"Tää on mun SaiPa", virallinen kiitosketju kaudesta 2005-2006!

  • 5 267
  • 32

Bauer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool
Kiitoksia tosiaan hienosta kaudesta. Oli mukavaa katsella pelejä kun melkein aina siellä näki taistelevan ja yleisöönmenevää kiekkoa pelaavan SaiPan.

Tämä oli todella hieno joukkue, joka keräsi kehuja ympäri Suomea. Kauden 05/06 SaiPasta saattoi todella olla ylpeä.

Kiitos.
 

daavidinfuzz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Endstand, Moonsorrow
Meikäläinen on kiivas Pata-fani, mutta se täytyy sanoa tähän kohtaan, että jos Ässiä ei olisi, niin todennäköisesti kannattaisin yhtä mojovasti SaiPaa. Tietysti tuo välimatka täältä länsirannikolta olisi pieni rajoite tällaisen suhteen rakentamiselle, mutta pelityylinsä on minusta vähintään lievästi sukua porilaiselle tyylille pelata lätkää. Toivottavasti joukkueenne vahvistuu ensi kaudeksi ja antaa Ässien tyyliin todellisia piristysruiskeita kotimaan kiekkoiluun. Onko muuten kovin kaukaa haettu, jos ehdotan, että Ässät on SM-liigan Disco Ensemble ja SaiPa taasen Kotiteollisuus -Tomusta ja Tuhkasta levyn aikaan tosin? Hyvää kevään jatkoa, SaiPa-kansa!
 

Heretic

Jäsen
Suosikkijoukkue
1948
Minäkin

kiitän, näin hiukan viiveellä, mutta:

Te olitte JOUKKUE.
Paljon annoitte.
Jotakin myös veitte - palan sydäntäni.

Kaikkea hyvää jatkossa, joka ikiselle.

Ja Kristian, ethän jää Suomeen, ethän?
Ei se mitään tästä kaudesta ottaisi pois, jos toisessa SM-liiga-joukkueessa pelaisit, mutta kyllä se minun sieluani raastaisi...

Tervehtii
Eräs Sputnik - ja ylpeä siitä!
 

Tankian

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ei tehnyt mieli lauantain jälkeen muutamaan päivään lukea mitään jääkiekkoon liittyvää, saati sitten keskustella, mutta parempi nyt kun ei milloinkaan.

Kiitos Saipa aivan loistavasta kaudesta! Ennakko-odotuksiin (omiin ja muitten) suhteutettuna erittäin miehekäs suoritus. Ylitse ei minun asteikossa mene kuin kausi 98-99 ja 88 on kuitenkin ensimmäinen peli tullut seurattua Kisapuistossa.

Lisäksi kiitos kaikille playoffien Helsingforsin matkoilla olleille ja erityisesti pääjehuille.
 

#26

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
kiitos saipa vitusti kaudesta!!!!!!!!!!!!!! mahtava siisoni oli kyl!!! tosi upeeta harmi et porukka lähtee mut onnee jatkoo ja hei ens kaudel uusiks sama juttu....kiitos SAIPA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
 

Algo

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Kiitosta vaan. Helvetin hyvä kausi ja teidän pelistä kyllä nautti niissä otteluissa missä olin paikalla, ja onnea ja menetystä ensi kaudelle. Ei ois moni uskonu, että näin pitkälle päästään, ja paremmalla onnella ois voinut mikä vaan olla mahdollista. KIITOS.
 

Hamraan

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ottawa Senators, Edmonton
Kiitos upeasta kaudesta. Mällille kiitos työstä joukkueen eteen nyt ja jatkossa. Pelityyli tällä kaudella ja jo viimekaudella oli sitä SaiPaa jota on mukava katsella. Upeita hetkiä, parhaimpana tasoitus 9 sekunttia ennen loppua, kokemuksena niin uskomaton että liekkö tulee elämässä toista samanlaista vastaan.

"Wanha herra" Skydekin syttyi pudotuspeleihin, liike oli 10 kertaa nopeampaa ja taklauksia oli enemmän kuin koskaan, kun tosipelit alkoivat. Mahtuis mun SaiPaan ensikaudellakin jos putki kulkisi tuota tahtia!

Kiitos Twin Towers, Malmivaara ja Kudroc. Välillä pelotti katsoa sitä alivoima työskentelyä puolilaitonta sikailua, mutta loistavasti hoidettu. OPG on ÄIJÄ, perkele!

Kiitokset myös SaiPafanien sivujen eteen tehneille henkilöille!
 

Thoke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Masokistien ja pessimistien suosikki=SaiPa
Kiitos täältäkin suunnasta koko joukkueelle. Koko kausi oli todella nannaa katsottavaa/kuunneltavaa, varsinkin pudotuspelit, joissa koko joukkue taisteli upeasti vaikka tappio odotetusti tulikin. Jokatapauksessa tämä oli kiinnostavin SaiPa-kausi pitkään aikaan. Kiitos SaiPa vielä kerran koko kaudesta. Ensi kaudella uudestaan...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös