Suomen Julkkis Big Brother 2013

  • 327 110
  • 850

JMA

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Suurin mielenkiintohan kohdistuu siihen, että saiko "taikuri" Jori AA Kopponen salakuljetettua perseessään ekstaasipaketin taloon? Täysi narkkihan tuo äijä on ja hyvin hyvin sekaisin. Odotan mielenkiinnolla kun Jori pääsee humalaan.

Ilmeisesti jonkinlaisen nivaskan huumehia Kopposen sai roudattua taloon peräsuolessaan, sillä jutut on sitä samaa todella sekavaa paskaa mitä aina ennenkin.
 

Mietsuslav

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ilmeisesti jonkinlaisen nivaskan huumehia Kopposen sai roudattua taloon peräsuolessaan, sillä jutut on sitä samaa todella sekavaa paskaa mitä aina ennenkin.

Sulla ei taida olla mitään käsitystä mitä narkkari tarkoittaa jos joku essojen viihdekäyttäjä on sellainen.

En kyllä nähnyt tuota Kopposen avautumista ihan kieli poskessa heitettynä showna. Kärjistystä oli kyllä mukana ja tappokehotukset ylilyönti, mutta ihan rehelliseltä puheelta tuo päällisin puolin vaikutti. Miestä vituttaa kaksinaismoralistit ja se, että joutuu lusimaan tutkintavankeudessa, kun on viihdyttänyt itseään aineilla, joista ei ole kenellekään ulkopuoliselle mitään haittaa. Tää saatanan varajeesus Alekskin vannoo alusta loppuun lain nimeen, mutta eiköhän se mela uisi takakontissa vaikka homoilu olisi edelleen laitonta.

Ainoa mitä en Jorin avautumisessa ymmärtänyt oli se, että hän on sanojensa mukaan aina köyhän puolella, mutta silti vaatii tasaverotusta.
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Miestä vituttaa kaksinaismoralistit ja se, että joutuu lusimaan tutkintavankeudessa, kun on viihdyttänyt itseään aineilla, joista ei ole kenellekään ulkopuoliselle mitään haittaa.

Nojaa, oman väitteensä mukaan siis sai ystävältään lahjaksi 150 ekstaasipilleriä, joista osan käytti itse ja osan myi eteenpäin. Jo ihan tuon perusteella en ihan pelkäksi viihdekäyttäjäksi kutsuisi, ja käsittääkseni totuus on kuitenkin jotain ihan muuta.

Lähde: Jori A. Kopponen IL:ssin huumeita lusikalla - Uutiset - Viihde - MTV3.fi
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Mun on myönnettävä että tämä on ensimmäinen BB jossa mun mielenkiinto on käytännössä kuollut vaikka mun suosikkini on edelleen talossa. Tämä kausi on ollut todella paha pettymys vaikka mitään odotuksiakaan ei ollut. Olisi vain pitänyt uskoa jo viime vuoden BB:ssä Johannan tiputtua itseäni ja jättää tämä kausi suosiolla väliin, mitään en oikeastaan olisi menettänyt. Toisekseen viimeisenä kolmena kautena voittaja on ollut sellainen oksennus että ilmeisesti olen vieraantunut täysin siitä mistä kohdeyleisö pitää. Viimeiset kolme voittajaa: Hunksiainen, Janica ja Terttu on sellaisia että hyi helvetti! Ennen voittaja, vaikkei olisi ollut edes suosikkieni joukossa, on olleet hyviä tyyppejä nämä kolme viimeistä on ihan mustaa paskaa ja todennäköisesti tän kauden voittava Jori on aivan samaa paskaa hieman eri paperissa.

Jos ihmeitä ei tapahdu ja tämä tuotantotiimi ei lähde vaihtoon on hyvin epätodennäköistä että jaksaisin tämän ideariihen ideoimaa kautta enää yhtään lisää. Tämä saa olla viimeinen viestini tämän kauden BB-ketjuun, hiljaista täällä tosin on ollut muutenkin. Tää oli hauskaa vielä Kätlinin kaudella, sen jälkeen ollaan tultu aikamoista syöksykierrettä alas. Tää kausi on ollut tylsä, Sara (ja hieman Anne-Marikin) on kauden ainoa valopilkku tosin ei kovin viihdyttävä sellainen edes Saran osalta. Näyttää vahvasti siltä että en koskaan saanut tän ohjelman osalta tuuletella suosikkini voittoa, no elämä on.
 
Näyttää vahvasti siltä että en koskaan saanut tän ohjelman osalta tuuletella suosikkini voittoa, no elämä on.

Big Brother ei ole kauneuskilpailu. Tätä kautta olen seurannut todella vähän, mutta Jori on vienyt skabaa persoonallaan 100-0.

Flintille suosittelen vasta alkanutta Maatilan prinsessaa. Voit teltta pystyssä seurata kun näennäisesti kauniit henkilöt kisaavat mitä hassuimmissa askareissa.

Olen täsmälleen samaa mieltä siitä, että tuotantotiimin saisi laittaa vaihtoon. Taas tämän illan koosteessa oli sama hassunhauska muotinäytös, mistä olemme saaneet nauttia myös kaikilla menneillä kausilla. Fillarin voisi tässä tapauksessa keksiä uudelleen.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Big Brother ei ole kauneuskilpailu.

Kommentoidaan nyt vielä vähän vaikka sanoin edellistä viestiä omalta osalta ketju viimeiseksi. Jos todella on sitä mieltä että mun suosikit on ratsastaneet vain kauneudella niin olen hämmästynyt. Kadissa ja Kätlinissä jotka on mun suosikeista menneet lähimmäksi voittoa on paljon muutakin, mutta en jaksa väitellä tässä ketjussa siitä. Mulle on ihan sama miten tällä kaudella käy, mielenkiinto kun on suunnilleen nollassa. Saran puolesta liputan jo ihan sen takia että ollaan jääkiekkopalstalla ja se antaa Saralle lisäarvoa kuten ollaan luettu tän palstan eräs hassutteluketjussa Sarasta, jokaisen hokiteron märästä päiväunesta. Ei ehkä viihdyttävin persoona mutta miellyttävin kylläkin. Ilta-Sanomat tietää muuten kertoa lukijaäänestyksensä perusteella että: IS-lukijat: Hän voittaa Julkkis Big Brotherin, jutussa kerrotaan Saran saaneen 36% äänistä, Jorin jäädessä kakkoseksi 31% äänistä. No en usko edelleenkään että saan tuulettaa suosikkini voittoa.

Mitä tulee tuohon muuhun osaan viestiäsi niin ei voisi vähempää kiinnostaa.
 
Viimeksi muokattu:

Tombe76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Uusimmat katsojalukemat. Näyttää siltä, että noita viikolla esitettäviä lähetyksiä ei jengi oikein jaksa katsella. Sen sijaan Talk Show:ta katselee useampi. Itse kuulun samaan porukkaan. Edellisen kerran kun katsoin Big Brotheria, oli juuri sunnuntai.

Talk Show:

Vk 36: 496000
Vk 37: 439000
Vk 38: 372000
Vk 39: 418000
Vk 40: 436000


Paras normilähetys:

Vk 36 (ke): 489000
Vk 37 (to): 374000
Vk 38 (ke): 311000
Vk 39 (ke): 284000
Vk 40 (pe): 254000

Mitä tulee voittajataistoon, niin Sara taitaa olla vahvoilla, jos jo nyt kun kaikkia äänestetään on kärjessä. Sara kun aika suurella todennäköisyydellä tulee samaan ainakin homopoikien (jos tipahtavat ennen finaalia) mahdollisista äänistä enemmän kuin Jori.

Itselle on ihan sama kuka kisan vie. Äänestää en todellakaan aio. Jos joku pitäisi valita niin ehdottomasti Jori. Mutta jos Sara sen vie niin sitten vie.

Täytyy vielä sanoa sen verran, että on tämä BB-elämä Jatkoajassa hassua. Kun pari kolme vuotta sitten olin viimeksi hieman aktiivisempi palstalla, BB-ketjussä puhuttiin näistä Viron ruusuista (Kätlin, Kadi). Ja nyt kun taas olen hieman aktiivisempi, niistä kirjoitetaan (ainakin yhden nimimerkin toimesta) edelleen.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Sara häädettiin! Mahtavaa! Vihdoinkin!

Mä en ole enää muutamaan viikkoon katsonut yhtä ainutta jaksoa, koska ohjelmahan on ihan helvetin tylsä. Siis ihan helvetin tylsä.

Kuitenkin alkupään jaksojen perusteella en ihmettele Saran häätöä, koska hänessä nyt ei ollut mitään särmää. Sara on varmasti fiksu tyttö ja ihan kauniskin, mutta BB:n voittaa aina joku sekopää ja värikäs tyyppi.
 

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
Pahoin pelkään, että "reality-tähti" Niko Saarinen voittaa tämän "julkkis"-kauden. Sen jälkeen koko ohjelmaformaatti voidaankin jo hyvällä syyllä kuopata. Eikä tule ikävä.

Ei tule voittamaan. Koska äänestäjäkunnassa on on sellaisia tyyppejä jotka maksais m itä tahansa että se tyrkky ei pärjäisi.
 

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
Kanavasurffaus vei Subille ja kappas, ei tää paska ollutkaan loppunut vielä, nyt siellä arvotaan voittajaa. Ja kahden parhaan joukossa Jori ja oksennus. Normaalisti sanoisin, että aivan sama kuka voittaa, ei muuta mun elämää suuntaan tai toiseen. Mutta nyt kun tuo oksennus on kahden joukossa, toivottavasti Jori voittaa. Toisaalta olisi hieno hetki, kun oksennus nappaisi voiton ja 30 k. Sitten odoteltaisiin missä vaiheessa ulosottomies lähestyisi oksennusta ja veisi voittorahat.

Edit. Ja Jori voitti, kiitos suomalaiset! : ) Oksennus oli ja on ikuisesti luuseri.
 
Viimeksi muokattu:

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Edit. Ja Jori voitti, kiitos suomalaiset! : ) Oksennus oli ja on ikuisesti luuseri.
Mä oon ihan nevahööd susta! No, mutta onneksi Koppola voitti. Oli ainoa suosikki sen jälkeen kun Andy ja Reetu häipyivät.

BB-formaatti on tullut Suomessa elinkaarensa päähän. Vaikea uskoa, että tätä hömppää jatketaan enää ensi kaudella missään muodossa. Välivuosi tai useampi lienee ainakin paikallaan.
 

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
Vaikea uskoa, että tätä hömppää jatketaan enää ensi kaudella missään muodossa.

Jos järjellä ajatellaan niin näin juuri. Mutta kun tuo formaatti ei ole järjen hiventä nähnytkään niin eiköhän siellä ole jo kaikki valmista uuden kauden lanseeraukseen. Tuskin ehtii Jorin voittokrapula helpottaa, kun tuotantotiimi jo julkisuudessa esittelee tulevaisuuden suunnitelmia. Julkkis-BB:nä jos mennään myös vuoden päästä niin kyllä taloon väkeä löytyy, kyllähän näitä kaiken maailman saatanan nikoja ja hennoja syntyy tässä maassa vuosittain kuin lapsia Afrikassa.

Nauratti muuten toi BB-studion yleisö mitä tv-kuvista näki. Siinä oli Seiskan lähes "koko kerma" lyönyt perseensä penkkiin. Silikonia, botoxia ja "et sä tiedä kuka mä oon" lauseita studio täynnä. Todellisia tulevaisuuden toivoja. Mitäköhän noi tekee työkseen aikuisena? Tai siinä vaiheessa, kun silikoni ja botoxikaan ei enää auta, tissit roikkuu polvissa ja naama on kuin Anu Saagimin piirakka normilauantain jäljiltä?
 

Realcowboy

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Edit. Ja Jori voitti, kiitos suomalaiset! : ) Oksennus oli ja on ikuisesti luuseri.
Miten ihmeessä joku TV-henkilö, jonka kanssa ei todennäköisesti joudu oikeassa elämässä tekemisiin, voi herättää noin negatiivisia tunteita?

Niko tulee varmasti häviön takia näkymään jatkossakin erilaisissa tositv-ohjelmissa.
 

Dee Snider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jatkoaika Cancer Fighters
Jerusalem nousi lopulta ja taikuri Kopperfield voitti. Miss Gayn ilmeet kertoi kyllä melkoisesta vitutuksesta. Melkoiset lehmänhermot kyllä kaverilla, kun ei ollut moksiskaan, vaikka homovittuiluvyörytystä riitti koko viimeisen viikon.
 

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
Miten ihmeessä joku TV-henkilö, jonka kanssa ei todennäköisesti joudu oikeassa elämässä tekemisiin, voi herättää noin negatiivisia tunteita?

Rehellinen vastaus: ihminen, joka tunkee silmiin joka helvetin tuutista, netistä, lehdistä, tv:stä... Ja kyseessä ihminen jonka tuollaista näkyvyyttä en pysty ymmärtämään, ihminen joka ei ole tehnyt yhtään mitään, ihminen joka on tyhmä ja helvetin ärsyttävä kaiken lisäksi. Katsoin pari BB:n koostelähetystä Nikon aikana. Niistä kahdesta koostelähetyksestä mulle jäi mieleen homo istumassa tupakalla vittumainen ilme naamallaan. Tekikö se siellä mitään muuta noiden viikkojen aikana kuin poltti röökiä ja yritti näyttää se ilme kasvoillaan jotenkin fiksulta? Pari kertaa olen uteliaisuuttani tutustunut Nikon Fb-sivuun. Siellä noin 14-20 vuotiaat naiset palvoo maata kyseisen homon alla ja kaikki mitä toi turhake tekee, on ihqua. Viimeinen viestini kyseiseen henkilöön liittyen. Jos joskus tulee kadulla vastaan, testaanpa huvikseni miten homoturhake kestää antifanin verbaalista ilotulitusta.

Edit. http://www.bigbrother.fi/uutiset.shtml/niko-tappiostaan-ulosottomiehet-jatkakoot-mun-metsastamista/1818891

"Mutta ei elämä ole 25 000 eurosta kiinni. Se menisi ulosottoon kumminkin. Jatkakoon mun metsästämistä"

"Nyt mä ehkä mietin, että mistä saisi sitä rahaa, hän toteaa"

Lyhyesti ja ytimekkäästi: mene homo töihin. Oikeisiin sellaisiin.
 
BB-formaatti on tullut Suomessa elinkaarensa päähän. Vaikea uskoa, että tätä hömppää jatketaan enää ensi kaudella missään muodossa. Välivuosi tai useampi lienee ainakin paikallaan.
Olen ketjun perusteella käsittänyt että tätä paskaa katsoo kaudesta toiseen vähintään puoli miljoonaa suomalaista. Siltä pohjalta olisi helppo uskoa, ettei formaatti ole mihinkään katoamassa.
 

Tombe76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Myönnetään, tulihan toi finaalilähetys katsottua. Ei nyt oikein muuta kommentoitavaa kuin se, että aika piristävästi pystyi Kopponen vielä voiton jälkeenkin ns. vittuilemaan (jotain koskien hyväntekeväisyyskohdetta, jota ei saanut ilmeisesti itse päättää vaan piti valita jostain tietyistä vaihtoehdoista). Vieläkin enemmän olisin arvostanut, jos mies olisi pitänyt jonkun Kuningas Kopponen -tyylisen, provokatiivisen voittomonologin

Oikea mies voitti.

Sivusilmällä kun loppuratkaisua katselin niin mitä siinä oikein tapahtui tuon hyväntekeväisyyspotin, reilu 5t, kohdalla? Menikö se tosiaan niin, että juontaja kysyi Kopposelta että mikä on SINUN valitsema hyväntekeväisyyskohde, ikäänkuin olisi itse valinnut sen kaikista mahdollisista. Tähän Kopponen sitten totesi, että mitäs niitä vaihtoehtoja olikaan... ja kun sai paperin eteen (jossa ilmeisesti oli ne) niin valitsi sieltä jonkun, oliko SPR:n.

Montakohan vaihtoehtoa siellä mahtoi olla? Jää kai ikuiseksi arvoitukseksi. BB:n sivuillakin muuten kirjoitetaan oivasti voittajan valinnasta: "Seuraavaksi oli aika julkistaa 25 000 euron voittaja, joka saisi myös luovuttaa Vivus-hyväntekeväisyyspotin valitsemalleen kohteelle... no onhan sekin valinta jos valitsee kahdesta yhden... tai yhdestä yhden.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Avalanche
Viimeiseen kuukauteen en ohjelmaa katsonut, mutta hyvä että "paras" voitti. Muutenkin viime vuosina on omat suosikit yleensä voittaneet, paitsi viime vuoden työpaikkakiusaajaihmisperseoksennus.
 

Realcowboy

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Lyhyesti ja ytimekkäästi: mene homo töihin. Oikeisiin sellaisiin.
Millaisia töitä on tarjolla henkilölle, jolla on töin tuskin peruskoulu suoritettuna?

Saa nähdä, ryhdytäänkö Jorin menneisyyden tempauksia kaivelemaan voiton seurauksena. Meneekö koko summa lopulta vaimon lepyttelyyn?
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
"Mutta ei elämä ole 25 000 eurosta kiinni. Se menisi ulosottoon kumminkin. Jatkakoon mun metsästämistä"

"Nyt mä ehkä mietin, että mistä saisi sitä rahaa, hän toteaa"

Lyhyesti ja ytimekkäästi: mene homo töihin. Oikeisiin sellaisiin.
Tänään muuten tuli Yleltä uusintana Kukkaron herraksi -niminen ohjelma, jossa tämä kaikkien tuntema "reality-tähti" on mukana opettelemassa järkevää rahankäyttöä ns. talousvalmentajan avustuksella. Jakso on kai nauhoitettu vuoden 2012 kesällä.

Siinä tämä vinkuva hinuri kertoo naureskellen, että ei hän viitsi edes avata kotiinsa tulevia laskuja ja karhukirjeitä, koska ne tosiaan menevät jokatapauksessa ulosottoon. Velkakierteestä huolimatta juhlimiseen ja ulkonasyömiseen on varaa törsätä.

Vaikka Nikon persoona ja asenne vituttaisi miten, niin kannattaa katsoa tuo Yle Areenaan linkittämäni ohjelma. Vaikka sen vuoksi, että juontajana toimii ihana Nuppu Stenros.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös