Tässä ketjussa tunnustamme asioita

  • 134 904
  • 1 241

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Pet Shop Boys - It’s A Sin on tosi hyvä.

Tanssijalkaan laittoivat liikettä kasarilla myös mm. Bananarama - Love In The First Degree ja Troll - Jimmy Dean. Todellista tyttöenergiaa.

Mutta tuo ei ollut se varsinaisen tunnustamisen aihe vaan se, että minä joka en ole kiinnostunut tosi-tv-, remontointi- ja sisustusohjelmista, jään aina katsomaan alkuillasta Remppa tai muutto Vancouver-ohjelmaa. Ei siinä muuten mitään, mutta huomaan aina jännittäväni jäävätkö asukkaat remontoituun asuntoonsa vai muuttavatko uuteen paikkaan. Olen jopa hivenen pettynyt jos he valitsevat mielestäni väärin.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Tunnustan katsoneeni ja nauraneeni tänä iltana Youtubesta kaksi tuntia putkeen NiiloKlipit nimisen kanavan Niilo-pätkiä. Voi sitä aikaa tuolleenkin heittää hukkaan.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Musta tuntuu että pää sekoo kohta... Tämmönen fiilis:
 

Liitteet

  • 20200425_003635.jpg
    20200425_003635.jpg
    429,4 KB · kertaa luettu: 220

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Tunnustan että inhoan Ismo Alankoa niin helvetisti. En oikeastaan pidä mistään, mitä hän on tehnyt. Ei tässä ole mitään henkilökohtaista, inhoan vain palavasti sitä löysää ja möreää laulua ja sanoituskeskeisyyttä, mikä on Ismo Alangollekin ominaista. Vittu mitä paskaa.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Tunnustan että inhoan Ismo Alankoa niin helvetisti. En oikeastaan pidä mistään, mitä hän on tehnyt. Ei tässä ole mitään henkilökohtaista, inhoan vain palavasti sitä löysää ja möreää laulua ja sanoituskeskeisyyttä, mikä on Ismo Alangollekin ominaista. Vittu mitä paskaa.

Mä ymmärrän mitä tarkoitat, vaikka olen eri mieltä. Sanoituskeskeisyys on muutaman muunkin ongelma, tämä Leskinen ja ööö.... no Nurmiolla näin ei ole, ehkä Kake Röyhkällä.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Ei se mitään @Johnny B. Goode. Aktiiviset kirjoittajat tunnetaan aina jostain palstalla. Jollain on iso muna, jotkut tykkää glam rockista, jotkut mittailevat muiden uimahousuja rannalla, jotkut jauhavat Kouvolasta, jotkut ovat kärttyisiä ja kehuvat musiikkimakuaan koko ajan jne. Sä olet tästä lähin Sami Hedbergin näköinen mies.
 

Luke

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mua ei oo ikinä loukattu näin pahasti.
Niin ja mieti; Sami Hedberg ei voi edes haaveilla Iina ja Minka Kuustosen kanssa sekstailusta, koska he ovat sukulaisia. Tai toki voi, mutta se olisi perin outoa.

Ja kun joku meinaa nyt kuitenkin kuitata tähän, että Kuustosen sisaruksista haaveilu on joka tapauksessa outoa, niin pilaan aikeenne: tämä olisi aivan liian itsestään selvä kuitti tähän kohtaan, joten säästäkää kasvonne ja vaietkaa.

Ai niin, tässä ketjussa piti tunnustaa jotain. No, olen haaveillut toisesta noista sisaruksista. Sitä en tunnusta, että kummasta.
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Tunnustan, että pään kestävyys on melko pahasti koetuksella tässä helvetin poikkeustilanteessa. Miten voikaan kaivata ihan tavallista arkea ja elämää näin paljon? Saisi käydä normaalisti yliopistolla, salilla, kavereiden kanssa terassilla, ravintoloissa, futismatseissa yms. Onneksi voi sentää käydä edes lenkillä, mutta kyllä tässä alkaa kaatumaan seinät päälle vähitellen.
 

redpecka

Jäsen
Silloin joskus 90-luvulla kun tilanne oli päällä, niin jostain syystä Blur oli parempi ku Oasis.
Tämä jaottelu piti todellakin tehdä vaikkei olisi ollut kiinnostunut kummastakaan bändistä. Itsekin olin sitten väkisin Blur-miehiä kun jotain mieltä oli pakko olla. "Girls will be boys ja päinvastoin" oli enemmän just tommosta Kinkseihin suuntautuvaa viittausta kun ne toiset oli olevinaan muka joku Beatleskakkonen ja sehän ei käy päinsä. Kaikesta paskasta ne britit tykkäävätkin.
 
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers
Mä ymmärrän mitä tarkoitat, vaikka olen eri mieltä. Sanoituskeskeisyys on muutaman muunkin ongelma, tämä Leskinen ja ööö.... no Nurmiolla näin ei ole, ehkä Kake Röyhkällä.
Varmaan Yrjänän voisi listata tuollaisena runoilijana listaan. Itse tykkään näistä kaikista järjestyksessä: Alanko, Juice, Yrjänä, Nurmio, Röyhkä. Juicella on noista tosin eniten myös paskaa.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Tunnustan, että savolaiset ovat helvetin hyvää jengiä. Asuin aikoinaan Mikkelissä muutaman vuoden, ja siitä jäi elinikäisiä kavereita. Hienoja tyyppejä, savolaisia immeisiä. Savolaiset ovat tosi letkeää jengiä ja siitäkin hienoa porukkaa, että ne kestävät vittuilua päin naamaa. Ne vain naureskelevat ja myhäilevät. Ehkä siksi, että tietävät kuitenkin olevansa hiton mukavaa jengiä. Ei sellaista uskaltaisi kokeilla karjalaisten tai kymenlaaksolaisten kanssa. Välit menisivät heti poikki. Savolaiset ovat hiton kivaa, mukavaa ja joustavaa porukkaa. Kivoja oikeita immeisiä.

Jukurit on ihan hevonpaskaa, mutta savolaiset ovat kyllä kivaa porukkaa. Mä digaan.
 

444

Jäsen
Tunnustan että inhoan Ismo Alankoa niin helvetisti. En oikeastaan pidä mistään, mitä hän on tehnyt. Ei tässä ole mitään henkilökohtaista, inhoan vain palavasti sitä löysää ja möreää laulua ja sanoituskeskeisyyttä, mikä on Ismo Alangollekin ominaista. Vittu mitä paskaa.
Muhun kyllä uppoaa, juuri näistä mainituista syistä. Samoin kyllä toimii myös Samuli Putro. Zen Cafesta en koskaan pitänyt, yksinään Putro vetää paljon askeettisempaa settiä. Faniksi en kyllä tunnustaudu kummankaan osalta, mutta eipä myöskään vaihdu kanava radiossa näiden lähtiessä soimaan. Musiikkityyliltään kummankaan tuotanto ei edusta sitä suuntaa, mikä parhaiten itseeni uppoaa, mutta se annettakoon heille anteeksi.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Näin pienellä otannalla niin tuota Ellipsiä kelpaa sekä kuunnella että katella. Eihän Pelsepuupi suutu ny mulle...
 

HogiBoi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Näin pienellä otannalla niin tuota Ellipsiä kelpaa sekä kuunnella että katella. Eihän Pelsepuupi suutu ny mulle...
Pakko tunnustaa, että ei kyllä tuo musiikki nappaa. Siis soolotuotanto. Haloo Helsingin musiikki on kova sana.
 

Fironic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Ducks, Kraken
Tunnustan, että vapun viettäminen kotona sopii kaltaiselleni puoli-introvertille varsin hyvin. Huomennakaan ei tarvitse lähteä mihinkään hillumaan ja saa rauhassa potea krapulaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös