Tässä ketjussa tunnustamme asioita

  • 134 977
  • 1 241

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tietääkö teidän frendit että ootte jossain internetissä? On ne nähnyt että räplään joskus kännykkää, mutta en ole kertonut totuutta.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Olen ihastunut ja ärsyttää sitten kun olen aina niin hermostunut tämän naisen läheisyydessä. Ja pelkään että tämä hermostuneisuus näkyy. Tähän liittyy sekin kun kirjoitin eilen tuonne toiseen ketjuun että miksi elämän pitää olla välillä niin vaikeaa.

Olisi helpompaa jos tunteita ei olisi lainkaan olemassa mutta kun on. Mitäs sitä ihminen tunteilleen voi? Ja tämä nainen on niin kaunis, viimeinen askel ihastumiselle oli se kun satuin "vahingossa" näkemään tämän naisen takaliston.

Siis tämä nainen on valitettavasti sitten samassa työpaikassa kanssani. Ei samalla osastolla kuitenkaan onneksi että jatkuvasti tarvitsisi olla tekemisissä hänen kanssaan mutta aika usein kuitenkin edes vilaukselta nähdään. Toisaalta kiva, että nähdään välillä niin näen tuota kaunista Jumalan luomaa ihmistä edes vilaukselta.

Mutta en haluaisi pettyä ja joutua ongelmiin tämän vuoksi työpaikallani. Siksi en todennäköisesti tee yhtään mitään tässä tapauksessa. Kärsin vain aikani tuosta hermostuneisuudesta. Ja toivon että siitä ei aleta puhumaan työpaikalla. Ja aleta naureskelemaam työpaikalla asialle.

Ja kun liittyy samaan asiaan ja kai tämänkin saa liitettyä tähän ketjuun... Olen välillä muutenkin hermostunut joidenkin ihmisten seurassa. Siis tätä on jo jatkunut monia vuosia ja tuntuu että ne ihmiset keiden seurassa olen hermostunut niin vaihtelee välillä.

Tämä hermostuneisuus näkyy typerällä tavalla. Katson nopeasti tätä jonka seurassa olen hermostunut ja sitten käännän nopeasti katseen pois. Aivan kuin se katsominen hermostuttaisi. Ärsyttää tällainen sillä tuossa ei ole mitään henkilökohtaista ja mitään tunteita taustalla mutta pelkään että joku kokee sen niin. Ja pelkään mitä tämä joku henkilö X tuumaa hermostuneisuudestani jos sen huomaa.

Vituttaa tuollainen hermostuneisuus tosiaan ja kun se luo elämästä ihan turhaan hankalaa välillä.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Kyllä se on valhe jos väitän etten ole hetkeäkään katunut vapaaehtoista lapsettomuuttani. Joskus kun näkee oikein suloisen lapsen niin tulee ajatus että tuollainen voisi olla kiva. Ja kyllä sitä välillä miettii että millaista se olisi ollut tuntea sitä paljon puhuttua äidin rakkautta. Mutta siltikin olen täysin tyytyväinen valintaani. Mieheni ei ehkä ole mutta hän valitsi minut eikä sitä että yrittäisi löytyy jonkun toisen joka haluaisi lapsia. Tässä ollaan nyt... Lapsiksi riittää miehen (oikutteleva) teini ja veljen viliskantit... ja satunnaiset tapaamiset ystävien ja siskon lasten kanssa. Siinä on ihan tarpeeksi lapsia elämääni...
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Kyllä se on valhe jos väitän etten ole hetkeäkään katunut vapaaehtoista lapsettomuuttani. Joskus kun näkee oikein suloisen lapsen niin tulee ajatus että tuollainen voisi olla kiva. Ja kyllä sitä välillä miettii että millaista se olisi ollut tuntea sitä paljon puhuttua äidin rakkautta. Mutta siltikin olen täysin tyytyväinen valintaani. Mieheni ei ehkä ole mutta hän valitsi minut eikä sitä että yrittäisi löytyy jonkun toisen joka haluaisi lapsia. Tässä ollaan nyt... Lapsiksi riittää miehen (oikutteleva) teini ja veljen viliskantit... ja satunnaiset tapaamiset ystävien ja siskon lasten kanssa. Siinä on ihan tarpeeksi lapsia elämääni...
Elämäni pahin virhe oli luultavasti kun menin saattamaan ex-vaimoni tiineeksi. Ikinään en lasta halunnut, enkä halua. Kun poika oli 6kk me erottiin. Sen koommin en ole junioria nähnyt. Kun multa kysytään että onko sulla lapsia, vastaan että ei. Jotkut ammattivanhemmat ja muut vitun kukkahatut pitävät mua ihan kyrpänä, ne vähät ystävät jota mulla on, mukaan lukien nykynen vaimo, ovat kovasti messissä.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Tein äsken melkoisen uhrauksen ja kävin poistamassa kolme viime kuukausien turhinta viestiäni "Mille naurat juuri nyt" -ketjusta, ihan vain sen takia koska ketjuun eilen postattu mainio Trump-meemi twitteristä olisi muuten jäänyt varmasti osalta näkemättä, kun edellinen vastaus oli aloittanut ketjussa jo uuden sivun.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tein äsken melkoisen uhrauksen ja kävin poistamassa kolme viime kuukausien turhinta viestiäni "Mille naurat juuri nyt" -ketjusta, ihan vain sen takia koska ketjuun eilen postattu mainio Trump-meemi twitteristä olisi muuten jäänyt varmasti osalta näkemättä, kun edellinen vastaus oli aloittanut ketjussa jo uuden sivun.
Epäiletkö siis että jengi lukee ketjuja vain menemällä viimeiselle sivulle eikä ensimmäiseen uusimpaan viestiin?
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Epäiletkö siis että jengi lukee ketjuja vain menemällä viimeiselle sivulle eikä ensimmäiseen uusimpaan viestiin?
Osa (kuten itse) lukee ketjun kaikki lukemattomat viestit, toiset vain uusimman sivun. Meitä on moneen junaan.

Edit: Ja mä muuten itseasiassa luen ketjuja läpi menemällä ensiksi viimeiselle sivulle ja tsekkaan vasta ketjuun päästyäni, onko edelliselläkin sivulla viestejä joita en ole vielä nähnyt.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

Rautapohkeet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mikä mahtaa olla prosenttisuhde näiden välillä?
Ennen klikkailin aina viimeiselle sivulle ja siitä sitten pakittelin taaksepäin kunnes löytyi luettuja viestejä. Nykyään olen oppinut klikkaamaan ketjun otsikkoa ja täten pääsen ensimmäiseen lukemattomaan viestiin. Että epäilen näitä vain viimeisimmälle sivulle meneviä tapauksia löytyvän yllätävänkin paljon.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ennen klikkailin aina viimeiselle sivulle ja siitä sitten pakittelin taaksepäin kunnes löytyi luettuja viestejä. Nykyään olen oppinut klikkaamaan ketjun otsikkoa ja täten pääsen ensimmäiseen lukemattomaan viestiin. Että epäilen näitä vain viimeisimmälle sivulle meneviä tapauksia löytyy yllätävänkin paljon.
Aikoinaan ensimmäiseen lukemattomaan viestiin pääsi vain ohutta viestin otsikon palkkia klikkaamalla. Jossain vaiheessa tuli se että otsikkokin toimii hyvin linkkinä.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Aikoinaan ensimmäiseen lukemattomaan viestiin pääsi vain ohutta viestin otsikon palkkia klikkaamalla. Jossain vaiheessa tuli se että otsikkokin toimii hyvin linkkinä.


En näitäkään asioita tiennyt, luulin, että kun klikkaa ketjun nimeä niin päätyy sivulle yksi. Avautui jotain siis (olen tyhmä ja em. asiat).
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
En näitäkään asioita tiennyt, luulin, että kun klikkaa ketjun nimeä niin päätyy sivulle yksi. Avautui jotain siis (olen tyhmä ja em. asiat).
Lohduttaudu sillä että et ole ollut aivan väärässä. Jos ketjussa ei ole viestejä, joita et ole lukenut, niin toimii juurikin noin että vie sinut ensimmäiseen viestiin.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Lohduttaudu sillä että et ole ollut aivan väärässä. Jos ketjussa ei ole viestejä, joita et ole lukenut, niin toimii juurikin noin että vie sinut ensimmäiseen viestiin.


Kiitos.

Ehkä juuri tästä syystä alitajuisesti olen viettänyt aikaa tuolla sivun 200 tuntumassa, missä on näitä nollan vastauksen ketjuja.
 

Hangon keksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Länsi-Saksan ja Neuvostoliiton joukkueet
Tunnustan että stalkkasin juuri palstalaisten tekemisiä. Ja sen että @MadMike katseli juuri hetki sitten tätä keskustelua, vaikka ei ole toistaiseksi itse tunnustanut täällä vielä mitään.
 

MadMike

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, HML Huskies, Fremantle Dockers, Western Force
Tunnustan että stalkkasin juuri palstalaisten tekemisiä. Ja sen että @MadMike katseli juuri hetki sitten tätä keskustelua, vaikka ei ole toistaiseksi itse tunnustanut täällä vielä mitään.
Tunnustan pitäväni stalkkaamisesta vaikka esitän ettei muka kiinnostaisi.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
En ole syyskuun jälkeen pahemmin BB:tä seurannut, mutta finaalin ajattelin kuitenkin töllätä tänään. Tunnustan että mua kiinnostaa kaikesta huolimatta kuka paljastetaan lopulta koko kauden voittajaksi.
 

Glove

Jäsen
En ole syyskuun jälkeen pahemmin BB:tä seurannut, mutta finaalin ajattelin kuitenkin töllätä tänään. Tunnustan että mua kiinnostaa kaikesta huolimatta kuka paljastetaan lopulta koko kauden voittajaksi.
Yhtään jaksoa en ole seurannut. Enkä seuraa. Joskus muinoin ekalla kaudella katsoin silloisen vaimoni seuraksi, mutta sen jälkeen en kertaakaan.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Olen kahtena edellisenä viikkona luistanut tavoitteestani siivota asuntoni kaksi kertaa viikossa. Toinen kerta arkena ja toinen viikonloppuna. Pitkään siivosinkin näin aktiivisestl asuntoni mutta nyt olen alkanut suunnitelmastani luistamaan. Nyt en esimerkiksi jaksanutkaan tänään työvuoron jälkeen siivota asuntoa.

Olen myös huomannut suunnitelmieni pettävän myös siinä että tiskaisin likaiset astiat joka toinen päivä. Nytkin olen viimeksi tiskannut torstaina. Ja nyt on kuitenkin jo sunnuntai.

Vähän sellaista huonoa fiilistä aiheuttaa kun en ole pysynyt tavoitteissani. No mutta onneksi huomenna on päivä uusi ja ehkä silloin tiskiharja ja ainakin myös imuri pysyvät kauniissa käsissäni. Kun maanantai on myös minulle ensi viikolla vapaapäivä.

Siitä täytyy myös kuitenkin huojentunut olla että liikuntaa olen kuitenkin harrastanut hyvin säännöllisesti ja paljon. Suositusten mukaan jo ties kuinka monetta viikkoa putkeen. Äskenkin tein lenkin vaikka olinkin pirun väsynyt.
 
Suosikkijoukkue
Reilu peli ja Putinin vastaisuus
Olen usein epävarma siitä, onko toimeni hyvää ja laadukasta. Toisinaan mietin jopa sitä, toiminko eettisesti oikein.
 

Glove

Jäsen
Olen kahtena edellisenä viikkona luistanut tavoitteestani siivota asuntoni kaksi kertaa viikossa. Toinen kerta arkena ja toinen viikonloppuna. Pitkään siivosinkin näin aktiivisestl asuntoni mutta nyt olen alkanut suunnitelmastani luistamaan. Nyt en esimerkiksi jaksanutkaan tänään työvuoron jälkeen siivota asuntoa.

Olen myös huomannut suunnitelmieni pettävän myös siinä että tiskaisin likaiset astiat joka toinen päivä. Nytkin olen viimeksi tiskannut torstaina. Ja nyt on kuitenkin jo sunnuntai.

Vähän sellaista huonoa fiilistä aiheuttaa kun en ole pysynyt tavoitteissani. No mutta onneksi huomenna on päivä uusi ja ehkä silloin tiskiharja ja ainakin myös imuri pysyvät kauniissa käsissäni. Kun maanantai on myös minulle ensi viikolla vapaapäivä.

Siitä täytyy myös kuitenkin huojentunut olla että liikuntaa olen kuitenkin harrastanut hyvin säännöllisesti ja paljon. Suositusten mukaan jo ties kuinka monetta viikkoa putkeen. Äskenkin tein lenkin vaikka olinkin pirun väsynyt.
Ei se nyt niin yhden kerran päälle ole. Ymmärtääkseni sinäkin asut yksin itseksesi, joten sama kai se on milloin sitä siivoaa/tiskaa/pyykkää. Hiton väliäkö sillä on kun ei ole kukaan naukumassa asiasta.
 

444

Jäsen
Ei se nyt niin yhden kerran päälle ole. Ymmärtääkseni sinäkin asut yksin itseksesi, joten sama kai se on milloin sitä siivoaa/tiskaa/pyykkää. Hiton väliäkö sillä on kun ei ole kukaan naukumassa asiasta.
Oman itsensä takia niitä asioita on syytä tehdä, ei kenenkään muun.
 

Sue

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, #89; lentosuukko KooKoolle
Ostin tiistaina Fazerin Sinisen levyn, kun jäin viikoksi yksin lasten kanssa. Keskiviikkona esikko sairastui flunssaan ja kävi testissä, jolloin muunsin levyn yleiseksi tsemppilevyksi, josta piltit (ja äiti) saivat aina yhden palan iltaisin siedettyään jälleen yhden odottelupäivän.

Eilen tuli viimein tulos, negatiivinen (huh, huh ja huh).

Lappasin illalla loppulevyä kitusiin sängyssä rötköttäen, kun kuopus laahusti makuuhuoneeseen ja pyysi peittelemään. Piilotin kääreet kiireessä puolison tyynyn alle ja unohdin ne sinne.

Nyt tyynyliina on suklaassa ja minä velvollinen ostamaan uuden levyn rikoksen peittääkseni. Tosin siitä pitää syödä yhtä monta palaa kuin ennen rikosta...
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Oman itsensä takia niitä asioita on syytä tehdä, ei kenenkään muun.

Kyllä. Olen huomannut että asunnon siisteydelläkin on yllättävän paljon vaikutusta mielialaan. Kivempaa se on asua siistissä kodissa.

No koitan tsempata taas joulukuussa ja pysyä siivous-ja tiskaustavoitteissani. Helpompaakin se on lopulta aina siivota ja tiskatakin kun siivoaa usein. Ei muodostu urakasta liian suurta vaan voi tehdä vähän kerrallaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös