikoinaan Capseissa pelasi.
 

masaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Fc nimetön
kysymys

Kun nyt sattuu olemaan niin että Luoja on antanut minulle ainoastaan tämän kuuluisan muniin puhaltelun taidon niin haluaisin vain kohteliaimmin kysäistä, että saako näiltä "nyrkkiä leukaperiin" -sivustoilta lainkaan latailtua noita suomalaisten änäri koetuksia, vai onko homma vislattu vallan seis?

Pyydän nöyrimmin anteeksi arvon webbi-welhoilta jos kysymykseni aiheutti aiheetonta naurun tirskahtelua ja onnenpissin lirahtelua, koska se ei toki, herra paratkoon, ollut minun aikomukseni...
 
Suosikkijoukkue
Newcastle United, Duane Allman, LP-levyt
Viestin lähetti Roman Vopat#38
Lue ohjeet yläreunasta..

Joo luin mutta kun ei jaksa uskoa moiseen... No nyt siellä on kaiken lisäksi jotain höpinää että the daily bandwith for this... blaa blaa blaa.

Kokeillaan joku toinen päivä.

Ainiin sain sentäs Blomqvistin turpiinvedon alas sieltä.
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Detroit kutsui Ryan Barnesin ylös farmista. Joten lisää näitä "farmijyriä" tulossa liigaan. Myös Wade Brookbank on nostettu Nashvillen kokoonpanoon..
 

mixu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Tuosta Vandenbussche-Morgan matsista täytyy sanoa että Morgan oli todella pihalla taiston jälkeen.
Ilmeisesti Vandenbusschen iskut tekivät selvää jälkeä sillä mies ei meinannut millään päästä omin avuin jäältä pois.
 

masaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Fc nimetön
kyllä kyllä

Vandenbusse taitaa osata huitoa aikast kovaa noilla klapeillaan, kun toiselle tuottaa vaikeuksia suoraan luistelukin:) Vai olisiko ehkä niin, että Ryan huitoo sen verran kovaa, että ilmavirta imee kaiken hapen lyönnin läheltä ja työntää sen tangetin suuntaisesti johonkin valitsemaansa suuntaan.... Happea Morganille!!!!
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Vandenbussche on hyvä viihdyttävä hanskaaja mutta voittoprosentti taitaa jäädä alle 50. Mies antaa iskuja mutta ottaa niitä myös paljon vastaan. Toe-To-Toe matsaava parhaasta päästä.

Ikuiseksi farmimieheksi sanottu Doug Doull on tehnyt loistavaa jälkeä NHL:ssä. 3 ottelua ja neljä tappelua. Zinger, Neil x2 ja tänä yönä D.Langdon. Siinä miehen vastustajat. Ja kaikki tappelut ovat olleen ehdottomia helmiä tällä kaudella. Toivottavasti Sandra Dee ei tule enään takaisin sillä Doull on juuri sitä mitä Boston ja ennenkaikkea NHL kaipaavat. Täyttä rautaa koko mies.

D.Langdon vs D.Doull
 

Tormentori

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mielenkiintoista Doug Doullissa on se että mies on pelannut myös euroopassa. Englannin pääsarjassa pelasi kaudella 2000-01 Manchester Stormin riveissä.
 

Tormentori

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eipä saa Ruutu oikein mitään aikaiseksi. Parempiakin rähinöitä on kyseiseltä herralta nähty.
 

NIN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Fucking Horseshit
Ruutu saa kiittää onneaan, että saa sidottua aika hyvin DiMaion. Ois voinut olla muutoin kyyti kylmää.
 

Muksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Voitto DiMaiolle, enemmän osumia ja paras osuma. Ruutu pärjäsi silti taas hyvin ja sai pitkässä tappelussa paljon osumia läpi itsekin.

Ruutu on kohtalaisen taitava tappelija nykyään, eikä onnistunut sitominen ole sikäli mikään yllätys vaan pikemminkin odotettua. Hänen painoiselleen miehelle tuo onkin elossa pysymisen edellytys. Ruutu osaa yleensä painia itsensä hyvään tilanteeseen, lyödä kummallakin kädellä ja vaihtaa kättä tarpeen mukaan. Kaikki tämä nähdään myös tuossa tappelussa. Voimaeron huomaa kuitenkin selvästi. Tyylistään poiketen poiketen Ruutu ei esimerkiksi saanut DiMaiolta kypärää päästä.
 

Muksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nooh, näiden lasien takaa näin pari puhdasta ja pari siinä ja siinä osumaa Ruudulle. Puolueetonta en viitsi edes yrittää teeskennellä. DiMaio sai minun nähdäkseni perille suunnilleen tuplat sekä yhden erittäin makoisan nasautuksen. Oletettavasti kovemmilla kriteereillä osa DiMaionkin osumista kuitenkin tippuisi laskuista.

Kuten sanoit DiMaio näytti ihan tekijämieheltä teknisesti ja ainakin minun silmiini selvästi vahvempana hänellä ei juurikaan ollut vaikeuksia Ruudun paremman ulottuvuuden kanssa. Ruudun ylikäymätön ongelma lienee siinä, että pelillisen hyödyllisyytensä säilyttämiseksi massaa ei voi liikkuvuuden kustannuksella paljoa lisätä, eikä sitä massaa sitten paljoa pituuteen nähden olekaan.
 

mixu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Ei Dimaion iskuilla mitään suurta vaikutusta näyttänyt olevan ja vaikka Ruutu oli passivisempi niin aika hyvin tilanne oli hallinnassa.
Dimaio tiputti Jim Cumminsin tässä taannoin eli kyllä niissä iskuissa jonkin verran voimaa on jos sattuu ihan kohdalle.
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Selvä voitto Rob DiMaiolle. Sai muutaman hyvän iskun sisään tappelussa. DiMaiolla on kyllä lyöntivoimaa käsissä jos vaan pääsee hyvin iskemään. Sitä nyt voi kysyä vaikka esim. Cumminsilta tai Rick Berryltä. DiMaio on todella hyvä tappelija. Teknillisesti erinomainen. Jos olisi isompi kooltaan kuuluisi varmaan kovimpiin nyrkkisankareihin. Pystyy lyömään kummalla kädellä tahansa ja on juuri sellainen sähikäinen. Heiluu ja huitoo koko ajan :-)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös