Tänään TV:ssä

  • 825 937
  • 3 617

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Toki Red Army (2014) on kiinnostava, kun ei ole aiemmin tullut katsottua.
Tämähän tulee muuten Docventuresissa kanssa joskus tässä syksyn aikana. Muutoin toki ihan sama, mutta olisivat nyt vaikka näyttäneet sen ruotsalaisen CCCP Hockey dokkarin nyt, kun tuo Red Army tulee kuitenkin joskus kuukauden päästä.
 
Toki Red Army (2014) on kiinnostava, kun ei ole aiemmin tullut katsottua.
Oli kyllä äärettömän mielenkiintoista materiaalia.
Kiinnostava aihe kyllä tämä neuvostokiekkoilu, ei ole tullut siihen tutustuttua kovin tarkasti. Siinä kyllä kiehtovalla tavalla on vahvasti urheilua, politiikkaa ja historiaa samassa.
 

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Tänään telkussa yksi parhaista länkkäreistä mitä on koskaan tehty! Butch Cassidy and the Sundance Kid. Aivan legendaarinen pätkä ja yksi meikäläisen suosikkileffoista.
 

JYP#44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyyni Kari & Klassikkopaidat
Katsoiko kukaan muu äsken Katastrofin anatomiaa? Itse katsoin ja vähän petyin ohjelmaan. Mielenkiinnolla odotin ohjelmaa, sillä olen kiinnostunut näistä rikos- ja onnettomuusdokkareista. Vähän pannukakku ainakin tämä eka jakso oli. Jaksosta vain alle puolet tuntui koskevan itse Myyrmannin pommi-iskua ja Petri Gerdtiä, reilu puolet ohjelmasta menikin sitten sellaiseen yleiseen diipa daapaan miten syrjätymistä ehkäistään. Ainakin tästä ekasta jaksosta jäi vähän sellainen fiilis että itse katastrofiin paneudutaan vain pintaraapaisun verran, ja sitten muu jakso on ikään kuin täytettä. Jospa sitä vielä yhden mahdollisuuden tälle sarjalle antaa. Kyllä Toistaiseksi tuntemattomasta syystä ja muut YLEn dokkarit vetivät nyt pidemmän korren.
 

Deivid

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mestis
Katsoiko kukaan muu äsken Katastrofin anatomiaa? Itse katsoin ja vähän petyin ohjelmaan. Mielenkiinnolla odotin ohjelmaa, sillä olen kiinnostunut näistä rikos- ja onnettomuusdokkareista. Vähän pannukakku ainakin tämä eka jakso oli. Jaksosta vain alle puolet tuntui koskevan itse Myyrmannin pommi-iskua ja Petri Gerdtiä, reilu puolet ohjelmasta menikin sitten sellaiseen yleiseen diipa daapaan miten syrjätymistä ehkäistään. Ainakin tästä ekasta jaksosta jäi vähän sellainen fiilis että itse katastrofiin paneudutaan vain pintaraapaisun verran, ja sitten muu jakso on ikään kuin täytettä. Jospa sitä vielä yhden mahdollisuuden tälle sarjalle antaa. Kyllä Toistaiseksi tuntemattomasta syystä ja muut YLEn dokkarit vetivät nyt pidemmän korren.

Sarjahan alkoi jo viime torstaina ja silloin käsittelyssä oli Konginkankaan linja-autoturma, mutta totta.. tämän illan jakso oli aika pettymys.
 

JYP#44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyyni Kari & Klassikkopaidat
Sarjahan alkoi jo viime torstaina ja silloin käsittelyssä oli Konginkankaan linja-autoturma, mutta totta.. tämän illan jakso oli aika pettymys.
Oho, kiitoksia infosta. Minä kun luulin että tämä oli ensimmäinen jakso. Helvetti, Radio Rock kyllä mainostaa jatkuvalla syötöllä jotain Hottiksia ja Paratiisihotellia, mutta näemmä tätä ohjelmaa ei olla tarpeeksi sitten mainostettu kun aloitus mennyt ohi. Annetaanpa sarjalle heti uusi mahdollisuus ja laitan tuon Konginkankaan jakson pyörimään heti. Näin keskisuomalaisena tuo jakso on minulle varmaan kauden mielenkiintoisin.
 

Frostbite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Оулун Кäрпäт, Фц Барцелона, РоПС, Rive Kanerva
Tuli taas tänään katottua Kauppaneuvos Jethro ja täytyy kyllä sanoa, että vaikka ohjelman onkin tarkoitus olla mukamas hauska, niin onhan tuo Jeti tehnyt itsestään melko pellen.
Se edellinen ohjelma Myyntimies Jethro sentään yritti olla muka ei niin käsikirjoitettua skeidaa mutta tämä nykyinen tuotos on kyllä rimanalitus, jopa Jetiltä. Mitä tähän voi kai muuta sanoa ku, että kyl turkkulaine osaa.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Jos muistan oikein, niin siinä Myyntimies -ohjelmassa eka kausi oli sellaista normi kohellusta, mutta tokalla kaudella alkoi kässärijutut tulemaan suurempaan rooliin, kuten ne kaikki anoppi-anglet ynnä muut ja loppua kohden ne vaan vahvistui. Tämä Kauppaneuvos Jethro jatkaa sitten sitä, mihin Myyntimiehessä jäätiin.
 

JYP#44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyyni Kari & Klassikkopaidat
Jossain toisessa ketjussa tuli tässä joskus todettua että Jethro antaa itsestään ohjelmissaan täyden ADHD-pellen kuvan. Vakavemmissa haastatteluissa kuten Korporaatiossa Jethrosta saa kuitenkin aivan erilaisen, melko asiallisen kuvan. Voi kumpa Jetistä saataisiin joku asiallisempi ohjelma ilman mukahassuttelu-käsikirjoituksia. Tuota Kauppaneuvosta en minä ainakaan pysty katsomaan.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Tänään telkussa yksi parhaista länkkäreistä mitä on koskaan tehty! Butch Cassidy and the Sundance Kid. Aivan legendaarinen pätkä ja yksi meikäläisen suosikkileffoista.
Ja tänään vähän uudempi western eli TV2 kello 22.05: Blackthorn. Butch Cassidy jäi kuin jäikin henkiin vuoden 1908 tulitaistelun jälkeen, ja tämä elokuva kertoo hänen myöhemmistä vaiheistaan. Cassidyn roolissa vanha kettu Sam Shepard.

Kovin vaihtelevia arvosanoja tämä elokuva on eri lehtien elokuva-arvostelijoilta saanut, mutta western-fanina tämä pitää tietysti katsoa.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
TV1 kello 22.00: Silta. Kolmas kausi käynnistyy.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
TV2 kello 22.10: Lainsuojattomat. Harvoin telkkarissa nähty western Jesse Jamesin johtamasta rosvokoplasta.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Villikortti tuli katsottua kakkoselta ja sanotaanko että odotin reilusti enemmän. Pari kertaa tuli hörähdettyä ja Tuomas Kyrö pelasti ohjelmasta kohtuullisesti viihdearvoa. Naisvieraat vaikuttivat lähinnä turhilta ja ainoat hauskat olivat Aki Riihilahti ja kyllä mainittu Tuomas. Annetaan nyt toinenkin mahku vielä viikon päästä tosin.
 

Dee Snider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jatkoaika Cancer Fighters
Alpo Huomenta Suomessa klo 7.50 eli nyt heti Kelmi-Korhosen jälkeen. Aiheesta ei ole hajua, mutta kai jotain rutinaa on taas luvassa?
 

Iso-Olli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tulee vähän myöhässä, mutta en löytänyt parempaa ketjua, niin laitan tänne. Eli tänään tuli Yleltä ohjelma antibioottien liikakäytöstä ja tästä syntyneistä superbakteereista. Docventuresia mukaillen erittäin kuumottavaa settiä. http://areena.yle.fi/1-2972243

Linkki vie Ylen sivuille.
 

Klose16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Deutsche Nationalmannschaft
Sibelius-viulukilpailun finaalin ensimmäinen päivä, toivottavasti näkyisi täälläkin.
Onhan finaaleissa sentään 4/6 osanottajasta nuoria aasialaisnaisia! Huikeata. Ja tottahan ulkopuolellekin jäi virtuoosia ja mm. Panu Rajalaan syvällisyydellään vaikutuksen tehnyt kiinalaisnainen.

Toki nyt ensimmäistä kertaa vasta 40 vuoteen siellä ei nähdä yhtään suomalaista.
 

Schwein

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Palava pensas | TV | Areena | yle.fi

Jan Palach anyone? Kolmiosainen sarja Prahan kevään jälkimainingeista, katselen parhaillaan ensimmäistä jaksoa.

Katsoin tämän vuosi sitten kun tuli Teemalta (varmaan ensimmäinen kerta kun bongaan jonkun kyseiseltä kanavalta tulevan sarjan). Oli erittäin hyvä. Ehkä hieman hiipui loppua kohti, valitettavasti. Suosittelen silti muillekin!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös