Tapparan Juniorit

  • 25 031
  • 89

Cappe71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Thorengruppen IBK, CHL, Salibandy, Leki
Hämmästyin, kun tätä ketjua ei vielä ollut, joten tottahan toki laitamme siis tämänkin pystyyn!

Sellaista tilastopäivitystä niille, jotka eivät vielä välttämättä tiedä, miten meidän junnuilla menee.
SARJA TILANTEET 22.11.2022

U20; Runkosarjan kärjessä, 23 ott. Maaliero; 148-41, 55.pts
U18; Runkosarjan 4. 22 ott. Maaliero; 78-64, 38.pts, 3pistettä kärjestä
U16; Runkosarjan kärjessä, 18 ott. Maaliero; 130-39, 48.pts

PARHAAT PISTEMIEHET

U20: Kasper Kolonummi; 21 ott. 7+24=31, Pistepörssin 5.
U18; Timi Teuho-Markkola; 22 ott. 15+14=29, Pistepörssin 1.
U16; Vilho Vanhatalo; 17 ott. 13+24=37, Pistepörssin 1.

Sanotaanko näinkin, että kyllä meitä Mouhijärveläisiä aina hieman kyseenalaistetaan, mutta ainakin meillä on seuraorganisaatio, joka pärjää
 

Cappe71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Thorengruppen IBK, CHL, Salibandy, Leki
Tuossa äsken pikaseltaan laskeskelin, että U16 maaliero on +116 kun otteluja on pelattu 20. Toiseksi parhaalla on +62. Huhhuh ja vielä kerran Huhhuh
 

Cappe71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Thorengruppen IBK, CHL, Salibandy, Leki
Tänään U16 näköjään voitti Kokkolan Hermeksen 23-1. Tilastomiehelläkin pitänyt kiirettä...
Katselin aivan samaa. Ja muutenkin on tuntunut, että U16 homma toimii vuosi toisensa jälkeen
 

Cappe71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Thorengruppen IBK, CHL, Salibandy, Leki
Täytyypähän vain toivoa, että tällä viikolla rosterit taas palaavat normaaliin ja pelit lähtee rullaan. Ainakin U20 puolella huomasi, että kokoonpano eli aika lailla. Tappiot Pelicansille ja TPS:lle eivät vielä maailmaa kaada, mutta kirkkaimmasta kun halutaan taistella, ei kovin montaa ottelu viitsisi hävitä
 

Cappe71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Thorengruppen IBK, CHL, Salibandy, Leki
Tapparan U18 pesi jälleen Ilveksen. Tällä kertaa 2-1. Maistuu
 

Cappe71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Thorengruppen IBK, CHL, Salibandy, Leki
Kun noita U20 kisoja olen tässä seuraillut niin olen hieman harmikseni huomanut, että Rönnillä ei kyllä oikein kulje. En tiedä ovatko ketjukaverit oikeanlaiset mutta jotenkin on nihkeää. Samalla olen tullut miettineeksi että Rönnihän ei ole pelannut kovin montaa ottelua edes edustuksessa vaikka aika monen kuten myös itseni papereissa olin nostanut hänet vakiokokoonpanoon. Mutta nihkeää tuntuu olevan. Ja eihän hän ole pelannut kuin 12 ottelua siis yhteensä tällä kaudella. Onko ollut loukkia tai jotain? Mutta parantaa täytyy jos haluaa murtautua pelaavaan kokoonpanoon, siellä ei mitenkään liikaa tuota tilaa ole.
 

tepi88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara

Kaitsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Raimo Summanen ja antipatiat
Kun noita U20 kisoja olen tässä seuraillut niin olen hieman harmikseni huomanut, että Rönnillä ei kyllä oikein kulje. En tiedä ovatko ketjukaverit oikeanlaiset mutta jotenkin on nihkeää. Samalla olen tullut miettineeksi että Rönnihän ei ole pelannut kovin montaa ottelua edes edustuksessa vaikka aika monen kuten myös itseni papereissa olin nostanut hänet vakiokokoonpanoon. Mutta nihkeää tuntuu olevan. Ja eihän hän ole pelannut kuin 12 ottelua siis yhteensä tällä kaudella. Onko ollut loukkia tai jotain? Mutta parantaa täytyy jos haluaa murtautua pelaavaan kokoonpanoon, siellä ei mitenkään liikaa tuota tilaa ole.
Rönni oli viime kaudella hyvä erityisesti CHL-peleissä. Tälläkin kaudella on pelannut minusta ihan ok, mutta nyt veti ihan vihkoon noi nuorten kisat. Ei ollut "pää mukana" peleissä. Jotenkin ihmeellinen sukellus omaan tasoonsa nähden. Epävarmaa ja pelokasta pelaamista. Pitäisin ihmeenä, jos pystyy karistamaan/unohtamaan nuo pelit saman tien.
 

Cappe71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Thorengruppen IBK, CHL, Salibandy, Leki

Mielenkiintoista satsausta ollaan tekemässä. Tätä voisi verrata Konsta Heleniukseen sillä erolla, että Helenius on meidän omia kasvatteja
 
Suosikkijoukkue
Tampereen TAPPARA

Mielenkiintoista satsausta ollaan tekemässä. Tätä voisi verrata Konsta Heleniukseen sillä erolla, että Helenius on meidän omia kasvatteja
Tervetuloa Jeppe Tapparaan, hyvistä pakeista on aina pulaa. Hermeksestä on saatu ennenkin hyviä talentteja Tapparan korkeakouluun.
 
Viimeksi muokattu:

Cappe71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Thorengruppen IBK, CHL, Salibandy, Leki
U20 on näköjään repineet eroa Jokereihin oikein olan takaa, 12 pistettä. Päällä on 9 ottelun voittoputki, jonka aikana ovat menettäneet vain 1 pisteen!!! Hyvin ironista, mutta voittivat Perjantaina pelatussa ottelussa nimenomaan Jokerit maalein 0-1. Voittomaali syntyi kolmannessa erässä ajassa 18:04. Hyvä meno pojilla ja senkun vain jatkavat samaan malliin niin hyvä tulee!
 
Suosikkijoukkue
Tampereen TAPPARA
Jokerit-peli ollut tilastojen valossa lämpöinen. Laskinkohan oikein jotta 12 pikkukakkosta väkivaltaisuuksista.
 

Cappe71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Thorengruppen IBK, CHL, Salibandy, Leki
Tapparan U20 jatkaa lentoaan. Putki on nyt 12 ottelun mittainen ja ovatkohan menettäneet sinä aikana vain 2 pistettä. Runkosarja voitto näyttää jo varmalta ja uskon, että pleijareissa meno jatkuu. Ei tuolle menolle löydy pysäyttäjää.
 

Borre

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Tapparahan on ostojoukkue, jolla ei juuri juniorituotantoa ole, mutta hyvin on myös junnuissa ostettu menestystä:

U20 sarjan ylivoimainen ykkönen 14 pisteen erolla.
U18 sarjan kakkonen 2p ja 1 peli vähemmän kärkijoukkueseen.
U16 sarjan ykkönen, 5p kakkoseen 1 peli enemmän pelattuna.
 

Cappe71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Thorengruppen IBK, CHL, Salibandy, Leki
Joo hyvin kyllä kulkee kaikilla kolmella isoimmalla ikäluokalla ja tietysti tuo U20 juna puksuttaa komeasti eteenpäin. Olin itse katsomassa tuon ensimmäisen KalPa ottelun ja oli kyllä viihdyttävää kiekkoa
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös