Tänään On Hyvä Päivä...?

  • 967
  • 13
Suosikkijoukkue
Boston Bruins
Tutustua tähän palstaan ja katsastaa millaista porukkaa täällä liikkuu
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Tervetuloa joukkoon kummaan...

Lennonjohtajia ei ole koskaan maailmassa liikaa! Tosin minun tietääkseni yksikään lentsikka ei ole jäänyt tuonne taivaalle avuttomana ja ilman opastusta ikiajoiksi pyörimään. Kyllä ne kaikki ovat sieltä alas tulleet, tavalla tai toisella...

Terveisin nimim. Ringo Starrin rumpukalvo
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Re: Kiitos Predator

Viestin lähetti John-Lennonjohtaja
Olet muuten harvinaisen ruma otus.
>>> Niinpä. Niinhän se Arnold Schwartseneekerikin siinä leffassa minua haukkui. Omasta mielestäni rinallani narussa roikkuvat pääkallot sekä tyylikäs "dreadlock" rastalettini ovat aina ja ikuisesti IN!
 
Suosikkijoukkue
Boston Bruins
PALSTAN LINJA

Mitäs täällä saa sanoa ja mitä ei?

Onko väittelyt joskus kiivaitakin vai olettoko aina samaa mieltä?
 

Mad E

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mä oon ainakin erimieltä siitä että kaikki on samaa mieltä.

Aika hiljainen päivä tänään niinkuin viikonloput yleensä.
No eiköhän vähän vilkastu kun promillet kasvaa... :D
 

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Heh vai samaa mieltä. Kyllä täällä palstalla onnistutaan saamaan väittely aikaiseksi aiheesta kuin aiheesta. Eiköhän tilanne selviä kunhan lueskelet alla olevia ketjuja.
 
Suosikkijoukkue
Boston Bruins
Jaahas,mistähän sitä alottas,että saa tähän viestiin tarpeeksi kirjaimia?

No ensiksi etsiskelin kirjoitukselleni sopivaa ketjua n. 20 min. ...ja kun mielestäni sopivaa ei löytynyt,niin päätin kirjoittaa tähän itse joskus avaamaani ketjuun tämän viestin.

Joku tällä palstalla kirjoitti tuossa taannoin,että pelikieltoa ennen kirjoittaja saisi asiasta jonkinlaisen huomautuksen.Minä en saanut,vaan totesin että viestini eivät enää tule perille.

Selaan tätä palstaa ERITTÄIN satunnaisesti,enkä aina tiedä,että missä mennään.Edellisestä vierailustanikin on n. kolmisen viikkoa.

Moderaattorin esittämä syyte oli,että kirjoittelen jatkuvasti pelkkiä chat-viestejä,mikä varmaan pitikin aika osuvasti paikaansa,mutta voin vakuuttaa,että en tullut edes ajatelleeksi siitä,että moisesta käytöksestä voisi jotain pelikieltoa tulla.

Silloin kun piipahdan tällä palstalla käytän aikani yleensä vain täällä olevien satunnaisesti valittujen viestien lukemiseen.Jotka mielestäni ovat yleensä kirjoitettu jo siinä määrin asiantuntevasti,että ei niihin enää niin hirveästi ole kommentoitavaa...Sitäpaitsi joskus muutama lyhyt ja osuva lause voi kertoa enemmän,kuin pitkä potitiikonomainen jaarittelu.

Kirjoittelen kyllä päivisin nettiin,mutta käytän yleensä muita foorumeita,ei sillä etteikö tämä foorumi olisi asiallinen.Vaan siksi,että eräällä toisella palstalla on jo niin paljon vanhoja tuttuja,että sieltä ei malta olla erossa.(eli elämäni ei pyöri pelkästään tällä foorumilla)


Totean vielä tähän loppuun sen,että sääntöjä olen rikkonut se on selvä ja sen myös hyväksyn,mutta pelikielto napsahti kyllä ilman mitään ennakko varoitusta.

Jos nyt sitten tässä joskus käy niin,että olen taas astunut kielletylle alueelle liian lyhyien viestien ansiosta ja pelikielto häämöttää,niin minut voi suosiolla poistaa palstalta lopullisesti,koska en tänne sopeudu.Parhaani kumminkin yritän ja kirjoittelen tänne aina silloi tällöin jotain kun sille päälle satun.


Hyvää kesää kumminkin kaikille,jos ei enää törmätä.
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Tänään on hyvä päivä. Olen siis elossa. Ja jokainen elävien kirjoissa vietetty päivä on hyvä.

Tuosta chatti-jutusta sen verran, että lyhyen JA- kokemukseni perusteella olen antanut itselleni ymmärtää, että lyhyitäkin kommentteja voi ja saa esittää, mikäli ne a) sopivat tilannekomiikkaan ja b) ovat jotenkin muuten perusteltuja. Monoa tulee kai vasta sitten kun modet ovat havainneet, että sama heebo lähettää jatkuvasti vain pelkkiä tekstiviestejä.

Ongelmahan tälläkin foorumilla on valtava kirjoittajien lauma. Ja koska tekijät yrittävät ja haluavat pitää jotain tasoa täällä, niin juttuja valvotaan. Mikä on erittäin hyvä asia.

Btw. tervetuloa takaisin, eipä ole hetkeen näkynyt.
 

mission16W

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, MUFC (sympatiat TPS)
Viestin lähetti John-Lennonjohtaja
Tutustua tähän palstaan ja katsastaa millaista porukkaa täällä liikkuu

"Make the choice yours soldier, when the time draws nigh - a bright day to live, a gray day to die"

Jos joku tunnistaa lainauksen, 10 pistettä.
 

JanJ

Jäsen
Viestin lähetti John-Lennonjohtaja
Totean vielä tähän loppuun sen,että sääntöjä olen rikkonut se on selvä ja sen myös hyväksyn,mutta pelikielto napsahti kyllä ilman mitään ennakko varoitusta.

Totean puolestani tähän alkuun että mikään sääntö ei kai vaadi moderaattorien ilmoittavan etukäteen pelikiellosta. Kyllä sinua yritettiin tavoittaa kuitenkin ensin, mutta järjestelmä ilmoitti että
"John-Lennonjohtaja on asettanut, että ei ota vastaan yksityisviestejä. Näinollen et voi lähettää viestiä hänelle."
 
Suosikkijoukkue
Boston Bruins
Viestin lähetti JanJ


Totean puolestani tähän alkuun että mikään sääntö ei kai vaadi moderaattorien ilmoittavan etukäteen pelikiellosta. Kyllä sinua yritettiin tavoittaa kuitenkin ensin, mutta järjestelmä ilmoitti että
"John-Lennonjohtaja on asettanut, että ei ota vastaan yksityisviestejä. Näinollen et voi lähettää viestiä hänelle."


Niin en ole niin väittänytkään,vaan totesin jonkun niin täällä kirjoittaneen,(muistaakseni siinä jarg takaisin-ketjussa).Ei siinä mitään,unohdetaan koko asia.


Kyllä mulle pitäs yksityisviestejä pystyä lähettämään.Mikäli noista asetuksista jotain ymmärrän.
 

mission16W

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, MUFC (sympatiat TPS)
Viestin lähetti Taito-Ojanen
Alien Legion graphic novel (Marvel)

Loistavaa. Osaat käyttää siis Googlea. Ihmiskunnalla voi vielä olla toivoa...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös