Tamminen päävalmentajaksi

  • 2 147
  • 19

farsan

Jäsen
Suosikkijoukkue
LEIJONAT,Ässät, Djurgårdens .I.F. Teemu Selänne
!!!

JUHANI TAMMINEN valmentajaksi...
mitäs sanotte???
 

Saskatoon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins, Wild, HIFK, Hyvinkään Tahko
Tammisella on kyllä karismaa. Tiukkuuttakin löytyy. ei mikään huono idea. Mutta Nyt Ted Nolan kehiin!!!
 

Monte-Cristo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Sens, sympatiat Kerholle
Spekuleerataan nyt sitten. Erkka Westerlund on minun kandidaattini. Junnujen valmentajapallilla on ennenkin kasvatettu leijonakoutseja.

Mitä Ted Nolaniin tulee, niin hänestä saa aasinsillan mielenkiintoiseen vertaukseen tämänpäiväisen tappion ja Buffalon Stanley Cup -finaalitappion välillä: duunarit häviävät käsille (Dallas, Hull).
 

Saskatoon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins, Wild, HIFK, Hyvinkään Tahko
Viestin lähetti Monte-Cristo
Spekuleerataan nyt sitten. Erkka Westerlund on minun kandidaattini. Junnujen valmentajapallilla on ennenkin kasvatettu leijonakoutseja.
Come on! ei nyt sentään W:tä kehiin.ei me nyt niin epätoivoisia olla!Aravuorihan on Bowman W:n rinnalla.eihän sillä miehellä ole minkäänlaista auktoriteettia.Ted Nolan nyt kehiin!!
 
Jyrkkä EI Tammiselle. Tammisen egolla pelaajat eivät mahdu edes samaan pukukoppiin.
Aurinkokuningas, phah!
 

Abu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins, Jokerit
Viestin lähetti Monte-Cristo


Mitä Ted Nolaniin tulee, niin hänestä saa aasinsillan mielenkiintoiseen vertaukseen tämänpäiväisen tappion ja Buffalon Stanley Cup -finaalitappion välillä: duunarit häviävät käsille (Dallas, Hull).

Nolanhan ei enää tuolloin ollut Buffalon valmentajana. Vai käytitkö häntä vain aasinsiltana Buffaloon?
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
KYLLÄ!!!

Olen jo pidempään sanonut että Tamminen valmentajaksi. Tami olisi lyhyen turnauksen ehdoton ykkösmies valmentajana. Pitkää sarjaa ei kukaan jaksa miestä kuunnella mutta turneemuotoisessa sarjassa mies olisi ihan hyvä.
 

farsan

Jäsen
Suosikkijoukkue
LEIJONAT,Ässät, Djurgårdens .I.F. Teemu Selänne
anteeks

moderaattoritt mun otsikon...
vaikka aran puolustukseks voi sanoo sen että muutama suomen pelaaja pelaa loukkaantuneena ja numppu ei edes ollu mukana..

MUTTA tässähän on vain kysymys mahdollisesta aravirran seuraajasta,jos nyt on niin että valmentajaa pitäis vaihtaa.
ja sen verran mitä oon seurannu täältä "paitsiosta" ruotsista toimintaa niin tuntuis siltä että TAMMISELLA tosiaan on sitä karismaa joka voi luoda joukkuehenkeä vähän niiinkuin ruotsin HARDY NILSSON...
eihän BILL CLINTONkaan yksin päätöksiä tehnyt vaan hänellä oli neuvonantajia (vertaus siihen ,miten TAMIN pitäisi toimia)

hän jo valmensi maajoukkuetasolla 90-luvulla ja kuvitelkaa jos hänellä olisi ranskan sijasta suomen maajoukkuepohja josta nostaisi pelaajia!!!
 

Filmaaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
D Team
Kannatetaan. Itse luottaisin Tammiseen. Miehellä on potentiaalia tuohon tehtävään. Kaikki ainekset kohdallaan mitä päävalmentajalla kuuluukin olla.

Eniten tykkään Tammisen rohkeasta tavasta vetää omaa hyvin perusteltua linjaa sivullisten huuteluista huolimatta. Ja meriittiäkin löytyy.

Esim.
Eipä Kärpätkään olisi liigassa ellei Tami heitä sinne olisi vienyt. Helppo on kehua kärppien nykyistä koutsia saavutuksestaan, mutta Tami sen työn on tehnyt.
 

PIISPA

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
No ei nyt sentään lähdetä ihan pelleilylinjalle. Mitkä ne Tammisen meriitit oikein ovat?
Jos Turusta haetaan maajoukkuevalmentajaa niin kannattaa soittaa Jortikalle. Hienoja lausuntoja Tamilta lehdistötilaisuuksissa kyllä varmasti saataisiin, mutta eiköhän Suomestakin löydy aika liuta päävalmentajan hommaan pätevämpiä miehiä. Tami pysyköön kisastudion prinsiippiautomaattina.
Ja filmaajalle kommenttina, minun mielestäni Kärpät on liigassa Tamista huolimatta.
 

Lare

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Viestin lähetti Filmaaja
Esim.
Eipä Kärpätkään olisi liigassa ellei Tami heitä sinne olisi vienyt. Helppo on kehua kärppien nykyistä koutsia saavutuksestaan, mutta Tami sen työn on tehnyt.

Aika rohkea väite. Minä taas uskon, että maltillisemmalla profiililla Kärpät olisi voinut nousta liigaan jo vuotta aiemmin. Silloinhan Tami rummutti Kärppien ylivertaisuutta, mutta kuinkas kävikään - noutaja tuli jo alkumetreillä TuTon muodossa.

Tami teki varmasti kelpo työn, kuten tekivät myöskin pelaajat ja seurajohto. Kaiken takana on kuitenkin raha. Raha se lopulta Kärpät liigaan nosti.
 

jerry

Jäsen
Aivan

Viestin lähetti Lare


Kaiken takana on kuitenkin raha. Raha se lopulta Kärpät liigaan nosti.

Off topic:
Kuten sanoit, raha sen teki. Taidat olla ensimmäinen Oululainen joka sen myöntää ääneen (näppäimillä).:D

On topic:
Kyllä Tamminen saattaisi onnistua päävalmentajana. Onhan se nähty, että kyseessä on periodivalmentaja, joka tässä tapauksessa olisi lienee paikallaan. Koko kautta Tami ei saa joukkuetta pelaamaan tasollaan, mutta jos joku muu hoitaisi harjoitusturnaukset, saattaisi Tami psyykata porukan hyvään iskuun noihin kolmeen tärkeään peliin.
 
Suosikkijoukkue
NHL
tamminen voi pysyä siellä ylen studiossa. helppo sieltä on puhua. Mutta voi seuraavaks kokeilla kyllä jortikkaa jos sieltä löytyy kiinnostusta.
 
Asiaa! Jortikka olisi ehdoton ykkösvaihtoehto ja Summanen hyvä kakkonen. Tamminen ei oikeasti ole koskaan voittanut mitään, kova vaan pieksemään suuta.
 

manu 17

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Canadiens, K-Vantaa, Arsenal
Ei Erkkaa!

Ei miestä joka on tyytyväinen Sveitsiä vastaan 3-0 tappion jälkeen."Omiin ei täysin kentällisin mennyt yhtään"Aivan mutta ei itsekkään tehty yhtään.Tapahtunut ei ollut eka eikä vika kerta.Kaikki kädettömät rynnijät Erkan jengiin.Jokainen voi katsoa kuinka paljon Jokerit muuttui Erkan mentyä ja kuinka loppui junnujen tehot.
 

Oloneuvos

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ÄTPPOMK,Ottawat Senaattorit
Ei nyt sentään aleta pelleillä! Tami on hyvä siellä kisastudiossa, sillä hänellä on erinomainen ulosanti. Huonoja tuloksia saadaan paljon halvemmallakin kuin palkkaamalla kallis (miksi ?) Tamminen. Jos halutaan mediaseksikästä toimintaa vaihtoaitioon, hommataan huoltajaksi vaikka Janina Frostel!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös