Tässä ketjussa nettiscouttaamme potentiaalisia vahvistuksia

  • 526 107
  • 2 031

Erätauko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kyllähän Kärpät on vetänyt aika rajoilla sentteristön suhteen. Sentteristö ei ole kuitenkaan huono ja sen puutteita on paikannut hyvä puolustus, hyvä maalivahtipeli ja muutama tehokas hyökkääjä. Minä ihmettelen vähän sitä että jotkut tyytyvät tähän tilanteeseen, kun taas minä ja selvästi mm. Tretjak haluaisivat kehittää niitä paikkoja missä kehitettävää tai riskejä on.

Mikään muu kuin mestaruus ei voi olla tavoitteena ja jos tuohon halutaan päästä pitää pieniä yksityiskohtia kehittää jatkuvasti. Kyllä minä näen mestaruuden mahdolliseksi tälläkin sentteristöllä, mutta huomattavasti todennäköisempi se olisi jos joukkuueseen on saatu hankittua yksi huippuluokan sentteri vahvistukseksi. Olen samoilla linjoilla siinä, että akuuttia paniikkia hankinnan suhteen ei ole, joskin on mielenkiintoista nähdä miten Lasun poissaolon aikana sujuu. Ja jos pisteitä menetetään tänä aikana normaalia enemmän on mielenkiintoista nähdä mikä sen merkitys tulee lopulta olemaan. En kuitenkaan jättäisi hankintaa siirtorajoille, sillä siinä on riskinä se ettei kalaa saadakaan tai että joudutaan tyytymään paniikkihankintaan.
 
Sitä sitten, että eikö näin loistelias pärjääminen vaillinaisella sentteristöllä ole pikkaisen outoa? Voiko olla, ettei sentteristö olekaan ollut ihan niin vajaa kuin luulet?

Tässähän on vain kyse siitä, että sentteristössä ei ole särkymävaraa. Myöskin yksi hyökkäyspään sentteri puuttuu. Sinusta jengissä on särkymävaraa ja toista hyökkäävää sentteriä ei tarvita. Mitä tässä vänkää. Jos tuolla porukalla pärjää niin hyvä. Jos ei pärjää niin ei pärjää. Itse toivon, että joukkue tiedostaa tämmöisen puutteen ja reagoi siihen sitten kun pystyy tai löytää sopivan. Äsken myös muutama kirjoittaja kirjoitti tietävänsä, että Kärpät seuraa tilannetta koko ajan, että sentteri löytyisi. Soita äkkiä toimistolle, etteivät mene pilaamaan tätä kautta.


Tässä on nyt koko ajan ollut monennäköistä huolta ja piikkipaikalla mennään siitä huolimatta. On mielenkiintoista seurata, missä vaiheessa nämä ylisuorittamispuheet alkavat loppua ja aletaan puhua omalla tasolla suorittamisesta. Kolmasosa kaudesta ei ole riittävän pitkä aika oman tason näyttämiseen, ei varmaan koko kausikaan.

Minusta sinä et ymmärrä mistä muut puhuu. Kovin monesti joukkueet eivät kestä sitä, että yksi heidän parhaista pelaajista tippuu pois. Tätä Leskinen oli kiistatta, kun loukkaantui. Itse jopa tituleerasit miehen yhdeksi liigan parhaista laitureista. Eikö ole perusteltua huolestua, että tämä aiheuttaisi vaikeuksia tai jopa tappioita? Kun joukkueen pelaajia katsoo, niin tämä tilanne ei ole etukäteen ollut nähtävissä, tai no sinulle tietysti oli, aivan kuten viime vuonnakin, joten kyllä tuohon kaipaisi laajuutta. Aivan pirun moni muukin kaipaa siihen laajuutta.

Mitä tulee tuohon väärinkannattamiskysymykseen, niin ihmettelen koko kysymystä, sillä en ymmärrä, miten tämä meidän keskustelu Kärppien senttereistä edes liittyy kannattamiseen. Vastataan nyt kuitenkin mutulla, että et ole väärinkannattaja. Jokainen kannattakoon kuten parhaaksi näkee.

No vähintäänkin väärin seurattu koko lajia. Sinunlaisia uskovaisia ei montaa tällä palstalla ole, joka tietää varmaksi että tämä pelaajisto riittää mestaruuteen. Jutuistasi saa päätelmän, että oikeastaan tulevat pleijarit on vain muodollisuus. Pleijareissa ollaan joka tapauksessa. Jos nyt tuosta sattuu joku sentteri vielä tippumaan, niin nostetaan vain joku ykkösseen ja lento jatkuu. Mutta Jeesushan on vahvana meissä, vai mitä?
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kyllähän Kärpät on vetänyt aika rajoilla sentteristön suhteen. Sentteristö ei ole kuitenkaan huono ja sen puutteita on paikannut hyvä puolustus, hyvä maalivahtipeli ja muutama tehokas hyökkääjä. Minä ihmettelen vähän sitä että jotkut tyytyvät tähän tilanteeseen, kun taas minä ja selvästi mm. Tretjak haluaisivat kehittää niitä paikkoja missä kehitettävää tai riskejä on.
En tiedä tarkoitatko minua. Vastaan kuitenkin omasta puolestani. Olen yhtä mieltä siitä, että joukkue tarvitsee vahvistusta. Tärkein vahvistettava alue on ilman muuta keskikaista. Tämä ei kuitenkaan tarkoita sitä, että Kärpät olisi vetänyt alkukauden jotenkin riskillä tai vajaalla. Kärpät on toiminut erittäin järkevästi. Kärpät on saanut selville Kestilän tason ja Kuparin tason. Kärpät on saanut kehitettyä Humalojaa ja Lasua entistä paremmiksi pelaajiksi ehkäpä hivenen ”ylirooleissa”. On myös syytä muistaa, että Kärpät johtaa sarjaa. Ei ole mahdollista, että Kärpät olisi jotenkin erityisen vajavaisena tuohon pystynyt. Tottakai, kun aika on, on tärkeää vahvistaa joukkuetta mestaruustaistoa silmällä pitäen.
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Tässähän on vain kyse siitä, että sentteristössä ei ole särkymävaraa. Myöskin yksi hyökkäyspään sentteri puuttuu. Sinusta jengissä on särkymävaraa ja toista hyökkäävää sentteriä ei tarvita. Mitä tässä vänkää. Jos tuolla porukalla pärjää niin hyvä. Jos ei pärjää niin ei pärjää. Itse toivon, että joukkue tiedostaa tämmöisen puutteen ja reagoi siihen sitten kun pystyy tai löytää sopivan. Äsken myös muutama kirjoittaja kirjoitti tietävänsä, että Kärpät seuraa tilannetta koko ajan, että sentteri löytyisi. Soita äkkiä toimistolle, etteivät mene pilaamaan tätä kautta.
Joko vitsailet, tai sitten et ole lukenut kirjoituksiani juurikaan.
Minusta sinä et ymmärrä mistä muut puhuu. Kovin monesti joukkueet eivät kestä sitä, että yksi heidän parhaista pelaajista tippuu pois. Tätä Leskinen oli kiistatta, kun loukkaantui. Itse jopa tituleerasit miehen yhdeksi liigan parhaista laitureista. Eikö ole perusteltua huolestua, että tämä aiheuttaisi vaikeuksia tai jopa tappioita? Kun joukkueen pelaajia katsoo, niin tämä tilanne ei ole etukäteen ollut nähtävissä, tai no sinulle tietysti oli, aivan kuten viime vuonnakin, joten kyllä tuohon kaipaisi laajuutta. Aivan pirun moni muukin kaipaa siihen laajuutta.
Olet oikeassa, en aina ymmärrä kaikkea, mistä muut puhuu täällä Kärppäosiossa. Jotain kuitenkin olen pystynyt ymmärtämään. Olen monista asioista samaa mieltä muiden kanssa, myös sinun.. Esimerkiksi olin kanssasi samaa mieltä siitä, että Leskisen uupuminen on suuri menetys. Tuon menetyksen vaikutuksesta joukkueen suorittamiseen olimme erimieltä. Tästä särkymävara-asiastakin olemme suurelta osin samaa mieltä. Harmi, ettet sitä huomaa.
No vähintäänkin väärin seurattu koko lajia. Sinunlaisia uskovaisia ei montaa tällä palstalla ole, joka tietää varmaksi että tämä pelaajisto riittää mestaruuteen. Jutuistasi saa päätelmän, että oikeastaan tulevat pleijarit on vain muodollisuus. Pleijareissa ollaan joka tapauksessa. Jos nyt tuosta sattuu joku sentteri vielä tippumaan, niin nostetaan vain joku ykkösseen ja lento jatkuu. Mutta Jeesushan on vahvana meissä, vai mitä?
En oikein ymmärrä, miksi sinä fiksuna nimimerkkinä alennut kirjoittamaan moista moskaa.

Edit. Kirjoitusvirhe
 
Viimeksi muokattu:
Joko vitsailet, tai sitten et ole lukenut kirjoituksiani juurikaan.

No joka kerta vänkäät vastaan ja todistat, kuinka olen väärässä. Miten noita pitäisi sitten tulkita?

(edit varulta: todistamisella en tässä yhteydessä tarkoita faktuaalista "oikeussali todistamista" vaan lähinnä normaalia keskustelupalstaa)

Olet oikeassa, en aina ymmärrä kaikkea, mistä muut puhuu täällä Kärppäosiossa. Jotain kuitenkin olen pystynyt ymmärtämään. Olen monista asioista samaa mieltä muiden kanssa, myös sinun.. Esimerkiksi olin kanssasi samaa mieltä siitä, että Leskisen uupuminen on suuri menetys. Tuon menetyksen vaikutuksesta joukkueen suorittamiseen olimme erimieltä. Tästä särkymävara-asiastakin olemme suurelta osin samaa mieltä. Harmi, ettet sitä huomaa.

Olet joka kerta täysin vastakkaista mieltä, joten miten noita sitten pitäisi tulkita?

En oikein ymmärrä, miksi sinä fiksuna nimimerkkinä alennut kirjoittamaan moista moskaa.

Alkaa jo vituttamaan tuo Jeesustelu vaikka kuinka olen yrittänyt sietää sitä. Vain sen takia, että seassa on hyviä huomioita ja varsin allekirjoitettavia näkemyksiä. Mutta ei vittu tuota paskaa enää tahdo mitenkään jaksaa, ei vittu joka päivä ole vain perkele täydellinen edes Kärpille. Ja ihan sama vaikka saataisiin ykköseen vain viisi Juha Koivistoa, niin jaksat silti hehkuttaa (varulta: kuvitteellinen tilanne, ei niitä Juhia ole kuin yksi ja ei joka pelipaikkaa laiturilla täytettäisi muutenkaan). Koittaisit ymmärtää, että joskus on uhkakuvia ja niistä keskustellaan. Ne joko realisisoituu tai ei, eikä sillä ole aivan niin paljoa merkitystä, koska ne on spekulointia.
 
H

Hidas_ja_kankea

Olen samoilla linjoilla siinä, että akuuttia paniikkia hankinnan suhteen ei ole, joskin on mielenkiintoista nähdä miten Lasun poissaolon aikana sujuu. Ja jos pisteitä menetetään tänä aikana normaalia enemmän on mielenkiintoista nähdä mikä sen merkitys tulee lopulta olemaan. En kuitenkaan jättäisi hankintaa siirtorajoille, sillä siinä on riskinä se ettei kalaa saadakaan tai että joudutaan tyytymään paniikkihankintaan.

Jokainen tsäänsi on mahdollisuus ja tässä tilanteessa se mahdollisuus on löytää toinen offensiivinen ketju. Olen toivonut jo aikaisemmin Kuparia kokeiltavan kakkosketjussa. Kaikkien terveenä ollessa olisi mahdollista kasata neljä tasapainoista koostumusta. Tässähän on vielä auki, onko Lasu huomenna pois rivistä ja korvataanko hänet Kuparilla.

Leskisen loukkaantumien ei ollut niin merkittävä, vaikka onkin huippupelaaja liigassa, koska kriittinen tilanne on keskikaistalla. Olen pelännyt Ruohomaan tai Lasun loukkaantumista tai pahinta olisi tietenkin molempien samanaikainen. TPS muuten kesti kohtalaisen hyvin kahden kärkisentterin loukkaantumisen.

Sitä ei voi kukaan tietää, kuinka koskenkorvat ja kuparit pystyvät lopulta paikkaamaan. Toivoa voi monenmoista, mutta tapahtumat sen vasta näyttävät.

Näistä lähtökohdista huominen peli on hyvin mielenkiintoinen ja selventää tilannetta.
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
No joka kerta vänkäät vastaan ja todistat, kuinka olen väärässä. Miten noita pitäisi sitten tulkita?
Harmillista, että olet tehnyt moisen tulkinnan. Kirjoitan omia näkemyksiäni. Välillä ne ovat yhteneväisiä sinun näkemyksiesi kanssa, välillä eivät.
Olet joka kerta täysin vastakkaista mieltä, joten miten noita sitten pitäisi tulkita?
Harmillista, että olet tehnyt moisen tulkinnan. Kirjoitan omia näkemyksiäni. Välillä ne ovat yhteneväisiä sinun näkemyksiesi kanssa, välillä eivät.
Alkaa jo vituttamaan tuo Jeesustelu vaikka kuinka olen yrittänyt sietää sitä. Vain sen takia, että seassa on hyviä huomioita ja varsin allekirjoitettavia näkemyksiä. Mutta ei vittu tuota paskaa enää tahdo mitenkään jaksaa, ei vittu joka päivä ole vain perkele täydellinen edes Kärpille. Ja ihan sama vaikka saataisiin ykköseen vain viisi Juha Koivistoa, niin jaksat silti hehkuttaa (varulta: kuvitteellinen tilanne, ei niitä Juhia ole kuin yksi ja ei joka pelipaikkaa laiturilla täytettäisi muutenkaan). Koittaisit ymmärtää, että joskus on uhkakuvia ja niistä keskustellaan. Ne joko realisisoituu tai ei, eikä sillä ole aivan niin paljoa merkitystä, koska ne on spekulointia.
Nyt kyllä pikkaisen harmittaa. Ei ole ollut tarkoitus tuollaista harmitusta saada sinulle aikaan.
 

Yargon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, KeKi
Minun, niin kuin monen muunkin, näkemyksen mukaan Kärppien keskushyökkääjä osastolla on yhden miehen mentävä vajaus. Uskon myös vakaasti, että seurajohto tuon asian tiedostaa. Ruohomaa on osoittanut olevansa mitat täyttävä ykkössentteri ja Lasu menee erinomaisena kahdensuunnan hyökkääjänä 2-3 ketjussa. Humaloja on roolinsa parhaita pelaajia Liigassa. Sen jälkeen meillä on heittää askiin Kuparia, Junnilaa, Ikosta, Koskenkorvaa, Kestilää yms jotka ovat keskellä pelanneet vaikka eivät ole joko profiililtaan, vahvuuksiltaan tai kypsyydeltään vielä menestyksen kannalta optimaalisia valintoja täyttämään tuota paikkaa.

Laituri puolella tilanne on parempi. Junttila, Bertrand, Leskinen, Mäenalanen, Ikonen, Junnila muodostavat ihan riittävän Top 6 osaston vaikka mestaruuteen asti. Stunteiksikkin on laittaa Kuparia, Koblizekia, Anttilaa, Kestilää tai Koivistoa jotka kyllä pystyvät kaikki paikkaamaan loukkaantumisten sattuessa. Silti näkisin, että keväällä voisi olla paikallaan tehdä yksi haku myös laitaan tuomaan laatua koska esimerkiksi Junttilan, Leskisen tai Bertrandin loukkaantuminen olisi kilpailijoihin verrattaen valtava isku ja oikeastaan kaiken osuessa kohdilleen vain 17v Rasmus Kupari on sellainen pelaaja joka voisi sen vajeen edes lähelle täyttää.

Puolustuksessa ja maalinsuulla tilanne on erinomainen eli en ala niitä enempää purkamaan. Tyydyn vain toteamaan, että potentiaali siellä on realisoitunut 110% ja vain vaikea loukkaantumissuma ajaa Kärpät hakemaan alakertaan vahvistusta.

- Yhden laadukkaan keskushyökkääjän hankkiminen on Ahon & co:n ykkös prioriteetti. Mille tahansa liigajoukkueelle ykkössentterin loukkaantuminen keväällä olisi valtava takaisku. Kärpille Ruohomaan loukkaantuminen olisi katastrofi. Tykkään kuitenkin linjasta, että etsitään rauhassa profililtaan sopivaa pelaajaa eikä haeta kallista arpaa kokeilemaan. Nyt jos/kun Lasu on sivussa toistaiseksi olisi mahdollisuus kokeilla vaikkapa Niko Kuiria ja hänen edellytyksiään pärjätä alemmissa ketjuissa Liigassa. Myös Kupari oletettavasti saa lisää kehitykselleen tarvitsemaansa vastuuta. En osaa nimiä heitellä enkä arvailla kummemmin kuka pelaaja olisi kyseessä mutta maksimoidakseen mahdollisuudet menestykseen keväällä on Kärppien pakko keskikaistan laadun ja leveyden takaamiseksi hankkia yksi kovan profiilin keskushyökkääjä.

- Oletan, että Kärpillä on kassassa ja budjetissa "löysää" sen verran, että jos ja iso jos keväällä markkinoille putkahtaa joku toinen "koodinimi Jesse Mankinen" niin sellainen hankitaan. Ei siksi, että sitä kipeästi tarvitaan mutta ammattiurheilussa luulisi pyrittävän riskien minimoimiseen ja sitä kautta parhaan mahdollisen tuloksen saavuttamiseen.

Junttila - Ruohomaa - Bertrand
Koivisto - Heshka

Leskinen - Lasu/X - Mäenalanen/X
Kukkonen - Niemelä

Ikonen - X/Lasu - X/Mäenalanen
Kivihalme - Hakanpää

Sailio - Humaloja - Anttila

Loput reservissä, kierrossa ja loukkaantumisia paikkaamassa. Tuostakin voinee huoletta laskea, että kokoajan on 1-3 miestä loukkaantuneena sivussa.

Nykyiselle rosterille kaikki kunnia upeasta alkukaudesta mutta kyllähän totuus on, että Kärpät on pelannut ihan potentiaalinsa ylärajoilla. Minä näen, että tällä hetkellä pahimmilla kilpailijoilla on enemmän enemmän ulosmitattavaa potentiaalia kevättä kohti mitä Kärpillä on. Tappara on kivikova nippu mutta oma luottoni siihen, että Rautakorpi saisi Tapparan pelaamaan potentiaalinsa ylärajoilla kuten Manner on Kärpät saanut ei ole kovin vahva. Tapparan rosteri on kuitenkin niin kova, että joukkue on mielestäni takuuvarmasti mitalipeleissä mutta tuskin menee tänä vuonna päätyyn asti. Sen sijaan uskon, että Lukko, TPS ja JYP tulevat olemaan Kärppien ohella ne vahvimmat kandidaatit kevään menestyjiksi ja todennäköisesti joku näistä kauden päätteeksi nostelee kannua.

Summasummaarum nykyinenkin joukkue on vahva mestaruuskandidaatti ja oikeasti tosi laadukkaasti kasattu ja valmennettu nippu mutta siinä on kuitenkin nähtävissä uhkakuvia. Organisaatiolla on onneksi rahaa ja osaamistakin tätä uhkakuvaa pienentää ja uskon, että Kärpät tulee sen 1-2 pelaajaa vielä kauden aikana hankkimaan.
 

JPL

Jäsen

Outlander

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Kärjen Jarno sai sitten lopputilin Tukka Jukan träp kiekosta.
Kärki voisi vaikka tulla meille jos mahdollista, saattaisi käydä tuohon Mäenalasen ja Leskisen väliin paremmin kuin Lasu. Kärki taitaa muutenkin olla tuollainen sentterilaituri, joka pystyy hyvin molempiin.
 

Raksilan mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Miten helvetissä tuo on 19 otteluun onnistunut yhden ainoan syöttöpisteen kasaamaan? Ei kiitos, porilaisia floppeja täällä on pyöriny jo ihan haitoiksi asti.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Ei kiitos, porilaisia floppeja täällä on pyöriny jo ihan haitoiksi asti.

CB nousi Kärpissä flopista topiksi. Miksei myös Kärki? Toivottavasti enemmin Kärppiin kuin Lukkoon
 
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Otetaan Kärki vain tänne. Jos ei muuta käyttöä ole, niin ainakin keväällä on, kun lähdetään Tapparaa kaatamaan. Ei tarvi kuin tukkajukan kuvaa näyttää miehelle, niin Tappara on kaadettu.

Leikki sikseen. Kolmosketjuun mahtuisi sentterilaituri ilman muuta. Siirretään sitten laitaan, kun löytyy oikea sentteri. Lasun ketjua ei kannata hajottaa, sillä se ketju toimii molempiin suuntiin hyvin tasapainonsa vuoksi.
 

Raksilan mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
CB nousi Kärpissä flopista topiksi. Miksei myös Kärki? Toivottavasti enemmin Kärppiin kuin Lukkoon
Joo no kyllä rotaatiomieheksi/tryoutille voisin ottaa, mutta vähän tasokkaampaa kaveria pitää olla kakkosen sentteriksi hakusessa. Kai niitä ihmeitäkin tapahtuu, vaikka kesken vituiksi menneen kauden se tasonnosto vaikeaa voi ollakin. Noilla esityksillä lähtökohtaisesti kuitenkin vitosketjun sentteri.
 

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Olisihan tuolle käyttöä, mutta meneekö suuremman vastuun perässä vaikkapa Lukkoon tai KalPaan? Lasun tilalle en miestä sovittaisi, tähän tarvitaan kovempaa nimeä, jos on edes saatavilla. Kolmosketjussa menisi ehdottomasti.
 

Ulos T.

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko kotimaassa +suomalaiset maailmalla +Kärpät
Miten helvetissä tuo on 19 otteluun onnistunut yhden ainoan syöttöpisteen kasaamaan? Ei kiitos, porilaisia floppeja täällä on pyöriny jo ihan haitoiksi asti.
Marko Luomala vol.2..köyhän miehen versio. Luomala sentään paukutti kauden aikana maaleja (siis ihan monikossa), tätä tahtia Kärki ei tee tällä kaudella maaliakaan. Tervetuloa Kärppiin.
 

sinikettu

Jäsen
Mielestäni Kärki voisi olla ihan hyvä haku, jos halvalla lähtee. Julle ja Calle jo nousivatkin Mannerin alaisuudessa Liigan eliittiin yhdessä yössä. Kärjessä on kyllä potentiaalia, tosin varma kakkossentteri olisi myös hyvä pitää hankintalistalla.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Eikai Kärkeä nyt missään nimessä kannata joukkueeseen sentteriksi hommata, kun oli tälläkin kaudella siinä roolissa ihan paska ja parhaat näytöt on nimenomaan vasemmalta laidalta? Menisi kyllä oikein hyvin vasemmaksi laituriksi kolmoseen.
 

tuulis2

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Tapparasta kenkää saanut Kärki, miten ihmeessä olisi vahvistus Kärppiin? Tällä hetkellä Kärppien rosteri tarvitsee vain ja
ainoastaan huippusentterin.
 

Olbertson

Jäsen
Suosikkijoukkue
NATO, Leijonat, Kärpät
Näen jo sieluni silmin Kalevan otsikon "KKK-ketju* ratkaisi mestaruuden Kärpille".

*) Kärki-Kupari-Koblizek

Takaisin maan pinnalle. Try-outin kautta valmis ottamaan kaverin avosylin vastaan. Kyllähän Jarno pelata osaa. Saiko Trapparassa pelata omilla avuillaan?
 

Lintta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Näen jo sieluni silmin Kalevan otsikon "KKK-ketju* ratkaisi mestaruuden Kärpille".

*) Kärki-Kupari-Koblizek

Tuohan näyttää hyvältä..

Kyllä minäkin, jos halvalla lähtee, tryoutilla, rotaatiopelaajaksi. Jos vaikka sattuisi onnistumaan, niin joku peli kokeilla vaikka kakkosessa. Mutta lähttöön kolmoseen.
 

Frostbite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Оулун Кäрпäт, Фц Барцелона, РоПС, Rive Kanerva
Mihin me Kärkeä tarvitaan, meillähän on jo J.Koivisto.
 

Olbertson

Jäsen
Suosikkijoukkue
NATO, Leijonat, Kärpät
Näen jo sieluni silmin Kalevan otsikon "KKK-ketju* ratkaisi mestaruuden Kärpille".

*) Kärki-Kupari-Koblizek

Takaisin maan pinnalle. Try-outin kautta valmis ottamaan kaverin avosylin vastaan. Kyllähän Jarno pelata osaa. Saiko Trapparassa pelata omilla avuillaan?

Vieläkin ihanammalta tämä makustelu tuntuu kun tätä alkaa värittämään enemmänkin. Mestaruus ratkeaa siihen, kun Kärki kokeneena konkarina nostaa nuoret jätkät viereltään kunnon lentoon. Ratkaisevassa finaalissa ketju värkkää 3 maalia, Kärki 0+3. Ja turha edes mainita, että kaikki tapahtuu seitsemännessä finaalissa Tapparaa vastaan.

Ihana ryöstö.
 

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
Iso-Britannia vs Tanska
  • 8.00
  • 6.40
  • 1.26
Saksa vs Kazakstan
  • 1.25
  • 6.60
  • 8.00
Tshekki vs Itävalta
  • 1.10
  • 10.00
  • 12.00
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös