Tässä ketjussa tunnustamme asioita

  • 135 107
  • 1 241

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
En ole koskaan ollut humalassa tai harrastanut seksiä.
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Eikös tällaiset paljastukset ole melkein nynnyilyketjun kamaa? :D

Riippuu, mitä kukin pitää nynnyilynä. Minä en koe, että seksin harrastamattomuus tai humalattomuus olisi nynnyilyä, vaan omien tämänhetkisten arvojeni mukaista toimintaa.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Riippuu, mitä kukin pitää nynnyilynä. Minä en koe, että seksin harrastamattomuus tai humalattomuus olisi nynnyilyä, vaan omien tämänhetkisten arvojeni mukaista toimintaa.
Hjuumoria, hjuumoria veli! Ei minua oikeesti haittaa kenenkään absolutismi. Tällaiset äsköisen kaltaiset paljastukset on vain yleensä huumorin kukan sävyttämänä luikautettu nynnyketjuun :D
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Hjuumoria, hjuumoria veli! Ei minua oikeesti haittaa kenenkään absolutismi. Tällaiset äsköisen kaltaiset paljastukset on vain yleensä huumorin kukan sävyttämänä luikautettu nynnyketjuun :D

En ole absolutisti, mutta en ole koskaan nähnyt humalatilaan juomisessa mitään järkeä. Mutta kukin tyylillään ja en loukkaantunut sinun viestistäsi, kunhan selitin asian:).
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
En ole absolutisti, mutta en ole koskaan humalatilaan juomisessa mitään järkeä. Mutta kukin tyylillään ja en loukkaantunut sinun viestistäsi, kunhan selitin asian:).
Ookei. Ymmärsin siis aluksi hieman väärin, että et olisi ikinä koskenutkaan alkoholiin. Kyllä mä tuota saavutustasi kunnioitan, enkä toki itsekään ole ylpeä niistä muutamasta kerrasta kun bileilta kaverien kanssa lähti hieman lapasesta.

Minä en ole muuten ikinä polttanut ensimmäistäkään savuketta, en minkään sortin.
 

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
Ookei. Ymmärsin siis aluksi hieman väärin, että et olisi ikinä koskenutkaan alkoholiin. Kyllä mä tuota saavutustasi kunnioitan, enkä toki itsekään ole ylpeä niistä muutamasta kerrasta kun bileilta kaverien kanssa lähti hieman lapasesta.

Minä en ole muuten ikinä polttanut ensimmäistäkään savuketta, en minkään sortin.

Nimimerkkisi perusteella voisin mennä naimisiin sun kanssa.
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Minä en ole muuten ikinä polttanut ensimmäistäkään savuketta, en minkään sortin.

En minäkään. Kerran 17-vuotiaana teki vitutuspäässä mieli pyytää tupakkaa muutamalta henkilöltä, jotka polttivat lukiossa aktiivisesti tupakkaa. Onneksi en pyytänyt, olisi hyvin todennäköisesti tullut pitkäikäinen vaiva ja rahankulu.
 

Laitela

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa ja sen vaarallinen YV, Bratislavan taika
En ole absolutisti, mutta en ole koskaan nähnyt humalatilaan juomisessa mitään järkeä. Mutta kukin tyylillään ja en loukkaantunut sinun viestistäsi, kunhan selitin asian:).
Yhden ainoan kerran olen ollut jonkinasteisessa humalassa, menin silti ihan normisti nukkumaan yön päätteeksi, mutta tunsin, että ihan terävimmilläni en ollut. Aamulla sitten pienehköä heikotusta. Tämä tapahtui Rodoksella kotiinpaluuta edeltävänä iltana, kun tutussa tavernassa harmiteltiin yhdessä pitäjien kanssa, että taas se on ohi. Siinä oli sitten tarjolla tiskin alta omatekoista hunajarommia, joka maistui hyvältä, liiankin hyvältä ilmeisesti. Siinä tilanteessa päätin sitten ottaa vähän enemmän kuin järki olisi antanut, koska "tätä herkkua ei saa tän jälkeen pitkään aikaan."

Mutta muuten en ole juonut alkoholia humalatarkoituksella, enkä juonut tuolloinkaan sen takia, vaan pikemminkin siksi, koska se oli hyvää. Sitten minulla taas on ystävä, jonka mielestä alkoholi on helvetin pahaa, ei siitä voi nauttia, vaan sen ainoa tarkoitus on saada ihminen känniin. Välillä suorastaan järkyttää, kun pistää videota todisteeksi, että on vetänyt puoli litraa Captain Morgania ykkösellä. "Voitko kuvitella, että kone sanoo mun pelanneen koko yön, mutta en mä muista olleeni koko koneella?" Monta kertaa olen sanonut, että tuossa ei ole järjen hiventäkään, mutta turhaan.
 

Vahva tunne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Täällä on hienoja ihmisiä... mä tunnustan, että olen aivan paska ihminen. Juuri äsken puoliso osoitti sen. No, näillä mennään, sano Jutila.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Täällä on hienoja ihmisiä... mä tunnustan, että olen aivan paska ihminen. Juuri äsken puoliso osoitti sen. No, näillä mennään, sano Jutila.
Sehän on vain puolison mielipide. Kannattaa kuunnella vielä muutaman muunkin mielipiteet. Ja tähän hymiö.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
No stna, kukaan ei oo enemmän oikeessa ku puoliso, vai täh?
No ei se puolisokaan näe ihmisen kaikkia puolia. Ja sen näkökulma on nimenomaan se puolison näkökulma. Toki se on tärkeä, mutta on ihmisellä muitakin ulottuvuuksia.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Tunnustan, että kaivan joskus ihan huvikseen verta nenästäni.
Vaimoni poltti pikkuisen päreitään sähkönjakelufirmaan ja laittoi ei_niin_ystävällistä postia sen asiakaspalveluun. Sen tehtyään hän huokaisi ja heitti:
- Onkohan minusta tulossa vanha kärttyinen mummu?
Ennen kuin kerkisin ajatellakaan, suustani pääsi:
- Miten niin tulossa?

Tässä sitä nyt kärvistellään....
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Tunnustan, että tykkään jollain perverssillä tavalla Arttu Wiskarista.





Tämäkin on helvetin hyvä.

Olen käsittänyt, että Arttu tekee näitä pienimmän yhteisen nimittäjän Suomi-iskelmiä ihan läpällä, mutta ihmeen monet tykkäävät näistä tosissaan. Arttu osaa kansaan vetoavat kliseet mestarillisesti.

Tämä on omanlaistaan neroutta. Arttu on oikeasti fiksu kaveri, joka saa sen viimeisen naurun.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös