Syysflunssa

  • 1 563
  • 6

Kärppä78

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Dallas Stars
Kuinkas moni teistä on jo sairastanut syysflunssan. Minuun tuo pirulainen iski viime sunnuntaina. Alkoi helvetillisellä kurkkukivulla ja nyt se muuttunut kauheaksi nuhaksi. Olo ei todellakaan ole kaksinen. Kuumaa mehua on kiskottu mutta eipä ole paljoa auttanut. Terävä paukku voisi tehdä terää, mutta viinakaappikin on tyhjä. Ei taida auttaa muu kuin lepo=(
 

Spencer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Auschwitz Motorsport
Syysflunssa, vittu. Mä olen aina näköjään kipeenä, viimeisen kahden kuukauden aikana vissiin neljä eri kertaa. Pitäis varmaankin pistäytyä lekurissa. Alkaa riittämään.
 

Oloneuvos

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ÄTPPOMK,Ottawat Senaattorit
On vähän sellainen olo, että tuo flunssa-vihulainen alkaa täälläkin koettaa päällepäsmäriksi. Vaimo laittoi mustaa viinimarjamehua ja isävainaalta saamani opetuksen mukaisesti terästin sitä kossulla. Jos ei se ei estä sairastumista, on ainakin mukavampaa potea.
 

Ghost

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins
Syyskuun puolivälissä iski ensimmäisen kerran ja yo-kirjoituksissa tuli istuttua kuumeessa. Toisen kerran sitten pari viikkoa sitten. Vittumaista minun kohdallani noissa nuhissa on eritoten se, että tuppaavat aina menemään poskionteloihin. Tämä vuosi on ollut miellyttävä poikkeus, mutta syksyähän on vielä jäljellä.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Viime viikon maantaina se tuli ja iski kauhealla voimalla. Olin normaalisti menossa ulos lähteäkseni koulunpenkille istumaan, kun tuli aivastus. No ei siinä vielä mitään, mutta kun aivastus tuli muutaman kymmenkunta kertaa vielä saman päivän aikana, nenä vuosi tavaraa ja muutenkin olo oli aika perseestä. Nenänvuoto loppui aivan yllättäin seuraavana päivänä. Siinä olikin ihan muutaman päivän mukavempi putki, kunnes loppuviikosta tuli kurkku kipeäksi. Viikonlopun bailaus ei varmasti auttanut yhtään. Tämän viikon maanantaista asti kurkku on ollut kuin hiekkapaperilla hierottu. Kipeä kuin mikä. Ja se tässä eniten harmittaa, että jos kurkku on vielä lauantaina kipeä, niin ei oo kiva juttu ei.
 

King

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Juu syysflunssan kourissa ollaan. Sunnuntaina kun lähti ulos pakkaseen, niin eikös siitä samantien alkanut pieni kurkkukipu. Seuraavana päivänä nousi sitten kuume ja poskiontelotkin menivät tulehtumaan. Korvatkin on tukossa. Kai se pitää mennä hakemaan antibioottikuuri tuolta lekurista...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös