Tähtinen Lukkoon!!!

  • 21 606
  • 242

piikki

Jäsen
Viestin lähetti Näkkäri
Ei niinkään se, että hän olisi surkea pelaaja, vaan se ettei hän ole niin hyvä kuin ostohalukkuudesta ja palkasta voisi päätellä! Eiköhän tämä juttu silti ole piikki jo kertaalleen jauhettu?

Jep jep. Sun mielestä useat porilaiset ei ole haukkuneet Tähtistä pelitaitoja myöden ihan lyttyyn?

Ok. Ei siinä mitään niin kai sitte. Mä kun olin lukevinani sellasta tästä ja muista ketjuista täällä. Miten se on keskikertainen pienikokonen peliimanni joka ei ole piiiiiiiiiiitkään aikaan saanu mitään aikaan. Ja missään tapauksessa sille ei pitäisi maksaa nii paljon kun Lukko maksaa. Vaikkei kukaan oikeesti tiedäkään paljon sille edes maksetaan :D

Hyvä juttu pari sivua jatkuneen porilaisten provoilun jälkeen sä alat syyttää mua. :D

Totuus koskee.

* paina tästä jos tahdot raportoida tämän viestin äidillesi, joku on täällä sanonu.

EDIT: pari kirotusvirhettä
 
Viimeksi muokattu:

Näkkäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Viestin lähetti piikki
Miten Tähtine vois ikinä saada änärisopimuksen kun se on niin umpip*ska, kun ollaan saatu lukee porilaisten kertomana

Näin kirjoitit piikki tuossa puoli yhdentoista aikaan??? Nyt sanoit, että Porilaiset ovat sanoneet tähtistä pienikokoiseksi ja saamattomaksi!! Onko sama asia?? Onko edes lähellä, mielestäni ei.. sitäpaisti saamaton mies oli loppusyksystä ja alkukeväästä!!! No toivottavasti sama tahti jatkuu, mutta ei markku syyskuussa saamaton ollut, mutta ilmeisesti kuitenkin umpipaska!!

En mä silti tähtistä kehumaankaan alkaisi varsinkaan tolla liksalla.. mut mikähän palkoissakaan enää totuus on?? Sitä ei taida muut kuin piikki tietää?? Tai voi sitä yrittää tietää, mutta helposti piikki teilaa sen ilmoittamalla ja varmalla tietopohjalla todeten: "mä en usko erotettujen toimitusjohtajien puheisiin".

Taas mennään aiheesta ohi, vilpittömät pahoittelut siitä!! Ja piikki, kun nyt taas piikittelet mun juttuja, niin tee se hyvin jos haluut mun vastaavan.. muuten tää saa nyt vähäks aikaa riittää ainakin tästä aiheesta!!
 

Pronger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
No hyva jos sanamuotoni miellytti sinua toveri Nakkari enemman kuin aikaisemmin, sanomahan ei muuttunut missaan vaiheessa..

Jos Tahtinen tosiaan lahtisi NHL:aan taman kauden jalkeen niin lukon kaupan hyvyys/huonous olisi suhteessa siihen, mita mies lukossa tekee loppukauden. Samoin kuin se tosiasia etta lahteeko vai ei.. kovat saa olla naytotkin.

Sita en allekirjoita, etta mies ei voisi lahtea kauden 03/04 jalkeen jos pelit menee hyvin, case Tarvainen ei ole kuitenkaan mikaan ennakkotapaus jonka mukaan jatkossa toimitaan. Jos Markku pelaa helvetin hyvan kauden niin kuka sanoo, etta ei, se on nyt vuoden vanhempi kuin edelliskesana ja silloin hylkasi paskan sopimuksen.

Eika se Markku mihinkaan lahde, miten se muuten paasisi porilaiselle Porin torille kun koti-ikava yllattaa :)
 

Pata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Markku Tähtinen on nyt tahkonnut maajoukkuepelit mukaanlukien kaikkiaan 35 peliä ilman maalia. Maalintekijä hän ei ole, eikä Lukkokaan häntä sellaiseksi hankkinut, mutta katsoipa asiaa miten päin tahansa, niin 35 peliä ilman maalia on maajoukkuehyökkääjältä surkea saavutus.

Ja toisaalta se 1,5 miljoonaa vanhaa rahaa minkä Lukko kokonaisuudessaan Tähtiseen tuhlasi on helvetin paljon miehestä, joka ei 35 pelissä tee yhtään maalia. Kun ei niitä syöttöpisteitäkään ole kuitenkaan mitenkään kahmalokaupalla Tähtiselle siunaantunut.

Mutta ne odotusarvot, siitähän Lukko on tuossa miehessä maksanut. Voihan se tietysti olla, että Tähtinen johdattaa itse tekemillä maaleillaan ja muille luomilla maalipaikoillaan Lukon play offseihin ja voihan se olla, että Tähtinen johdattaa Lukon ensi kaudella mitaleille ja voittaa siinä sivussa pistepörssin. Voi tietysti olla, että näin ei käy. Aika näyttää paisuuko kupla edelleen vai puhkeaako se omaan mahdottomuutensa kuin it-firmat taannoin.

Totuus löytynee silti jostain siitä väliltä.
 

Pronger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Pata porisee ihan totta.. tai ainakin olen samaa mielta suurinpiirtein. Maalintekijaa me kuitenkin tarvittaisiin, Kronin jarjestamat 20 maalipaikkaa per era ei ole kauheasti auttanut.. Nyt kun Tahtinen luo ne toiset 20 tai edes 10 niin meilla on vahintaan 90 maalipaikkaa per peli ja jos onnistumisprosentti olisi vaikka 6% niin mehan tehtaisiin keskimaarin ainakin 5 maalia per peli!!!!!

heh heh, Lehkosen matematiikka, erittain lyhyt oppimaara.

Huomenna Tahtinen vetaa lukkopaidan ylleen ja nayttaa meille (teille) miten Sinikeltainen kettu istuu sydamen kohdalla..
 

piikki

Jäsen
Viestin lähetti Näkkäri

Piikki: Miten Tähtine vois ikinä saada änärisopimuksen kun se on niin umpip*ska, kun ollaan saatu lukee porilaisten kertomana

Näin kirjoitit piikki tuossa puoli yhdentoista aikaan??? Nyt sanoit, että Porilaiset ovat sanoneet tähtistä pienikokoiseksi ja saamattomaksi!! Onko sama asia?? Onko edes lähellä, mielestäni ei.. sitäpaisti saamaton mies oli loppusyksystä ja alkukeväästä!!! No toivottavasti sama tahti jatkuu, mutta ei markku syyskuussa saamaton ollut, mutta ilmeisesti kuitenkin umpipaska!!

En mä silti tähtistä kehumaankaan alkaisi varsinkaan tolla liksalla.. mut mikähän palkoissakaan enää totuus on?? Sitä ei taida muut kuin piikki tietää?? Tai voi sitä yrittää tietää, mutta helposti piikki teilaa sen ilmoittamalla ja varmalla tietopohjalla todeten: "mä en usko erotettujen toimitusjohtajien puheisiin".

Taas mennään aiheesta ohi, vilpittömät pahoittelut siitä!! Ja piikki, kun nyt taas piikittelet mun juttuja, niin tee se hyvin jos haluut mun vastaavan.. muuten tää saa nyt vähäks aikaa riittää ainakin tästä aiheesta!!

Oletko sä oikeasti olemassa. Oletko sä ihan oikeesti tosissaan tän jutun kanssa? *katsoo epäuskosesti* Musta tuntuu et sä koitat vedättää. Tää on muuten aivan liian hauska juttu ollakseen ees totta.

Mä kirjoitin aikasemmin näin. Sulta oli tippunut osa pois.

Miten Tähtine vois ikinä saada änärisopimuksen kun se on niin umpip*ska, kun ollaan saatu lukee porilaisten kertomana :D

Jos toi ei tosta sulle aukea, nii ei sitte. Mä en ala selittelee. Ne tajuu jotka tajuu. Mut en enää ihmettele niitä Jyppiläisten kommentteja tosikoista tossa viimeeks pari viikkoo sitte jyppi ässät ketjuissa.

Palkoista sen verran et huhuista huolimatta tarkkaa palkkaa ei ole vieläkään julkastu missään. Ei vaikka sä kuinka alkasit huutaa. Santala kerto et Tähtinen on ens kaudella viiden parhaan joukossa Lukossa mut ei Suomessa mitenkään huippuluokkaa. Siinä kaikki faktatieto. Joo olen kyl nähnyt sen agentin juttuja täälläki. Ota niistä sitte selvää. Sitäpaitsi se ei ole kovin iso asia vaikka sille maksettaisiin 200 kiloeuroo, jos se pelaa hyvin. Jos pelaa huonosti nii sitten se on isompi juttu. Mut kuitenki ne joilla on rahaa voi maksaa. Näihän se on aina menny.

Sen ei muuten tartte tehdä yhtään maalii koko ens kaudella jos syöttää 30 tai 40. Se ei pelannu Tukholmassakaan huonosti vaikka ei tehny maaleja. Pisteiden puolesta parhaita hyökkääjii vaikka ei pelannu ees kaikkia matseja. Suomi pelas hyökkäyksessä huonosti mut Tähtinen onnistu.

Sitä paitsi ei sun kannata ottaa kaikkii juttuja ittees. En mä vastauksiani vaan sulle kirjota. Pari muuta porilaista on tehny itestään pellen kun haukkuu nyt p*skaksi jätkää jota kehu syksyllä aivan sairaan hyväksi.

Rauha. Ainakin seuraavaan matsiin saakka :D

EDIT: vähän editoitu taas
 
Viimeksi muokattu:

your_m8

Jäsen
Viestin lähetti Näkkäri
Joo, no et varmasti ole nähnyt yhtään Ässien peliä tähtisen siirron jälkeen???

Itseasiassa olen nähnyt kun vaimoni on kotoisin Porista ja sukulaisissa kyläillessäni kävin katsomassa Ässät- TPS pelin. Mutta edellisellä viestilläni tarkoitinkin sitä, että ketä suurimmaksi osaksi ne Wesslini maalit on syöttänyt,mahtaisikohan se Tähtisen poika nostanut Wesslininkin tasoa ja itseluottamusta. En hauku Wessliniä,mutta uskoisin että kiitos Wesslinin parempaan peliin lankeaa osaksi Tähtisellekkin. Tietenkin nyt kun kausi on sujunut Wesslinillä hyvin on itseluottamus korkealla ja hyvät pelit jatkuvat ja tehoja syntyy. Kyseisessä TPS pelissä todellakin Wesslin oli muistaakseni vireessä ja taisi kirjauttaa 1+1(jos oikein muistan).
 

Näkkäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Viestin lähetti piikki

Mä kirjoitin aikasemmin.

Miten Tähtine vois ikinä saada änärisopimuksen kun se on niin umpip*ska, kun ollaan saatu lukee porilaisten kertomana :D

Jos toi ei tosta sulle aukea, nii ei sitte. Mä en ala selittelee.

Rauha. Ainakin seuraavaan matsiin saakka :D

Uskomaton piikki iski jälleen.. En mä ota itteeni noista sun jutuista tietenkään, ei ne oo sen arvosia!! Mut mulle aukee kyllä vallan mainiosti toi sun kirjoitus, mut se ei aukee, et miks umpipaska olis lähellekään sama asia kuin pieni ja loppusyksyllä/ alkukeväällä saamaton pelaaja!! Siihen et myöskään ilm. itse selitystä löytänyt??

Hae nyt mukaan vielä jyppifanitkin ja yritä vaikka mitä, niin silti sun tekstit on äärimmäisen erikoisia ja päättömiä perustuen pääasiassa päänaukomiseen ja provosointiin.

Rauhan saat nyt, äläkä kuvittele että toi sun vastine olis ollu millään lailla niin hyvä piikki mulle, että siksi vielä vastaisin! Siihen on aivan muut syyt, jotka ehkä keksit lukemalla ton tekstin kaikella kapasiteetillasi. (piste)
 
Viimeksi muokattu:

piikki

Jäsen
Naama näkkärille

Viestin lähetti Näkkäri
En mä ota itteeni noista sun jutuista tietenkään, ei ne oo sen arvosia!!

mut se ei aukee, et miks umpipaska olis lähellekään sama asia kuin pieni ja loppusyksyllä/ alkukeväällä saamaton pelaaja!! Siihen et myöskään ilm. itse selitystä löytänyt??


Sä et sitte vaan tule tajuumaan kaikkee. Ei se mitään kaikki ei voi tajuta kaikkea.

Mut toi oli hyvä et mun jutut on vaan provosointia ja niissä ei ole mitään järkee. Oli tosi rakentava kommentti. Taidankin muuttaa tyylii ja ottaa enemmän oppia susta. Sä tosiaan näytät mistä kana pissii. Jutut ainakin näyttää tulevan sieltä.

Hyvää kesän jatkoa. Ei tartte tulla enää takas.
 

tonir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
huh huh.
Toivottavasti Moderaattorit seuraa näitä ketjuja ja laittaa ton piikin ainakin muutaman viikon kirjoituskieltoon koska ei kyseiseltä kirjoittajalta tule ainuttakaan perusteltua kommenttia vaan pelkkää provosointia ja faktojen vastaan väittämistä. Miksi on noin vaikeaa hyväksyä faktat? Haukutaan vain muita kirjoittajia eikä vastata kysymyksiin niin kuin kuuluisi...
 

TheBlade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Kansas City Outlaws
Lapsi on terve kun leikkii, mutta sairas kun ei osaa lopettaa..

Joten voitaisiinko tässäkin ketjussa siirtyä taas asialinjalle? menkää vaikka vapaaseen keskusteluun jatkamaan jos siltä tuntuu, kiitos!

Anteeksi chat ja off-topic..
 

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Україна
Viestin lähetti tonir
huh huh.
Toivottavasti Moderaattorit seuraa näitä ketjuja ja laittaa ton piikin ainakin muutaman viikon kirjoituskieltoon koska ei kyseiseltä kirjoittajalta tule ainuttakaan perusteltua kommenttia vaan pelkkää provosointia ja faktojen vastaan väittämistä. Miksi on noin vaikeaa hyväksyä faktat? Haukutaan vain muita kirjoittajia eikä vastata kysymyksiin niin kuin kuuluisi...

Voithan painaa viestissä linkkiä "Raportoi tämä viesti moderaattoreille". Tosin voisin itsekin klikata pari kertaa ässä-faninkin viestiä...

Kovasti tuntuu porilaisten veri vetävän tänne Lukko-aihion alle juttelemaan niitä näitä (todellakin!). Viestin otsikollahan ei ole ollut mitään tekemistä tämän keskustelun kanssa aikoihin... Annetaanko Markun pelata hieman Lukonkin väreissä ja väännetään sitten taas kättä?
 

aaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
joo lopetetaan tämä keskustelu. Lukko pisti 150 000e tähdenlentoon.Siinä nähtiin taas raumalaisten älykkyysosamäärä.
Kyl hullu saa olla mut ei tyhmä!
 

Penaltyfox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Raum Lehvälugo
Viestin lähetti aaa
joo lopetetaan tämä keskustelu. Lukko pisti 150 000e tähdenlentoon.Siinä nähtiin taas raumalaisten älykkyysosamäärä.
Kyl hullu saa olla mut ei tyhmä!

Taidat ite olla stupido!
Ensix lopetat keskustelun ja sitten heität provon!!!
 

Siirappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Tampabay Lightning, Kotiteollisuus
Viestin lähetti aaa
Siinä nähtiin taas raumalaisten älykkyysosamäärä.
Kyl hullu saa olla mut ei tyhmä!

Olipas vitsikästä sinulta :). Raumalla tuo fakta tunnetaan muistaakseni näin "kyllä hullu saa olla mutta ei Porilainen".

Sori turha tsättiviesti!
 

Mahtiankka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Anaheim Ducks, Luleå HF
Kommentti Tähtisestä Veikkaajassa: Juniorin oloinen. Aika kallis junioripelaajaksi :)
 

Hearsay

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Toivotaan, että juniori-Markku laittaa pisteen tälle keskustelulle tämän päivän peliesityksellään.

Tähtinen on mukava sekoitus hymypoikaa, Saku Koivua (liike) ja Esa Keskistä (kädet).

Mukavaa, että porilaiset kasvattavat Lukon alueen viestimäärää niin, että Lukko on selvästi kolmosena HIFK:n ja Jokerien jälkeen. Olettehan täällä vielä, kun Lukon kausi jatkuu play-offeissa?
 

Akke P.

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tämän aiheen soisi jo loppuvan, koska tämä on aivan järjetöntä juupas eipäs leikkiä. Katsotaan tilannetta vaikka vuoden päästä uudelleen, niin ollaan paljon viisaampia. Jos Lukko on suurissa taloudellisissa vaikeuksissa ja Tähtinen on tehnyt seuraavissa 50 ottelussa tehot 0+1, voidaan Porissa hymyillä avoimesti (= nauraa p........a naurua...), jos taas Lukolla pyyhkii hyvin ja Tähtinen paukuttaa tasaisesti pisteitä, kuuluu nauru etelämpää.

Näissä tilanteissa on aina tunnistettavissa ainakin kolmenlaisia näkökulmia, jotka kaikki ovat yhtä pitävällä pohjalla, eli oikeasti mihinkään perustumattomia.

- Lukon kannattajien suunnalla ollaan luonnollisesti sitä mieltä, että hankinta oli vuosisadan kaappaus ja Tähtinen on loistava. Tätä mieltä ovat myös ne, jotka huusivat Äijänsuo Arenalla kurkkunsa kipeäksi Tähtistä alimpaan he......iin, edellisessä Lukko-Ässät -ottelussa, kun Saarelan maila osui Tähtisen kasvoihin ja Markku makaili jäällä. "S..tanan neiti" -huudot kaikuivat, eikä ollut Tähtinen tähti silloin. Nyt tuota ei enää muistella; Tähtinen on odotusarvoissa sankari…

- Ässien kannattajien suunnalla Tähtinen on luonnollisesti suuri petturi, mutta juuri nyt hän on myös erittäin huono pelaaja - myös niiden mielestä, jotka olivat sitä mieltä viime keväänä, että koko Ässien organisaation uskottavuudelle oli elintärkeää, että Tähtinen jäi Ässiin, eikä siirtynyt huhupuheista huolimatta TPS:iin. Tähtinen on siis huono pelaaja, joka ei ansaitse sitä palkkaa, jonka Lukosta saa - senhän suuruuden tietävät kaikki, sentilleen. Se, että Tähtinen on maajoukkueessa, on myös merkityksetöntä, koska maajoukkuehan on vain kokeilujoukkue, jossa jokainen - ilmeisestikin huonokin pelaaja - pääsee kokeilemaan milloin vain. Tätä mieltä ovat myös ne, joiden mielestä olisi hyvä, jos Samu Wesslin – maalintekijä luojan armosta - pääsisi maajoukkueeseen…

- Kolmannen ryhmän mielipiteistä muodostavat muut kuin Ässien tai Lukon kannattajat. Tämä porukka jakaantuu kahtia. Toiset ovat sitä mieltä, että oma seurajohto on saamaton, kun heille ei tule ketään (TPS, HIFK) ja toinen porukka on sitä mieltä, että hyvä, ettei Tähtinen nyt ainakaan meille tullut. Varsinkin jälkimmäinen osa on erityisen ja epäilemättä aidon huolissaan myös Lukon taloudellisesta tilanteesta, ja siitä, miten nopeasti Lukko on konkurssissa. Tämä jengi on toisaalta myös vakuuttunut siitä, että Tähtinen on erittäin huono. Tätä mieltä näytetään olevan muun muassa Oulussa, jossa keskustelupalsta kertoo ’Holtittoman pelaajien ostelun vieneen Lukon talouskurimukseen’, ja samalla todistellaan Tähtisen hankinnan huonoutta. No siellä suunnalla on tietysti hyvä sanoa, koska siellä päin ostetaan vain takuuvarmoja vahvistuksia, sellaisia hankintoja, joiden ostoa missään muualla ei ihmetellä; go Pasi go…
 

JanJ

Jäsen
Viestin lähetti Akke P.
- Lukon kannattajien suunnalla ollaan luonnollisesti sitä mieltä, että hankinta oli vuosisadan kaappaus ja Tähtinen on loistava. Tätä mieltä ovat myös ne, jotka huusivat Äijänsuo Arenalla kurkkunsa kipeäksi Tähtistä alimpaan he......iin, edellisessä Lukko-Ässät -ottelussa, kun Saarelan maila osui Tähtisen kasvoihin ja Markku makaili jäällä. "S..tanan neiti" -huudot kaikuivat, eikä ollut Tähtinen tähti silloin.
Kyllä.
Tähtisen suuri palvoja "piikki" jaksoi silloin kirjoittaa Tähtisen nimen väärin ja pienellä alkukirjaimella eli "tähtönen". No nyt ollaan jo viemässä miestä NHL:ään.
Näin se tuuliviiri kääntyy ympäri satakunnan.
 

JoukoT

Jäsen
Suosikkijoukkue
lukko ässät kärpät
Viestin lähetti Akke P.

- Kolmannen ryhmän mielipiteistä muodostavat muut kuin Ässien tai Lukon kannattajat. Tämä porukka jakaantuu kahtia. Toiset ovat sitä mieltä, että oma seurajohto on saamaton, kun heille ei tule ketään (TPS, HIFK) ja toinen porukka on sitä mieltä, että hyvä, ettei Tähtinen nyt ainakaan meille tullut. Varsinkin jälkimmäinen osa on erityisen ja epäilemättä aidon huolissaan myös Lukon taloudellisesta tilanteesta, ja siitä, miten nopeasti Lukko on konkurssissa. Tämä jengi on toisaalta myös vakuuttunut siitä, että Tähtinen on erittäin huono. Tätä mieltä näytetään olevan muun muassa Oulussa, jossa keskustelupalsta kertoo ’Holtittoman pelaajien ostelun vieneen Lukon talouskurimukseen’, ja samalla todistellaan Tähtisen hankinnan huonoutta. No siellä suunnalla on tietysti hyvä sanoa, koska siellä päin ostetaan vain takuuvarmoja vahvistuksia, sellaisia hankintoja, joiden ostoa missään muualla ei ihmetellä; go Pasi go… [/B]

Tottahan toki Oululaiset nyt moittivat koska eivät itse saaneet Markkua.
Siellä olisi otettu markku hyvin mielellään Ouluun pelaamaan.
Faneista en tiedä, mutta joukkueen johto/valmentajat/pelaajat olisivat ottaneet Markun hyvin mielellään.
Vielä enemmän se rassaa Oululaisia että Kärpät oli viime metreille saakka kisaamassa Markusta ja hävisivät sitten Lukolle.

Ja mitä Markun maajoukkuepeleistä jotkut puhuvat niin heidän kannattaisi katsoa vähän tilastoja että kuinka "perseelleen" ne pelit ovat menneet.
Pisteitä 6, jolla 4:n parhaan joukossa pistepörssissä.
+/- +4 , jolla myöskin listan kärkipäässä.

Ja mitä ässäläiset valittavat että tehoja ei löytynyt syksyn jälkeen niin eihän niitä ole löytynyt Wesliniltäkään.
Siinä ketjussa kumminkin Weslinin rooli oli tehdä maalit Markun syötöistä.
Turha siitä on yrittää Markkua syyttää jos Weslin ei saa kiekkoa "NAMU" passeista tyhjään maaliin.
Todellinen syy kumminkin ketju heikkoon menestykseen syksyn jälkeen on se että ketju poltettiin puhki syksyn peleissä liian suurella peliajalla. (Tämän tietää ässien valmentajatkin)
 

Pronger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Viestin lähetti JoukoT
Todellinen syy kumminkin ketju heikkoon menestykseen syksyn jälkeen on se että ketju poltettiin puhki syksyn peleissä liian suurella peliajalla. (Tämän tietää ässien valmentajatkin)

Peliaikaa on luvassa lukossakin kevaalla ihan riittavasti, mutta nyt meilla on kasata 3 ketjua, jotka kaikki vaativat peliaikaa reilusti ja sita saadessaan voivat tehda tulosta. Kenella tanaan kulkee sita saa varmasti.

Toivottavasti tama vittuilu/chattailu nyt loppuu ja keskitytaan puhumaan itse jaakiekosta. Tauon aikana oli ihan virkistavaa kinastella (heh heh) mutta nyt on aika palata jaan pinnalle.
 

JanJ

Jäsen
Viestin lähetti JoukoT
Todellinen syy kumminkin ketju heikkoon menestykseen syksyn jälkeen on se että ketju poltettiin puhki syksyn peleissä liian suurella peliajalla. (Tämän tietää ässien valmentajatkin)
Jotenkin uskon Ässien valmentajien omiin sanoihin, eli että Tähtistä ei kiinnostanut enää antaa kaikkeansa patapaidoille koska ensin meni energia ensi kauden seuran miettimiseen ja sitten vaan odottelemiseen, koska pääsee Lukkoon.

Wesslin ohitti sinä aikana Tähtisen pisteissä.

Voisit kehittää Kipparin kanssa tuosta kuitenkin jonkun teorian jota esitätte sitten yhdessä totuutena.
 

Irtolapa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Niämise Ville, Gill,Forss ja Pospisil
Ja ruikutus jatk.....

Kyllä arvasin että Porilaiset osaavat olla ruikuttavaa porukkaa,mutta kyllä tää on menny yli hilseen.Keskittyisitte vaikka vero-oppaiden lukemiseen mielummin.
 

Näkkäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Viestin lähetti hakkii
Kyllä arvasin että Porilaiset osaavat olla ruikuttavaa porukkaa,mutta kyllä tää on menny yli hilseen.Keskittyisitte vaikka vero-oppaiden lukemiseen mielummin.

Osoita mulle yksikin viesti, jossa porilaiset on "ruikuttanut" ilman lukkofanien provosointia. Onko omien puolustaminen ja teidän väittämienne vääriksi todistaminen ruikuttamista?? Voi sinua..

Ja noihin tähtisen loppunpolttamisjuttuihin sen verran, että kyllä koko ketju pelasi suurinpiirtein samanverran, toki paljon kuitenkin. Jos pelaajan pasmat sekoaa täysin seuraavaa seuraa miettiessä, niin ehkä se ei aivan ammattimiehen otteita edusta!!
 

piikki

Jäsen
Viestin lähetti JanJ
Tähtisen suuri palvoja "piikki" jaksoi silloin kirjoittaa Tähtisen nimen väärin ja pienellä alkukirjaimella eli "tähtönen". No nyt ollaan jo viemässä miestä NHL:ään.
Näin se tuuliviiri kääntyy ympäri satakunnan.

Nyt on vanha jengi taas koossa. JanJkin teki taas hienon chätti comebackin.

Kun eilen ekassa viestissa kirjotin.

Vaikka Markku tempasis änärisopimuksen johon ei taida uskoo kukaan.

Nii on aika hauskaa lukea tänään et mä olen jotenki jengin jatkona viemässä miestä NHL:ään. Musta kukaan ei ole tässä ketjussa ollu viemässä Tähtistä änäriin ens kaudeksi. Tää on kyl porilaisen päättelyn uus ennätys. :D

Valehtelu on muute rumaa. Eiköstä Herra moderaattori valehtelu ole kielletty?

Laitetaan tähän nyt ihan selkeesti asiast. Kyl mä olen kauhian hämmästyny jos Tähtine pelaa ens kaudella jenkeissä. Lukon ringissä on nyt ainaki kolme jätkää jotka pelaa todennäköisemmi NHL:ssä ens kaudella kun Tähtine. Vaikka ei sitä tiedä voihan se sinne päästä. Mä en ole kuitenkaa sitä vielä sinne tyrkyttämässä.

Ihan huikeeta juttua porilaisilta oikeita helmiä. Vaikee tosin sanoo kumpi jengi on hauskempi ihan vaan selkeesti lahjattomat vai provoajat. No tietty kun ei omassa jengissä tapahdu enää tällä kaudella mitään mistä puhuu niin pitää tulla tänne jorisee. Onhan se tietty myös selvää et harmittaa kun joukkueen ykkössentteri viedään ja jengi lopettaa kautensa tammikuussa.

Tänään se tähtönen (tuo ei muute ole erisnimi tiedoksi vähemmän tajuuville) sitte pelaa ensimmäisen KOTIpelinsä. Saas nähdä kuinka äijän käy. Kaikkihan me tässäki ketjussa toivotaan sille kiltisti hyvää onnea vai mitä? :D

Hyvät kädet sillä ainakin on niinkun maaotteluista taas näki. Onhan se ainoo porilainen pitkään aikaan joka nousi maajoukkueeseen. Kukas onnistu siinä ennen Tähtistä. Muistaako kukaan enää vai onko siitä menny liikaa aikaa?

EDIT: niin siis tietty tänään on eka KOTIpeli pelashan se jo Oulussa.
 
Viimeksi muokattu:

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
Pelicans vs Tappara
  • 2.56
  • 3.50
  • 2.60
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös