Tapparalaisia Tampereen ulkopuolella

  • 2 560
  • 7

Kyylä

Jäsen
Olisi ihan kiva tietää, mistä muualta löytyy Tapparan kannattajia. Itse olen tällainen "vihollisen" maaperällä asusteleva iki-kirvesrinta. Olisi myös hauska tietää, millaista kommenttia on vuosien saatossa tullut, kun paikkakuntalainen ei olekaan oman pitäjän poikien kannattaja. Hämeenlinnassa tästä ainakin saa kuulla - päivittäin.
 

Voittaja

Jäsen
Kyllä sitä saa aina selitellä täällä Oulussakin, varsinkin kun tulee aina välillä hehkutettua ihan tarkoituksella.
 

Strigidae

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Itse täällä Vaasassa asustelen (nimimerkin selitys vstp = Vaasan Tappara tjsp.), vaikkakin alunperin kotoisin Tampereen lähikunnasta. Eipä täällä sen kummempia jos pelipaidassa on sattunut baarissa käymään tai muuta. Sport - Tappara kun ei ole kovin kiihkeä taistelupari. Mutta enemmän tuli onnitteluja mestaruuden jälkeen kuin kahva-haukkumista, eli potentiaalinen maaperä käännytykselle ;) . Oululaisia täällä on jonkin verran, heidän kanssaan ihan hyviä keskusteluja.
 

NorthenAxe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, DFB, LFc, TML, FC Bayern, RoPs
Pohjoissuomalaista TAPPARAA jo vuodesta 1974! Paikkakuntina Rovaniemi ja nyttemmin (vuodesta 2000) Oulu.
 

Joukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Kyllähän se pistää Porissakin merkille, kun auton takalasissa on tappara-tarra. Kaksi autoa on tullut vietyä liikkeeseen ja ekana on se tarra lähtenyt pois. Viimeksi kauppias huomautti asiasta, kehui itse olevansa työmaansa ainoa lukko-kannattaja. Muutoin kyllä elo sujuu suht rauhallisesti. Naapurikin on tapparan miehiä, joten meillä on koossa oikein viisasten kerho...
 

Pumpkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, KiVa
Terveisiä Helsingistä. Uskollinen Tappara-fani jo vuodesta -83. Kukaan ei edes enää jaksa aiheesta kettuilla, paitsi tietysti oma faija, joka on henkeen ja vereen HIFK:n mies.. mutta kukaan ei ole täydellinen :)
 

Vaughan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Helsingissä asustelen minäkin. Tappara tarttui jo lapsena Tampereella, ja on pysynyt läpi vuosien ja kaikkien asuinpaikkojen. Nuorena Järvenpäässä oli paljonkin Tapparan kannattajia, joskin HIFK oli varmasti se suosituin joukkue. Ehkä niiltä ajoin periytyen itselleni juuri IFK on ollut se "rakkain" vastustaja, kun koulun pihalla sai asiasta niin monta kertaa vääntää näiden wannabe-stadilaisten kanssa. Onneksi 80-luvulla menestys puhui puolestaan...
 

MeanMachine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Montreal Canadiens, Slovakia
Vaasan Tappara kannattaja ollaan... ei täälläpäin pahemmin tarvi selitellä. Itseasiassa täällä päin näkyy yllättävänkin usein Tapparalogoja
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös