Tässä ketjussa nettiscouttaamme potentiaalisia vahvistuksia

  • 522 245
  • 2 027

corsondaniel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Siinä olisi hyvä kolmosketjun mies, mutta ei ehkä sitä, mitä juuri nyt haetaan. Saipassa pelaa tällä hetkellä valtavalla vastuulla, joten tilastot hieman valehtelevat hänen todellisesta tasostaan.
Jos ajatellaan juurikin kolmosketjuun ja siinä olisi sopivaa kaveria ympärillä, niin tuntuisi, että tehoja tulis tarpeeksi ajatellen, että olisi hyödyllinen hankinta. Ei missään nimessä ykköskärjen tehoihin riittäisi varmasti, mutta juurikin tuota "kakkoskärkeä".
 

otep

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Luleå HF, BDN
Jos ajatellaan juurikin kolmosketjuun ja siinä olisi sopivaa kaveria ympärillä, niin tuntuisi, että tehoja tulis tarpeeksi ajatellen, että olisi hyödyllinen hankinta. Ei missään nimessä ykköskärjen tehoihin riittäisi varmasti, mutta juurikin tuota "kakkoskärkeä".
Totta tuokin.
 

Sturba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Myllykosken imuri, Kärpät, Carolina Hurricanes
Olen kans tuota Morandia miettinyt, ja mun mielestä menis kyllä ihan loistavasti kakkosketjuun, tai ainakin Junttilaan verrattuna. On ottanut vain 85 aloitusta, voittaen niistä 45,9%, joten mielestäni enemmän laituri.

En nyt oikein enää tiedä, onko siitä Junttila-Bunnaman tutkaparista mitään jäljellä, joten näin ja Julle kolmoseen tai neloseen:

Morand - Bunnaman - Ritchie
 

totonboset

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät & Canes
Olen kans tuota Morandia miettinyt, ja mun mielestä menis kyllä ihan loistavasti kakkosketjuun, tai ainakin Junttilaan verrattuna. On ottanut vain 85 aloitusta, voittaen niistä 45,9%, joten mielestäni enemmän laituri.

En nyt oikein enää tiedä, onko siitä Junttila-Bunnaman tutkaparista mitään jäljellä, joten näin ja Julle kolmoseen tai neloseen:

Morand - Bunnaman - Ritchie
Kyllä mä luulen, että Morand kelpaisi aika monelle joukkueelle (ja mulle myös). Syynkin voi käydä katsomassa tuosta SaiPan HIFK ottelun 2-2 maalista minkä mies teki. Liiga

Löytyy kyky maalata, ketteryyttä ja kiihtyvyyttä, juuri sellaisia ominaisuuksia joita Kärpätkin nyt kaipaisi. Ehkä ainoa miinus on se, että ei ole right, joita on nyt lähtemässä taas yksi pois Gunlerin myötä. Mutta kyllä mä näkisin, että Morandia voidaan peluuttaa myös keskellä, kun laitetaan Hyryn&Kepun aloituskouluun kevättä varten ensin. Sillon voitaisiin hommata vielä toinen rightin laituri Gunlerin tilalle ja laittaa kiikari-Tiivola katsomoon.

Turunen - Kemppainen - Koivunen
Ritchie - Morand - "koodinimi Turkulainen"
Julle - Bunnaman - Antonen / Kappe
Antti-Roiko - Hyry - Anttila
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Jos olisi tulevalla kaudella pakkipäässä tilaa, niin Tim Theocharidis voisi olla ihan hyvä haku alakertaan. Kovia tehoja (1ppg) Kalmarin takalinjoilla tälle kautta, eikä Kalmar edes taistele Allsvenskanin kärkisijoista. Eli Koiviston ja Berglundin sopimusta vaan purkuun/siirtoa muualle. Voi tosin kaverilla olla kysyntää SHL kaukaloihinkin tämän kauden jälkeen.
 

Vyuola

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Roki
Jos olisi tulevalla kaudella pakkipäässä tilaa, niin Tim Theocharidis voisi olla ihan hyvä haku alakertaan. Kovia tehoja (1ppg) Kalmarin takalinjoilla tälle kautta, eikä Kalmar edes taistele Allsvenskanin kärkisijoista. Eli Koiviston ja Berglundin sopimusta vaan purkuun/siirtoa muualle. Voi tosin kaverilla olla kysyntää SHL kaukaloihinkin tämän kauden jälkeen.
Tuo vois olla hauska haku, hyvin liikkuva ja taitava, hyökkääjämäinen puolustaja. Rinnalle oman pään luuta, niin sais taikoa hyökkäyspäässä juttuja. Peukku tälle
 

Aleesa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ville Mäntymaan povitaskut
Jos olisi tulevalla kaudella pakkipäässä tilaa, niin Tim Theocharidis voisi olla ihan hyvä haku alakertaan. Kovia tehoja (1ppg) Kalmarin takalinjoilla tälle kautta, eikä Kalmar edes taistele Allsvenskanin kärkisijoista. Eli Koiviston ja Berglundin sopimusta vaan purkuun/siirtoa muualle. Voi tosin kaverilla olla kysyntää SHL kaukaloihinkin tämän kauden jälkeen.
Tällaisissa pelaajissa tällaisella taustalla on aina se kysymysmerkki että miten jalka riittää. Onko joku nähnyt pelejä, onko jalkava kaveri? Jos on niin puolestani tervetuloa, jos ei niin ohi.

Aika mielenkiintoinen urakehitys kun vetänyt koko uransa aika tuollaisia perustehoja, sitten tällä kaudella yhtäkkiä ppg ja joukkueensa sisäisessä pistepörssissä 11(!) pisteen kaula seuraavana tulevaan Teemu Lepaukseen. Sopiiko eurooppalainen kaukalo oikeasti noin paljon paremmin vai onko vain käynyt hyvä mäihä?
 

Vyuola

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Roki
Tällaisissa pelaajissa tällaisella taustalla on aina se kysymysmerkki että miten jalka riittää. Onko joku nähnyt pelejä, onko jalkava kaveri? Jos on niin puolestani tervetuloa, jos ei niin ohi.
On hyvin liikkuva ja taitava kaveri, niinku yllä kirjotin, hyökkääjämäinen pakki. Pystys hätäpäissään varmaan nakkaan laiturin tontillekki
 

Arthur Morgan

Jäsen
Suosikkijoukkue
AC Oulu, Kärpät, Huuhkajat
Eikö tyyliin vasta A-junnuissa vaihtanut pakiksi.
No ei. Saattanut pelata joskus pikkujunnuissa hyökkääjää, mutta meni kyllä tuon "junioriputken" läpi ihan pakkina. Enemmän uskon että tässä viitattiin siihen, miten Niemelä on merkattu Kärppine liigapeleissä hyökkääjäksi, samaten kuin Komulainen pakiksi yms.
 

Jan Snopek

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Tsekin maajoukkue
No ei. Saattanut pelata joskus pikkujunnuissa hyökkääjää, mutta meni kyllä tuon "junioriputken" läpi ihan pakkina. Enemmän uskon että tässä viitattiin siihen, miten Niemelä on merkattu Kärppine liigapeleissä hyökkääjäksi, samaten kuin Komulainen pakiksi yms.
Minullakin on muistikuva, että Mise oli kyllä pitkään hyökkääjä. En tiedä mistä moinen.
 

penis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Vimpelin Veto
Minullakin on muistikuva, että Mise oli kyllä pitkään hyökkääjä. En tiedä mistä moinen.
Kuuntelin juuri pari päivää sitten Petopodin ihan ensimmäisen jakson vuodelta 2019 ja siellä hehkutettiin Miseä ja puhuttiin että hyökkääjä taustan vuoksi on kiekollisesti varma puolustajana. Nykypäivänä nuo puheet kuulosti kyllä ihan höpötykseltä :D
 

Ryskytraktori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, KRP, Höyhtyän Pallo-Eerot
No ei. Saattanut pelata joskus pikkujunnuissa hyökkääjää, mutta meni kyllä tuon "junioriputken" läpi ihan pakkina. Enemmän uskon että tässä viitattiin siihen, miten Niemelä on merkattu Kärppine liigapeleissä hyökkääjäksi, samaten kuin Komulainen pakiksi yms.

Mun muistaakseni joskus aikanaan ihan lähetyksessä asti mainittu asia, joko haastattelussa tai selostajan toimesta. Melkeen oon valmis panttaamaan toisen kiveksen tähän, mutta vaan melkein, koska riski sille että olen väärässä on. Näin enemmän asiaa miettineenä ehkä A-junnut saattaa olla vähän liiottelua mutta muistaakseni kuitenkin pitempään oli junnuissa hyökkääjää pelannut.
 

Sturba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Myllykosken imuri, Kärpät, Carolina Hurricanes
Aina saa haaveilla: Flames pistänyt tämmösen pakin waivereille. Jos mikään NHL-seura ei nappaa häntä waivereilta, menee Flamesin farmiin. Jokohan alkaisi riittää yrittäminen NHL:ään? Kärppiin loppukaudeksi.

Hankintana tasoa Clendening tosiaan, mutta aina saa haaveilla. Ihan ylikylän ukko.

 

Apis17

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Aina saa haaveilla: Flames pistänyt tämmösen pakin waivereille. Jos mikään NHL-seura ei nappaa häntä waivereilta, menee Flamesin farmiin. Jokohan alkaisi riittää yrittäminen NHL:ään? Kärppiin loppukaudeksi.

Hankintana tasoa Clendening tosiaan, mutta aina saa haaveilla. Ihan ylikylän ukko.

Mutta eihän tuolla ole edes 50 NHL ottelua. Jos viidensadan pelin mies treenaa eniten vuosiin eikä se riitä, paljo tuon pitäisi treenata?
 

Akephalos

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Paljon hyviä pelaajia on kyllä jäämässä pudotuspelien ulkopuolelle AHL:ssä, mutta varmaan aika mahdotonta saada loppukaudeksi, jos ei ole ennestään siteitä seuraan. En itse muista, että Liigaan olisi juurikaan siirtynyt AHL-pelaajia siirtotakarajalla? Suomalaisista ainakin Otto Koivula, Brad Lambert ja Robin Salo kelpaisi erittäin hyvin.
 

Pederheier

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Paljon hyviä pelaajia on kyllä jäämässä pudotuspelien ulkopuolelle AHL:ssä, mutta varmaan aika mahdotonta saada loppukaudeksi, jos ei ole ennestään siteitä seuraan. En itse muista, että Liigaan olisi juurikaan siirtynyt AHL-pelaajia siirtotakarajalla? Suomalaisista ainakin Otto Koivula, Brad Lambert ja Robin Salo kelpaisi erittäin hyvin.
Ja eikö se Myllykoski sanonut että ulkomailta ei etsitä pelaajia.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös