Suomen seksikkäimmät seniorit-äänestys, äijät ja naiset

  • 10 729
  • 55

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Tämä äänestys lienee taas ajankohtainen. Kenellä rupesi viisari värähtämään Linnan Juhlien aikaan senioreista meikattuna? Kuka myönsi tunteneensa lisävärinää meisselissään Anu Saagimia SE ON SIINÄ-ohjelmassa?

Vai sattuiko SINULLE pikkujouluissa positiivinen onnettomuus iäkkäämmän firmatoverin kanssa?
 

KingNothing

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
jeps

Pitkään tätä mietin että kukakohan se ois ketä äänestää. Loppupeleissä Bettina Sågbom vei voiton ihanalta Päivi Räsäseltä. Ois se vaan hienoa kuulla kammarissa ruåtsin kieltä välillä. Vaikka oh my god Päivin suusta kuultuna ois aika hienoa...
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Tempastaan ensi alkuun tuo Mäenpään Outi mutta parempia vielä tutkaillessa. Ikä tarkastettava muutamalta.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Kyösti kirjoitti:
Eija-Riitta Korhola (1959).
Grrr... Kelpaisi mulle.

Täältä kolmas ääni Eija-Riitalle. Upea pakkaus kaiken kaikkiaan. Miehistä en ala valikoimaan, ei ole kokemusta, eikä mielenkiintoa liiemmin.
 

VH87

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ruutuässä kirjoitti:
Pakko peesata, ei auta.

Onkohan mulla jotain sairaita mieltymyksiä? Tsekattuani ko. "neidin" kuvia, huomasin todellakin pitäväni tätä henkilöä todellisena milf:na. Ei siinä muuten mitään sen kummempaa mutta muijahan on syntynyt perkele 50-luvulla... Pakko antaa ÄÄNI EJK:lle.
 

JTK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Kama
Sari Siikanderkin on ajoittain aika hyvännäköinen(ts. namu), annan ääneni hänelle. Eija-Riitalle menisi muuten, mutta on saanut jo niin monta.

JK
 

scholl

Jäsen
Ei taida tulla nyt mieleen yhtään sellaista seksikästä nelikymppistä, mutta sen verran esitettyjä nimiä kommentoidakseni:

- Helena Lindgren: ei helvete. Istui tänään vajaan metrin päässä itsestäni Cafe Aallossa, kun olin siellä ostosten lomassa bissellä ja täytyy sanoa, että harvoin näkee yhtä kireän ja muovisennäköistä ihmistä. Tekee pahaa katsoa tollaista. Vastenmielistä

- Eija-Riitta Korhola ja Bettina S: noiden kanssa olisi ihan hauska istua alas ja väitellä asioista. Eija-Riitalta haluaisin kysyä, että miten on mahdollista, että semihauskoja juttuja (kolumnit Cosmos-lehdessä, palindromihölmöilyt ja muu kirjoittelu) kirjoittava ja ihan hyvin esiintyvä, suhteellisen järkeviä puhuva voi olla hihuli. Bettinalta taas voisi kysellä vähän hankolaisuudesta sekä yleisesti rannikon asioista

- Toi 40v on taas aika julma raja, mutta kaiken uhalla pakko mainita 2 otusta, jotka jää pikkasen alle 40v: Baba Lybeck, nelonen. Se on semitiukassa kondiksessa, harrastaa marathonjuoksua. Ja sitten toisena se Nina jotain joka on kirjoittanut kirjan takausvelallisista. Se on suhteellisen kovapäisen tyypinoloinen. Ei pienestä ilmekään värähdä
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
scholl kirjoitti:
- Eija-Riitta Korhola ja Bettina S: noiden kanssa olisi ihan hauska istua alas ja väitellä asioista.

....

Bettinalta taas voisi kysellä vähän hankolaisuudesta sekä yleisesti rannikon asioista

Olet poiminut oivia valintoja, mutta kerros mulle ku emmää tiiä tosta politiikasta - onko tuo kokoomuslainen tapa sanoa "panisin"?
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
* Mikko Kuustonen. Tjaa, ehkei hän ole kuitenkaan seksikäs - ennemminkin valokuvauksellinen..Ja kiehtovan luova.
* Pauli Hanhiniemi. Tai ehkei mies nyt varsinaisesti visuaalisesti nappaa. Mutta ääni on jotenkin..hmm..melankolisen seksy.
* Seppo Hovi. Heh, no täytyyhän tässä äänestelyssä olla hieman kympin kevennystäkin. Okei, vakavoidutaas taas:
* Ben Hur (sitä polkaisisin) --> Mutta eihän se ole suomalainen. :(
* Hei! Se yksi asiantuntija, jota aina haastatellaan televiitsionissa! En muista nimeä, mutta siinä on jotensakin särmää. Mikä sen nimi nyt oli...? Ehkei sitä voi äänestää, kun ei edes tiedä, KUKA on sen nimi.
* Eli: ei Suomessa seksikkäitä ole. *luovuttaa*
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Älä mauri huoli. Sinun ei tarvitse odottaa kuin 11,7 vuotta enää ja minä olen nelikymppinen. Älä siis menetä toivoasi!

~KIPPIS ja jouluja.
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Golden AWe kirjoitti:
Älä mauri huoli. Sinun ei tarvitse odottaa kuin 11,7 vuotta enää ja minä olen nelikymppinen. Älä siis menetä toivoasi!

~KIPPIS ja jouluja.
Golden AWe - Siinä vaiheessa minun mahdollisuuteni ovat jo menneet! On tämä tylyä, tämä elämä...
 

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
Jag vill ha

Eva Biaudet omaa mielestäni varsin sopivassa suhteessa ulkoista säteilyä ja sisäistä liekkiä, joka selvästi vain odoittelee kaltaiseni alfauroksen sujuvaa sammutustyöskentelyä.

Ja sehän puhuu vielä kaiken muun hyvän lisäksi ruotsiakin ihan sujuvasti.
 

JTK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Kama
[QUOTE=mauri
* Hei! Se yksi asiantuntija, jota aina haastatellaan televiitsionissa! En muista nimeä, mutta siinä on jotensakin särmää. Mikä sen nimi nyt oli...? Ehkei sitä voi äänestää, kun ei edes tiedä, KUKA on sen nimi.

Tarkoitatko Jaakko Hämeen-Anttilaa? Tätä Islam-asiantuntijaa...? Tuli vaan mieleen.
 

Veijari

Jäsen
Rontti kirjoitti:
Eva Biaudet omaa mielestäni varsin sopivassa suhteessa ulkoista säteilyä ja sisäistä liekkiä, joka selvästi vain odoittelee kaltaiseni alfauroksen sujuvaa sammutustyöskentelyä.

Ja sehän puhuu vielä kaiken muun hyvän lisäksi ruotsiakin ihan sujuvasti.

Lisäksi se päästelee suustaan sellaista sontaa, että sille voisi pistää kapulan suuhun ja rankaista kuivana kakkoseen... hmm.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös