Suomen presidentinvaali 2024

  • 656 449
  • 6 695

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Anderssonin fanikunta meinaa hypätä seinän läpi koppiin.
 

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
No en minä nyt tiedä onko tuo dominoimista, kun Jussi ei uskalla millään puhua oikeasti rasismista. Maalitolppien siirtelyksi menee joka kerta.
 

Salama15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lankisen Lukupiiri - Zervuska Haidis
Tuo Andersson puhuu täysin vastuuttomia ja jopa vaarallisia asioita Suomen kannalta, mutta mitäpä siitä, ei tuollaisen puolueen edustajan tarvitse vastuuta kantaa mistään, helppoheikki!
 

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Tai sitten tulee yllätyksenä se, että tentin pääpaino on asioissa, jotka eivät ensisijaisesti kuulu presidentille. Etenkin kun ollaan näin lähellä vaalipäivää. Ehkä valtaosaa katsojista saattaisi tässä vaiheessa kiinnostaa joku muu kuin presidentin kanta talous- ja työmarkkinapolitiikkaan.
No varmasti Kurikassakin ollaan yllättyneitä. Varmasti tämä aihejako olisi voitu järkevämminkin valita, kun eihän tämä nyt eka tentti ole Ylelläkään, tässä viimeisessä olisi voitu olla enemmän pressan tontilla. Mutta kuten sanottua ketjussa, ei ihan joka tentissä tarvitse samojakaan jauhaa. Eiköhän ulkopolitiikan linjatkin ole tutuiksi tulleet jo. Mulle ainakin, vaikka en läheskään kaikkia ole katsonut. Osa tietty katsoo ensimmäistään, mutta silloin ollaan suoraan sanottuna ihan pihalla muutenkin asioista ja ehdokkaista.
 

LuKi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, LuKi-82
Pekka puhuu täyttä asiaa kehitysyhteistyöstä ja sen merkityksestä.
Pekka suuttui kun Sari kertoi YK:n korruptiosta. Tämä olisi pitänyt pitää salaisuutena. Mulla on monta ensi käden tarinaa asiasta. Ja vastaanottajamaan vallankäyttäjien yksityistilit kiittää.

Toki tehdään asioita, mutta naivi ajatus kehitysyhteistyön vain vilpittömistä vaikutuksista ärsyttää.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Krokotiilin kyyneleitä
 

Huono pakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Li Andersson paljon puhetta, asiaa ei juuri lainkaan..
 

Hangon keksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Länsi-Saksan ja Neuvostoliiton joukkueet
Mä häpeän, ettei Aaltola ole vetänyt parasta ässäänsä hihasta eli maininnut tukijoihinsa kuuluvaa entistä maajoukkuekapteenia, joka sentään kaatoi yksin koko Neuvostoliiton, avasi sarjat, nosti TuTon, Kärpät, Ässät ja Sportin liigaan ( to name a few) ja jonka ansiosta täällä pelataan nykyään muustakin kuin pahviviiristä. My god!
Mölliäkö tarkoitat?
 

Wild-Chester

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Mä häpeän, ettei Aaltola ole vetänyt parasta ässäänsä hihasta eli maininnut tukijoihinsa kuuluvaa entistä maajoukkuekapteenia, joka sentään kaatoi yksin koko Neuvostoliiton, avasi sarjat, nosti TuTon, Kärpät, Ässät ja Sportin liigaan ( to name a few) ja jonka ansiosta täällä pelataan nykyään muustakin kuin pahviviiristä. My god!

Olisi syytä myös kerrata, missä tämän tukijan päämaja nykyisin sijaitsee.
 

tholop

Jäsen
Omasta mielestäni 3 kärjessä olevaa ehdokasta, joista 2 tulee pääsemään seuraavalle kierrokselle, ovat kaikki sellaisia, joita en mielelläni näe tasavallan presidenttinä. Näistä täytyy siis valita vähiten epäsopiva ehdokas haastamaan toista, mahdollisesti epäsopivampaa ehdokasta seuraavalle kierrokselle. Sitten katsotaan, ketkä siellä ovat ja valitaan vähemmän epäsopiva ehdokas. Onko tämä nyt sitä taktista äänestämistä?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös