Tappara-Jokerit

  • 10 062
  • 114

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Mä veikkaan että myös Tapparan miehet

Saavat aivotärähdyksiä jos joutuisivat ottamaan sellaisia taklauksia vastaan mitä Miikka Elomo ja Kankaanperä jakelivat Banhamille ja Aallolle.

Huonolla onnella jollekin Tapparan pelaajalle saattaisi käydä laidan lähellä pieni kompurointi juuri kun vastustaja on taklaamassa, kuten kävi siis Banhamille Kantorin taklauksen kanssa. Tai joku voi luistella jäässä olevaan railoon ja nilkka voisi vääntyä kuten kävi Villen kauden alun nilkkavamman kanssa.

Ja veikkaan että myös Tapparan pelaajilla saattaisi onnettaren pyllistäessä tulla murtumia jalkapöytään, sääreen tai vaikka käteen jos sattuisivat kiekon tiellä kovaa laukausta blokatessa (Sainomaa ja Koivisto) ja meinasi käydä Törmäselle, joka joutui olemaan yhden peli sivussa käden turvottua Zidlickyn laukauksen osuttua suoraan siihen Antin heittäytyessä kiekon eteen.

Flunssat tai vatsataudit saattavat iskeä myös Tapparaan.

Ja kun tähän vielä lisätään se että Tapparalla ei ole riveissään nuorten maajoukkue pelaajia niin ompahan tuo pelaavan kokoonpanon rakentaminen ollut Jokereissa ja Tapparassa hieman eri vaikeusasteen hommia.
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Viestin lähetti jani73
Pete 62: Onko se Tapparan vika, että jokerit on hommannut tälläisiä loukkaantumisherkkiä pelaajia tyyliin Peltonen? Eiköhän niillä pelata ketä on pelikunnossa. Kuitenkin jokereilla on vielä yksi kentällinen viltissä koko ajan ja Tapparalla vain muutama pelaaja!

En minä Tapparaa siitä syytä, että heillä on pysynyt pakka ehjänä. Totean vain kylmän tosiasian ja odotan hartaasti sitä päivää, että myös Jokereilla on sama tilanne. Onneksi kevääseen on vielä aikaa.
 

Tuomas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vain yksi jengi Stadista
Jep, Tampereelle lähdetään peliä katsomaan. 20 paikkaa on meille varattu joten mitään yleisöryntäystä ei stadistapäin ole tulossa mutta eiköhän silläkin jonkilainen kannustus saada aikaan.

Mielenkiintoinen ottelu tulossa, itse asiassa yksi kauden mielenkiintoisimmista. Jokerit jatkavat toivottavasti nousukäyräänsä, viime peleissä on ollut nähtävissä jo pientä valoa. Ehkä tänään otetaan kauden ensimmäinen Tappara-voitto.
 

Koponen

Jäsen
Suosikkijoukkue
PyPy
Lopputulos = Tuomaripeli/Tapparapeli

Mennääs taas kahtoon kuinka kauniisti paparilla ja kentällä vahvin joukkuue materiaaliltaan käyttää vielä tuomareita hyväkseen.

Todella järjestelmällinen kokoviisikon puolustustyyli, jossa maalivahtia ei tarvita muuta kuin joskus rännikiekkoja pysäyttelemään.

Myös puolustajien loistava pelinavuspeli loistaa sitä katsellessa. Yhdellä osoiteettomalla räpellyksellä kiekko saadaan vastustajan päätyyn ja sitten peli vasta ALKAA!

-Rautakorpi: KärkiKAHVAAJAT vastustajaan kiinni, mailaa jalkojen väliin, kouki...kouki ja toinen hakee kiekon loistavaa Janne Hassinen Barkow yms. vahvat KAHVAAJAT.

Loistavaa peliä ja mitä nyt OUTOA...

OMANPÄÄN ALOITUS...

-Rautakorpi: Janne aloittaan ja kunnon FILMIRULLA heti alotuksen jälkeen niin ratkotaan peli yv:llä!

PELIN JÄLKEEN:
-Rautakorpi: Hyvä peli pojat, juuri näin 5-0.
Manseen mestaruus TUOMAREILLA millä hyvänsä!!!

Näin tänään ja tulevaisuudessa ellei peliä siistitä!!!

Kaikki katsomaan "HÄMEEN PARASTA KIEKKOA!!!"
 

muaddib

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mimosanherkät Itkupillit ja Setämiehet
Re: Lopputulos = Tuomaripeli/Tapparapeli

Viestin lähetti Koponen

Kaikki katsomaan "HÄMEEN PARASTA KIEKKOA!!!"

Kato ny Koponen, tätä sun viestin asiasisältöä olis voinu tiivistää aika paljon.

Tappara voittaa 3-1, viimeinen tyhjiin.

edit: Paitsi että kirjoitit "Suomen" vahingossa H:lla.

muaddib
 
Viimeksi muokattu:

eagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pittsburgh
Ettei olisi toippari pikkuveli?

Jotenkin niin elävästi tulee vanha tuttavuus mieleen tuosta tekstistä... tosin tekstin taso on heikompaa kun itse zz:lla, siis ihan kirjoitusasultaan. Voisi siis olla toipparin pikkuveli tai ehkä toippari on mennyt lisää taaksepäin ajassa...
 

Karde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, LA Kings
Paha ottelu tulossa...

Onkohan Jokereista vieläkään kaatamaan kirvesrintoja ? Tappara esitti ainakin Helsingin vieralullaan varsin vakuuttavia otteita. Lehtonen pelaa kuulemma Jokereiden maalilla. Tuominen on nostettu ykköskenttään, joten on kiintoisa nähdä mitä mies saa aikaan, tai saako mitään.

Tulee varmasti tiukka peli, mutta Tappara vaikuttaa varsin kovalta. Jokereilla on mahdollisuudet voittoon, jos ei tehdä samoja virheitä mitä viime Tapparapelissä.
 

TommyT

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Psyykkaus kevättä varten.

Ainiin, tuli muuten mieleen, että en pitäisi mitenkään mahdottomana sitä, että kuin yllättäen molempien joukkueiden valmentajat ryhtyisivät tuloksesta riippumatta pitämään suurta meteliä ottelun jälkeen pressitilaisuudessa.

Ihan mistä tahansa, aihe lienee lähellä kahvaamista tai sikailua, tuomareita tai sarjaohjelmaa, mitä tahansa filunkia mistä voi valittaa.

Nimittäin veikkailisin että jokatalvinen psyykkaus kevättä varten voisi alkaa tästä ottelusta, kävi tässä kuinka päin vain. Eli sekä Summanen ja Rautakorpi vetävät naama peruslukemilla hirveätä bluffia.

Että jos ennustukseni osuu nappiin, ei välttämättä kannata availla otsikoita valmentajien jorinoista.

Paras kahvatkoon voiton!

-TommyT-
 

rasmus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Pool, Konalan Pallo
Ja dumareina tänään Ramin hyvä kaiffari Reijo "viikset" Ringbom sekä tällä kaudella hyvin vislannut Rami Savolainen.
Eli voi tälläkin saralla kuohua tänään.
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
0-3!!!

No mun veikkaus taitaa mennä pahasti metsään! Jokerit johtaa ajassa 23.20 jo 0-3!!! Todelinen yllätys!, Radio Suomessa sanottiin, että Jokerit pelaa erittäin näyttävästi, ja mähän menin typeryyksissäni vielä lyömään faijani kanssa vetoa tosta matsista ja panoksena on että Jokereiden voittaessa mä joutuisin maksamaan mun lipun Jokerit-TPS-matsiin, no nyt joutuu näemmä maksamaan, mutta vielähän se voi kääntyä.... Toivottavasti!!!:)
 

TwilightZone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen ILVES
Re: 0-3!!!

Viestin lähetti Ikijokeri
Jokereiden voittaessa mä joutuisin maksamaan mun lipun Jokerit-TPS-matsiin, no nyt joutuu näemmä maksamaan, mutta vielähän se voi kääntyä.... Toivottavasti!!!:)


Ei millään pahalla, mutta aika kumma heppu oot, jos toivot joukkueesi häivävän, koska muuten joudut maksamaan itse lippusi :p

Mutta todella tervetullut yllätys tuo on, jos Jokerit voittaa. Tapparakin osoittaa, ettei ole voittamaton Hakametsässä.
 

eagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pittsburgh
Kukas kuunteli minua?

Ei moni tainnut vakavasti ottaa, mutta taas annoin veikkausviheen tästä. Kyllä menee hyvin nämä ennustukset. Mutta aika selväähän tuo on, kun vastassa on liigan suurin, kaunein ja rikkain. Vastassaan kahvaava Tappara, joka taistelee tosissaan playoffpaikasta loppu kauden. Tappara on harjoitellut vain runkosarjaa varten ja nyt nähdäänkin selvä ero näiden seurojen välillä. Jokerit on selvääkin selkeämpi mestarisuosikki ja Tappara voi toivoa vain pystyvänsä pelaamaan itsensä edes välieriin.
 

jokerimies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, jäällä ja nurmella...
Re: 0-3!!!

Viestin lähetti Ikijokeri
No mun veikkaus taitaa mennä pahasti metsään! Jokerit johtaa ajassa 23.20 jo 0-3!!! Todelinen yllätys!, Radio Suomessa sanottiin, että Jokerit pelaa erittäin näyttävästi, ja mähän menin typeryyksissäni vielä lyömään faijani kanssa vetoa tosta matsista ja panoksena on että Jokereiden voittaessa mä joutuisin maksamaan mun lipun Jokerit-TPS-matsiin, no nyt joutuu näemmä maksamaan, mutta vielähän se voi kääntyä.... Toivottavasti!!!:)

Vai sanottiinko Radio Suomessa niin? Sport fm:llä taas sanotaan että Jokerit hallitsee välillä syvereenisti. Perkule, ku olis päässy kattoon tota matsia, kävi siinä nyt miten vaan.

TAISTELE JOKERIT!!!! :p :D
 

jokerimies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, jäällä ja nurmella...
Re: Kukas kuunteli minua?

Viestin lähetti eagle
Ei moni tainnut vakavasti ottaa, mutta taas annoin veikkausviheen tästä. Kyllä menee hyvin nämä ennustukset. Mutta aika selväähän tuo on, kun vastassa on liigan suurin, kaunein ja rikkain. Vastassaan kahvaava Tappara, joka taistelee tosissaan playoffpaikasta loppu kauden. Tappara on harjoitellut vain runkosarjaa varten ja nyt nähdäänkin selvä ero näiden seurojen välillä. Jokerit on selvääkin selkeämpi mestarisuosikki ja Tappara voi toivoa vain pystyvänsä pelaamaan itsensä edes välieriin.

Hmm... Nyt menee aika överiks toi sun kommenttis. Tapparahan sattuu olemaan sarjaykkönen, aika selkeällä erolla kakkosiin (ainakin vielä :D ), turha ryhtyä avautumaan vaan sen takia että Jokerit johtaa kahden erän jälkeen 0-3.

J-O-K-E-R-I-T, JOKERIT!!! :D
 

Vakio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Man City
Re: Kukas kuunteli minua?

Viestin lähetti eagle
Ei moni tainnut vakavasti ottaa, mutta taas annoin veikkausviheen tästä. Kyllä menee hyvin nämä ennustukset. Mutta aika selväähän tuo on, kun vastassa on liigan suurin, kaunein ja rikkain. Vastassaan kahvaava Tappara, joka taistelee tosissaan playoffpaikasta loppu kauden. Tappara on harjoitellut vain runkosarjaa varten ja nyt nähdäänkin selvä ero näiden seurojen välillä. Jokerit on selvääkin selkeämpi mestarisuosikki ja Tappara voi toivoa vain pystyvänsä pelaamaan itsensä edes välieriin.

Tappara koki lopultakin kotonaan tilastotappion. Mukavaa tietysti, että se sattui juuri Jokereita vastaan. Tapparalla oli huono päivä ja Jokereilla hieman nousujohteisempi vaihe näyttää olevan päällänsä. Kevään kannalta tällä ei ole kuitenkaan mitään merkitystä. Sarjajohto on edelleen tukevasti Tapparalla.
 

rasmus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Pool, Konalan Pallo
Perkeles, olipas hieno tulos 0-3.
Kari is back!
Tapparafani soitteli juuri Hagametsästä, kehui kovasti Jokereiden karvauspeliä. Oli kuulema Tapparan isot ja kankeat pakit helisemässä.
 

Crick

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Sotkamon Jymy, Ducks ja FC Barcelona.
Erittäin hieno homma! Ei olis kyllä uskonu ennen peliä, että voitetaan vielä nollapelillä. Ykköskenttä Rosa-Pakaslahti-Banham näytti olevan liian kova Tapparalle. Jokereiden peliä todellakin kehuttiin koko pelin ajan radiossa.
 

xps

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit (silloin ennen.. ja taas kerran)
Jo ennen peliä oli semmoinen kutina päällä,että tänään voitaisiin Tappara nitistää,mutta että näinkin suvereenisesti ;)

Loistavaa että Rami on saanut jälleen Jokereitten pelin sujumaan alkukauden tyyliin.
Nyt ollaan voitettu jokainen joukkue vähintään kerran tällä kaudella.

Lehtonen jatkaa siitä mihin jäi nuorten kisoissa,loistavaa peliä!
Tällä hetkellä näyttää yhä vakaammin,että kevään finaalissa olisivat Jokerit ja Tappara,mutta ei hehkuteta viellä liikoja,paljon on aikaa kevääseen! :)
 

eagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pittsburgh
Voi kun ei osata lukea...

...kukaan ei ole tietääkseni avautunut, sitten tuon "toipparin" kommentin jälkeen. Kunhan totesin, että olin oikeassa.

Onittelut Jokereille pisteistä.

Ja kun nyt ollaan 99% vakavia, niin yhdellä runkosarjan pelillä tässä vaiheessa ei ole paljon mitään merkitystä. Kunnon pelit alkavat kohta ja silloin punnitaan todellinen taso joukkueilla. Sarjassa tulee väkisinkin notkahduksia, seuralle kuin seuralle, mutta kovalla seuralla ei ole varaa notkahtaa playoffseissa tai sitten se ei ole kova.
 

Henkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, NHL, CHL, SHL
Mikähän se näissä Tapparan ja Jokereiden pelissä on, että tuo vierasvoitto tuntuu olevan helpompi ottaa kuin kotivoitto. Tänään Tappara oli niin kaoottisen aneeminen, että en oo pahempaa nähny pitkään aikaan. Jokereista taas näki että he todella halusivat voittaa tämän ottelun. Ja olisi aika vääryys ollutkin, jos eivät olisi voittaneet.
 

tom byron

Jäsen
Urheiluruutua

oli hauska katsoa, kun Tuomo Ruutu vei Janne Grönnvallia Tapparan puolustuspäässä! Tilanne oli Tapparan pään kulmassa, jossa Grönnvall yritti pysäyttää Ruutua, mutta oli kokoajan potkun jäljessä ja Ruutu vei häntä kuin litran mittaa! Lopuksi vielä tuli mainio syöttö maalin eteen ja maali Jokereille! Ihmetystä herätti vielä, että missä oli Tapparan pakki sillä hetkellä kun Mikkola sai pistää kiekon maaliin!
 

Karde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, LA Kings
Hieno Hienoa....

No saatiinhan se Tapparankin päänahka haettua lopulta. Lehtoselle nollapeli ja muutenkin varsin vakuuttava esitys. Toivottavasti tahti jatkuu samanlaisena
 

Henkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, NHL, CHL, SHL
Re: Urheiluruutua

Viestin lähetti tom byron
Ihmetystä herätti vielä, että missä oli Tapparan pakki sillä hetkellä kun Mikkola sai pistää kiekon maaliin!

Niin, sitä ihmettelin minäkin että mihin se Kangasniemi oikein katosi. On tuolta Miskalta alkanu tuleen noita hazardeja vähän liikaa viime aikoina.
 
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Hienoa!

Pelistä en paljon tiedä, kun olin radion varassa, mutta maalimme (Urheiluruutu) olivat hienoja, erityisesti Tuomon #42 pyöritys 0-2
maalissa. Niko #44 on ollut myös tehokas viime peleissä.

Illan Jokeri-ilme
:D :) ;) :D

P.S Ässät... BÖÖ! Joko pelottaa? Torstaina...
(Lapsellinen vitsi, älkää suuttuko)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös