Suomi 100 vuotta juhlat & lieveilmiöt liveseuranta

  • 103 807
  • 1 441

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Kun olen nyt näitä puheita kuunnellut, niin olen "oppinut", että Suomen hallitus ja eliitti toteuttavat kansanmurhaa.
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Onkos alkuillan pupualpakat nyt osallistumassa myös tähän hautuumaamarssiin ja onko mieskuntosymboliväki (Tom of Finland -paraati?) nyt jäänyt jonnekin sumplimaan omia kuvioitaan vai onko heilläkin tarkoitus osallistua marssiharjoitteisiin?
 

Runtulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kun olen nyt näitä puheita kuunnellut, niin olen "oppinut", että Suomen hallitus ja eliitti toteuttavat kansanmurhaa.

Minä jouduin hetken hieromaan silmiäni ja korviani, että onkos tuo nyt se natsien tilaisuus vai vassareiden, kun lähinnä oikeistopoliitikkoja vastustetaan niin vimmatusti.
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Ernst-setä ("olen paha mies ja väkivalta viehättää minua") ei vain elänyt sen 1934 pitkin pippeleiden vai oliko se puukkojen Yö:n yli tai ali. Aika lyhyeksi jäi superhomanazin ura.
Kyllä se rööri-Ernesti olisi hengestään päässyt vaikkei olisikaan hyödyntänyt asemaansa partiojohtajana muiluttamalla partiopoikia samaan makuupussiin. Kai siellä aika moni pelkästään naisseurasta nauttinutkin pääsi putzschissa putzschatuksi.
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Missäs sitä päätöspaikan paasausta näkyy? Päädyin nyt katsomaan Marcon lykkimistä, mutta eihän tuolla tapahdu mitään. Lähinnä suunnittelevan ryhmitystä siten ettei anarkisti pääse varastamaan vaivautuneelta lippalakkia päästä.
 

Ralph

Jäsen
"Sitten Tampereelle" ja grafiikassa lukee "Turku". No, turkulaiset ja tamperelaiset on sen verran ystävää, että ei tuo haittaa.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Kaikkien heteromiesten THE ÄIJJÄ Sami Sykkö viimeinkin saatu Ylen studioon.
 

Ceeht

Jäsen
Tainnut valmennusjohto käskeä liitolta tulevien sanktioiden pelossa joukkueitaan pysymään rauhallisina. Ettei vain tule isompia pelikieltoja.

Vakavasti puhuen hyvä vain jos vältytään isommilta yhteenotoilta. Niissä kun on usein vaarana myös sivullisten, hevosten ja yhteeenottopaikan ikkunoiden kärsiminen. Kyllä näiden molempien ääripäiden sirkusten klovniosaston puheista saa tarpeeksi viihdykettä jo näinkin.
 

Sim_Sam

Jäsen
Suosikkijoukkue
JoKP, Punamustat pelipaidat, 60min paine ja DDR
Miksi ylellä on taas homoja telkkarissa? Onko se joku pakkojuttu. Eikö heterot osaa puhua vaatteista?
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Miksi ylellä on taas homoja telkkarissa? Onko se joku pakkojuttu. Eikö heterot osaa puhua vaatteista?
Ei muuta kuin suunnittelemaan retonkeja linnanjuhliin, varmasti pääset studioon kun on puolenkin tusinaa pukua tuolla kekkereissä.
 

Ralph

Jäsen
Lähteekö noi studiovieraat yhdessä jatkoille?
 

sorza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo,Jokerit,Tamminen,Harri Aholan lounaskaverit
Natsienkätyrit saartoi maltilliset ihmiset.
 

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Eipä jatkunut yle areenan lähetys, kun natseilla on puheenvuoro. Ei sinänsä yllätä
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös