Tässä ketjussa tunnustamme asioita

  • 134 942
  • 1 241

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
... Silti haaveilen täydestä vapaudesta että saisin olla vaan minä. Ajatukset lentää... ...
Ystäväni! Kuinka usein me haaveilemmekaan jostain, joka meille edustaa vapautta ja sen puute ikään kuin estää meitä olemasta vapaita. Olemme kiinnittäneet vapaudentunteemme joihinkin ajatuksiin vapaudesta, ei varsinaisesti itse asiaan. Onko se kuitenkaan juuri vapautta, että saavuttaessamme kuvitellun vapaudentilan, joudumme mahdollisesti haaveilemaan taas uudesta, joka meille seuraavaksi edustaa vapautta.
Profiilini motto taitaa vieläkin olla: "Kaikki on mahdollista, joskus jopa suotavaakin!".
Tämä lievä paradoksi edustaa meille elämän tarjoamaa vapautta, joka mahdollistaa kaiken, mutta ei takaa mitään. Meillä on koko ajan vapaus tehdä asioita, joita haluamme, ottaa vastaan, mitä niistä seuraa, muuttaa suuntaa ja katsoa, mitä se tuo tullessaan - avoimin mielin...
Joku on joskus sanonut jotakuinkin, että "Vapautta on antaa elämän yllättää!"
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Minulla on vaikeuksia tunnistaa työkavereitani kun ne tulevat ns. siviilivaatteissa vastaan kaduilla. Äskenkin kun kävelin kaupasta kotiin niin vastaan tuli pyörällä työmaamme kokki. Enhän minä sitä alkuun tunnistanut, mietin vain että jotain tuttua tuossakin on. Sitten vasta välähti kun hän pysähtyi pyörällään vierelleni ja alkoi kysellä kuulumisiani.

Kai se vaan hankaloittaa sitä tunnistamista kun on tottunut näkemään ne työkaverit keittiötyövaatteet yllä ja päähineet päässä. Sitten kun ne tulevatkin siviilivaatteissa vastaan niin eihän niitä meinaa tunnistaa. Onneksi en sentään sanonut hassun hauskaa murjasua en meinannut tunnistaa sua vaatteet yllä...

Sanoin kyllä sen että kävin eilen siellä jalkaterapiassa ja sain kehotuksen kävellä mahdollisimman paljon. Ettei hän sitä mieti että miksi kipeiden jalkojen kanssa siellä edes kävelin.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Olen saattanut tämän saman joskus aiemminkin tunnustaa, mutta en minä oikeasti vihaa SaiPaa. Tämä harhakäsitys on voinut joskus tulla. Palstalla on voitu joskus puhua Nummiksen SaiPa-vihasta. Sitä ei ole.

Kuten täälläkin on tullut ilmi, lähipiirissäni on monia saipalaisia. Arvostan heitä ja arvostan SaiPaa. Saipalaisten kanssa pitää olla koko ajan tekemisissä, joten kyllä siinä pärjätään. Onneksi ei tarvitse puhua vielä venäjää.

Kaikki on ok, kunhan KooKoo voittaa. Minä voin jopa tykätä SaiPasta, kunhan se aina häviää KooKoolle.
 

pepsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukka Seppäsen pelipaikaton fantasia
Palstalla on voitu joskus puhua Nummiksen SaiPa-vihasta.
Tämä on kyllä ollut vallitseva aihe palstalla. Palsta on jakaantunut kahteen leiriin tämän suhteen, selvyyttä tuskin tullaan saamaan vielä vuosisatoihin. Lohduttavaa kuitenkin on tietää, että seuraavat sukupolvet tulevat jatkamaan tätä keskustelua.

Ihmetytti kun erään ison konferenssin aamupalalla keskusteltiin Nummiksen SaiPa-vihasta. Vielä enemmän hämmennyin, kun kyseisen konferenssin pääaiheena oli Nummiksen SaiPa-viha.

*Tunnustan etten ole aiemmin kuullut puhuttavan Nummiksen SaiPa-vihasta. Tunnustan myös vian olevan minussa. Olen pieni ihminen. Aihe on suuri. Nummiksen SaiPa-viha.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Tämä on kyllä ollut vallitseva aihe palstalla. Palsta on jakaantunut kahteen leiriin tämän suhteen, selvyyttä tuskin tullaan saamaan vielä vuosisatoihin. Lohduttavaa kuitenkin on tietää, että seuraavat sukupolvet tulevat jatkamaan tätä keskustelua.

Ihmetytti kun erään ison konferenssin aamupalalla keskusteltiin Nummiksen SaiPa-vihasta. Vielä enemmän hämmennyin, kun kyseisen konferenssin pääaiheena oli Nummiksen SaiPa-viha.

*Tunnustan etten ole aiemmin kuullut puhuttavan Nummiksen SaiPa-vihasta. Tunnustan myös vian olevan minussa. Olen pieni ihminen. Aihe on suuri. Nummiksen SaiPa-viha.

Minä olin äskettäin konferenssissa, jonka aiheena olivat Keskustelupalstojen mukanokkeluudet ja ihmisen mieli. Siellä heijastettiin screenille juuri tämän kaltaisia viestejä ja pohdittiin, mitä ihmiselle on täytynyt tapahtua, että tähän päädytään. Kaikki tuntuivat ottavan asian vakavasti, kukaan ei vähätellyt sitä.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Tunnen paremmin Turun keskustan kuin Tampereen. Turussa tiedän, missä sijaitsee Turun teatteri sekä messukeskus. Mansesta tiedän ainoastaan sen, missä sijaitsee Tampere-talo.
Kummassakaan kaupungissa en ole koskaan viettänyt pitempää aikaa kuin muutaman tunnin.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Olin kipeänä muutaman päivän, ja auton päälle satoi vajaat 20 senttiä lunta. Tein lumityöt aiemmin pihalla, mutta auton päältä otin vain sen verran, että pääsisin sakotta ajamaan kauppaan. Kolasin ottamani lumet, mutta tämän kikan tarkoituksena oli vähentää turhaa rundia kolan kanssa, eli vetelin kaikki loput lumet kaupan pihaan.

Tästä ei ole kellekään haittaa, mutta tuli jostain syystä vähän syyllinen olo, vähän kuin pöllisi kynän tai vessapaperia jostain, mitä ei kyllä tule tehtyä.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
En ostaisi itse enkä heittäisi jäälle, jos joku mulle katsomossa tollaisen vastikkeetta ojentaisi. Mutta mun mielestä rantapallojen heittely pleijareissa on ihan sikahauska läppä. Tiedän, olen huono ihminen.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
En ostaisi itse enkä heittäisi jäälle, jos joku mulle katsomossa tollaisen vastikkeetta ojentaisi. Mutta mun mielestä rantapallojen heittely pleijareissa on ihan sikahauska läppä. Tiedän, olen huono ihminen.
Joo sanoisinko että aika harmiton läppähän tuo on. Sanotaanko vaikka näin että tavallaan ihan hyvä ettei niitä kamalasti enää näe, mutta toisaalta en jaksa pahoittaa mieltäni jos rantapalloja jäälle lentää.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Joo sanoisinko että aika harmiton läppähän tuo on. Sanotaanko vaikka näin että tavallaan ihan hyvä ettei niitä kamalasti enää näe, mutta toisaalta en jaksa pahoittaa mieltäni jos rantapalloja jäälle lentää.
Eipä toi kai ketään fyysisesti ainakaan satuta. Se nyt olisi eri asia, jos jäälle lentäisi vaikka joku tuuba.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
En ostaisi itse enkä heittäisi jäälle, jos joku mulle katsomossa tollaisen vastikkeetta ojentaisi. Mutta mun mielestä rantapallojen heittely pleijareissa on ihan sikahauska läppä. Tiedän, olen huono ihminen.
Minusta tuosta on tulee aina vaan parempi juttu sitä mukaa ku joku kitisee että tuo on junttia ja tyhmää. Eli joka vuosi aika tavalla paremmaksi muuttuu tämä perinne! Saas nähdä jos tätä vaikka 100 vuotta jatketaan niin onko se silloin jo hienoa, perinteistä suomalaiskansallista huumoria, vai vieläkö sittenkin joku jossain inisee että ihan noloo ku ei Kanadassakaan.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Leon

Yön Kärppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kun HPK voitti 2019 mestaruuden niin vähän sen jälkeen katsoin Jokereiden rinkelitifon HPK:ta vastaan 2007 välierissä, kun Jokerit laittoi potut kellariin. Myönnän että nautin kyseisestä videosta.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Leon
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös