Tapparan epäviralliset jälkipelit

  • 4 632
  • 2

tuukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Joskus harvoin ku noi jälkipelit tökkii, oon miettiny että mistä sais tietoa, mikä on hätänä. Epävirallisuus tietää sitä, ettei ainakaan tappara.fi:stä saa mitään infoa. Voiskohan tää olla semmonen ketju, johon joku asiaatunteva kertois, minkälaisesta katkosta on kysymys?

Nyt 11.3 20.56 kokelin mennä lueskeleen, enkä päässy.
 

TM

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Nyt näkyy taas olevan pystyssä.
 

mukava valkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tuukka Mäntylä
Oon tietysti aika yksinkertainen ja erittäin huono näiden tietokoneiden kanssa. Ilmeisesti siitä syystä en oo vielä päässyt jälkipeleihin sisään. Tunnukset oon tilannut ja saanut aikoja sitten mutta kun oon ohjeiden mukaisesti seurannut linkkiä, niin siellä on vaan naurettu päin naamaa. Ylläpidoltakin tuli joku aika sitten käskyä hoitaa rekisteröityminen loppuun, mutta kun ei vaan taidot riitä. Oon joskus aikaisemmin kysellyt apuja täältä päin ja silloin joku käski vaihtaa jotain kirjaimia siihen linkkiin, muttei siitä mitään tullu. Millekään muulle palstalle rekisteröityminen ei oo tuottanut ongelmia. Onpahan tullut jatkoaika tutuksi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös