Syyspojat

  • 25 335
  • 284

Tinde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bajen, NY Rangers, Arsenal
No okei, okei, kai se on vaan tehtävä tämä yksi elämäni ehdottomasti vaikeimmista päätöksistä ;)

Eli syyspoika ehdokkaani on yllätys, yllätys.... Tatzka!

Sen sijaan itseoikeutetusti ojennan henkilökohtaisesti räminäpronssin, eiku siis räminäprinssin-tittelin Seniorille!!!

Raatimme onnittelee. Missä ne mun pillerit nyt on, täällä on nyt liikaa porukkaa mun päässä...
Ja mitään en oo otannu... vielä... :D
 

Jamina

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, HJK
Syyspoikaäänestys

Äänestän syyspojaksi finnjeweliä. Perinneruoat ja sieniretket on tässä kilpailussa lyömätön yhdistelmä.

Söpöliini on ehdottomasti Miika-90.


Prinssiksi äänestän ikikakara Predatoria.
 

finnishninja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gunnilse IF
Re: Syyspoikaäänestys

Viestin lähetti Jamina
Äänestän syyspojaksi finnjeweliä. Perinneruoat ja sieniretket on tässä kilpailussa lyömätön yhdistelmä.
[/B]
Finn.. JEEE!!... ei... nyt oli lähellä:D
 

Oiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
oho

Toisaalta otan nöyränä ja kiitollisena vastaan saamani äänet, mutta toisaalta nälkä kasvaa juodessa, joten nyt odottamaan, olisiko minusta hoitamaan kotiin koko potti. Kisa jatkukoon tuimana ja rehtinä...
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: oho

Viestin lähetti Oiva
Toisaalta otan nöyränä ja kiitollisena vastaan saamani äänet, mutta toisaalta nälkä kasvaa juodessa, joten nyt odottamaan, olisiko minusta hoitamaan kotiin koko potti. Kisa jatkukoon tuimana ja rehtinä...

Oiva, virtuaaliveliseni, mai män. Panit kai merkille, että olen saanut äänen myös NAISELTA. Sinähän toki tiedät, että sellainen hivelee minut sekapäiseksi. Kyllähän meidän menestyminen kertoo vain sen, että itsemme lisäksi täällä on muitakin lääkehoidettavia, eikö totta?

Jatkukoon kisa tuimana, mutta myös Sinulle minä toivon menestystä tässä rehdissä kilvassa. Olethan sen arvoinen. Mai män.
 

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sitten ääniä kehään ;)

Eli tiukan harkinnan eli douppauksen jälkeen olen päätynyt seuraavaan tulokseen. Palkinnot pöytään;

Syyspoika äänestyksessä ääneni saa Ruotsin karju finnishninja ;)

Hopealle vaan ei häpeään kiilaa itsensä Sampio.

Ryminä pronssi menee Seniorille.

Söpöliiniksi valitsen ehdottomasti Tinden. Tästä palkinnosta mm Predator kisasi todella kiivaasti ;)

Kunniamainintoja: Miika90,Jhag.

Ja sitten pitää alkaa valmistautumaan häihin, tosin ei omiin ;)
 

Tinde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bajen, NY Rangers, Arsenal
Viestin lähetti Tatzka
Sitten ääniä kehään ;)

Söpöliiniksi valitsen ehdottomasti Tinden. Tästä palkinnosta mm Predator kisasi todella kiivaasti ;)


Flushing out loud :o

Olen täysin sanaton... miten tässä nyt näin kävi... auts... ööö... sanat eivät riitä kertomaan...

Haluaisin kiittää myös yhtiömme puolesta, ja tässä samalla hyödyntää tilaisuuden ja kiittää apujoukkojani (siis niitä pään sisällä olevia). Ilman heitä en olisi päässyt elämässäni edes näin pitkälle. Siis suurkiitos kaikille teille!

Mihinkäs asti tätä äänestysaikaa nyt olikaan? Onko koo edes kuulolla?
 

koo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Viestin lähetti Tinde



Mihinkäs asti tätä äänestysaikaa nyt olikaan? Onko koo edes kuulolla?
Olenhan minä edes kuulolla, mutta en tiedä äänestysajan pituudesta. Katsotaan nyt ainakin alkuviikko vieläkö äänestäjiä riittää. Enkä uskalla sanoa tarkkaa päivämäärää siksikään, että en taas pystyisi itse noudattamaan sääntöjä, joten ainakin keskiviikkoon asti voi äänestää.

Minä äänestän nyt.
Syyspojaksi äänestän Clark Kentiä, siinä on poika jossa on ainesta... Syyspojan pitääkin olla Yyterissä päivettymässä jotta jaksaa pitkän syksyn vaikka rusketuksen voimalla. Clark Kent on myös, samaanaikaan nopea ja hidas, ominaisuus jota en ole koskaan kenelläkään miehellä tavannut, se on jotain se. Teräksinen kisakunto, jonka hän mainitsi mykisti minut täydellisesti joten äänestän häntä vaikka hän ei nyt varsinainen ehdokas ollutkaan :)

Lahjoja ja mainintoja:
Oiva saa partaveitsen, ilman hänen terävää, partaveitsen terävää järjenjuoksuaan ei Syyspoikakisaa olisi käyty. Ole hyvä Oiva.
Predator saa ET-lehden vuosikerran. Preda voi odotellessaan lueskella sitä, niin lähtee "kakaramaisuudet" huitsin nevadaan ja alkaa hänkin vanhentua arvokkaasti.:D
Seniorille en millään keksi mitään mitä antaisin, mutta hänhän kuitenkin on koko kisan alullepanija joten jotain olisi keksittävä.
Ehkä mietin hänen lahjaansa vielä sen tulee olla jotain suurta ja oikein mukavaa.:D

Tazka johtaa edelleen, Sampio ja Senior taistelevat prinssipoijjaasta ja Miika on nyt Pikkusöpöliini, mutta homma jatkuu.

terveisin koo
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Viestin lähetti Kiisa
Minun ääneni menevät seuraaville:

Syyspoika: Sistis

Prinssi: Luistimet

Söpöliini: Fourforty

Eikä mitään perusteluja.

En voi muuta sanoa, kuin erittäin suuret kiitokset!

Oli niin loistava uutinen, että hirvittävä krapula ja väsymys kaikkosi lähes kokonaan. Siihen saattoi tosin vaikuttaa myös juomani vihreä tee.:)
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti koo

Seniorille en millään keksi mitään mitä antaisin, mutta hänhän kuitenkin on koko kisan alullepanija joten jotain olisi keksittävä.
Ehkä mietin hänen lahjaansa vielä sen tulee olla jotain suurta ja oikein mukavaa.:D


Mitämitämitä. Minäkö? En kai.

Jännittää mahdollinen lahjasi joka tapauksessa niin, että tärähti pakki ihan plödäks. Iik!
 

Mickey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Minä vielä.
Olen 90wee poitsu L-Rannasta. Siwalla mut näkee usein pikku känässä. Mulla on ongelmia virkavallan kanssa. Tiätsä, mä en ikinä vaihda mun alkkareita. Jos ei koht rupee rosista tulee ni ei tuu mistään. Bonus ja bee on plussaa.
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Viestin lähetti Mickey
Minä vielä.
Olen 90wee poitsu L-Rannasta. Siwalla mut näkee usein pikku känässä. Mulla on ongelmia virkavallan kanssa. Tiätsä, mä en ikinä vaihda mun alkkareita. Jos ei koht rupee rosista tulee ni ei tuu mistään. Bonus ja bee on plussaa.

Aha. Itse kyllä epäilen, että olet se oululainen liimanhaistelija, joka ahdistelee pikkupoikia ympäri Suomea.
 

koo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Viestin lähetti sopuli


Aha. Itse kyllä epäilen, että olet se oululainen liimanhaistelija, joka ahdistelee pikkupoikia ympäri Suomea.
Olenko jotenkin epähuomiossa jättänyt huomioimatta äänestyksesi Sopuli, vai etkö todellakaan ole äänestänyt?
Et tainnut osallistua itse kilpaankaan, joten ethän kovasti viitsi häiriköidäkään, kai ?

terveisin koo
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Viestin lähetti koo
Olenko jotenkin epähuomiossa jättänyt huomioimatta äänestyksesi Sopuli, vai etkö todellakaan ole äänestänyt?
Et tainnut osallistua itse kilpaankaan, joten ethän kovasti viitsi häiriköidäkään, kai?

Ei, et ole jättänyt mitään huomiotta. Oli vaan tuo kommentoimani viesti sen verran liimanhuuruinen, että yhdistin sen heti testialueen huimiin tarinoihin. Tähän ketjuun saa siis ilmeisesti kirjoittaa vain, jos on osallistunut tai äänestänyt? Kannattaa ottaa kesähelteellä se liian tiukka pipo pois päästä, kai. Piisnotvoor.

edit: Tulipa sitä taas äksyiltya, ja heti alkoi hävettämään. Niin, olisihan siihen ekaan kommenttiin voinut laittaa pientä viittausta tuonne testialueen suuntaan...
 
Viimeksi muokattu:

koo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Viestin lähetti sopuli


Kannattaa ottaa kesähelteellä se liian tiukka pipo pois päästä, kai. Piisnotvoor.

edit: Tulipa sitä taas äksyiltya, ja heti alkoi hävettämään. Niin, olisihan siihen ekaan kommenttiin voinut laittaa pientä viittausta tuonne testialueen suuntaan...
Ehkä me katselimme molemmat formuloita ja alkoi äksyttämään.
Minä jo vähän sain pipoa höllennettyä, mutta huomasin, tai kuulin, että naapurin katolla kiusataan nuorta naista.
Aivan totta, nuoripari maalaa kattoa ja se mies on aivan sikamaisen kauhea rouvalle. Huutaa ja rähjää ja pakottaa tämän hennon naisen (joka pelkää liikkua korealla katolla) kuljettamaan maalipurkkeja ja skrapoja ympäriinsä.
Huudanko jotain sille miehelle ? Vai laitanko ikkunan kiinni ja tukehdun kotiini jonkun kiukkusen miehen takia ?

terveisin "jopas helpotti" koo
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti koo


Huudanko jotain sille miehelle ? Vai laitanko ikkunan kiinni ja tukehdun kotiini jonkun kiukkusen miehen takia ?

Huuda sille äijälle:

*Nyt olematon rumpali jos se örveltäminen ei lopu ja tule vähän rouvalle rispektiä, niin laitan Klubin pojat toimittamaan Sulle hevosenpään niin että heilahtaa!*

Kokeiles tota, aluks.
 

finnishninja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gunnilse IF
Viestin lähetti koo

Ehkä me katselimme molemmat formuloita ja alkoi äksyttämään.
Minä jo vähän sain pipoa höllennettyä, mutta huomasin, tai kuulin, että naapurin katolla kiusataan nuorta naista.
Aivan totta, nuoripari maalaa kattoa ja se mies on aivan sikamaisen kauhea rouvalle. Huutaa ja rähjää ja pakottaa tämän hennon naisen (joka pelkää liikkua korealla katolla) kuljettamaan maalipurkkeja ja skrapoja ympäriinsä.
Huudanko jotain sille miehelle ? Vai laitanko ikkunan kiinni ja tukehdun kotiini jonkun kiukkusen miehen takia ?


terveisin "jopas helpotti" koo
Tä?! Etkö omista ilmakivääriä?
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Äänestys:

Meikän ääni menee ehdokkaalle numero kaksipaksi seiskaheiska ja nelkkukelkku. Eli toisin sanoen äänestän Suomen parhaaksi aamulehdenjakajaksi mikkozetaa. Söpöt ja pöpöt jääköön jakamatta.
 

Clark Kent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,Leafs,Everton, MuSa,P-Kärpät, Sea City Storm
Viestin lähetti koo
Minä äänestän nyt.
Syyspojaksi äänestän Clark Kentiä, siinä on poika jossa on ainesta... Syyspojan pitääkin olla Yyterissä päivettymässä jotta jaksaa pitkän syksyn vaikka rusketuksen voimalla. Clark Kent on myös, samaanaikaan nopea ja hidas, ominaisuus jota en ole koskaan kenelläkään miehellä tavannut, se on jotain se. Teräksinen kisakunto, jonka hän mainitsi mykisti minut täydellisesti joten äänestän häntä vaikka hän ei nyt varsinainen ehdokas ollutkaan :)

terveisin koo
Kiitos kiitos. Tämä taitaakin olla harvinainen kerta kun äänestyksen ulkopuolinen saa äänen. Tai no, onhan Aku Ankkakin saanut ääniä kun valittu Suomeen presidenttiä...

Vaikka olenkin nopea, niin osaan myös hidastaa. Voin myös olla kankea ja notkeakin samaan aikaan jos sellaisia ominaisuuksia vaaditaan. ;) Nyt kun ei ole enää mitään mahdollisuuksia tähän upeaan titteliin, niin teen esittelyni jo ensi vuoden kisaan. Tässä sitä nopeutta sitten...

Ulkoiselta olemukseltani olen melko lyhyt (173 cm), mutta lihaksikas pakkaus. Jalat ja pakarat ovat ehkä liiankin lihaksikkaat harrastuksieni vuoksi. Hiukseni ovat tummat ja silmäni suklaan ruskeat. Olen sporttinen tapaus ja harrastan futista, kaukalopalloa, punttisalilla käyn kolme-neljä kertaa viikossa, rullaluistelen myös usein, sekä seuraan ennen kaikkea jääkiekkoa tiiviisti. Luonteeltani olen mahdoton ja vaatimaton sekä myöskin melko ujo. Tämä kisahan on vain välietappi (oman) maailman valloitukseen joka tulee olemaan tavoitteeni muutaman päivän sisällä…

Maailman menoon olen vaikuttanut yli 24 vuotta, horroskoopiltani olen Jousimies jos se nyt mitään merkitsee tässä kisassa. Olen siis syntynyt kiinalaisen horroskoopin mukaan Sian vuonna vaikka en itseäni sikana pidäkkään.
Kilpailijat saavat varautua reiluun peliin, mutta kovaan peliin (:D), koska olen rehti ja reilu Porilainen kaikilla mausteilla. Joten kun vuoden kuluttua on uusi Syyspoika-kisa, niin muistakaa arvon raati minut, eli äänestäkää Clark Kenttiä.

Tässä siis ensi vuoden eka Jatkoajan Syyspoikaehdokas.

EDIT: Miika-90 ääneni saa tämän vuoden kisaan.
 
Viimeksi muokattu:

koo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Ponnahduslauta maailmalle

Viestin lähetti Clark Kent



Tämä kisahan on vain välietappi (oman) maailman valloitukseen joka tulee olemaan tavoitteeni muutaman päivän sisällä...

Tiesin, että olisit täydellinen, jotenkin nenäni aina "haistaa" tuollaiset ...no tuollaiset. Annan lisäpotkua maailman valloitukseesi, ja täten julistankin sinut ennen kilpailun päättymistä Joka sään pojaksi. Voit ottaa tittelin heti käyttöösi ja käyttää sitä "kääkin" kanssa tai ilman. Titteli ei estä sinua osallistumasta seuraaviin poikakisoihin ja tuoteselosteesi huomioidaan niissä automaattisesti.

Naapurin kattohommat osa 2.
Hifkiläinen ei antanut minun ottaa haulikkoa ja ilmakko on kuulemma mökillä joten ajattelin pelotella tätä miestä jotenkin olemuksellani.:) ja mahdollisesti Seniorin pelotteluhuudolla.
Menin ulos ja katselin tuimana heidän touhujaan. Aluksi mies vähän yritti olla fiksunpaakin, mutta kun oli selin minuun ei onneton muistanut olemassaoloani, vaan kohta alkoi taas mielipuolinen sadattelu ja räyhääminen. Rouva raukka suhisteli miestään hiljaisemmaksi, tuloksetta. Kakistelin kurkkuani ja päätin rohkaista mieleni kajauttaa "hevosenpäät ja klubin pojat" ilmoille.
Ei minusta ole naapurin pihaan huutelijaksi, noissa merkeissä, ampuminenkin olisi käynyt helpommin. Ajattelin sulkea ikkunat ja luovuttaa kun kuului rämähdys ja rouva tuli tikkaineen alas, että kolisi. Onneksi mitään pahempaa ei käynyt sillä tikkaat liukuivat alimmaisen katon päälle ja rouva sai "jostain" kiinni ja pysyi alimmalla katolla. Mutta mies oli tästäkin vihainen, tosin vain vähän ja hiljaisemmalla äänellä, mutta pyyhkeitä tuli.
Nyt he istuvat pihassa grillaamassa kynttilänvalossa ja SUUKOTTELEVAT.
Päätän raporttini naapureiden kattoremontista tähän.

terveisin koo

pilkuttelin ja tein pikkutarkkoja kappalejakoja
 
Viimeksi muokattu:

finnishninja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gunnilse IF
Re: Ponnahduslauta maailmalle

Viestin lähetti koo
Mutta mies oli tästäkin vihainen, tosin vain vähän ja hiljaisemmalla äänellä, mutta pyyhkeitä tuli.
Nyt he istuvat pihassa grillaamassa kynttilänvalossa ja SUUKOTTELEVAT.
Yes! Myötä- ja vastoinkäymisissä!

Muistan aina vanhan kamun, jolla oli tosi ilkeä tyttö-ystävä. Neiti oli oikea rääväsuu ja aina ihan hakemalla haki riitaa. Homma päätyi kuppia ottaessa aina siihen, että kamu vähä lätkäs neitiä. Sen jälkeen oli sitten taas kaikki hyvin:D
 

Clark Kent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,Leafs,Everton, MuSa,P-Kärpät, Sea City Storm
Re: Ponnahduslauta maailmalle

Viestin lähetti koo

Tiesin, että olisit täydellinen, jotenkin nenäni aina "haistaa" tuollaiset ...no tuollaiset. Annan lisäpotkua maailman valloitukseesi, ja täten julistankin sinut ennen kilpailun päättymistä Joka sään pojaksi. Voit ottaa tittelin heti käyttöösi ja käyttää sitä "kääkin" kanssa tai ilman. Titteli ei estä sinua osallistumasta seuraaviin poikakisoihin ja tuoteselosteesi huomioidaan niissä automaattisesti.
Nooh, enhän minä täydellinen ole. Minullakin on ilmavaivoja joskus... kai niitä on muillakin? Onhan?
Niin juu ja kiitoksia paljon tästä tittelistä. Olen sen ansainnut. :)

Naapurin kattohommat osa 2.
Hifkiläinen ei antanut minun ottaa haulikkoa ja ilmakko on kuulemma mökillä joten ajattelin pelotella tätä miestä jotenkin olemuksellani.:) ja mahdollisesti Seniorin pelotteluhuudolla.
Menin ulos ja katselin tuimana heidän touhujaan. Aluksi mies vähän yritti olla fiksunpaakin, mutta kun oli selin minuun ei onneton muistanut olemassaoloani, vaan kohta alkoi taas mielipuolinen sadattelu ja räyhääminen. Rouva raukka suhisteli miestään hiljaisemmaksi, tuloksetta. Kakistelin kurkkuani ja päätin rohkaista mieleni kajauttaa "hevosenpäät ja klubin pojat" ilmoille.
Ei minusta ole naapurin pihaan huutelijaksi, noissa merkeissä, ampuminenkin olisi käynyt helpommin. Ajattelin sulkea ikkunat ja luovuttaa kun kuului rämähdys ja rouva tuli tikkaineen alas, että kolisi. Onneksi mitään pahempaa ei käynyt sillä tikkaat liukuivat alimmaisen katon päälle ja rouva sai "jostain" kiinni ja pysyi alimmalla katolla. Mutta mies oli tästäkin vihainen, tosin vain vähän ja hiljaisemmalla äänellä, mutta pyyhkeitä tuli.
Nyt he istuvat pihassa grillaamassa kynttilänvalossa ja SUUKOTTELEVAT.
Päätän raporttini naapureiden kattoremontista tähän.

terveisin koo

pilkuttelin ja tein pikkutarkkoja kappalejakoja
Saisi hieman osoittaa enemmän tuota kunnioitusta vaimolleen. Olisi tyytyväinen, että vaimo on auttamassa häntä kattolla hommissa...

Edit: kirjotushärö
 
Viimeksi muokattu:

Diamond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Phoenix Coyotes, Liverpool, TPV, Haka
Ilmeisesti äänestysaika on vielä menossa joten minäkin annan tästä ääneni.

Ääneni syyspojaksi saa hannes_ko. Elämänasenteet muistuttavat aika paljon omiani joten valinta on selkeä. Rohkeus olla erilainen on hyvä piirre.

Prinssiäänen saa sampio sen vuoksi että kirjoituksensa perusteella hän on oikea malliaviomies. Hyvä esimerkki myös minulle kun itse menen joskus naimisiin.

Södein olkoon nyt sit vaikka hörkkö sen vuoksi että on Porista (oletan että myös olet Porista, muuten ääni menee jollekkin toiselle Porilaiselle :D ) koska olen itse myös osittain Porilainen. Sitä paitsi kun käyn grillillä syömässä, tilaan usein Porilaisen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös