Törkeää väkivaltaa AHL:n pleijareissa

  • 23 739
  • 178

JimmyMac

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Pittsburgh Penguins
Kyseessä on Dean Trboyevich - Jacques Mailhot -keihästystapaus. Trboyevich siis keihästävänä osapuolena. Rangaistuksia en nyt tähän hätään muista.
 

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
Viestin lähetti JimmyMac
Kyseessä on Dean Trboyevich - Jacques Mailhot -keihästystapaus. Trboyevich siis keihästävänä osapuolena. Rangaistuksia en nyt tähän hätään muista.

Dean Trboyevich keihästi häntä mailallaan naamaan ja tämä tapahtuma uhkasi lopettaa Mailhotin uran. Miehillä oli ollut joukkueiden aiemmassa kohtaamisessa tappelu ja Trboyevich haki kostoa. Mailhotin ollessa polvillaan vaihtoaition edessä keihästi Trboyevich häntä mailalla vasemman silmän alapuolelle ja Mailhot vietiin paareilla pois jäältä, jonne jäi verilammikko. Tästä syntyi joukkotappelu. Myöhemmin Mailhot haastoi Trboyevichin oikeuteen ja vankilatuomio uhkasi mutta syytteet raukesivat.

- Trboyevich löi minua mailallaan kuin haarukkaa käyttäen ruokaillessa. Fyysisesti paranin, mutta henkiset arvet ovat ikuiset. En halunnut enää pelata tuon tapahtuman jälkeen. Minulla oli ennen tuota tapahtumaa 26 pistettä 24. pelissä, mutta pelini sekosi ja tuon jälkeen tein vain viisi pistettä 24 pelissä. Tapasin psykiatreja ja psykologeja, mutta henkiset haavat eivät parantuneet. Kun minua vietiin paareilla pois, mietin vain sitä jos en voisi enää koskaan nähdä tytärtäni. Taloudellinen tulevaisuuteni oli katkolla, minulla ei ollut kunnollista vakuutusta sillä tälläistä tapahtumaa en olisi voinut kuvitellakaan tapahtuvan. Millä maksaisin laskuni ja elämäni jos en pelaisi enää kiekkoa? Näen vieläkin painajaisia asiasta ja se vaikutti aikalailla myös lopettamiseeni sekä viimeiseen kauteeni.
 

DB32

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dave Brown, Derek Boogaard
"Dean Trboyevich of the Anchorage Aces was suspended for the season, fined an undisclosed sum and put on probation for the 1999-00 season by the West Coast Hockey League for a cross-check of Jacques Mailhot of the Fresno Falcons in February 1999. Fresno, Calif., authorities decided to drop felony assault charges against Trboyevich."

http://slam.canoe.ca/HockeyBostonArchive/mar7_ssi.html

Elikkäs viisi vuotta sitten WCHL:n pelissä Anchorage Acesin ja Fresno Falconsin välillä syntyi niin sanottu "Bench clearer" jonka tuoksinnassaAcesin puolustaja Dean Trboyevich vittuuntuu vastustajan hyökkääjään ja nappaa Falconsin hyökkääjää, Jacques Mailhot(HotMail)ia mailalla kuuppaan. Törkeästä Tempustaan Trboyevich sai yhden kauden pelikiellon ja seuraava kausi ehdonalaista(?). Kantaja luopui kuitenkin jossain vaiheessa syytteistä jotka oli asetettu miestä vastaan. Tässä ei sitä mainittu että Trboyevich määrättiin jonkin näköiseen hermohoitoon sillä ongelmia oli sulatteluosastolla ja tästä johtuen ura loppui tuohon tempaukseen. Mailhot selvisi tilanteesta säikähdyksellä ja pelasi jo samalla kaudella vaikka ei täysin kuntoon henkisesti toipunutkaan. Fyysisesti miehelle jäi pieni arpi mutta henkisesti niin suuri että ura loppui pelin seottua täysin... Sääli
 
Viimeksi muokattu:

DB32

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dave Brown, Derek Boogaard
Juu ja kyllähän tuo ainakin mulla toimii joten koittakaahan vielä :D
Mutta jos ei toimi ni ottakaa tuo ja sieltä se video mikä kuulostaa oikeelta. "Using hockey stick as a deadly weapon"

http://www.zen36114.zen.co.uk/
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös