Tässä ketjussa tunnustamme asioita

  • 134 891
  • 1 241

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Tunnustan, tältä näyttää Iisoppi vappuperuukissa.
 

Liitteet

  • Screenshot_20200430-220046~2.png
    Screenshot_20200430-220046~2.png
    1 009,4 KB · kertaa luettu: 435

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
En usko! Vai onko se nyt vähän pakko? Tuolla kuvallahan voisi osallistua johonkin Lahden Miss Kasvimaa -skabaan.
Kuin suoraan perunapellosta repäisty... Miss Kasvimaa.
Kyllä siinä on ihan oma naama, hiukset vaan ei ole aidot... ihan synteettiset ovat. Sen kyllä tunnustan ettei tuon kuvan perusteella välttämättä minua (meikittä) kadulta tunnistaisi. Varsinkin kun hiukseni ovat oikeasti (tumman)vaaleat... Tuollainen oranssi kyllä pistäisi kadulla silmään. ;-)
 

redpecka

Jäsen
Kuin suoraan perunapellosta repäisty... Miss Kasvimaa.
Kyllä siinä on ihan oma naama, hiukset vaan ei ole aidot... ihan synteettiset ovat. Sen kyllä tunnustan ettei tuon kuvan perusteella välttämättä minua (meikittä) kadulta tunnistaisi. Varsinkin kun hiukseni ovat oikeasti (tumman)vaaleat.
Tumman vaalea fleda on aina jännä ratkaisu.

Okei, uskon että olet tuossa vappuperuukissa, mutta tuo kuvahan voi olla minkä perunasadon kaudelta tahansa. Sillähän ei tietysti mitään väliä ole.

Arvostan kukka- ja luontotuntemustasi ennenkaikkea.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Tumman vaalea fleda on aina jännä ratkaisu
Molemmilla vanhemmillani oli ruskeat hiukset kun olin lapsi. Isä on ollut nuorempana vaalea hiuksinen mutta sitä aikaa en muista. Itse olisin mielellään ollut ruskeahiuksinen mutta minkä perimälleen tekee. Aikoinaan, kun minulla oli lyhyet hiukset, värjäsin muutaman vuoden hiuksiani ruskeiksi ja punaruskeiksi. Nyt en enää viitsi. Harmaantumista odotellessa...

tuo kuvahan voi olla minkä perunasadon kaudelta tahansa
Ihan toissa illan satoa se oli.
 

444

Jäsen
Isä on ollut nuorempana vaalea hiuksinen mutta sitä aikaa en muista.
Täällä sama. Faijalla on ajokorttikuvassaan pitkät vaaleat hiukset, reilu parikymppisenä fleda muuttui hiljalleen tummanruskeaksi. Silmät toki edelleen siniset. Äiti puolestaan näemmä on kuin joku ruotsitar eloveenan vaaleine hiuksineen ja ruskeine silmineen. Itse olen sitten näiden sekasikiö.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Äiti puolestaan näemmä on kuin joku ruotsitar eloveenan vaaleine hiuksineen ja ruskeine silmineen.
Itse niin kovasti olisin halunnut periä äidin puolelta ne (kauniit) ruskeat silmät mutta sainkin isän puolen haalean siniset. Tunnustan että olen ollut (nuorempana) katkera että siskolla on ruskeat silmät ja hiukset. Ja muutenkin hän on ollut mielestäni tosi nätti aina...
 

444

Jäsen
Itse niin kovasti olisin halunnut periä äidin puolelta ne (kauniit) ruskeat silmät mutta sainkin isän puolen haalean siniset. Tunnustan että olen ollut (nuorempana) katkera että siskolla on ruskeat silmät ja hiukset. Ja muutenkin hän on ollut mielestäni tosi nätti aina...
Onko iso- vai pikkusisko? Kaverin puolesta kyselen.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Mitä nää "kaverin puolesta..." oikein on? Eiks kaveri vois vaan hankkia tunnukset ja kysellä itte?

Taitaa näissäkin olla se Pikku-Pertti taustalla loppupeleissä.

Samaa olen ihmetellyt joskus ja naureskellutkin. Etenkin silloin kun tällä jotenkin yritetään viestittää että enhän minä tässä suinkaan se tyhmä ole vaan ihan vain kaverini puolesta kyselen.

Tyyliin vaikka että pitääkö tiskiveteen lisätä myös jotain tiskipesuainetta että tiskit putsaantuvat hyvin. Ihan vain kaverini puolesta kysyn.

Ei kuitenkaan tajuta sitä että kyllähän siinä osoitetaan samalla omakin tyhmyys sivulauseessa vähintään kun ei itse suoraan osaa vastata sille kaverille.

Ja onko tämä siis lähtöisin jostain komediasarjasta? Mennyt itseltäni ohi ja toki, kaverin puolesta tässä vain kyselen...

Minä tunnustan olevani vähintään hieman tyhmä. Minulla menee usein esimerkiksi jotkut juonikuviot sarjoista täysin ohi. En vain tajua niitä. Paon viidettä tuotantokauttakin olen nyt tuossa katsellut mutta täytyy tunnustaa että kovin paljoa en siitä ymmärrä.

Samoin on esimerkiksi James Bond-leffojen kanssa. Kyseiset leffat ei kuulu suosikkeihini koska niissä on liian vaikeasti avautuvat juonikuviot minun älylleni.

Ja minun makuni on usein huono. Sekä minä olen hyvin alkeellisesti sisustanut asuntoni. Olisi kiva panostaa sisustukseenkin enemmän mutta onko minulla edes varaa siihen? Toisaalta jotain kivaa voisi saada aikaan jo pikkurahallakin.

Tykkäänkin esimerkiksi joulusta ja vapusta senkin takia että silloin minunkin asuntoni on kivalla tavalla koristeltu.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Kaverin puolesta kyselen.

Mitä nää "kaverin puolesta..." oikein on?

Sitä kutsutaan huumoriksi.

Kaverin puolesta kyselen... Siitä on oikein tehty podcast-sarja. Onkohan tuo sitä huumoria? Tunnustan että en ole kuunnellut niin en tiedä mitä sisältää.

Kuuntele Kaverin puolesta kyselen Yle Areenassa: Kaverin puolesta kyselen | Best of bloopers: Hekohepulit, sanasekoiluja ja muita mokia studiossa
 
Viimeksi muokattu:

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
En ole ikinä tietoisesti kuullut The Smithsiä, eikä erityisemmin kiinnostakaan heihin tutustua.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Täällä aiemminkin on tunnustettu Roxette. Per Gessle, yksi maailman parhaista pop-säveltäjistä. Roxette on jäätävän hyvä omassa genressään. Onneksi ehdin nähdä Perin ja Marien yhdessä.

Meillä on tuossa naapurissa ihan käsittämättömän hieno maa. Maailman paras naapuri, maailman paras pop-maa, maailman paras rock-maa...

Toisella puolella on Venäjä.

Ruotsi on rakkauteni. Aina ja iänkaiken.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Täällä aiemminkin on tunnustettu Roxette. Per Gessle, yksi maailman parhaista pop-säveltäjistä. Roxette on jäätävän hyvä omassa genressään. Onneksi ehdin nähdä Perin ja Marien yhdessä.

Meillä on tuossa naapurissa ihan käsittämättömän hieno maa. Maailman paras naapuri, maailman paras pop-maa, maailman paras rock-maa...

Toisella puolella on Venäjä.

Ruotsi on rakkauteni. Aina ja iänkaiken.
Onko krapula? Hävettääkö edes?
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Onko krapula? Hävettääkö edes?

Ei oo krapula eikä edes hävetä! Olen ihan samaa mieltä selvinkin päin.

Miksi pitäisi hävetä?

Koska suomalainen ei saa pitää Ruotsista. Se on ihan kauheaa. Juuri pahempaan rikokseen suomalainen ei voi syyllistyä. Jopa Venäjästä saa pitää, mutta ei Ruotsista.

Ja kyllä, minustakin tuo ajattelutapa on hassu.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Ei oo krapula eikä edes hävetä! Olen ihan samaa mieltä selvinkin päin.



Koska suomalainen ei saa pitää Ruotsista. Se on ihan kauheaa. Juuri pahempaan rikokseen suomalainen ei voi syyllistyä. Jopa Venäjästä saa pitää, mutta ei Ruotsista.

Ja kyllä, minustakin tuo ajattelutapa on hassu.
No näin. Kait ymmärsit sarkasmini...?
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Yleensäkin vituttaa ihan saatanasti suomalaisten itku ja viha Ruotsia kohtaan. Nimetkää maailmasta maita, joilla on noin hyvä naapuri. Juu, ei löydy. Toisella puolella on Venäjä, verratkaa siihen.

Ruotsi on ihan saatanan hyvä naapurimaa. Suurimmat sodat sitä vastaan ovat kendofinaalit, joita niitäkin Suomi on onnistunut voittamaan.

Minä. Tykkään. Ruotsista.
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Yleensäkin vituttaa ihan saatanasti suomalaisten itku ja viha Ruotsia kohtaan. Nimetkää maailmasta maita, joilla on noin hyvä naapuri. Juu, ei löydy. Toisella puolella on Venäjä, verratkaa siihen.

Ruotsi on ihan saatanan hyvä naapurimaa. Suurimmat sodat sitä vastaan ovat kendofinaalit, joita niitäkin Suomi on onnistunut voittamaan.

Minä. Tykkään. Ruotsista.
USA:lla on ihan mukava naapuri yläpuolella. USA ja Venäjä on oikeastaan naapureita, Diomedesaaret Beringinsalmessa joista isompi kuuluu Venäjälle ja pienempi USA:lle, välimatkaa länteillä on nelisen kilometriä.

Ruotsi on hyvä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös