Tässä ketjussa toivotaan ketjunavauksia, joita itse et voi kirjoittaa

  • 45 549
  • 337

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Teemu Selanteen arvostuksen vaiheet

Tällä hetkellä WC on jo vedetty ja matka alkanut, up around the bend -kohdassa ollaan. Jäteputki on kahdeksikon mallinen ja loppuu Esa Tikkasen vaatekomeroon. Ketjussa, todellakin, seurataan tätä jännittävää matkaa, joka on kuin Jurase Park -elämyspuiston dinovuoristorata. Kohta saavutaan "Ajojahti"-mutkaan, jota sponssaa vähemmän yllättävästi eräs nettipohjainen asialehti.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Homoin nimimerkki

On täällä muutama todella homon kuuloinen nimimerkki. Äänestyksessä ei voi antaa ääntä itselleen, sitä varten on ketju

Runkkaamisen mieleen tuovat nimimerkit
 

Radiopää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Greta Thunberg
Saivarteluketju

Kuinka monta kertaa sinun on tehnyt mieli vastata muille kirjoittajille pienistä virheistä, jotka eivät kuitenkaan muuta viestin kokonaiskuvaa, mutta et kuitenkaan tee tätä, koska haluat pitää ketjun asiallisena?

Huonot toimittajat vauhdissa -ketjussa on aivan liian usein pieniä virheitä, jotka eivät minusta vielä tee toimittajasta huonoa.

On siis ainakin kaksi syytä avata saivarteluketju.
 

Radiopää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Greta Thunberg
Tänne pitäisi ehdottomasti saada oma klikinsäästäjäketju, koska kovin monella on tapana laittaa pelkkä linkki ilman, että kertoo sisällöstä yhtään mitään. Ja minä kun en iltapäivälehtien linkkejä klikkaile.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Tänne pitäisi ehdottomasti saada oma klikinsäästäjäketju, koska kovin monella on tapana laittaa pelkkä linkki ilman, että kertoo sisällöstä yhtään mitään. Ja minä kun en iltapäivälehtien linkkejä klikkaile.

Tuosta on ollut puhetta ja taitaa ketju olla jo olemassakin.

Öljyvaltioista ei taas tarvitse ketjua, koska ei niitä kohta enää ole.
 
Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
Ei nyt niin etteikö tällaisen ketjun avaaminen allekirjoittaneelta sujuisi mutta tarkemmin asiaan perehtyneiltä varmasti saisi asiantuntevamman pohjustuksen. Eli tämä niin sanottu maailman suurin tietovuoto. Asiasta tulee varmasti tippumaan erilaisia uutisia vuoden mittaan.

Maailman suurin tietovuoto Panamasta paljastaa laajamittaisen veronkierron | Yle Uutiset | yle.fi
Vuodetut asiakirjat: Nordea perustanut asiakkailleen satoja veroparatiisiyhtiöitä – johtajina bulvaaneja | Yle Uutiset | yle.fi
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Tuo työpaikkaketju on ihan mielenkiintoinen, kun palstaveljet ovat tehneet kaikkia hassuja hanttihommia. Viikonloppuna, yön tunteina, joku voisi avata "Kaikki elämäsi tytöt" -ketjun.

En voi itse kirjoittaa, koska tässä on pari juttua mitkä tavallaan vaativat tietynlaista selvyyttä, niin se on sitten sama olla koko viikonloppu selvin päin.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Vuosi vaihtuu ja Suomen rahapelimarkkinat mullistuu. Tässä on hyvä keskustelun aihe, mutta nyt en ehdi tai jaksa tai osaa avata. Sen verran pelejä tänään ja huomenna, mutta jos joku.

(Edellinenkin viesti on näköjään minun ja tuo toive toteutui.)
 
Jatkoajan pienimuotoinen ryssätrolliäänestys

Tässä ketjussa kirjoittajat saisivat antaa mielipiteensä kunkin kaalinhajuisen kirjoittajan taustasta; onko kyseessä ihan huvikseen kirjoittava yksityishenkilö, vaiko kirjoittelustaan palkkaa saava propagandatyöntekijä (tai useampi per nick).

Tyyliin:
Saxon-747 on ryssätrolli
Saxon-747 ei ole ryssätrolli
zalmonella on ryssätrolli
zalmonella ei ole ryssätrolli
jne, jne...
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Moniavioisuus - rakkaus vai fistaus

Luullakseni ketjusta muodostuisi Jatkoajan menestyksellisin ketju, sillä onhan Jatkoaika täynnänsä fistaajia jos myös rakkauden tuntijoita.
 

Räpylätassu

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, Avalanche
Haluaisiko joku avata ASMR ilmiölle oman ketjunsa? Itse olen aivan koukussa Bob Rossin maalausvideoihin, mies oli ASMR:n kuningas eikä edes yrittänyt sitä. Nukahdan tosiaan ehkä viidessä minuutissa noille, joskus en tarvitse edes sitäkään.

Kukaan muu hurahtanut ASMR:ään täällä?
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Seuraavia ketjuja Kierrätyskeskus kaipaa:

Anniskelutilakänniketju

Juovutaan luonnossa

Perseet puistossa

Kaduilla ihan kujalla

Tänään en aja, minä otan - humalassa autossa

Katsomokänniketju

Dokaan salaa
 
Suosikkijoukkue
Reilu peli ja Putinin vastaisuus
Sarkasmivapaa yleisketju

Avaajaa täytyy odotella vielä jäsenien joukkoon. Saattaa olla, ettei koskaa pääse perusteluportista lävitse.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Seuraavia ketjuja Kierrätyskeskus kaipaa:

Anniskelutilakänniketju

Juovutaan luonnossa

Perseet puistossa

Kaduilla ihan kujalla

Tänään en aja, minä otan - humalassa autossa

Katsomokänniketju

Dokaan salaa
Sivuhuomiona: Nuo voisi olla myös levyllisen verran Rytmihäiriön kappaleita.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Viimeksi muokattu:

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Vittu mitä touhua taas eräässä jalkapallo-ottelussa, nyt se urheilupsykologia-ketju pitää saada. Täytyy alkaa itse etsimään siihen materiaalia, kun ei kukaan lukuisista pyynnöistä huolimatta ole avannut.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Vittu mitä touhua taas eräässä jalkapallo-ottelussa, nyt se urheilupsykologia-ketju pitää saada. Täytyy alkaa itse etsimään siihen materiaalia, kun ei kukaan lukuisista pyynnöistä huolimatta ole avannut.

Joo, tee tommonen ketju.

Sitten oma toiveeni:

Täällä puhutaan asiaa

Kyseisessä ketjussa ei jauheta paskaa. Toinenkin toive:

Elämäni majakat

Anja Snellman-Orma sanoi n. 20 vuotta sitten, että hänellä on elämässään majakoita, joista välillä tarkistaa suunnan. Muistaakseni hänen majakoitaan olivat Madonna ja ehkä myös Hillary Clinton.
 

Ralph

Jäsen
Täältä kun löytyy ainakin "junteinta mitä tiedät", "äijämäisintä mitä tiedät" ja "hinttimäisintä mitä tiedät" -ketjut, niin sellainenkin voisi olla kiva kuin "feministisintä mitä tiedät".

Osaan ketjun avata ja näin, mutta mielestäni avausviesti vaatii jonkun loistavan alun ketjulla ja sellaista ei minulla ole heittää. Palstalla on sellaista värikästä porukkaa, joka tuohon ketjuun voisi saada hauskoja heittoja.
 

sinikettu

Jäsen
Täältä kun löytyy ainakin "junteinta mitä tiedät", "äijämäisintä mitä tiedät" ja "hinttimäisintä mitä tiedät" -ketjut, niin sellainenkin voisi olla kiva kuin "feministisintä mitä tiedät".

Osaan ketjun avata ja näin, mutta mielestäni avausviesti vaatii jonkun loistavan alun ketjulla ja sellaista ei minulla ole heittää. Palstalla on sellaista värikästä porukkaa, joka tuohon ketjuun voisi saada hauskoja heittoja.
Eikö parempi nimi olis "akkamaisinta mitä tiedät", tai jopa "neitimäisintä mitä tiedät". Tai jos otetaan vähän sivistyneempi nimitys, niin se voisi olla feminiininen. Feminiininen ja feministinen ovat sanoja, joilla on huomattavasti eri merkitys. Feminismin vastakohta lienee maskulismi. En ole nähnyt palstalla ketjua nimeltä "maskulistisinta mitä tiedät". Toki sellaisen voisi joku halutessaan tehdä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös